Parašė aesde
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro Vilniuje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąWikipedijoje rašoma, kad pvz. Paryžiaus metro vidutinis atstumas tarp stočių 562m. Nežinau ar tai teisybė, bet traukiniai spėja ir įsibėgėti ir sustabdyti.
Taigi, apibendrinant, manau metro turi tik vieną kozirį - didelį greitį.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąWikipedijoje rašoma, kad pvz. Paryžiaus metro vidutinis atstumas tarp stočių 562m. Nežinau ar tai teisybė, bet traukiniai spėja ir įsibėgėti ir sustabdyti.Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąDeja, mažoka. Juk autobusų stotelės yra nuo 400 iki 800 metrų atstumu viena nuo kitos, o metro - tai praktiškai traukinys po žeme. Traukiniui daug sunkiau įsibėgėti bei sunkiau sustabdyti. Manau, kad metro stotelės turėtų būti nuo 1 iki 2,5 km atstumu viena nuo kitos.
Parašė kaskas Rodyti pranešimąautobusų stotelės atstumas vos ne kilometras, o čia dar metro 500 metrų..
Comment
-
Metro stotys įrengiamos didžiausio keleivių susibūrimo vietose (po aikštėmis, magistralinių gatvių, metro linijų susikirtimo vietose, prie geležinkelio ir kitų stočių). Atstumas tarp stočių būna 1–2 km (Maskvoje, Sankt Peterburge, Kijeve), 500–800 m (Berlyne, Madride, Milane, Toronte), o greitojo metro (ekspreso) linijose 3–6 km (pvz., Niujorke).I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Įdomus straipsnis tiems, kas pasigenda konkrečių skaičiavimų (ir moka rusiškai):
http://metro.ru/analytics/metrotram-credit/
Comment
-
va va, jau įdomesnį klausimą kabinat. suvokim parastą dalyką, kad turime šėtonišką pasirinkimą:
1) mažesni tarpai, daugiau keleivių, bet mažesnis greitis (neypač objektyvu imti Paryžių kaip visumą, bet šiaip jei vidurkis yra apie 500 m, tai reiškia, kad yra reikšmių, mažesnių už vidurkį, ir yra didesnių, gal būt net su ryškiomis išskirtimis, kurios, bent jau socmoksluose, neįskaičiuojamos skaičiuojant vidurkį)
2) dideli tarpai, didelis greitis, o keleivių mažiau
kol niekas normaliai nesuskaičiavo, ką kiekvienas atvejis reiškia, tol ir sunku apie visus metro ir ką tik norit kalbėti. Visiškai subjektyviai žiūrėdamas matau, kad dideli tarpai vilniuje nepasiteisintų, o mažus sėkmingai aptarnauja dabartinis VT tinklas
Sakiau "normaliai nesuskaičiavo", nes rentinio studija padaro klaikų pravalą apskritai lygindama tramvajaus ir metro greičius, iš akies žiūrint, apie 20 mln kasmetinių nuostolių tramvajui. Jau kartojuosi, kažkur šituos nuogąstavimus išsakiau. Beje tai dar nereiškia, kad manau tramvajų esant būtiną, nors matau daugiau pliusų, nei gali rentinio draugai įsivaizduoti
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąĮdomus straipsnis tiems, kas pasigenda konkrečių skaičiavimų (ir moka rusiškai):
http://metro.ru/analytics/metrotram-credit/
Comment
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąva va, jau įdomesnį klausimą kabinat. suvokim parastą dalyką, kad turime šėtonišką pasirinkimą:
1) mažesni tarpai, daugiau keleivių, bet mažesnis greitis (neypač objektyvu imti Paryžių kaip visumą, bet šiaip jei vidurkis yra apie 500 m, tai reiškia, kad yra reikšmių, mažesnių už vidurkį, ir yra didesnių, gal būt net su ryškiomis išskirtimis, kurios, bent jau socmoksluose, neįskaičiuojamos skaičiuojant vidurkį)
2) dideli tarpai, didelis greitis, o keleivių mažiau
2) Greitis žinoma jog privalumas. Tačiau akivaizdžiai kyla daugybė diskusijų ar pakankami keleivių srautai bus. Taigi prioritetas manau būtų kuo daugiau keleivių patogiai, be kamščių, pergabenti, kad ir keliom minutėm lėčiau.
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąBeje kodel ten anzeminio metro statyba 4200rub brangesne negu pozeminio 3432rub? ar cia man jau visai su rusu kalba nekas?
Стоимости строительства 1 км линии для метро мелкого заложения и наземного метро взяты из реальных московских проектов, в которых выяснилось, что наземное метро с его эстакадными участками стоит дороже подземного метро мелкого заложения на 22%Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė aesde Rodyti pranešimąmes turbūt skirtingus straipsnius tam pačiam linke matome . viskas juk paaiškinta,
hm netiketa truputi. pasirodo kist po zeme pigiau kartais
Comment
-
Čia yra labai įdomus straipsnis metro šalininkams:
Kur dingsta pinigai transportui? Inga Saukienė, www.DELFI.lt 2009 kovo mėn. 25 d. 00:10
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=21154877
"Vilniaus troleibusų“ generalinis direktorius Jonas Bagdonavičius teigia: pernai įmonė surinko per 70 mln. litų. Daugiau nei trečdalį pajamų sudarė bilietai. Šiemet bilietai sudaro apie pusę surenkamų pajamų.
Ir iš ko Jūs tikitės metro išlaikyti?
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąĮdomus straipsnis tiems, kas pasigenda konkrečių skaičiavimų (ir moka rusiškai):
http://metro.ru/analytics/metrotram-credit/"I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąBeje kodel ten anzeminio metro statyba 4200rub brangesne negu pozeminio 3432rub? ar cia man jau visai su rusu kalba nekas?
Aišku, kad mažesniuose (pigesniuose) miestuose antžeminis santykinai pigtų.
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąSenas šitas tinklapis, nuo 2005 m. niekas ten jaučiu nepakeista, kai pirmą kartą pamačiau šitą puslapįPaskutinis taisė Sula; 2009.03.25, 08:24.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimą"Vilniaus troleibusų“ generalinis direktorius Jonas Bagdonavičius teigia: pernai įmonė surinko per 70 mln. litų. Daugiau nei trečdalį pajamų sudarė bilietai. Šiemet bilietai sudaro apie pusę surenkamų pajamų.
Ir iš ko Jūs tikitės metro išlaikyti?
Atsiprašau, besitikslindamas, pastebėjau, kad Susisiekimo paslaugos nurodo, kad troleibusai perveža jau tik 313 tūkst. per dieną, neaišku per kokius metus, bet kritimas akivaizdus.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąŠtai čia ir prasideda mistika. Vilniaus Troleibusai patys skelbiasi, kad per dieną perveža daugiau kaip 400 tūkst. keleivių. Skaičiuojant su visais "zuikiais", lengvatininkais ir abonementais, gaunasi mažiausiai 400 tūkst. Lt. Per metus turėtų gauti mažiausiai 120 mln. Lt (skaitant kad išeiginėmis važiuoja 0 keleivių), bet skelbiasi, kad už bilietus gauna keturis kartus mažiau! Aš tą neatitikimą jau seniai pastebėjau. Gaunasi, kad iš vieno keleivio gauta mažiau nei 0,20Lt, kai bilietai kainavo 1,80Lt.
Atsiprašau, besitikslindamas, pastebėjau, kad Susisiekimo paslaugos nurodo, kad troleibusai perveža jau tik 313 tūkst. per dieną, neaišku per kokius metus, bet kritimas akivaizdus.
Comment
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąO tai ka, lietuvoje nebera nuolatiniu bilietu? Manau kad visa "pastovi klientura" tik su jais ir vazineja o tai jau visai kita kaina.
Dėl abonementininkų ir lengvatininkų - išeina kad jei važinėja TIK jie, turi sunaudoti 6-7 keliones per dieną vidutiniškai. Arba vienam "talonėlininkui" turi tekti 6 "zuikiai".
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąČia yra labai įdomus straipsnis metro šalininkams:
Kur dingsta pinigai transportui? Inga Saukienė, www.DELFI.lt 2009 kovo mėn. 25 d. 00:10
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=21154877
"Vilniaus troleibusų“ generalinis direktorius Jonas Bagdonavičius teigia: pernai įmonė surinko per 70 mln. litų. Daugiau nei trečdalį pajamų sudarė bilietai. Šiemet bilietai sudaro apie pusę surenkamų pajamų.
Ir iš ko Jūs tikitės metro išlaikyti?
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąViskas ten gerai, esmė tikriausiai tame, kad požeminiam metro nereikia naudoti itin brangios žemės, kuri miesto centruose kainuoja iki 3 000 000 USD už arą (apie 8 mln.Lt)
Aišku, kad mažesniuose (pigesniuose) miestuose antžeminis santykinai pigtų.
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąTeisingai ko gero. Bet tiesiant pozemine trasa po valstybine zeme ja dar galima parduoti taip zenkliai sumazinant tiesimo islaidas.
Be to, yra paruošiamas geras priėjimas prie komunikacijų, nors vėl gi, papildomos tik metro skirtos komunikacijos kainuoja, ko gero, brangiau.
Comment
Comment