O kam tas gatves platinti? Jūs vis teigiat, kad štai, Vilniaus regione gyvena xxx tūkstančių gyventojų ir vadinat juos potencialiais metro ar tramvajaus keleiviais. Logiškai mąstant, jei ta didžioji dalis naudosis netgi tais pačiais autobusais ir troleibusais (dabar esančiais + plėtra tinklo), važiuojančiais A juostomis, atskirtomis nuo kitų juostų, o centre 100 procentų pirmenybė prieš automobilį, tada apie kažkokius didelius pinigus tiek gatvių plėtrai, tiek metro statybai net kalbėti būtų neverta.
Tai pasirodo viskas yra gerai, nubraižom A juostas, ir - darbas padarytas. Sveikinu, be abejonės, toks sprendimas bus nebrangus ir iš esmės pagerins miesto susisiekimą. Tikrai, kas genialu - paprasta
Tai pasirodo viskas yra gerai, nubraižom A juostas, ir - darbas padarytas. Sveikinu, be abejonės, toks sprendimas bus nebrangus ir iš esmės pagerins miesto susisiekimą. Tikrai, kas genialu - paprasta
Ironija zinoma smagu ir gerai, bet neitikimama. Juk pats geriausias budas nutildyti skeptikus butu tiesiog pateikti sausus skaicius. Keleiviu skaicius tarkim jau mazdaug zinomas, taigi tereikia primesti kiek kainuoja metro pastatymas ir metine eksploatacija. Ir skeptikai nutiltu visiems laikams.
Visa tai suprantama. Aš galiu be skaičiavimų pasakyti, kad metro dabar, šiuo momentu, šiais metais nereikalingas. Bet ar mes galėsime gyvuoti su dabartiniais autobusais/troleibusais 2050 metais?? Koks bus miestas po kelių dešimtmečių. Nesinori tikėti, kad virs Europos degradavusiu užkampiu su kokiais 200 tūkst. gyventojų, daugiausia senelių, bedarbių, be pramonės, mokslo, turizmo.
Esmė tame, kad oponentai draudžia bet kokius pamąstymus, diskusijas, nenori, kad miestas būtų planuojamas, geidžia greito ir tik tiesioginio pasipelnyjimo. Tai kas iš vis Lietuvoje gali būti progreso variklis, jei net vizijos uždraustos?
Visa tai suprantama. Aš galiu be skaičiavimų pasakyti, kad metro dabar, šiuo momentu, šiais metais nereikalingas. Bet ar mes galėsime gyvuoti su dabartiniais autobusais/troleibusais 2050 metais?? Koks bus miestas po kelių dešimtmečių. Nesinori tikėti, kad virs Europos degradavusiu užkampiu su kokiais 200 tūkst. gyventojų, daugiausia senelių, bedarbių, be pramonės, mokslo, turizmo.
Esmė tame, kad oponentai draudžia bet kokius pamąstymus, diskusijas, nenori, kad miestas būtų planuojamas, geidžia greito ir tik tiesioginio pasipelnyjimo. Tai kas iš vis Lietuvoje gali būti progreso variklis, jei net vizijos uždraustos?
Tai jei kas siūlytų viziją kaip galėtų atrodyti VT po kažkokio tai skaičiaus metų ir jei ji būtų susieta su strateginiu miesto planavimu (naujos gyv. teritorijos ir pan.), tai ir galima būtų plačiau diskutuot. Bet dabar bent jau aš matau tik bandymą "prastumti" metro, kuris išspręstų problemas, kurios buvo pernai ar užpernai.
Ukmergės g. gale jau dabar iškilę didžiuliai gyv. namų kvartalai (galima tai pavadinti nauju mikrorajonu), tačiau ten nėra jokios elementarios VT infrastruktūros ar pačio visuomeninio transporto. Į Perkūnkiemį nevažiuoja joks autobusas. Ir ką tuo klausimu siūlo Metro "ateities" vizija ? Ogi nieko. Ty siūlo įrengti galinę metro stotelę 2-3 km atstumu nuo tų kvartalų. Jau nekalbant apie tai, kad siūlomos linijos netenkins daugelio dabartinių gyventojų (nors gražiai manevruojama visų miesto gyventojų skaičiais ar net rajono), bet juo labiau jos niekaip neatsižvelgia į galimą miesto plėtrą ir efektyvų bei naudingą naujos VT rūšies vystymą.
...
Ukmergės g. gale jau dabar iškilę didžiuliai gyv. namų kvartalai (galima tai pavadinti nauju mikrorajonu), tačiau ten nėra jokios elementarios VT infrastruktūros ar pačio visuomeninio transporto. Į Perkūnkiemį nevažiuoja joks autobusas. Ir ką tuo klausimu siūlo Metro "ateities" vizija ? Ogi nieko. Ty siūlo įrengti galinę metro stotelę 2-3 km atstumu nuo tų kvartalų. Jau nekalbant apie tai, kad siūlomos linijos netenkins daugelio dabartinių gyventojų (nors gražiai manevruojama visų miesto gyventojų skaičiais ar net rajono), bet juo labiau jos niekaip neatsižvelgia į galimą miesto plėtrą ir efektyvų bei naudingą naujos VT rūšies vystymą.
Ten i perkunkiemi punktyru pazymeta nuo pasilaiciu galines stoties rentinio siulomam zemelapy. O punktyru - todel kad planuojama pratesinet veliau, kada tam paciam perkunkiemi bus daugiau gyventoju kad apsimoketu metro pratest.
Ps taip isivaizduoju kad bet nesakau kad zinau
Perkūnkiemio gale jau šiandien gyvena daug žmonių, todėl, planuodami ir galvodami galva, VT vadovai jau dabar plėstų tinklus toje zonoje ir propagandą varytų, užuot mažinę maršrutus ir taip dar gilesnę duobę sau kasdami.
Perkūnkiemio gale jau šiandien gyvena daug žmonių, todėl, planuodami ir galvodami galva, VT vadovai jau dabar plėstų tinklus toje zonoje ir propagandą varytų, užuot mažinę maršrutus ir taip dar gilesnę duobę sau kasdami.
Tai ir planuoja gi ju zemelapy tai matosi kaip punktyras. O punktyras todel kad pirmiau fabai + pasilai > perkunkiemis + "shudelka" kalbant apie gyventoju sk.
Planuoja, o žmonės juk jau dabar gyvena. O įpročius reikia FORMUOTI ir per dieną tai neįvyksta. Kiek vaikų ten gyvena? Kiek jaunų žmonių Kaip visada - pas mus ne tuo galu galvojama.
Ten i perkunkiemi punktyru pazymeta nuo pasilaiciu galines stoties rentinio siulomam zemelapy. O punktyru - todel kad planuojama pratesinet veliau, kada tam paciam perkunkiemi bus daugiau gyventoju kad apsimoketu metro pratest.
Ps taip isivaizduoju kad bet nesakau kad zinau
Tas veliau labai abstraktu, nes ten jo reiktu jau šiandien, o kol pastatytų, tai neaišku kiek ten žmonių gyvens. Todėl čia tikrai nėra žiūrima į tolimesnę ateitį, bent jau į tolima tiek, kiek užtruktu statybos. Tarkim esu žmogus įsikuriantis Ukmergės g. gale ir ieškantis galimybių nusigauti į tam tikras vietas. VT šiuo metu man visiškai nieko nesiūlo, metro vizija irgi siūlo tik "kažkada ateityje", belieka pasirinkimas vienas - nuosavas automobilis. Tikintis jog ekonomika ateityje augs, tai net ir "kažkada" nutiesus iki manęs VT (metro ar dar ką nors), mane pervilioti iš nuosavo transporto gniaužtų tikrai bus sudėtinga, kaip ir daugelį kitų ten gyvenančių.
Dabar dėl stočių, kurios nupieštos Rentinio vizijoje. Bent jau linijoje Pašilaičiai -Stotis, man nesuprantamą, kodėl Pašilaičių stotis parodyta tokioje vietoje, tarp daugiaukščių garažų, automobilių salonų ir degalinės. Kitos stotys Šeškinė ir Stadionas. Suprantu jog stadionas bus tam tikras traukos centras, bet jame renginiai vyks tikrai ne kas valandą ir ne kasdien. Kaip ir Akropolis ateityje sulauksiantis konkurentų praras dalį lankytojų. Tai kam ten ta stotis tokioje vietoje, juk iki stadiono netoli nueiti ir nuo dabartinės Šeškinės kalvų stotelės, tai ir metro stotį reiktų planuot įrengt arčiau gyv. namų. Taip Šeškinės stotį paslenkant arčiau Šeškinės poliklinikos, kurios apylinkėse yra dideli žmonių srautai.
Tas veliau labai abstraktu, nes ten jo reiktu jau šiandien, o kol pastatytų, tai neaišku kiek ten žmonių gyvens. Todėl čia tikrai nėra žiūrima į tolimesnę ateitį, bent jau į tolima tiek, kiek užtruktu statybos. Tarkim esu žmogus įsikuriantis Ukmergės g. gale ir ieškantis galimybių nusigauti į tam tikras vietas. VT šiuo metu man visiškai nieko nesiūlo, metro vizija irgi siūlo tik "kažkada ateityje", belieka pasirinkimas vienas - nuosavas automobilis. Tikintis jog ekonomika ateityje augs, tai net ir "kažkada" nutiesus iki manęs VT (metro ar dar ką nors), mane pervilioti iš nuosavo transporto gniaužtų tikrai bus sudėtinga, kaip ir daugelį kitų ten gyvenančių.
Dabar dėl stočių, kurios nupieštos Rentinio vizijoje. Bent jau linijoje Pašilaičiai -Stotis, man nesuprantamą, kodėl Pašilaičių stotis parodyta tokioje vietoje, tarp daugiaukščių garažų, automobilių salonų ir degalinės. Kitos stotys Šeškinė ir Stadionas. Suprantu jog stadionas bus tam tikras traukos centras, bet jame renginiai vyks tikrai ne kas valandą ir ne kasdien. Kaip ir Akropolis ateityje sulauksiantis konkurentų praras dalį lankytojų. Tai kam ten ta stotis tokioje vietoje, juk iki stadiono netoli nueiti ir nuo dabartinės Šeškinės kalvų stotelės, tai ir metro stotį reiktų planuot įrengt arčiau gyv. namų. Taip Šeškinės stotį paslenkant arčiau Šeškinės poliklinikos, kurios apylinkėse yra dideli žmonių srautai.
Na visdelto tektu su tamsta sutikti del perkunkiemio. Kol bus pastatyta 2-oji linija perkunkiemyje reik tiketis bus dar daug pasikeitimu. Kas del st. "Seskine" , "stadionas" ir "siaurine" tai netureciau labai priekaistu.Matau kita trukuma - tai kad truktu vienos stoties 3-oje linijoje, pazymejau ja "??":
Deja, mažoka. Juk autobusų stotelės yra nuo 400 iki 800 metrų atstumu viena nuo kitos, o metro - tai praktiškai traukinys po žeme. Traukiniui daug sunkiau įsibėgėti bei sunkiau sustabdyti. Manau, kad metro stotelės turėtų būti nuo 1 iki 2,5 km atstumu viena nuo kitos.
Deja, mažoka. Juk autobusų stotelės yra nuo 400 iki 800 metrų atstumu viena nuo kitos, o metro - tai praktiškai traukinys po žeme. Traukiniui daug sunkiau įsibėgėti bei sunkiau sustabdyti. Manau, kad metro stotelės turėtų būti nuo 1 iki 2,5 km atstumu viena nuo kitos.
Wikipedijoje rašoma, kad pvz. Paryžiaus metro vidutinis atstumas tarp stočių 562m. Nežinau ar tai teisybė, bet traukiniai spėja ir įsibėgėti ir sustabdyti.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Wikipedijoje rašoma, kad pvz. Paryžiaus metro vidutinis atstumas tarp stočių 562m. Nežinau ar tai teisybė, bet traukiniai spėja ir įsibėgėti ir sustabdyti.
o koks vidutinis traukinio ilgis?
Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment