Parašė LBP
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro Vilniuje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTai pasirodo viskas yra gerai, nubraižom A juostas, ir - darbas padarytas. Sveikinu, be abejonės, toks sprendimas bus nebrangus ir iš esmės pagerins miesto susisiekimą. Tikrai, kas genialu - paprasta
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąNematau kontaktinio tinklo, trečio bėgio taip pat. Kaip elektra perduodama į metro riedmenis?Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...
Comment
-
Visa tai suprantama. Aš galiu be skaičiavimų pasakyti, kad metro dabar, šiuo momentu, šiais metais nereikalingas. Bet ar mes galėsime gyvuoti su dabartiniais autobusais/troleibusais 2050 metais?? Koks bus miestas po kelių dešimtmečių. Nesinori tikėti, kad virs Europos degradavusiu užkampiu su kokiais 200 tūkst. gyventojų, daugiausia senelių, bedarbių, be pramonės, mokslo, turizmo.
Esmė tame, kad oponentai draudžia bet kokius pamąstymus, diskusijas, nenori, kad miestas būtų planuojamas, geidžia greito ir tik tiesioginio pasipelnyjimo. Tai kas iš vis Lietuvoje gali būti progreso variklis, jei net vizijos uždraustos?
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąVisa tai suprantama. Aš galiu be skaičiavimų pasakyti, kad metro dabar, šiuo momentu, šiais metais nereikalingas. Bet ar mes galėsime gyvuoti su dabartiniais autobusais/troleibusais 2050 metais?? Koks bus miestas po kelių dešimtmečių. Nesinori tikėti, kad virs Europos degradavusiu užkampiu su kokiais 200 tūkst. gyventojų, daugiausia senelių, bedarbių, be pramonės, mokslo, turizmo.
Esmė tame, kad oponentai draudžia bet kokius pamąstymus, diskusijas, nenori, kad miestas būtų planuojamas, geidžia greito ir tik tiesioginio pasipelnyjimo. Tai kas iš vis Lietuvoje gali būti progreso variklis, jei net vizijos uždraustos?
Ukmergės g. gale jau dabar iškilę didžiuliai gyv. namų kvartalai (galima tai pavadinti nauju mikrorajonu), tačiau ten nėra jokios elementarios VT infrastruktūros ar pačio visuomeninio transporto. Į Perkūnkiemį nevažiuoja joks autobusas. Ir ką tuo klausimu siūlo Metro "ateities" vizija ? Ogi nieko. Ty siūlo įrengti galinę metro stotelę 2-3 km atstumu nuo tų kvartalų. Jau nekalbant apie tai, kad siūlomos linijos netenkins daugelio dabartinių gyventojų (nors gražiai manevruojama visų miesto gyventojų skaičiais ar net rajono), bet juo labiau jos niekaip neatsižvelgia į galimą miesto plėtrą ir efektyvų bei naudingą naujos VT rūšies vystymą.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą...
Ukmergės g. gale jau dabar iškilę didžiuliai gyv. namų kvartalai (galima tai pavadinti nauju mikrorajonu), tačiau ten nėra jokios elementarios VT infrastruktūros ar pačio visuomeninio transporto. Į Perkūnkiemį nevažiuoja joks autobusas. Ir ką tuo klausimu siūlo Metro "ateities" vizija ? Ogi nieko. Ty siūlo įrengti galinę metro stotelę 2-3 km atstumu nuo tų kvartalų. Jau nekalbant apie tai, kad siūlomos linijos netenkins daugelio dabartinių gyventojų (nors gražiai manevruojama visų miesto gyventojų skaičiais ar net rajono), bet juo labiau jos niekaip neatsižvelgia į galimą miesto plėtrą ir efektyvų bei naudingą naujos VT rūšies vystymą.
Ps taip isivaizduoju kad bet nesakau kad zinau
Comment
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąPerkūnkiemio gale jau šiandien gyvena daug žmonių, todėl, planuodami ir galvodami galva, VT vadovai jau dabar plėstų tinklus toje zonoje ir propagandą varytų, užuot mažinę maršrutus ir taip dar gilesnę duobę sau kasdami.
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąTen i perkunkiemi punktyru pazymeta nuo pasilaiciu galines stoties rentinio siulomam zemelapy. O punktyru - todel kad planuojama pratesinet veliau, kada tam paciam perkunkiemi bus daugiau gyventoju kad apsimoketu metro pratest.
Ps taip isivaizduoju kad bet nesakau kad zinau
Dabar dėl stočių, kurios nupieštos Rentinio vizijoje. Bent jau linijoje Pašilaičiai -Stotis, man nesuprantamą, kodėl Pašilaičių stotis parodyta tokioje vietoje, tarp daugiaukščių garažų, automobilių salonų ir degalinės. Kitos stotys Šeškinė ir Stadionas. Suprantu jog stadionas bus tam tikras traukos centras, bet jame renginiai vyks tikrai ne kas valandą ir ne kasdien. Kaip ir Akropolis ateityje sulauksiantis konkurentų praras dalį lankytojų. Tai kam ten ta stotis tokioje vietoje, juk iki stadiono netoli nueiti ir nuo dabartinės Šeškinės kalvų stotelės, tai ir metro stotį reiktų planuot įrengt arčiau gyv. namų. Taip Šeškinės stotį paslenkant arčiau Šeškinės poliklinikos, kurios apylinkėse yra dideli žmonių srautai.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTas veliau labai abstraktu, nes ten jo reiktu jau šiandien, o kol pastatytų, tai neaišku kiek ten žmonių gyvens. Todėl čia tikrai nėra žiūrima į tolimesnę ateitį, bent jau į tolima tiek, kiek užtruktu statybos. Tarkim esu žmogus įsikuriantis Ukmergės g. gale ir ieškantis galimybių nusigauti į tam tikras vietas. VT šiuo metu man visiškai nieko nesiūlo, metro vizija irgi siūlo tik "kažkada ateityje", belieka pasirinkimas vienas - nuosavas automobilis. Tikintis jog ekonomika ateityje augs, tai net ir "kažkada" nutiesus iki manęs VT (metro ar dar ką nors), mane pervilioti iš nuosavo transporto gniaužtų tikrai bus sudėtinga, kaip ir daugelį kitų ten gyvenančių.
Dabar dėl stočių, kurios nupieštos Rentinio vizijoje. Bent jau linijoje Pašilaičiai -Stotis, man nesuprantamą, kodėl Pašilaičių stotis parodyta tokioje vietoje, tarp daugiaukščių garažų, automobilių salonų ir degalinės. Kitos stotys Šeškinė ir Stadionas. Suprantu jog stadionas bus tam tikras traukos centras, bet jame renginiai vyks tikrai ne kas valandą ir ne kasdien. Kaip ir Akropolis ateityje sulauksiantis konkurentų praras dalį lankytojų. Tai kam ten ta stotis tokioje vietoje, juk iki stadiono netoli nueiti ir nuo dabartinės Šeškinės kalvų stotelės, tai ir metro stotį reiktų planuot įrengt arčiau gyv. namų. Taip Šeškinės stotį paslenkant arčiau Šeškinės poliklinikos, kurios apylinkėse yra dideli žmonių srautai.
Comment
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąPer mažas atstumas tarp stočių būtų.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą800m nėra mažai.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąDeja, mažoka. Juk autobusų stotelės yra nuo 400 iki 800 metrų atstumu viena nuo kitos, o metro - tai praktiškai traukinys po žeme. Traukiniui daug sunkiau įsibėgėti bei sunkiau sustabdyti. Manau, kad metro stotelės turėtų būti nuo 1 iki 2,5 km atstumu viena nuo kitos.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą800m nėra mažai.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąWikipedijoje rašoma, kad pvz. Paryžiaus metro vidutinis atstumas tarp stočių 562m. Nežinau ar tai teisybė, bet traukiniai spėja ir įsibėgėti ir sustabdyti.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
Comment