Parašė specialistas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro Vilniuje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąČia nebūtinai mūsų visuomenės problema. Visame pasaulyje jei sudarysi galimybę naudotis paslauga nemokamai, tai atsiras žmonių kurie nemokės. Baudos mažos ir neadekvačios kelionės kainai, kontrolė retai sutinkama (pats per dvi savaites važinėjimo į paskaitas, dar nė karto nemačiau kontrolės). Kartais juokingai atrodo kai keleivių kontrolės autobusiukas su berods 5 kontrolierių ekipažu, veža pažeidėją į policiją nustatyti asmenybei, nes jis neturi dokumento. Taip sugaišta iki dviejų valandų, vien dėl vieno žmogaus ir 20 Lt baudos.
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąLabai jau lėtai viskas daroma, negalim pasilyginti net su mažesniais Lenkijos miestais, o nuo Talino ir Rygos atsiliekam gan stipriai.
Taip, bet viską galima pakeisti, turi būti normali kontrolė. Tą sugeba geriau sutvarkyti net kiti miestai toje pačioje Lietuvoje."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąMan kiek keistokai atrodo bandymai palyginti žmonių skaičių, pervežamą viešuoju transportu Vilniuje, kur viešasis transportas tragiškas ir kokiame nors kitame mieste, kur viešasis transportas yra išvystytas. Ir po tokių palyginimų jūs dar bandot daryti kažkokias išvadas. Iš pradžių patarčiau pažiūrėti santykį: važiuojančių privačiu transportu ir važiuojančių viešuoju transportu. Jei pažiūrėtumėm į tokius santykius vakarų Europos šalių miestuose, kur viešasis transportas išvystytas ir Vilniuje, labai greitai pamatytumėm kas ir kaip. Jei būtų sutvarkytas viešasis transportas Vilniuje + įvesti apribojimai automobiliams, tas santykis greitai pasikeistų.
Vakaru Europoje visuomeniniu transportu naudojasi gerokai maziau zmoniu nei Lietuvoje ar konkreciai Vilniuje. Tame paciame Vilniaus bendrajame plane yra pateikti duomenys, kiek procentu gyventoju Vilniuje naudojasi viesuoju transportu. Ir tai yra vidutiniskai dvigubai daugiau nei V. Europos didmiesciuose. Cia gal tik nuvykus susidaro iliuzija, kad ten VT naudojasi daugiau zmoniu. Nei velnio. Taip, didmiesciu centruose daug zmoniu naudojasi VT. Bet tik del to, kad yra brangus parkavimas, mokamas ivaziavimas ar jo apribojimai, netgi tiesiog parkavimo vietu trukumas. Tuo tarpu imant viso miesto mastu VT naudojasi vidutiniskai nuo 15 iki 25 proc. gyventoju. Iliuzija susidaro dar ir del to, kad transporto priiemones yra naujesnes, kad yra daugiau ju rusiu. Gal kai kur ir gana tankiai vaziuoja... Bet pagal pervezamu keleiviu skaiciu/gyventoju+meisto sveciu skaiciaus pas mus situacija tikrai nera tragiska.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVakaru Europoje visuomeniniu transportu naudojasi gerokai maziau zmoniu nei Lietuvoje ar konkreciai Vilniuje. Tame paciame Vilniaus bendrajame plane yra pateikti duomenys, kiek procentu gyventoju Vilniuje naudojasi viesuoju transportu. Ir tai yra vidutiniskai dvigubai daugiau nei V. Europos didmiesciuose. Cia gal tik nuvykus susidaro iliuzija, kad ten VT naudojasi daugiau zmoniu. Nei velnio. Taip, didmiesciu centruose daug zmoniu naudojasi VT. Bet tik del to, kad yra brangus parkavimas, mokamas ivaziavimas ar jo apribojimai, netgi tiesiog parkavimo vietu trukumas. Tuo tarpu imant viso miesto mastu VT naudojasi vidutiniskai nuo 15 iki 25 proc. gyventoju. Iliuzija susidaro dar ir del to, kad transporto priiemones yra naujesnes, kad yra daugiau ju rusiu. Gal kai kur ir gana tankiai vaziuoja... Bet pagal pervezamu keleiviu skaiciu/gyventoju+meisto sveciu skaiciaus pas mus situacija tikrai nera tragiska.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimą
http://ru.wikipedia.org/wiki/Казанский_метрополитен
Kazanės metro. 6 stotys. Paros keleivių srautas- iki 35 000. Tai kaip, kritikai, ten su tuo 16 troleibuso maršruto keitimu į metro?
Juokauju, žinoma
Dėkui už info groundzer , jis ją pateikė metro skyrelyje:
Comment
-
[QUOTE=udrius;334278]Čia dar pamąstymui metro šalininkams - taip atrodo "metro" Kazanėje, iš tiesų tai tik tramvajus, dalinai įkištas po žeme.
Dėkui už info groundzer , jis ją pateikė metro skyrelyje:
Atvaizdas
Stai kiek jis vietos uzima ,iseitu visai normalus 2 juostu kelias su visais saligatviais ir pan. O jus cia sapaliojate ,kad tokia linija butu galima ikisti kazkur kalvariju gatveje:-)))
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąStai kiek jis vietos uzima ,iseitu visai normalus 2 juostu kelias su visais saligatviais ir pan. O jus cia sapaliojate ,kad tokia linija butu galima ikisti kazkur kalvariju gatveje:-)))
Čia apie Zuoko "supertramvajus" buvo taip kliedima.
Jeigu norinte pigaus, ekonomiško varianto - štai akivaizdus pavyzdys. Galima įrangą ir vagonus iš Rusijos pirkti, padėvėtus...
Pas mus pragyvenimo lygis kaip Namibijoje, o norime gyventi kaip Londone ar Tokijuje.
Paskutinis taisė Sula; 2009.03.22, 10:48.
Comment
-
O stai nuotrauka is Japonijos. Manot tai tramvajus? Tai gelezinkelis. Naudojamas, priemiestiniai traukiniai vazineja. Ir tokiu vaizdu is Japonijos internete galima surasti daugiau.
http://intl.parovoz.com/newgallery/p...=158014&LNG=RU
http://intl.parovoz.com/newgallery/p...=158012&LNG=RU
O pas mus dejuodama, kad tramvajus uzimtu taip reikalinga erdve gatveje ir tai pagrindine problema tiesiant tramvaju. O metro - vienintele alternatyva...
As neagituoju uz tramvaju. Bet mazu maziausiai ka galima pas mus padaryti pirmiausiai gerinant esama VT sistema (autobusai ir troleibusai) - tai iskirti normalias A juostas esamose gatvese. Kai kur jas net fiziskai atskirti (borteliais, stulpeliais) nuo likusios vaziuojamosios dalies. Svarbiausia, reikia ismusti is galvos erezija, kad is likusio transporto (pagrinde tai lengvieji automobiliai) neturi buti atimta vaziuojamoji dalis. Turi buti net ir atimta ir pirmiausiai skirta VT. O kas liko - kitam tranportui.Paskutinis taisė Al1; 2009.03.22, 11:32.
Comment
-
Iš viso ne gatvėse jį reikia tiesti, štai kur pagrindinė mintis! Vilniuje paprastų gatvių tinklas ir taip rečiausias Europoje, kad ir kaip mes nekęstume automobilių.
Pvz., tas pats "šanchajus" - tarp Kalvarijų ir G.Vilko gatvės nei vienos kitos - kažkokie akligatviai, žvyrkeliai, privatūs ir 0,7 juostos keliukai nesusijungiantys tarpusavyje. T.y. gatvių tinklo tankis yra 1 gatvė/1,0-1,5km.
Kažin, ar kaip veiktų Diuseldorfo dydžio miestas su 20 (pravažiuojamųjų) gatvių??
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąIš viso ne gatvėse jį reikia tiesti, štai kur pagrindinė mintis! Vilniuje paprastų gatvių tinklas ir taip rečiausias Europoje, kad ir kaip mes nekęstume automobilių.
Pvz., tas pats "šanchajus" - tarp Kalvarijų ir G.Vilko gatvės nei vienos kitos - kažkokie akligatviai, žvyrkeliai, privatūs ir 0,7 juostos keliukai nesusijungiantys tarpusavyje. T.y. gatvių tinklo tankis yra 1 gatvė/1,0-1,5km.
Kažin, ar kaip veiktų Diuseldorfo dydžio miestas su 20 (pravažiuojamųjų) gatvių??
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimą
Kazanės metro:
Beje, prieš rodant tas Volgogrado nuotraukas vertėtų BENT JAU pasiskaityti apie jį. Per ateinančius 15 metų bus nutiesta keliasdešimt km tunelių ir jis jau funkcionuos kaip tikras metro. Na bet su Vilniumi nekorektiška lyginti 950 tūkst. miestas (su priemiesčiais dvigubai tiek), besitęsiantis apie 90 km (!!!) palei Volgą..Paskutinis taisė music; 2009.03.22, 16:27.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąTarp mikrorajonu normalios gatves ir pas mus. O ten jau gyvenamasis rajoas ir neturi ten buti jokiu tranzitiniu gatviu.
Comment
-
Sorry, suklaidino. Suklaidinimo šaltinį nurodžiau, karkite jį. Beje,. o kaip Vilniaus lyginimui su Kazane?
Население 1 120 200 [1] человек (2008)
http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%...B0%D0%BD%D1%8C
Prisipažinkit , kad pralaimėjote.
Comment
-
Казанский метрополитен
Пассажиропоток за день 35 тысяч
http://ru.wikipedia.org/wiki/Казанский_метрополитен
Pripažink, kad pralaimėjai!
Lausanne Population: 118,000
http://www.answers.com/topic/lausanne
Pasiduok!
Metro priešininkai nuginkluoti!
http://www.flickr.com/photos/rrrodrigo/3174317207/
http://en.wikipedia.org/wiki/Catania
1 081 915/ 3 552= 304,59 žm./km2
Nelieka jokių argumentų?
Įrodyta.
Comment
-
Catania jau svarstėme kelis kartus - bendroje sumoje teritorija yra tris kartus mažesnė nei Vilniaus apskritis, o gyventojų yra 2 mlj, t.y. 2 x daugiau nei Vilniaus apskrityje.
Lazania - tau irgi buvo pateiktas argumentas - socialinis projektas
Kazanėje numatomas srautas - 1 mlj per metus.
Jei netiki manimi, dar kartą paskaityk specialistų straipsnius. Manau daugiau ginčų tikrai nebus
Beje, toje pateiktoje foto yra kas parašyta:
Podziemny przystanek Politechnika na trasie Krakowskiego Szybkiego Tramwaju - Požeminis sustojimas greitaeigio tramvajaus.
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąКазанский метрополитен
Пассажиропоток за день 35 тысяч
http://ru.wikipedia.org/wiki/Казанский_метрополитен
Pripažink, kad pralaimėjai!
Lausanne Population: 118,000
http://www.answers.com/topic/lausanne
Pasiduok!
Metro priešininkai nuginkluoti!
http://www.flickr.com/photos/rrrodrigo/3174317207/
http://en.wikipedia.org/wiki/Catania
1 081 915/ 3 552= 304,59 žm./km2
Nelieka jokių argumentų?
Įrodyta.
Gerai, jau gerai. Reikia surintkti ir pateikti bent 80 proc. pasaulio miestu su metropolitenu ir tramvajumi duomenu. Ir tada daryti isvadas. O pavieniai pavyzdziai tai dar ne irodymas. Blogiausia tai, kad pas mus is pradziu buvo stumiamas tramvajus, dabar metro, taciau neturi jokios rimtos kitu VT rusiu pletros vizijos ir tyrimu tiek tiesiant metro (tramvajui), tiek ir netiesiant. Operuojama tik bendromis frazemis (autobusai ir toleibusai tik prives prie metro ir pan.). Kodel ignoruojamas gelezinkelis miesto ribose?
Gal pirmiausiai reikia pabandyti toki eksperimenta:
Susisiekimas is N. Vilnios su Vilniumi tik traukiniu. Traukiniu ir dabar pakankamai nemazai tarp Vilniaus ir N. Vilnios. Dar paleisti papildomus traukinius taip, kad intervalas butu 10 min.
Autobusus N. Vilnioje suorganizuoti taip, kad tik priveztu prie N. Vilnios stoties.
Atstumas nuo Draugystes stoteles iki stoties - apie 150 m.
Idiegti bendra bilieta, pastayti automatus N. Vilnioje ir Vilniuje. Ir paziureti, kas bus... Toks eksperimentas nebutu baisiai brangus. Ir jo tikslas turetu buti ne ekonomiskai pateisinamu vezimu suarganizavimas, o zmoniu nuomones ir reakcijos tyrimas.
O tada kalbeti apie metro rausima...Paskutinis taisė Al1; 2009.03.22, 14:58.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąCatania jau svarstėme kelis kartus - bendroje sumoje teritorija yra tris kartus mažesnė nei Vilniaus apskritis, o gyventojų yra 2 mlj, t.y. 2 x daugiau nei Vilniaus apskrityje.
Lazania - tau irgi buvo pateiktas argumentas - socialinis projektas
Kazanėje numatomas srautas - 1 mlj per metus.
Jei netiki manimi, dar kartą paskaityk specialistų straipsnius. Manau daugiau ginčų tikrai nebus
Beje, toje pateiktoje foto yra kas parašyta:
Podziemny przystanek Politechnika na trasie Krakowskiego Szybkiego Tramwaju - Požeminis sustojimas greitaeigio tramvajaus.
Lozana (ne garfildo mėgstama lazanija ) - socialinis projektas. VT ir yra socialinis projektas. Mažai būtų atvejų kur pasiekiamas pelnas. Beveik visur remia valstybė.
Kazanėje numatomas.. Na ir šaunu. Žiūri žmonės į ateitį ir gana tolimą, nes tą milijoną pasiekti prireiks turbūt 30-40 metų
Lenkiškai skaityti moku. Būtent tokio sprendimo ir reikėtų Vilniuje. Kelių požeminių stočių centre.
Comment
Comment