Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Na ne - aš vadinu tikru to miesto gyventoju tik tą žmogų, kurio tame mieste šaknys siekia bent jau senelius. Kaip žinia seneliai turėjo Vilniuje gyventi prieš karą ir per karą. Kas tuo metu Vilniuje gyveno? Reikia priminti? Beje, būtent istorijos išsaugojimu atžvilgiu labiausiai kokiem miestam nesiseka? Klaipėdai ir Vilniui - nes abiejuose nėra tikrų to miesto gyventojų.

    Tikras miestietis (vilnietis,kaunietis ar siaulietis visiskai nesvarbu) bus tas ,kuris tame mieste gime ir jame uzaugo, visiskai nepriklausomai nuo to kur anksciau gyveno jo tevai ar seneliai. Nepradekite cia sudarineti genealoginiu medziu,ziurekite i gyvenima paprasciau,kad nuo savo mokslu 'neiseitumet is rasto' :-)

    Comment


      Parašė music Rodyti pranešimą
      Yra tokių žmonių, kuriem iš principo NE. Idėjinių NE. Arba Kaune arba niekur. Vilniuje- niekada. tik per mano lavoną. ir t.t. Vagys. Lenkai, rusai, žydai. Kaunas smukdomas, tušti troleibusai, statykim kosmodromą, Vilniuje nėra automobilių, gyventojų, mažas tankumas, miškai, Lenkija, portugalai, priešiškos valstybės pasienis..

      Kas vis dar nori konstruktyviai diskutuoti- Kazanės metro!


      Visu pirma pats pradek konstruktyviai mastyti. Ivardink ,kas galetu finansuoti tavo svajones igyvendinima????

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Nors keleta dienu nesilainkiau forume, bet, manau, dar nevelu pakomentuoti.



        Ne, ponuli, tiek tramvajai, tiek ir troleibusai ar net autobusai buvo sistemingai isnaikinti ar smarkiai praretinti daugumoje Vakaru Europos miestu ir, ypac, JAV.
        Visa tai valdzia dare (uzdarinejo sistemas, ju neatnaujino, neinvestavo pakankamai lesu i VT, bet investavo i automobiliu kelius ir gatves) spaudziama automobiliu gamintoju ir naftininku monopoliju.
        Tuo tarpu dalinai sis scenarijus vyksta ir pas mus jau ne vienerius metus... Masine automobilizacija, nepaliekant zmogui rimtos alternatyvos...

        Ka tu cia sneki. Ar pas mus spaudzia kazkokie naftininkai zmones pirkti nuosavus automobilius???? Cia jau tu pasnekejai.....

        Comment


          Parašė udrius Rodyti pranešimą
          na va labai šaunu. Šiaip jau geriau būti kvailiu nei neturėti argumentų ir rėkti "metroooo vilniui duokit metrooo vilniui!". ir prieštaraujančius vadinti komunistų pakalikais, troliais, apkerpėjusiais kauniečiais ir pan. Mokinkitės diskusijų metų, vyrukai.
          Tamsta tiesiog kliedite. Pasak jūsų logikos, Vilniaus apsikrities gyventojų skaičių sužinotume sudėję Vilniaus miesto ir Vilniaus apsikrities gyventojų skaičių. Būtent taip jūs skaičiuojate minėtosios Sicilijos provincijos gyventojų skaičių. Atsipeikėkit pagaliau, ir nustokit šaipytis iš savęs visų čia esančių.

          Grįžtant prie mano pirmosios žinutės pora puslapių atgal, pasikartosiu, kad gyventojų skaičius nėra pagrindinis faktorius lemiantis metropoliteno reikiamumą, o būtent pats miestas: tai kaip darniai jis suplanuotas, kur, ir kokie srautai juda skirtingu paros metu ir t.t.

          Comment


            Skaičiai statistikoje ir skaičiai realybėje, deja, turi skirtingą reikšmę. Kas iš to Vilniaus apskr. / regiono gyv. skaičiaus? Man atrodo, kad tai tik vienas iš šiaudų metro pagrindimui. Deja, nelabai įtikinamas realybėje (sausos statistikos lygmenyje galbūt ir pakankamas argumentas, bet ne realiame gyvenime).
            N N N

            Comment


              Parašė praeivis Rodyti pranešimą
              Ka tu cia sneki. Ar pas mus spaudzia kazkokie naftininkai zmones pirkti nuosavus automobilius???? Cia jau tu pasnekejai.....

              Taip, JAV tai tikrai buvo - dar net ne tai isdarinejo naftininku, automobiliu gaimtoju, plieno gamintojai ir kitokie karteliai ar monopolijos... Ir ne tik VT sferoje. V. Europa pokariu irgi is dalies nuejo tuo keliu, taciau veliau atsikvosejo...
              As sakau, kad is dalies scenarijus panasus - tai yra valstybe ir savivaldybes nepakankamai rupinasi VT (aplamai nera jokios VT politikos Lietuvoje) ir todel zmones yra tiesiog priversti isigyti automobili arba vaikscioti pesti. Taciau sie mano zodziai nereiskia, kad reikia VT pletrai utopiniu projektu...
              Paskutinis taisė Al1; 2009.03.16, 18:53.

              Comment


                Ale gal ir aš pasireikšiu, kol manęs dar nieks troliu neišvadino .

                Visi tie miestai Šveicarijoje ar Italijoje - dideli, turtingi, ir nematantys bėdų. didelė dalis žmonių gyvena miegamuosiuose rajonuose, dirba centre, ar kur nors kitur, ganėtinai daug uždirba, ir vyksta iš jų į miesto centrą. Metro jiems reikalingas, jie juo važinėja 2 kartus į dieną. Metro tankiai naudojamas. Vilnius - dabar pasakykit, kad ne, nėra toks turtingas. Daug uždirbančių žmonių, važinėjančių gana didelius atstumus miestu, ir dirbančius didelėse kompanijose, įsikūrusiose toli nuo miegamųjų rajonų tiek daug nėra. Metro nebus tiek apkrautas. Didesnė dalis žmonių bus bedarbiai, kuriem metro tikrai nereikės (o kas žino, gal ir neišgalės) naudotis 2 kartus į dieną, kiti žmonės nedirbs miesto centre, ar kitose užkištose vietose, dar kiti nedirbs tokių darbų, dėl kurių jiem reikėtų taip tankiai naudotis metro, kaip tai daro Vakarų Europos miestų gyventojai. O kai investicijos, ir rangovų pasiūlymai iš dangaus nekrenta, vargu, ar pati Vilniaus valdžia mėgins tai daryti. Prieš gerus metelius - tai galėjo būti netgi visai realu. Dabar - abejoju.

                Comment


                  Parašė Magician Rodyti pranešimą
                  .. Prieš gerus metelius - tai galėjo būti netgi visai realu. Dabar - abejoju.
                  Na jeigu ir siandie jau butu apsvarstyta kokio reik VT ir nutartu kad reikia metro, bijau kad kol vyks projektavimas ir kt. pasiruosimas krize bus senokai pasibaigus.

                  Comment


                    Dėl to tai man ir nepanašu į realybę. Tai gali užtrukti velniškai ilgai ir, kaip teko pastebėti, dažnai tai pasibaigia įšaldymu. Ir jeigu jau taip, tai man dar būtų įdomu sužinoti, kokia yra nors numatoma metro kaina. Pusę milijardo tikrai viršytų, manyčiau. Ir tokiai šaliai, kaip mums, geriau jau būtų išplėtoti jau esamą infastruktūrą, negu ruošti kosminius projektus, kurie greičiausiai bus įgyvendinti tik tada, kai mes ar mūsų vaikai, su savo mašinom nebe važiuosime, o skraidysime. Ar manote, kad verta laukti tuos 7-10 metelių, ir krauti pinigus, vos ne stovint vietoj, kai galima vasarą nusipirkti kad ir kokį dviratį, ir lenkti didelę dalį mašinų?

                    Comment


                      Parašė Magician Rodyti pranešimą
                      ... negu ruošti kosminius projektus, kurie greičiausiai bus įgyvendinti tik tada, kai mes ar mūsų vaikai, su savo mašinom nebe važiuosime, o skraidysime. ...
                      na kosminiai labiau tie projektai kurie igalins mus nebevazineti o skraidyti. Jei apie metro tai - greiciau pozeminis projektas negu kosminis .
                      Nors tiesa kas del kosmoso tai va latviai ,girdejau pletkus, savo palydova paleido i kosmosa!

                      Comment


                        Jie bent jau kažką daro, o ne kelintus metus kalba, kad kažką darys, bet net neparuošė realaus plano.

                        O jum, pone evvt'ai, reikėtų mažiau bobučių pletkų klausyti ;].

                        Comment


                          Parašė Magician Rodyti pranešimą
                          Jie bent jau kažką daro, o ne kelintus metus kalba, kad kažką darys, bet net neparuošė realaus plano.

                          O jum, pone evvt'ai, reikėtų mažiau bobučių pletkų klausyti ;].
                          Na pletkai pletkais tskant patikima, bet nelabai .

                          Comment


                            Parašė pablonis Rodyti pranešimą
                            Tamsta tiesiog kliedite. Pasak jūsų logikos, Vilniaus apsikrities gyventojų skaičių sužinotume sudėję Vilniaus miesto ir Vilniaus apsikrities gyventojų skaičių. Būtent taip jūs skaičiuojate minėtosios Sicilijos provincijos gyventojų skaičių. Atsipeikėkit pagaliau, ir nustokit šaipytis iš savęs visų čia esančių.

                            Grįžtant prie mano pirmosios žinutės pora puslapių atgal, pasikartosiu, kad gyventojų skaičius nėra pagrindinis faktorius lemiantis metropoliteno reikiamumą, o būtent pats miestas: tai kaip darniai jis suplanuotas, kur, ir kokie srautai juda skirtingu paros metu ir t.t.
                            Na gal ir kliedžiu, bet tokius pačius kliedesius gridžiu iš kitos pusės. Norėčiau paklausti, kokie srautai ir kur yra didžiausi Vilniuje? Kiek matau Vilnius labai labai turtingas miestas , nes planuoja 3 linijas. Tuo tarpu toks pats Catania planuoja tik vieną liniją.

                            Comment


                              Parašė udrius Rodyti pranešimą
                              Na gal ir kliedžiu, bet tokius pačius kliedesius gridžiu iš kitos pusės. Norėčiau paklausti, kokie srautai ir kur yra didžiausi Vilniuje? Kiek matau Vilnius labai labai turtingas miestas , nes planuoja 3 linijas. Tuo tarpu toks pats Catania planuoja tik vieną liniją.


                              As tau pasakysiu kokie srautai:-))) Imk bet kuri vilniaus rajona ,jokio skirtumo. Piko laikas trunka apie 1 val ryte ir vakare. Per ta 1 val pravaziuoja kokie 6-7 'dvigubi' autobusai , dar tiek pat troleibusu ir visas srautas pasibaigia,visi keleiviai pervezti:-))) Toliau stilis. Didzioji dalis transporto vaziuoja i galinius ziedus ir ten stovi.
                              Vakare viskas pasikartoja.
                              Jei butu metro,tai uztektu keliu vagonu traukinukui nustatytu metu viena karta nuvaziuoti ir jo darbas butu pasibaiges. toliau riedetu pirmyn atgal pustustis.

                              Comment


                                Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                As tau pasakysiu kokie srautai:-))) Imk bet kuri vilniaus rajona ,jokio skirtumo. Piko laikas trunka apie 1 val ryte ir vakare. Per ta 1 val pravaziuoja kokie 6-7 'dvigubi' autobusai , dar tiek pat troleibusu ir visas srautas pasibaigia,visi keleiviai pervezti:-))) Toliau stilis. Didzioji dalis transporto vaziuoja i galinius ziedus ir ten stovi.
                                Vakare viskas pasikartoja.
                                Jei butu metro,tai uztektu keliu vagonu traukinukui nustatytu metu viena karta nuvaziuoti ir jo darbas butu pasibaiges. toliau riedetu pirmyn atgal pustustis.
                                Tokiam srautui ir tramvajaus butu per daug, nekalbant apie metro su jo apetitu 50000 kel/val.

                                Comment


                                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                  Beje, kokiu Palubinsko žinynu remiesi? O ponbas Pablonis pasakė - nutiesime metro ir pas mus sulėks milijardai turistų iš TUI . Pataisau - statistika rodo, kad Estijoje 2008 metais apgyvendinta 1 433 346 užsienio turistų, Lietuvoje gi 849006 užsienio turistų. Nesiriša su matematika pas tamsta.
                                  Tamsta skiria bendrą turistų skaičių nuo apgyvendinimo įstaigose apgyvendintų užsieniečių skaičiaus?
                                  "turistai iš TUI" TUI - Tiesioginės Užsienio Investicijos

                                  Comment


                                    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                    ... Imk bet kuri vilniaus rajona ,jokio skirtumo. ...
                                    pasakei ir gipsas!

                                    Comment


                                      Parašė evvt Rodyti pranešimą
                                      pasakei ir gipsas!

                                      Jei tau tektu kada gyvenime ka nors statyti uz savus pinigus-tada tu skaiciuotum. O dabar tik tokio lygio argumentai:-))

                                      Comment


                                        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                        As tau pasakysiu kokie srautai:-))) Imk bet kuri vilniaus rajona ,jokio skirtumo. Piko laikas trunka apie 1 val ryte ir vakare. Per ta 1 val pravaziuoja kokie 6-7 'dvigubi' autobusai , dar tiek pat troleibusu ir visas srautas pasibaigia,visi keleiviai pervezti:-))) Toliau stilis. Didzioji dalis transporto vaziuoja i galinius ziedus ir ten stovi.
                                        Vakare viskas pasikartoja.
                                        Jei butu metro,tai uztektu keliu vagonu traukinukui nustatytu metu viena karta nuvaziuoti ir jo darbas butu pasibaiges. toliau riedetu pirmyn atgal pustustis.
                                        Labai taikli nuomonė. Tikrai taip ir būtų. Pastačius Vilniaus aplinkelį automobilių srautas per miestą sumažėjo dvigubai. Mano kelionės laikas iš darbo ir į darbą sumažėjo perpus. Kaip vilnietis, tikrai šiuo metu nematau poreikio metropolitenui.

                                        Comment


                                          Tai vis dar statot Metro?.. Matau, statot.. Naujieju Vasiūkai jau čia visi gaunasi, tikra metropolis su metropolitenu. Čia man šiaip įdomu pasidarė.. Ar tie aršiausi metro idėjos gynėjai čia šiaip iš idėjos tiek daug savo laiko skiria šiai temai, ar tai daro "Metro sąjudžio" ar kaip ten jis vadinasi darbuotojai vykdydami viešųjų ryšių kampaniją? nes norit tikėkit, norit ne, bet suvedus "google" "metro vilnius" ši tema yra 3 vietoje.
                                          Jūsų,
                                          Analitikas PlėtRa™

                                          Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X