Parašė pablonis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro Vilniuje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąTaigi kiekvienam miestui skirtingai ir nereikia čia taikyt, kad mažesni miestai turi metro tai ir mums būtinai reikia. Čia dar ne priežastis statyt metro.
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąTai kaip čia, mielieji, išeina? Sakot dydis nesvarbu, o paskui sakot kad kiti miestai mažesni ir turi metro. Tai kur logika? Patys sau prieštaraujat.
Parašė praeivisViskam savo laikas. Pateiksiu tau toki analogiska labai supaprastinta pavyzdi,kad pajegtum suprasti.
Biednas zmogus augina maista savo sodyboje ( darzoves darze,tvarte parsiukas ir pan). Turtingesnis miestietis neaugina nieko... blah blah blah
Protingas valstietis, kad ir koks biednas, iš pradžių paruošia dirvą ir tik pačioje pabaigoje pjauna vaisius. Metro Vilniuj, kaip dirvos paruošimas (didesnio infrastruktūros plėtros plano dalis), kurį sėkmingai įgyvendinus, būtu pjaunami pagerėjusios gyvenimo kokybės ir TUI vaisiai.
Parašė udriusNėra nei vienos priežasties kad būtų vilniuje metro.
Comment
-
[QUOTE=pablonis;332294]Būtent! Nebūtina turėti > 1 mln gyventojų. Ko čia nesuprast?
Protingas valstietis, kad ir koks biednas, iš pradžių paruošia dirvą ir tik pačioje pabaigoje pjauna vaisius. Metro Vilniuj, kaip dirvos paruošimas (didesnio infrastruktūros plėtros plano dalis), kurį sėkmingai įgyvendinus, būtu pjaunami pagerėjusios gyvenimo kokybės ir TUI vaisiai.
Metro siai dienai rentabilus nebutu ir pats neatsipirktu. Laisvu pinigu biudzete nera , verslininku norinciu sukisti savo pinigus i toki projekta nera. Viskas. taskas.
Comment
-
Parašė pablonis Rodyti pranešimąProtingas valstietis, kad ir koks biednas, iš pradžių paruošia dirvą ir tik pačioje pabaigoje pjauna vaisius. Metro Vilniuj, kaip dirvos paruošimas (didesnio infrastruktūros plėtros plano dalis), kurį sėkmingai įgyvendinus, būtu pjaunami pagerėjusios gyvenimo kokybės ir TUI vaisiai.
O gal manai, kad sumažėjus automobilių srautui oras bus švaresnis. Aš kasdien automobiliu vykstu į darbą ir atgal, ir tikrai nepersėsčiau į jokį metro.
Comment
-
Parašė pablonis Rodyti pranešimąBūtent! Nebūtina turėti > 1 mln gyventojų. Ko čia nesuprast?
Protingas valstietis, kad ir koks biednas, iš pradžių paruošia dirvą ir tik pačioje pabaigoje pjauna vaisius. Metro Vilniuj, kaip dirvos paruošimas (didesnio infrastruktūros plėtros plano dalis), kurį sėkmingai įgyvendinus, būtu pjaunami pagerėjusios gyvenimo kokybės ir TUI vaisiai.
Nepastebėjot, kad jūsų nuomonė mažai kam įdomi. Esate apkerpėjęs kaunietis turintis fobiją viskam kas susiję su Vilnium. Tarkim, net ir pastačius ir sėkmingai operuojant metro, jūs toliau kategoriškai neigtumėte faktų legitimumą, nuolat akcentuodamas, kartu su ponu pėstučiu (atsiprašau - praeiviu) kad jus apiplešė, apgavo, Vilnius gyvena kitų sąskaita ir t.t. Ar ne taip?
1., Palma de maljoca neveikia du metai po pastatymo ir neaišku kada veiks. Buvau, pats asmeniškai mačiau.
2. Catania - The "metropolitan"1 city of Catania is one of the largest in Italy with almost 800.000 inhabitants (1.100.000 in the province) and its subway is the first in Sicily and one of the most modern in Italy.
Išversti ar nereikia?
3. Rennes was the smallest city in the world to boast a metro, with a population of just 220,000 for the city out of 390,000 served by the network (37 municipalities). On average, there are 110,000 metro trips each day; this figure is expected to rise to 150,000 in coming years, leading to possible gridlock during the rush hours.
Taigi, metro pervež 1/4 Vilniaus troleibusų keleivių
4. Lausanne Metro : Expected Demand25 million passengers annually. Per dieną bus pervežama ~ 70 000 žmonių, kai miestelio populiacija yra 130,000. Pagal vilniaus mastelius būtų pervežama ~300 000 žmonių, t.y. praktiškai troleibusų jau nereikia. Tiesa dar keletas pastabėlių:
http://www.swissinfo.ch/eng/front/La...rss=true&ty=st
But the party has been slightly soured by the fact that owing to technical hiccups the new line will only be properly open from October 27.
However, this hasn't dampened public enthusiasm.
The new metro cost SFr740 million ($668 million) and is expected to be used by some 25 million passengers a year.
Metro linijos ilgis - 6 km. 1 km kainuoja ~284 mlj litų.
Beje, kiek suprantu ponulis argumentų neturite jokių, todėl pereinate į asmeniškumus. Šiaip jau geriau būti kauniečiu ir sirgti už savo miestą, nei būti vilniečiu ir griauti savo miestą. Nors tiesa sakant nepažįstu nei vieno tikro vilniečio, nes tikras vilnietus turėtų kalbėti lenkiškai arba rusiškai.Paskutinis taisė udrius; 2009.03.15, 20:45.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimą........... Nors tiesa sakant nepažįstu nei vieno tikro vilniečio, nes tikras vilnietus turėtų kalbėti lenkiškai arba rusiškai.
kaip istorijos megėjas manyčiau tamsta labai prastai su absoliutinot. tikras vilnietis turėtų kalbėti hebrajų arba jidiš kalba. arba eikim dar toliau - aramėjų.Paskutinis taisė aesde; 2009.03.15, 21:00.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė pablonis Rodyti pranešimąMetro Vilniuj, kaip dirvos paruošimas (didesnio infrastruktūros plėtros plano dalis), kurį sėkmingai įgyvendinus, būtu pjaunami pagerėjusios gyvenimo kokybės ir TUI vaisiai.
Tai dabar mielas broliuk, pasakyk, ar kažkoks vakarietis važiuos į Vilnių vardan to kad jis turi metro ir mokės už viešbutį 300 lt, kai tuo tarpu už tokį pat viešbutį Taline jis gali mokėti 100 lt? O gal važiuos, kad Vilnius kultūros sostinė? Ir kas apie tai žino užsienyje ar kai taip pristoma užsienyje? Patikėk, baisu žiūrėti kaip pristatymas vyksta....
Comment
-
Parašė aesde Rodyti pranešimąo tikras kaunietis turėtų nešioti dryžuotą kostiumą ir gyventi Pravieniškėse
kaip istorijos megėjas manyčiau tamsta labai prastai su absoliutinot
Comment
-
Parašė praeivisStudijos gali buti reikalingos tuo atveju,kai akivaizdziai VT transportas nesusitvarkytu su keleiviu srautais ir reiketu nuspresti kas pigiau: ar koks metro ar koks vienbegis ant estakadu, kiek kainuotu ,per kiek laiko atsipirktu ir pan. Tokiu atveju reikalingos studijos.
Bet siandieninej situacijoj be jokiu studiju visi mato dienos metu stovinti VT be darbo. Nemato tik aklas ir uzsispyres:-)
Parašė Edd Rodyti pranešimąPaleiskim seną, smirdantį autobusą kokią 3 val ryto ir nustatykim jam bilieto kainą 10Lt, bei leiskim jam važiuoti 5km/h greičiu iš tankiausiai apgyvendinto mikrorajono į centrą. Tada galėsim sakyti, kad autobusų nereikia išvis, nes jais niekas nevažiuoja netgi iš tankiai apgyvendinto mikrorajono į patį centrą. Teisingai?
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąNa ne - aš vadinu tikru to miesto gyventoju tik tą žmogų, kurio tame mieste šaknys siekia bent jau senelius. Kaip žinia seneliai turėjo Vilniuje gyventi prieš karą ir per karą. Kas tuo metu Vilniuje gyveno? Reikia priminti? Beje, būtent istorijos išsaugojimu atžvilgiu labiausiai kokiem miestam nesiseka? Klaipėdai ir Vilniui - nes abiejuose nėra tikrų to miesto gyventojų.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąSorry tikrai nepykite, bet kai žmogus neturėdamas argmentų pradeda vadinti "Esate apkerpėjęs kaunietis ..." na tiesiog taip išėjo.Paskutinis taisė evvt; 2009.03.15, 22:09.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąNa nesinori kartotis - bet jei vienintelis metro šalininkų argumentas lieka kito žmogaus žeminimas - nepykite - tada nėra ko diskuoti , nes iš tiesų nėra dėl ko diskutuoti. Tiesiog tai reiškia, kad metro šalininkai diskusiją pralaimėjo.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąTai kokie bus sekantys argumentai už metro statybą?
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąMetro siai dienai rentabilus nebutu ir pats neatsipirktu. Laisvu pinigu biudzete nera , verslininku norinciu sukisti savo pinigus i toki projekta nera. Viskas. taskas.
Parašė specialistas Rodyti pranešimąNelabai aiški pagerėjusios gyvenimo kokybės vizija. Visų pirma tai būtų daroma mokesčių mokėtojų sąskaita. Sumažintas finansavimas sveikatos apsaugai, švietimui ir kitoms tikrai valstybei svarbioms sritims arba visi Lietuvos žmonės mokėtų didesnius mokesčius Vilniaus metropoliteno statybos reikmėms.
Parašė specialistas Rodyti pranešimąO gal manai, kad sumažėjus automobilių srautui oras bus švaresnis.
Parašė specialistas Rodyti pranešimąAš kasdien automobiliu vykstu į darbą ir atgal, ir tikrai nepersėsčiau į jokį metro.
Įvestas apčiuopiamas mokestis už įvažiavimą į miesto centrą greit ir daug pakeistų.
Parašė udrius Rodyti pranešimąProtingas valstietis jau turi TUI, ir tik vėliau įrenginėja metro.
Pavyzdys: Kas buvo Kinija, ir kiek TUI ji pritraukdavo iki Deng Xiaoping'o reformų?
Parašė udrius Rodyti pranešimąBeje, tavo duomenys yra visiškas melas :
1., Palma de maljoca neveikia du metai po pastatymo ir neaišku kada veiks. Buvau, pats asmeniškai mačiau.
2. Catania - The "metropolitan"1 city of Catania is one of the largest in Italy with almost 800.000 inhabitants (1.100.000 in the province) and its subway is the first in Sicily and one of the most modern in Italy.
3. Rennes was the smallest city in the world to boast a metro, with a population of just 220,000 for the city out of 390,000 served by the network (37 municipalities).
4. Lausanne Metro : Expected Demand25 million passengers annually. Per dieną bus pervežama ~ 70 000 žmonių, kai miestelio populiacija yra 130,000.
Kas dėl Catania miesto, pasak Italijos Istituto Nazionale di Statistica, "Catania metropolitan area" turi 752,895 gyventojus, tad ne tiek ir daugiau už "dieninę populiaciją" Vilniuje. Visas regionas, taip pat, yra panašaus išsivystymo lygio kaip ir Vilnius.
Parašė udriusIšversti ar nereikia?
Parašė udriusBeje, kiek suprantu ponulis argumentų neturite jokių, todėl pereinate į asmeniškumus.
Parašė udriusŠiaip jau geriau būti kauniečiu ir sirgti už savo miestą, nei būti vilniečiu ir griauti savo miestą
Parašė udriusNors tiesa sakant nepažįstu nei vieno tikro vilniečio, nes tikras vilnietus turėtų kalbėti lenkiškai arba rusiškaiPaskutinis taisė pablonis; 2009.03.15, 22:31.
Comment
Comment