Parašė udrius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro Vilniuje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąKad reikia metro 16-ojo troleibuso trasoj negirdejau dar niekur. Nieks to dar nesiule.Girdziu tai tik is metro priesininku ale "pabandykim palyginti" kad keleiviu srautas toj vietoj per mazas. Kas jums ponai tokia trasa metro sugalvojo?Dar niekas o jus jau lyginat kazka.
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą1. Susitvarko? Kaip? kad vaziuoti turime nuo 30min iki 1val? Ta turi omeny?
2. Teisingai -automobiliai.Kol 1-ame tamstos "punkte/yrodyme" VT taip puikiai susitvarko tol esame priversti islosti 10min. vaziuodami i darba su nuosavu automobiliu ir sudaryti kamscius. Jei galetume islost bent 30min. kelioneje ka igalintu padaryt greitesnis VT - tuomet tavo "Metro tai nesprendzia" kaip ir nelabai teisingas "yrodymas"
3.Nepasieke to lygio(-25000 - nedaug) bet eismo dalyviu skaicium aplenke.Issiplete miesto ytakos zona.Zmones cia suvaziuoja dirbt ir is toliau.Daug vilnieciu issikele i uzmiesti.
4.Kvaila butu traukti 80metu senumo paskaiciavimus.Na jei ir teisingi jie tai lyginkim taip: autobusu ar troleibusu kaip ir metro vagonu mes negaminam tai reiskia tiek pleciant vienoki VT uki ar kitoki riedmenims pinigeliai siaip ar taip keliauja uzsienin. Matau pliusa del metro statybinkams - nei autobusu nei troleibusu tinklo pletimo lietuvos statybu sektorius nepajaus.Bet jei butu statomas metro tai jau kita kalba
1. Tai pala kai bus metro nevažiuosi ? Važiuosi kaip didelis - pirma eisi 10- 15 min iki stotelės, važiuosi metro 10 min, ir nuo stotelės eisi iki reikiamos vietos dar 10 -15 min. Arba važiuosi tuo pačiu troleibusu autobusu iki metro ir iš metro.
2. Tai jei išlosi važiuodamas automobiliu 10 min nei važiuodamas VT, tai ką metro greičiau atvež?
3. Ir? Tie kurie atvažiuoja iš užmiesčio savo mašinomis tikrai nepaliks mašinos kažkur toli toli, kad važiuotų metro, o važiuos iki tikslo su mašina. Kam aš dar turiu papildomai mokėti už a) aištelę, b) metro ir kam aš turiu gaišti papildomai laiko?
4. Ir kuom gi pajus statybos sektorius? Medžiagos - metalas, vagonai ir visa kita bus iš užsienio, gal būt bus cementas net ir tas iš užsienio - "ekspertai" pasakys kad lietuviškas cementas netinka. Specialistai gal bus lietuviai ? Ne. Taigi... Apart juodadarbių lietuva nieko negali pasiūlyti metro statytojams.
Beje, o ką kuria statybininkai? Atveža valiutą, didina Lietuvos eksportą?
Vienintelį dalyką ką aš matau šioje diskusijoje - tai kad reikia pradėti mokyti žmones naudotis VT.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTą patį galima pasakyti ir apie siūlomą metro Ukmergės, Narbuto g. ir kitomis trasomis.
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąNe ta pati
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimą1. Tai pala kai bus metro nevažiuosi ? Važiuosi kaip didelis - pirma eisi 10- 15 min iki stotelės, važiuosi metro 10 min, ir nuo stotelės eisi iki reikiamos vietos dar 10 -15 min. Arba važiuosi tuo pačiu troleibusu autobusu iki metro ir iš metro.
2. Tai jei išlosi važiuodamas automobiliu 10 min nei važiuodamas VT, tai ką metro greičiau atvež?
3. Ir? Tie kurie atvažiuoja iš užmiesčio savo mašinomis tikrai nepaliks mašinos kažkur toli toli, kad važiuotų metro, o važiuos iki tikslo su mašina. Kam aš dar turiu papildomai mokėti už a) aištelę, b) metro ir kam aš turiu gaišti papildomai laiko?
4. Ir kuom gi pajus statybos sektorius? Medžiagos - metalas, vagonai ir visa kita bus iš užsienio, gal būt bus cementas net ir tas iš užsienio - "ekspertai" pasakys kad lietuviškas cementas netinka. Specialistai gal bus lietuviai ? Ne. Taigi... Apart juodadarbių lietuva nieko negali pasiūlyti metro statytojams.
Beje, o ką kuria statybininkai? Atveža valiutą, didina Lietuvos eksportą?
Vienintelį dalyką ką aš matau šioje diskusijoje - tai kad reikia pradėti mokyti žmones naudotis VT.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTai čia tavo visi argumentai už? Ar parašiau faktus, kokie yra srautai ir kokie yra reikalingi, čia negali sutikti arba nesutikti, faktai nuo to nepasikeis.
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąLaisves prospekte ir ukmerges arba narbuto gatveje skiriasi srautai. Kokius tu faktus parasei?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTokius, kad Ukmergės g. srautas yra 6 kartus mažesnis, nei reikiamas metro linijai. Ir tai nei aš, nei metrooptimistai ar pesimistai sugalvojo. Jeigų būtų priešingai, tuomet ir aš būčiau už metro.
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąO kas nustatė reikiamus srautus metro linijai TS KP CK?
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąTaip, tai svarbu. Vadinasi TSKPCK kaip ir įtariau. Aišku, dėkui
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąGali paaiškinti kodėl? Ir kokie srautai yra minimalūs metro linijai tada? Ne TSKPCK, bet galiu surasti šaltinį, jei manai, kad tie skaičiai yra paimti iš oro.
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąTada pradėkim nuo to, kad pagal tuos minimalius skaičius miestas turi turėti 1 000 001 gyventoją mažiausiai jei jau remiames tarybine skaičiavimo metodika.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąJuk sakiau, čia ne tarybinė skaičiavimo metodika, ir ne apskritai visam miestui, o konkrečiai linijai.
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąTai paslaptingai tylesi ar visgi teiksies nurodyti saltini?
Comment
-
Ok. Aptikau internete kai ka atkakliuju kolegu demesiui:
"...
The Metro do Porto fleet is composed of 72 units with the capacity to transport up to 9 thousand people per hour in each direction during rush hour.
A single unit is 35 metres long, 2.65 metres wide and 3.30 metres high. It has a carrying capacity of 216 passengers, 80 of which are seated. Two units can be connected to form a double unit.
"
http://www.metrodoporto.pt/pagegen.a...PAGE_ID=860045
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąTada pradėkim nuo to, kad pagal tuos minimalius skaičius miestas turi turėti 1 000 001 gyventoją mažiausiai jei jau remiames tarybine skaičiavimo metodika.
Žiūrint į tarybinę metodiką - ji labai optimistinė. Vertinant tai, kad mes gyvename kapitalistinėje visuomenėje ir į tai, kad statybų kainos labai aukštos - manau, kad metro bent jau padengtų sąnaudas - miestas turi turėti ne mažiau, kaip 1,5 mln. gyventojų.
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąAtrodo kad tamsta ne gyvenime nemates metro , juo labiau nevaziaves.Kitaip tokiu nesamoniu nepliurptum. Be to tamstai neaktualu nes tamsta turbut is Kauno?
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąOk. Aptikau internete kai ka atkakliuju kolegu demesiui:
"...
The Metro do Porto fleet is composed of 72 units with the capacity to transport up to 9 thousand people per hour in each direction during rush hour.
A single unit is 35 metres long, 2.65 metres wide and 3.30 metres high. It has a carrying capacity of 216 passengers, 80 of which are seated. Two units can be connected to form a double unit.
"
http://www.metrodoporto.pt/pagegen.a...PAGE_ID=860045
Comment
Comment