Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na raitykis iš juoko kiek nori:

    1 Verkių seniūnija 555,2560647
    2 Antakalnio seniūnija 514,2487047
    3 Pašilaičių seniūnija 3134,146341
    4 Fabijoniškių seniūnija 8926,829268
    5 Pilaitės seniūnija 1159,42029
    6 Justiniškių seniūnija 10388,5906
    7 Viršuliškių seniūnija 6520
    8 Šeškinės seniūnija 8318,181818
    9 Šnipiškių seniūnija 6192,628205
    10 Žirmūnų seniūnija 5576,470588
    11 Karoliniškių seniūnija 7800
    12 Žvėryno seniūnija 4518,518519
    13 Grigiškių seniūnija 1690,140845
    14 Lazdynų seniūnija 3126,213592
    15 Vilkpėdės seniūnija 2398,058252
    16 Naujamiesčio seniūnija 5812,5
    17 Senamiesčio seniūnija 4666,666667
    18 Naujosios Vilnios seniūnija 834,605598
    19 Panerių seniūnija 104,7798446
    20 Naujininkų seniūnija 815,0851582
    21 Rasų seniūnija 1031,496063


    Aleksoto seniūnija 892 žm./km²
    Centro seniūnija 5677 žm./km²
    Dainava 9615
    Eigulių seniūnija 3297 žm./km²
    Gričiupis 11.811 žm./km²
    Panemunės seniūnija 891 žm./km²
    Petrašiūnų seniūnija 526 žm./km²
    Šančiai 3365
    Šilainių seniūnija 2767 žm./km²
    Vilijampolės seniūnija 2222 žm./km²
    Žaliakalnio seniūnija 5238 žm./km²

    Comment


      Parašė music Rodyti pranešimą


      Pacituosiu save:



      Galit atlikti tankumo matematinius skaičiavimus.
      Beje, norint likti korektiškais, reikėtų palyginti užstatytų teritorijų tankumą (Vilniuje- 80 km2).

      Kita vertus, tikiu, norint rasti "faktų" prieš reikia kažkaip įskaičiuoti Verkių, Aukštagirio, Barsukynės miškus, kitas pelkes, raistus, girias. Negalėtų juk Trakų Vokės ar Antavilių gyventojai be metro likti..


      Nesuprantu kodel jus lyginate kazkokius gyvenoju tankumus ir uzsimerkiate pries siandieninius faktus ,nes jie priestarauja jusu teiginiams. Vilniuje siuo metu pradedant darba panasiai nuo 3.30 ir baigiant apie 24.00 val kiekviename marsrute dirba ne daugiau kaip po 10 autobusu. Ir jie susitvarko su keleiviu srautu. dienos metu puse is ju stovi galiniuose zieduose,nes per mazi keleiviu srautai. Jus niekaip nenorite matyti tu stovinciu zieduose VT,kuriems neuztenka keleiviu ir vis tiek tvirtinate,kad reikia metro ir viskas:-)))

      Comment


        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
        Is kur jus traukiate stuos nesamoningus skaicius? Arba naudojates suklastotomis statistikos departamento ataskaitomis arba patys juos isgalvojate.stai rasai vienas marsrutas praveza 21000 kel. Tai dabar paskaiciuok. Viename marsrute dirbs ne daugiau 10 masinu. padalink ir gausi 2100 keleiviu vienam troleibusui. Per diena jis padarys apie 5-6 reisus i abi puses arba sakykim 10 vaziavimu i viena puse. Padalink 2100 is 10 ir gausi ,kad troleibusas vienu vaziavimu perveza virs 200 keleiviu. Jie tuomet turetu visa laika buti sausakimsi,negaletum net ilipti:-))) Ar taip yra tikroveje? Ne. Reiskia tavo skaiciuose kazkur yra aiski klaida.
        Aha, sakot įlipa visi keleiviai į troleibusą pirmoje stotelėje ir visi važiuoja iki galo? O kas juos verčia taip elgtis?
        Gal tėra dvi stotelės, dabar galvoju įlaipinimas ir išlaipinimas? Hmm. Na ne. Va pažiūrėjau 16 troleibuso maršrutą. 24 stotelės. Tai kaip ten yra, gerbiami ekspertai Vilniaus troleibusų srautų? Kiek troleibusai perveža keleivių, klausiu jūsų nuomonės, matau esat srautus gerai ištyrę ir viską paskaičiavę pagal 1930 metų Kauno autobusų keleivių srautus
        http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

        Comment


          Parašė music Rodyti pranešimą
          Aha, sakot įlipa visi keleiviai į troleibusą pirmoje stotelėje ir visi važiuoja iki galo? O kas juos verčia taip elgtis?
          Gal tėra dvi stotelės, dabar galvoju įlaipinimas ir išlaipinimas? Hmm. Na ne. Va pažiūrėjau 16 troleibuso maršrutą. 24 stotelės. Tai kaip ten yra, gerbiami ekspertai Vilniaus troleibusų srautų? Kiek troleibusai perveža keleivių, klausiu jūsų nuomonės, matau esat srautus gerai ištyrę ir viską paskaičiavę pagal 1930 metų Kauno autobusų keleivių srautus


          Matau tu vis tiek nenori draugauti su skaiciais. Jei imi 16 marsruto ,tai jis darys tik kokius 5 reisus i viena puse per vieno vairuotojo pamaina. Be to dienos metu gali tuos keleivius tiesiog suskaiciuoti ju nera daug. Ne visi marsrutai vienodai apkrauti. Pagrindine mase keleiviu vaziuoja bent jau puse pasirinkto marsruto ir t.t. Kai ivertinsi visus situos niuansus,tai pamatysi,kad tiek keleiviu tiesiog fiziskai netelpa:-))) O parkas paprasciausiai skaiciuoja nupirktu menesiniu bilietu skaiciu padaugindamas is tiek ,kiek kartu ju manymu vidutiniskai vaziuoja vienas zmogus. Ir cia visas ju skaiciavimo tikslumas.

          Comment


            Faktas (is zemelapio kiekvienas sau galit nusistayti jei akys nekreivos) kad urbanizuota Vilniaus teritorija mazesne pagal plota uz Kauno. Sioje teritorijoje koncentruojasi dauguma populiacijos.
            Is http://www.vilnius-tourism.lt/topic.php?tid=19 pasitikslinus aisku kad tik 20,2% yra užstatyta. Taigi urbanizuota teritorija sudaro apie 0,2 visos teritorijos

            Faktas antras kad Kauno savivaldybes teritorija(157km2) daug mazesne uz Vilniaus(401km2) - 2,64 karto.

            Faktras trecias kad Kaune veik 1,5 karto maziau gyventoju 354000 (2008m. liepos1d.) pries 554000 -1,56 karto

            Taigi manau turim duomenis tikrajam tankumui pasiskaiciuoti:

            urbanizuotos teritorijos plotas 401 * 0,2 = 80.2 km2
            gyventoju tankumas 554000 / 80.2 = 6908 i kvadratini km.

            Comment


              Parašė evvt Rodyti pranešimą
              Faktas (is zemelapio kiekvienas sau galit nusistayti jei akys nekreivos) kad urbanizuota Vilniaus teritorija mazesne pagal plota uz Kauno. Sioje teritorijoje koncentruojasi dauguma populiacijos.
              Is http://www.vilnius-tourism.lt/topic.php?tid=19 pasitikslinus aisku kad tik 20,2% yra užstatyta. Taigi urbanizuota teritorija sudaro apie 0,2 visos teritorijos

              Faktas antras kad Kauno savivaldybes teritorija(157km2) daug mazesne uz Vilniaus(401km2) - 2,64 karto.

              Faktras trecias kad Kaune veik 1,5 karto maziau gyventoju 354000 (2008m. liepos1d.) pries 554000 -1,56 karto

              Taigi manau turim duomenis tikrajam tankumui pasiskaiciuoti:

              urbanizuotos teritorijos plotas 401 * 0,2 = 80.2 km2
              gyventoju tankumas 554000 / 80.2 = 6908 i kvadratini km.


              O kokia praktine nauda is tavo skaiciavimo? Kokios isvados is to,kad tankumas toks ar anoks?????

              Comment


                Parašė evvt Rodyti pranešimą
                Taigi manau turim duomenis tikrajam tankumui pasiskaiciuoti:
                urbanizuotos teritorijos plotas 401 * 0,2 = 80.2 km2
                gyventoju tankumas 554000 / 80.2 = 6908 i kvadratini km.
                Butu idomu salia siu skaiciu pamatyti aplinkiniu sostiniu gyventoju tankumo duomenis (Ryga, Minskas, Varsuva); t.p. tolimesnius miestus, kuriuose siandien realiai veikia metro.
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                  Dar vienas įdomus skaičius, gyventojų tankumas šiuo metu :

                  Savivaldybė Tankumas, gyventojai/km²
                  1. Kauno miesto savivaldybė 2 418,5
                  .......
                  6. Vilniaus miesto savivaldybė 1 382,3

                  Pagal šią statistiką metro reikia Kaunui, o ne Vilniui....
                  Prieš 10 metų Kauno tankumas buvo 3340, o dabar tik 2420? Sakykit, kas čia nutiko, sumažėjo gyventojų trečdaliu?
                  Kas būtų, pone, jei būtų pritarta siūlymui didelę dalį Kauno rajono prijungti prie miesto kaip buvo siūloma? Rašytum į savivaldybę laiškus, kad trukdo troleibusai radijos klausyti ir siūlytumei panaikinti VT, nes tam per mažas miesto gyventojų tankumas???
                  http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                  Comment


                    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                    Matau tu vis tiek nenori draugauti su skaiciais. Jei imi 16 marsruto ,tai jis darys tik kokius 5 reisus i viena puse per vieno vairuotojo pamaina. Be to dienos metu gali tuos keleivius tiesiog suskaiciuoti ju nera daug. Ne visi marsrutai vienodai apkrauti. Pagrindine mase keleiviu vaziuoja bent jau puse pasirinkto marsruto ir t.t. Kai ivertinsi visus situos niuansus,tai pamatysi,kad tiek keleiviu tiesiog fiziskai netelpa:-))) O parkas paprasciausiai skaiciuoja nupirktu menesiniu bilietu skaiciu padaugindamas is tiek ,kiek kartu ju manymu vidutiniskai vaziuoja vienas zmogus. Ir cia visas ju skaiciavimo tikslumas.
                    Atleisk, tavo "skaičiavimais" ir tomis trimis minutėmis nuo žaliojo tilto iki stoties nepasitikiu.
                    http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                    Comment


                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                      O kokia praktine nauda is tavo skaiciavimo? Kokios isvados is to,kad tankumas toks ar anoks?????
                      Okokia nauda is tamstos paistalu be skaiciu?

                      Comment


                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                        Butu idomu salia siu skaiciu pamatyti aplinkiniu sostiniu gyventoju tankumo duomenis (Ryga, Minskas, Varsuva); t.p. tolimesnius miestus, kuriuose siandien realiai veikia metro. Atvaizdas
                        Jums atviras kelias JUOS pateikti...

                        Comment


                          Parašė evvt Rodyti pranešimą
                          Jums atviras kelias JUOS pateikti...
                          Na ka - anot wikipedijos, gyventoju tankumas visoje Rygoje yra 2357zm/km; Varsuvoje - 3467zm/km; ir Minske - 5827zm/km. Beje, idomi detale - Rygos ir Minsko miestu plotai mazesni uz Vilniaus, bet gyventoju gyvena daugiau.
                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                            Na ka - anot wikipedijos, gyventoju tankumas visoje Rygoje yra 2357zm/km; Varsuvoje - 3467zm/km; ir Minske - 5827zm/km. Beje, idomi detale - Rygos ir Minsko miestu plotai mazesni uz Vilniaus, bet gyventoju gyvena daugiau. Atvaizdas
                            O kas cia ydomaus? "Laisvo ploto" pas juos maziau aplink miesta savivaldybes zinioj.Visas ydomumas Beje kas del Rygos tai jos urbanizacija tikrai nera tanki ir yra pasklidusi beveik per visa jos savivaldybes plota, labai panasiai kaip kad Kaune. Kas del Minsko - naujas miestas - nauji rajonai, komiblokai = tankus apgyvendinimas.
                            Paskutinis taisė evvt; 2009.03.14, 22:13.

                            Comment


                              Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                              Matau tu vis tiek nenori draugauti su skaiciais. Jei imi 16 marsruto ,tai jis darys tik kokius 5 reisus i viena puse per vieno vairuotojo pamaina. Be to dienos metu gali tuos keleivius tiesiog suskaiciuoti ju nera daug. Ne visi marsrutai vienodai apkrauti. Pagrindine mase keleiviu vaziuoja bent jau puse pasirinkto marsruto ir t.t. Kai ivertinsi visus situos niuansus,tai pamatysi,kad tiek keleiviu tiesiog fiziskai netelpa:-))) O parkas paprasciausiai skaiciuoja nupirktu menesiniu bilietu skaiciu padaugindamas is tiek ,kiek kartu ju manymu vidutiniskai vaziuoja vienas zmogus. Ir cia visas ju skaiciavimo tikslumas.
                              16 troleibuso maršrutas per darbo dieną nuo 4:36 iki 23:09 iš žiedo "į vieną pusę" atlieka nei daug nei mažai 162 važiavimus (neskaičiuojant važiavimų į parką, kai pakeliui iki jo taip pat veža keleivių). Stotelių 24. Kur čia stebuklas keleivių skaičius?

                              Galbūt 4:36 keleivių nebus daug, o kai jau fiziškai netelpa, išvažiuoja dvigubos mašinos
                              http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                              Comment


                                Parašė music Rodyti pranešimą
                                16 troleibuso maršrutas per darbo dieną nuo 4:36 iki 23:09 iš žiedo "į vieną pusę" atlieka nei daug nei mažai 162 važiavimus (neskaičiuojant važiavimų į parką, kai pakeliui iki jo taip pat veža keleivių). Stotelių 24. Kur čia stebuklas keleivių skaičius?

                                Galbūt 4:36 keleivių nebus daug, o kai jau fiziškai netelpa, išvažiuoja dvigubos mašinos
                                O tai yra daug? Paėmus apskritai visą VT srautą Laisvės prospektu, reiktų jį padauginti iš 6-7, kad būtų reikiamas skaičius metro linijai.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  O tai yra daug? Paėmus apskritai visą VT srautą Laisvės prospektu, reiktų jį padauginti iš 6-7, kad būtų reikiamas skaičius metro linijai.
                                  Matau esi įsikibęs tų 6-7 kartų. Ar tai daug? Suapvalinkim skaičius ir paskaičiuokim. 50 stotelių, 16 maršruto troleibusas kiekvieną jų pravažiuoja 160 kartų. Jei kiekvienoje jų įliptų 1 praeivis, gautume 8 000 praeivių per parą, jei du keleiviai- 16 000 ir t.t. (neskaičiuojant troleibusų "iki parko") Tau spręsti ar tai daug ar mažai.
                                  Beje, Laisvės pr. važiuoja ne tik 16 numerio troleibusas.
                                  http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                  Comment


                                    Parašė music Rodyti pranešimą
                                    Matau esi įsikibęs tų 6-7 kartų. Ar tai daug? Suapvalinkim skaičius ir paskaičiuokim. 50 stotelių, 16 maršruto troleibusas kiekvieną jų pravažiuoja 160 kartų. Jei kiekvienoje jų įliptų 1 praeivis, gautume 8 000 praeivių per parą, jei du keleiviai- 16 000 ir t.t. (neskaičiuojant troleibusų "iki parko") Tau spręsti ar tai daug ar mažai.
                                    Beje, Laisvės pr. važiuoja ne tik 16 numerio troleibusas.
                                    Aš ir kalbu apie visą keleivių srautą Laisvės pr. Nereiktų vadovautis teiginiais ,,yra daug ar mažai''. Imkint faktus. O faktas tas, kad keleivių srautas yra mažesnis nei reikiamas tiek, kiek ir parašiau. Ir ne pats tą sugalvojau, aš apskritai tikrai nesu nusistatęs prieš metro, netgi už, bet kalbėkim rimtais faktais
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      Aš ir kalbu apie visą keleivių srautą Laisvės pr. Nereiktų vadovautis teiginiais ,,yra daug ar mažai''. Imkint faktus. O faktas tas, kad keleivių srautas yra mažesnis nei reikiamas tiek, kiek ir parašiau. Ir ne pats tą sugalvojau, aš apskritai tikrai nesu nusistatęs prieš metro, netgi už, bet kalbėkim rimtais faktais
                                      Na tai prašom pateikti tuos rimtus faktus, duomenis, ko užanty slėpi nuo visų? Pamatysim, kad troleibusai iš tiesų važiuoja tušti, nereikės gal nė apie metro diskutuoti,kovosim, kad dabartinius maršrutus panaikintų, kad mobiliam ryšiui netrukdytų ar ką
                                      http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                      Comment


                                        Parašė music Rodyti pranešimą
                                        Na tai prašom pateikti tuos rimtus faktus, duomenis, ko užanty slėpi nuo visų? Pamatysim, kad troleibusai iš tiesų važiuoja tušti, nereikės gal nė apie metro diskutuoti,kovosim, kad dabartinius maršrutus panaikintų, kad mobiliam ryšiui netrukdytų ar ką
                                        Na pats buvai čia pateikęs statistika su VT arterijų apkrovom. Metro reiktų apie 25k/h, o Vilniuje pagrindinėse gatvėse jis yra 6-7 kartus mažesnis. Taip, kad jei troleibusai važiuoja vizuoliai pilni, tai dar ne argumentas už metro toje vietoje.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                          Nesuprantu kodel jus lyginate kazkokius gyvenoju tankumus ir uzsimerkiate pries siandieninius faktus ,nes jie priestarauja jusu teiginiams. Vilniuje siuo metu pradedant darba panasiai nuo 3.30 ir baigiant apie 24.00 val kiekviename marsrute dirba ne daugiau kaip po 10 autobusu. Ir jie susitvarko su keleiviu srautu. dienos metu puse is ju stovi galiniuose zieduose,nes per mazi keleiviu srautai. Jus niekaip nenorite matyti tu stovinciu zieduose VT,kuriems neuztenka keleiviu ir vis tiek tvirtinate,kad reikia metro ir viskas:-)))
                                          Tai kad matai metro šalininkai neturi jokių rimtų argumentų, tai esu priverstas kiekvieną jų mintį argumentuotai paneigti. Lig šiolei nėra nei vieno atsakymo į klausimus, kurie buvo iškelti pateikus 80 metų senumo straipsnius. Beje, pagal šį straipsnį griūva dar vienas metro šalininkų argumentas - jo statyba pakels Lietuvos ekonomiką. Nepakels brangieji nepakels. Tramvajaus linijos statyba reikalavo tuomet 70% atvežtionių medžiagų. Dabar gi apar cemento nieko neturime. Vadinasi, 90% išleistų medžiagoms lėšų išvažiuos į užsienį. Kokia tai nauda Lietuvos ekonomikai?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X