Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    kokia plėtra,toks ir analitikas šiandien kamščiai apmažėjo, pažiūrėsim,kokie jie bus,kai krizė baigsis (po 2 metelių).. pažiūrėsim, kiek mokėsite už benzino litrą (ar gal persėsite visi į puspilnius troleibusus?), kai jis nuo šiandieninių "krizinių" 3,36 lt pradės kilti aukštyn...

    tad jei jums neįdomu, nereiškia,kad kitiems neįdomu

    Comment


      Parašė evvt Rodyti pranešimą
      Skaiciuot reikia ne tik pasilaicius bet ir fabus, seskine, galbut shudelka ir rangaIV kvartala. Jei butu ir 3linija tai reiktu pridet justiniskiu puse ir baltupius. Pastarieji persestu i 2linija ten kur kertasi 2 ir 3 linijos.Jei 3 linija butu iki antakalnio tai kabintu ir dali zirmunu bei antakalnio "virsutine dali". Isliptu pradedant snipiskemis ir baigiant stotim.Taip pat pereitu i 1linija jei reikia varyt iki zveryno ar zalio tilto ar katedros, o gal vaziuotu iki "vakaru centro" - per keleta metu ten bus sukurta nemazai darbo vietu. Vakare atvirksciai, plius dar akropolyje daug kas issilaipintu. Neidealios tos linijos bet kazkiek logikos turi + eina "pigiausiai yrengiamose vietose", kur maziausiai trukdziu statant.


      visom sitom tavo linijom i kaire ir i desine ir dabar kursuoja troleibusai ir autobusai. Paskaiciuok kiek surenka jie pinigu uz keleiviu pervezima,tiek pat ar net maziau surinks ir metro. Turint omenyje ,tai ,kad metro desimtis kartu brangesnis uz autobusus,lieka palinketi tik viena: is valstybes izdo ,nei vieno lito i metro statyba,o tegul stato tie fantazuotojai . Jiems juk metro atsipirks per 15 metu-tai valio. Tegul savo vardu (tik ne vyriausybes) prisiima paskolu is banku ir vysto savo bizni.Niekas jiems netrukdys ir dar netgi pagirs.
      Nors turiu itarima,kad jie nori butent biudzeti lesu ir butent dabar visokiu 'studiju' darymui:-)

      Comment


        Parašė aesde Rodyti pranešimą
        beja, toje nuostolių studijoje, kurią parodė arartas, netgi kaip viena spusčių priežasčių yra įvardytas darbo vietų koncentravimas. t.y. kad tuo pačiu metu visas srautas juda viena kryptimi. darbo vietų išskaidymas (beja jau žinau dalį verslininkų, kurie pamažu savo kontoras kelia iš centro į pakraščius, nes ten lengviau nuvažiuoti, beto pigiau parkuoti automobilius), ir netgi paprasčiausias darbo laiko diversifikavimas, padėtį stipriai pagerintu.

        Diversifikavimas:-))) Lietuvisku zodziu (isskaidymas,pakeitimas ir pan.) tam jau neradai,ar taip stipresni atrodo argumentai?:-)

        Comment


          Parašė Arartas Rodyti pranešimą
          Tai gal iškelti darbo vietas ir liepti, kur jie gali įsikurti?
          na faktas lieka faktu, nuostoliai dėl blogo transporto 3,8 milijardo. Kai kam tai mažai,man pakankamai daug..

          galvodami apie kažkokius "autonominius" miestelius, ok,galima galvoti,bet laikas,kaip matome-pinigai ir daryti kažką reikia,realiausias-metro
          Metro kaip tik yra pats nerealiausias variantas. O darbo vietos tai issikels pacios, gali nepergyvent. Ofisu parku apie Vilniu jau siek tiek randasi, firmos po truputi pajus, kad ten gyvent pigiau ir patogiau ir problema praras aktualuma.

          Beje, jau skaiciavai kiek tokia metro sistema kainuos per metus?

          Comment


            Parašė a_p Rodyti pranešimą
            Beje, jau skaiciavai kiek tokia metro sistema kainuos per metus?
            ir beje čia tikrai genialus klausimas... nežinau, ar kada ir buvo atsakyta, kiek visokios "smulkios" reikmės (apšvietimas ir pan.) ir apskritai kiek atsieis eksploatacija. ir nereikia pradėti skaičiuoti "iš oro" sutaupytino laiko
            ir pritariu nuomonėms, kad tema išsemta ir vadinamosios "diskusijos" nevyksta, ir apskritai niekada tokių nebuvo rakiname 2 metams, po krizės vėl galėsim šnekėt
            beje dar... geriau tuos didelius pinigus, jei kada atsirastų, investuoti į dviračių takus - aš už ekologiją, o ne elektrėnų šiluminėje gaminsiamą elektrą

            Comment


              Palaukit palaukti dar nerakinkit Penktadienį gausiu straipsnį iš 1933 metų laikraščio, taigi norėsiu jį paskelbti būtent čia Žinokit situacija nuo 1933 metų tikrai nepasikeitė

              Comment


                Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                ir beje čia tikrai genialus klausimas... nežinau, ar kada ir buvo atsakyta, kiek visokios "smulkios" reikmės (apšvietimas ir pan.) ir apskritai kiek atsieis eksploatacija. ir nereikia pradėti skaičiuoti "iš oro" sutaupytino laiko
                Nebuvo atsakyta, nes bemaž du kart jau kėliau panašų klausimą apie eksploatacinius (su stotimis, darbuotojais ir pan.) kaštus. Bet jokių sumų nebuvo paminėta. Taigi galimi du variantai: a) Nieks nežino kiek tas gali kainuoti. b) Kaina tokia didelė, jog nesako nenorėdami išgąsdinti.

                Comment


                  Parašė Arartas Rodyti pranešimą
                  kokia plėtra,toks ir analitikas šiandien kamščiai apmažėjo, pažiūrėsim,kokie jie bus,kai krizė baigsis (po 2 metelių).. pažiūrėsim, kiek mokėsite už benzino litrą (ar gal persėsite visi į puspilnius troleibusus?), kai jis nuo šiandieninių "krizinių" 3,36 lt pradės kilti aukštyn...

                  tad jei jums neįdomu, nereiškia,kad kitiems neįdomu
                  Man irgi įdomu, kuo važinės žmonės, kai angliavandenis kuras pabrangs iki kokių 10LTL/l ? O tai yra visai netolima perspektyva. Vidutiniam automobiliukui su 20000km metine rida vien kuras kainuos apie 14000Lt per metus (4,5mlrd. Lt vien vilnietiškiems automobiliams) . Lengvų elektrinių transporto priemonių kol kas nesimato. Didesnės perspektyvos - troleibusams.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                    Man irgi įdomu, kuo važinės žmonės, kai angliavandenis kuras pabrangs iki kokių 10LTL/l ? O tai yra visai netolima perspektyva. Vidutiniam automobiliukui su 20000km metine rida vien kuras kainuos apie 14000Lt per metus (4,5mlrd. Lt vien vilnietiškiems automobiliams) . Lengvų elektrinių transporto priemonių kol kas nesimato. Didesnės perspektyvos - troleibusams.
                    Visai ne faktas, kad energijai pabrangus iki tokio lygio zmones apskritai tures kur vazineti. Visa dabartine ekonomika (civilizacija) paremta pigia energija, kuriai pabrangus teks rimtai susimastyt kas mes esam ir ka mes cia apskritai veikiame.

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                      Man irgi įdomu, kuo važinės žmonės, kai angliavandenis kuras pabrangs iki kokių 10LTL/l ? O tai yra visai netolima perspektyva. Vidutiniam automobiliukui su 20000km metine rida vien kuras kainuos apie 14000Lt per metus (4,5mlrd. Lt vien vilnietiškiems automobiliams) . Lengvų elektrinių transporto priemonių kol kas nesimato. Didesnės perspektyvos - troleibusams.
                      Kinai pradėjo gaminti BYD automobilius. Žada iki 2025 metų užkariauti pasaulį

                      http://www.byd.com/ build your dreams
                      http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                      Comment


                        Parašė Arartas Rodyti pranešimą
                        http://www.transp.lt/Default.aspx?El...14&Lang=LT&UL=

                        čia tiems,kurie netikėjo milžiniškais Vilniaus spūsčių nuostoliais.
                        Kviečiu pažiūrėti "Nuostolių, patiriamų dėl neigiamo transporto poveikio urbanistinėse zonose, įvertinimas, 2009 metai".

                        172 psl
                        Šitaip apskaičiuojami "3 milijardai nuostolių" yra iliuziniai - į metro sąskaitą jie niekaip nepapuls.

                        Kamčiuose praleistą laiką dauginti iš darbo laiko vieneto kainos - tai beprasmis skaičiavimas, ir beprasmė išraiška litais. Juk kamščiuose prarandame ne darbo laiką, prarandame laisvalaikį. Jeigu man darbe reikia būti 9 val., tai dėl kamščių aš turiu anksčiau keltis ir vėliau grįžtu, ir tik tiek.

                        Comment


                          Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                          Šitaip apskaičiuojami "3 milijardai nuostolių" yra iliuziniai - į metro sąskaitą jie niekaip nepapuls.

                          Kamčiuose praleistą laiką dauginti iš darbo laiko vieneto kainos - tai beprasmis skaičiavimas, ir beprasmė išraiška litais. Juk kamščiuose prarandame ne darbo laiką, prarandame laisvalaikį. Jeigu man darbe reikia būti 9 val., tai dėl kamščių aš turiu anksčiau keltis ir vėliau grįžtu, ir tik tiek.
                          Nu uz laisvalaiki irgi galima pakovot.Man gaila to laiko!

                          Comment


                            Parašė evvt Rodyti pranešimą
                            Nu uz laisvalaiki irgi galima pakovot.Man gaila to laiko!



                            Tik ne kitu zmoniu pinigu saskaita.

                            Comment


                              Iskeldinimas, parkai, LEZ'ai ir kitokios nesamones... Gal aplamai imame igyvenditi tolygios Lietuvos urbanizacijos projekta... Daug problemu ispresime.

                              Comment


                                Parašė a_p Rodyti pranešimą
                                Visai ne faktas, kad energijai pabrangus iki tokio lygio zmones apskritai tures kur vazineti. Visa dabartine ekonomika (civilizacija) paremta pigia energija, kuriai pabrangus teks rimtai susimastyt kas mes esam ir ka mes cia apskritai veikiame.
                                Tai ir del to veikia Bilderbergo klubas - reikia mazinti zmoniu skaiciu zemeje, ypac atsiliekanciame pasaulyje, kad isivysciusioms nacijoms liktu daugiau...

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  Man irgi įdomu, kuo važinės žmonės, kai angliavandenis kuras pabrangs iki kokių 10LTL/l ? O tai yra visai netolima perspektyva. Vidutiniam automobiliukui su 20000km metine rida vien kuras kainuos apie 14000Lt per metus (4,5mlrd. Lt vien vilnietiškiems automobiliams) . Lengvų elektrinių transporto priemonių kol kas nesimato. Didesnės perspektyvos - troleibusams.
                                  Keistas pasisakymas - o čia tipo kaip elektra iš ko atsiranda?

                                  Comment


                                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                    Keistas pasisakymas - o čia tipo kaip elektra iš ko atsiranda?
                                    Ar teko girdėti bent jau apie atsinaujinančius šaltinius (tiesa dalis jų irgi angliavandeniai), atominę energetiką? Plius vidaus degimo varikliai jau yra praktiškai pasiekę savo naudingumo koeficiento maksimumą (tiesa, ne visi elektriniai yra optimalesni šiuo atžvilgiu). Vandenilinis kuras taipogi gaminamas el.energijos pagalba, nors yra ir biotechnologijos...

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Tai ir del to veikia Bilderbergo klubas - reikia mazinti zmoniu skaiciu zemeje, ypac atsiliekanciame pasaulyje, kad isivysciusioms nacijoms liktu daugiau...
                                      Nezinau kuom cia detas tas klubas, bet jei zmonija netransformuos savo ekonomikos ir nepasiruos energijos brangimui, tai greitai pamatysim, kad minetos ekonomikos nebeliko.

                                      Comment


                                        Nuo metro perėjom prie apokaliptinių pranašysčių.. Visai blogai jau..
                                        Jūsų,
                                        Analitikas PlėtRa™

                                        Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.

                                        Comment


                                          Bilderbergo Nebilderbergo, o Romos klubas seniai žada, kad mums bus ragas

                                          -------------
                                          su metro ar be jo
                                          http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                          Comment

                                          Working...
                                          X