Nusišneka su tom 3 minutėm. Tai gal nuo Perkūnkiemio iki Oro uosto per 6 minutes gali nuvažiuot?
Sapnuose nebent.
Pagooglinau. Baltarusiai pas save 1 km metro tunelių įrengia už 25-30 mln. dol. Ar taip jau brangu?
Vilniui pakaktų gerai pradžiai 20 km požemių. Galima lengvai pasiskaičiuot. http://community.livejournal.com/metro_minsk/3774.html
Aišku, kad brangu, už tiek galima viso miesto VT ir ne tik infrastruktūrą sutvarkyti.
Kiek Zuoko pirma tramvajaus linija kainuot turėjo?
Na jeigu gudai pigiai metro kasa, tai tramvajų iš vis už centus nutiestų
Bet kokiu atveju, net jei ta tramvajaus linija būtų ištisinė estekada, vis tiek tai būtų 10 kartų pigiau už metro.
Na jeigu gudai pigiai metro kasa, tai tramvajų iš vis už centus nutiestų
Bet kokiu atveju, net jei ta tramvajaus linija būtų ištisinė estekada, vis tiek tai būtų 10 kartų pigiau už metro.
Na jeigu gudai pigiai metro kasa, tai tramvajų iš vis už centus nutiestų
Bet kokiu atveju, net jei ta tramvajaus linija būtų ištisinė estekada, vis tiek tai būtų 10 kartų pigiau už metro.
hahaha,kaip ekspertas čia pašnekėjai..kokie 10 kart..žodžiu,tave,eksperte,paliekam ramybėje...
o dėl šito tai čia rimta tema,bet kaip matau metropesimistai dabar nenorom pamiršta argumentą "brangu"..dabar jau sako,"nežinau kaip,bet vis vien negerai"D
Ispanijos sostineje Madride 12-tos linijos("MetroSur") pastatymas ispanu rankomis kastavo 1,6mlrd euru(5,52Lt) iskaiciuojant pilnai viska nuo 0 iki pilno eksploatavimo (citata:"The cost of construction for the line was €1.6 billion, which included rolling stock and full construction work").Jos ilgis - 40,5km. Ji visa po zeme. Is viso stociu linijoj - 28.
Skaiciuojam: 5,52lt/40,5km = 136,3 Lt/km.
taigi 1km kainuotu 136,3 lt/km
saltinis http://www.urbantransport-technology...ojects/madrid/
Kaina pavyktu sumazint dar, juk viskas butu daroma lietuviu rankomis o zinia statybu kastai zenkliai sumazejo.
taigi: 136 milionai ispanu rankomis pries81 baltarusu pries??lt lietuviu rankomis (jei pvz gen rangovas ispanu firma) ir pries500 milijonu uz km kai kuriu ziopliu pasvaiciojimais is "Palubinsko".
Kaip geriau a?
Siulau sitoj temoj apie statybos kaina nebediskutuoti jei netelpat 80-150ml/km remeliuose.Priesingu atveju pateikit faktus.Kitokius postus(jei jie apie kaina) - paprasciausiai trinti kaip spama.
Kodėl tada 7 troleibusas nuo Islandijos st. iki Stoties važiuoja apie 7 min?
grafikai sudaryti atsizvelgiant i galimus vidutinius kamscius ir sugaisimo laika. Pastebek kaip vairuotojai kartais letai vaziuoja tempdami guma ir bandydami 'neaplenkti' grafiko.
Ispanijos sostineje Madride 12-tos linijos("MetroSur") pastatymas ispanu rankomis kastavo 1,6mlrd euru(5,52Lt) iskaiciuojant pilnai viska nuo 0 iki pilno eksploatavimo (citata:"The cost of construction for the line was €1.6 billion, which included rolling stock and full construction work").Jos ilgis - 40,5km. Ji visa po zeme. Is viso stociu linijoj - 28.
Skaiciuojam: 5,52lt/40,5km = 136,3 Lt/km.
taigi 1km kainuotu 136,3 lt/km
saltinis http://www.urbantransport-technology...ojects/madrid/
Kaina pavyktu sumazint dar, juk viskas butu daroma lietuviu rankomis o zinia statybu kastai zenkliai sumazejo.
taigi: 136 milionai ispanu rankomis pries81 baltarusu pries??lt lietuviu rankomis (jei pvz gen rangovas ispanu firma) ir pries500 milijonu uz km kai kuriu ziopliu pasvaiciojimais is "Palubinsko".
Kaip geriau a?
Man tik juokas ima ,kai jus skaiciuojate metro statybas milijardais euru ir dar svajojate,kad tai gali atsipirkti,svaigstate jos reiketu kazkokiu nepriklausomu galimybiu studiju ir pan. Anekdotai tiesiog. Paprasciausiai imkite pavyzdi is siandienos gyvenimo. Paimkite pati populiariausia marsruta 53 autobuso fabijoniskes -stotis. Pats didziausias keleiviu srautas . Ir paziurekite i tuo paciu marsrutu dirbanti privatu autobusa 062 , kuris turi dar ir konduktore. Na ir kaip jis dirba? Tik ryte ir vakare ir tik piko valandomis. Kitu laiku jo nera, nors ir bilieteliai pas ji pigesni nei perkant miesto autobusuose. Ka tai rodo? Ogi tai,kad islaikyti autobusa,vairuotoja ,konduktore ir gauti siek tiek pelno imanoma tik vazinejant piko valandomis.Kitu laiku paprasciausiai nebeapsimoka. Ir gaunamas pelnas nera jau toks didelis ,nes kitaip tokie autobusai vaziuotu vienas po kito kaip mikriukai. O dabar jei jus padarytumete metro atsaka ta pacia kryptimi fabijoniskes -stotis , tai jau be jokiu skaiciavimu matosi,kad butu pilnas bankrotas.
Man tik juokas ima ,kai jus skaiciuojate metro statybas milijardais euru ir dar svajojate,kad tai gali atsipirkti,svaigstate jos reiketu kazkokiu nepriklausomu galimybiu studiju ir pan. Anekdotai tiesiog. Paprasciausiai imkite pavyzdi is siandienos gyvenimo. Paimkite pati populiariausia marsruta 53 autobuso fabijoniskes -stotis. Pats didziausias keleiviu srautas . Ir paziurekite i tuo paciu marsrutu dirbanti privatu autobusa 062 , kuris turi dar ir konduktore. Na ir kaip jis dirba? Tik ryte ir vakare ir tik piko valandomis. Kitu laiku jo nera, nors ir bilieteliai pas ji pigesni nei perkant miesto autobusuose. Ka tai rodo? Ogi tai,kad islaikyti autobusa,vairuotoja ,konduktore ir gauti siek tiek pelno imanoma tik vazinejant piko valandomis.Kitu laiku paprasciausiai nebeapsimoka. Ir gaunamas pelnas nera jau toks didelis ,nes kitaip tokie autobusai vaziuotu vienas po kito kaip mikriukai. O dabar jei jus padarytumete metro atsaka ta pacia kryptimi fabijoniskes -stotis , tai jau be jokiu skaiciavimu matosi,kad butu pilnas bankrotas.
o man juokinga,kai toks vat ponas sėdi,ir aiškina,kad nieko nereik daryti,nes taip pigiau
Tai ,kad tu iskreipei mano zodzius. as sakiau ,kad nuo gedimino prospekto ,jei butu istisine A juosta ,o tai butu nuo islandijos stoteles,o ne nuo zaliojo tilto,kaip tu cia surezgei. o nuo islandijos stoteles iki stoties pagal grafika 53 autobusas isvaz 12.18 ir stotyje buna 12.24. Oficialiai 6 minutes duodamos , nors ten visi velkasi letai,nes daznai buna kontrole ir negali aplenkti grafiko. Aisku ,kai tu paimi nuo zaliojo tilto ,kur sviesoforai sustatyti vienas prie kito ir sujauktas visas eismas,tai ten gali ir valanda prastoveti. Stai anksciau nuo univermago pses vaziuojant palei pacia upe prie zaliojo tilto galedavai sukti tik i desine. ir buvo gerai. dabar kazkoks durnius sugalvojo ir irenge ten normalia sankryza,kur galima sukti visomis kryptimis. viskas . eismas paralyzuotas ir prie zaliojo tilto ir net i kalvariju gatves puse iki kitos pagrindines sankryzos. Uztenko vieno idiotisko sprendimo ir visas miesto centras sustojo.
o man juokinga,kai toks vat ponas sėdi,ir aiškina,kad nieko nereik daryti,nes taip pigiau
ekonomika ir yra pagrindinis dalykas. Nes jei neskaiciuosi,tai gali isirengti ir kosmodroma is fabijoniskiu i stoti skraidyti. Uztenka jau tokiu kvailu sprendimu kaip traukinys is gelezinkelio stoties i oro uosta:-))
Tai ,kad tu iskreipei mano zodzius. as sakiau ,kad nuo gedimino prospekto ,jei butu istisine A juosta ,o tai butu nuo islandijos stoteles,o ne nuo zaliojo tilto,kaip tu cia surezgei. o nuo islandijos stoteles iki stoties pagal grafika 53 autobusas isvaz 12.18 ir stotyje buna 12.24. Oficialiai 6 minutes duodamos , nors ten visi velkasi letai,nes daznai buna kontrole ir negali aplenkti grafiko. Aisku ,kai tu paimi nuo zaliojo tilto ,kur sviesoforai sustatyti vienas prie kito ir sujauktas visas eismas,tai ten gali ir valanda prastoveti. Stai anksciau nuo univermago pses vaziuojant palei pacia upe prie zaliojo tilto galedavai sukti tik i desine. ir buvo gerai. dabar kazkoks durnius sugalvojo ir irenge ten normalia sankryza,kur galima sukti visomis kryptimis. viskas . eismas paralyzuotas ir prie zaliojo tilto ir net i kalvariju gatves puse iki kitos pagrindines sankryzos. Uztenko vieno idiotisko sprendimo ir visas miesto centras sustojo.
Paimkim kaip pavyzdi 53ar 26 autobuso marsruta. Nuo zaliojo tilto iki stoties, jei nebuna trukdziu ties sviesoforais ir nesudaro kamsciu ,besimaisydami po kojomis individualus auto,autobusas nuvaziuoja per 3 minutes su sustojimais stotelese. Jei pataiko ant zalios bangos ,tai ir nuo akropolio iki zaliojo tilto 5-8 minutes. Niekaip metro negaletu rungtyniauti su autobusais ,jei tik butu padarytos istisines A linijos ir sutvarkyti sviesoforai.
Jus imate is interneto autobuso tvarkarasti nuo zaliojo tilto iki stoties ir rodote ,kad ten tam reikalui skirta 14 minuciu. Dabar suskaiciuokite visus sviesoforus tame tarpe. nuo tilto iki gedimino prospekto 4 sviesoforai ir po to iki stoties dar 6 ar 7. Pagal tai ir sudarytas grafikas. Man paciam teko vaziuoti su autobusu is stoties iki zaliojo tilto apie 22 val vakaro. Papuolus ant zalios bangos ,jis nuvaziavo per tris minutes ,stodamas stotelese ir isleisdamas po viena kita zmogu. Taip kad vaziavimo laikas priklauso tik nuo transporto eismo organizavimo.
praeivis yra teisus dalinai... šiaip transporto priemonės greitis priklauso nuo vairuotojo, nes buvo ir man, kad iš ateities st iki žaliojo tilto net mažiau nei per 10 min nuvažiavau... (oficialiai turėtų važiuoti 20 min) visgi pripažinkim, kad tai išimtis, o ne taisyklė. jei didesnis prioritetas būtų skiriamas viešajam transportui, neabejotinai kiek ir laiko sutaupyta daugiau būtų.
Un km de métro coûte 130 millions d'euros. Un km de tram, 40M€ et un km de busway, entre 7 et 10M€
nereikia išversti? kaina skiriasi 3 kartus, jau nekalbant apie kažkokį busway šiaip ten aplink pasiskaitinėjau, tai taip išeitų, kad tramvajus marselyje negauna savo planuotų srautų. o metro apskritai iki praeitų metų vasario važinėjo tik iki 21:00, kai kuriomis dienomis iki 21:30.
dar marselyje buvo vienu metu skirta 468 mln eurų 2,5 km metro tęsiniui (187 mln/km) ir 350 mln 16 km tramvajaus linijai (22 mln/km). yra skirtumas ar ne?
ir beje, ką reiškia patiriami 1,5 mlrd nuostoliai kamščiuose? jų nei rankom pačiupinėsi, nei ką. antras dalykas, kad iš kažkur žmonėse susitaupytų 1,5 mlrd, automobiliai vilniaus mieste turi nustoti važinėti neįmanoma, kad važiavimas primosiomis pavaromis išnyktų ir susitaupytų kalnai aukso
beje kamščių situacija, jei dar niekur nepasisakiau, labai stipriai pasikeitusi. prieš metus ar 2, per rytinį piką tekdavo iš namų išeiti 6:50, ir vos vos senamiestyje atsidurdavau 07:55. Dabar gi galiu išeiti 07:10 ir dar "rizikuoju" ateiti ryškiai per anksti, nes kamščiai prasiskirstė nežinia kur gal kitur persikėlė
kažkaip ir aktualumas prapuola bet kokios naujos brangios transporto priemonės...
griūt tai negriūna, bet jau labai pavargęs.. o turint omeny tos šalies ūkio neefektyvumą, kad ten dirbti turi 100 žmonių, ką realiai galėtų padaryti 10, tai dar klausimas, ar tai apsimokėtų ir kainuotų pigiau nei samdant vakariečius.
beje gal krizės sąlygomis gal ir geriau būtų įkinkyti visą 100, kad turėtų ką veikti o iš tiesų, kiek naivu tikėtis, kad lietuva pradeda eksportuoti metro statybas į pasaulį... kur mūsų lyginamasis pranašumas atsirastų? kam statytume metro? latviams su savo TVF? gal tokie patys naivuoliai iš ispanijos ir siūlo dabar mums pagalbą
pirma del metro 2faktoriai:
130M EU/km - ytariu kad tiesimas "uzdaru budu"(4kart brangiau) + prancuziski kastai - jei vilniuj veiktu abi salygos aisku tiek ir butu.Bet pirma salyga butu tik 20% (po centru tik apie 3.5km) o antros isvis nebutu. 80% vilniuje butu kasama "cut&cover" kas yra keliskart(iki 4kart) pigiau.
antra del tramo 1faktorius:
40M EU/km - lieka tik prancuziski kastai. Lietuviskas atlikimas butu kazkiek(nedaug) pigesnis nei 40M EU. Gal kas gali pasakyt kiek mazdaug?
Jei vilniuj butu galimybe centre ir senamiesti turet tokiu gatviu ir tram butu gerai:
pirma del metro 2faktoriai:
130M EU/km - ytariu kad tiesimas "uzdaru budu"(4kart brangiau) + prancuziski kastai - jei vilniuj veiktu abi salygos aisku tiek ir butu.Bet pirma salyga butu tik 20% (po centru tik apie 3.5km) o antros isvis nebutu. 80% vilniuje butu kasama "cut&cover" kas yra keliskart(iki 4kart) pigiau.
antra del tramo 1faktorius:
40M EU/km - lieka tik prancuziski kastai. Lietuviskas atlikimas butu kazkiek(nedaug) pigesnis nei 40M EU. Gal kas gali pasakyt kiek mazdaug?
Jei vilniuj butu galimybe centre ir senamiesti turet tokiu gatviu ir tram butu gerai: Atvaizdas
netiesa. pasiskaityk savo biblija ir pamatysi, kad įrodinėjant tramvajaus ekonominį nenaudingumą buvo parašyta, kad kas uždaru būdu, taip netrukdydamas eismo.
Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
3. SUNAIKINAMOS INFRASTRUKTÛROS VERTË
Statant tramvajaus A linijà neiðvengiamai bûtu iðardyta jo trasoje esanti esa-
mo kelio danga. Kelio danga – tai visuomenës jau sukurta ir naudojama gërybë
ir jos iðardymas turi bûti áskaièiuojamas á bendrus nuostolius, susijusius su tram-
vajaus diegimu. Ðios rûðies vertës skaièiavimo pagrindas yra tai, jog statant
metro esamos infrastruktûros griauti nereikës.
126 psl.
Tramvajaus A linijos statybos darbai sietini su eismo apribojimais keliuose, dël
kuriø gyventojai patirs 108,4 mln. litø laiko nuostoliø ir 69,1 mln. litø poten-
cialiø kuro nuostoliø. Ið viso visuomenë dël tramvajaus statybos darbø gali pa-
tirti 177,5 mln. litø ðiø rûðiø nuostoliø.
ir labai gerai, kad įdėjai tą schemą. visi tikrai galės pamatyti kaip tai nepaveiks gatvių
Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment