Kaip ir laikas būtų rakinti temą?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro Vilniuje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė DSaulius Rodyti pranešimąJau seniai ja reikejo uzdaryt
Comment
-
galima ir delfi uždaryt,nes Lietuvoje pilietinės visuomenės vis vien nėraD tad kam informuoti ir diskutuoti reikia?
šiaip apie vilniaus metro , kas nežino www.vilniausmetro.lt
Comment
-
Parašė Arartas Rodyti pranešimągalima ir delfi uždaryt,nes Lietuvoje pilietinės visuomenės vis vien nėraD tad kam informuoti ir diskutuoti reikia?
šiaip apie vilniaus metro , kas nežino www.vilniausmetro.lt
Autobusais ,troleibusais jums matai vaziuoti per brangu,pastoviai cia diskutuojate,kad su nuosava masina jums pigiau ir t.t. O cia issikaskit tunelius , isirenkit transporto sistema ir svajokit,kad bus dar pigiau ,nei dabar autobusu:-)))0 pagiedokit ,taip niekada nebus.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąAutobusais ,troleibusais jums matai vaziuoti per brangu,pastoviai cia diskutuojate,kad su nuosava masina jums pigiau ir t.t. O cia issikaskit tunelius , isirenkit transporto sistema ir svajokit,kad bus dar pigiau ,nei dabar autobusu:-)))0 pagiedokit ,taip niekada nebus.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąArartai, nemeluotum nors, pirmą skaičių reikia padauginti bent iš 5 , o antrą skaičių sumažinti bent iš 50. Pateikite, prašau, kamščių nuostolių skaičiavimo metodiką. Jei į juos įeina ir sunkvežimių stovėjimo nuostoliai , tai atleiskite, tada tokia ir metodika.
Comment
-
Vis dar švaistot laiką tuščioms diskusijoms, ar norit pranokti Kauno Arenos temos rekordą pagal postus?
O jeigu pabandytume pakreipti šitą visą diskusiją platesniu kampu: metro Vilniuje nėra ekonomiškai galimas dabar. Galbūt ateityje. Nes faktiškai viskas būtų įsigyjama iš užsienio. O ką jei mes tuos 3 mlrd. išleistume ne tam, kad pasistatyti metro, bet pasistatyti metro ir tapti metro technologijų ir statybos šalimi? t.y. pvz vienas milijardas iš tų trijų (maždaug tiek, kiek užsienis gautų pelno maržos įvairiu pavidalu) būtų skirtas tam, kad mes įsisavintume metro statybos technologijas, imtume gaminti medžiagas, techniką ir t.t.? T.y. už 3 mlrd. pasistatytume metro, o paskui liktų infrastruktūra ir know how įgalinanti mus tapti metro technologijų lydere Europoje ir eksportuoti paslaugas ir gaminius? Padiskutuokime geriau tokia linkme, ar manote tai yra įmanoma, ir koks būtų veiksmų planas tai įgyvendinti? nes bent jau aš tai vis bejėgiškiau stebiu visus įvykius ir nebesuprantu, kuo bus pagrįstas mūsų ekonomikos augimas ateityje. Gal mes čia galėtume inicijuoti kažkokį proveržį savo mąstyme ir ateities matyme, kad ne šiaip statom kažkokį metro, o tapkim metro specais?
Ačiū už dėmesį, bent jau man vėl bus cinkelio atsiversti šitą temą, ar kas sugalvos ką įdomaus..Jūsų,
Analitikas PlėtRa™
Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.
Comment
-
Parašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimąVis dar švaistot laiką tuščioms diskusijoms, ar norit pranokti Kauno Arenos temos rekordą pagal postus?gera gyventi gerai
Comment
-
Parašė Arartas Rodyti pranešimąpateikite savo metodiką. o dėl kamščių nuostolių,tai čia atliko susisiekimo ministerija www.transp.lt tingiu ieškot kiekvienam abejojančiam įrodinėt,kad premjeras- KJubilius,o AMB- buvęs komunistas...kam įdomu,susiras ir pasiskaitys visas metodikas ...fakta slieka faktu,nustatytu ministerijos tyrime- 1,5 mljr litų dėl kamščių Vilniuje.
P.S. o ieškoti tingi nes ten tos informacijos nėra?Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Kodėl visi kalbate apie milijardus? 180 km nuo Vilniaus, kiek toliau nei Kaunas, yra metro valdyba, dirba 50 000 tų specų. Pastoviai stato šitą reikalą ten ir plečia savo sistemą. Kaina gana įkandama. Ar čia būtų būtina metrotuneliams samdyti šveicarus ar kokius vokiečius siekiant pademonstruoti kokie mes turtingi ir Europiečiai? Štai šitie statybininkai atspindi mūsų deklaruojamas vertybes, maždaug
Comment
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimąbet ju metro negriuva. reiskia, jis neblogesnis, negu vokiskas ar angliskas.Jūsų,
Analitikas PlėtRa™
Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.
Comment
-
Parašė Arartas Rodyti pranešimąmetro statyba kainuoja 3 mlrd litų, o transporto kamščiai kasmet Vilniuje kainavo 1,5 mljrd litų (2002 m.)...aritmetika aiški
O pats kada ar domejaisi kaip apskaiciuojami tokie nuostoliai? cia yra burimas is kavos tirsciu ,cia tas pats kaip astrologu pranasystes, visiskai nerimtas argumentas.
Comment
-
Parašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimągriūt tai negriūna, bet jau labai pavargęs.. o turint omeny tos šalies ūkio neefektyvumą, kad ten dirbti turi 100 žmonių, ką realiai galėtų padaryti 10, tai dar klausimas, ar tai apsimokėtų ir kainuotų pigiau nei samdant vakariečius.
Paimkim kaip pavyzdi 53ar 26 autobuso marsruta. Nuo zaliojo tilto iki stoties, jei nebuna trukdziu ties sviesoforais ir nesudaro kamsciu ,besimaisydami po kojomis individualus auto,autobusas nuvaziuoja per 3 minutes su sustojimais stotelese. Jei pataiko ant zalios bangos ,tai ir nuo akropolio iki zaliojo tilto 5-8 minutes. Niekaip metro negaletu rungtyniauti su autobusais ,jei tik butu padarytos istisines A linijos ir sutvarkyti sviesoforai.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąPaimkim kaip pavyzdi 53ar 26 autobuso marsruta. Nuo zaliojo tilto iki stoties, jei nebuna trukdziu ties sviesoforais ir nesudaro kamsciu ,besimaisydami po kojomis individualus auto,autobusas nuvaziuoja per 3 minutes su sustojimais stotelese. Jei pataiko ant zalios bangos ,tai ir nuo akropolio iki zaliojo tilto 5-8 minutes. Niekaip metro negaletu rungtyniauti su autobusais ,jei tik butu padarytos istisines A linijos ir sutvarkyti sviesoforai.
Comment
-
Nusišneka su tom 3 minutėm. Tai gal nuo Perkūnkiemio iki Oro uosto per 6 minutes gali nuvažiuot?
Sapnuose nebent.
Pagooglinau. Baltarusiai pas save 1 km metro tunelių įrengia už 25-30 mln. dol. Ar taip jau brangu?
Vilniui pakaktų gerai pradžiai 20 km požemių. Galima lengvai pasiskaičiuot.
http://community.livejournal.com/metro_minsk/3774.html
Comment
Comment