Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
    . bus gabaliukas kuri vis tiek reikes paeiti. ir parodziau pavyzdi,kad zmones nenori ir tu 200 metru paeiti,o seda is karto i autobusa ir viskas. tas pats laukia ir metro.
    pasigavai viena kazkoki pavyzdi ir bruki ji kaip absoliuciai teisinga ir rodanti tendencija..

    o kaip tavo manymu,uzsienyje zmones rinkdamiesi tarp metro ir autobusu, 80 proc renkasi metro,o 20 proc- autobusus?irgi tuoj koki argumenta istrauksi?

    Comment


      Parašė Arartas Rodyti pranešimą
      sudarys tokia suma,kokia moka normalios valstybes uz metro. Lietuvoje- 125 mln uz km.

      o kad nera skirtumo tarp metro ir lengvojo metro,tai klystate. kaip yra skirtumas,ar ikaitus vaduoti tankais ar be ju,taip ir lengvasis metro anaiptol nelygu metropolitenui. ir kaina tai Ypac nulemia,nes mazesni tuneliai,pigesni riedmenys,amzesnis statybu mastas...

      Na matai ,tas 'mazesnis' tunelis bus tik truputi maziau pigesnis uz standartini tuneli.patys riedmenys gal but,nezinau,bet tunelis tikrai nebus per pus pigesnis tik del to ,kad kiek mazesnio skersmens pagrindinis tunelis ( kur dar avariniai isejimai,aptarnavimo tuneliai ir pan.)

      Comment


        Parašė Arartas Rodyti pranešimą
        pasigavai viena kazkoki pavyzdi ir bruki ji kaip absoliuciai teisinga ir rodanti tendencija..

        o kaip tavo manymu,uzsienyje zmones rinkdamiesi tarp metro ir autobusu, 80 proc renkasi metro,o 20 proc- autobusus?irgi tuoj koki argumenta istrauksi?

        uzsienyje dideli miestai ir vaziuodamas metro tu sutaupai dvigubai jei ne daugiau laiko ,lyginant su autobusu. vilniuje laiko ekonomija nebus tokia zymi. todel metro ir yra didziuju miestu atributas ,o ne mazu miestuku kaip vilnius.

        Comment


          Parašė Arartas Rodyti pranešimą
          sudarys tokia suma,kokia moka normalios valstybes uz metro. Lietuvoje- 125 mln uz km.

          o kad nera skirtumo tarp metro ir lengvojo metro,tai klystate. kaip yra skirtumas,ar ikaitus vaduoti tankais ar be ju,taip ir lengvasis metro anaiptol nelygu metropolitenui. ir kaina tai Ypac nulemia,nes mazesni tuneliai,pigesni riedmenys,amzesnis statybu mastas...
          Vietoj vienos vagystes siūlai dvi... Pas mus (Lietuvoj) taip kelius taiso... Kodėl nepadarius nors vieno gero kelio, kad žinotume kas yra tas geras kelias, tai geriau palopom, kitais metas vel palopom, dar kitais vel palopom, sakyčiau visai neblogai mano UAB.... Reguliariai šudą malu, nes galiu pasakyti, kad pinigų neužtenka padaryti visus darbus IKI GALO, kartu turiu stabilus užsakumus... + gerų darbininkų nereikia, technikos nereikia, tik atkatams reikia palikti % ir visas mano kelininko darbas.

          Tai čia taspats siuloma, sutapkykim 10 % nuo normalaus metro, bus bevek taspats tik kai norėsim po kokių 50 metų prijungti prie išorinių šalies geležinkelio trasų sakysime, negalim, nes prieš 50 metų sutaupėm 100 milijonų. Dabar reikia dar kelių milijardų, kad pritaikyti.... Tai jai darom metro, tai kad 100 metų ir daugiau tarnutų ar šitas metro irgi laikinas....
          Paskutinis taisė Adata; 2009.02.11, 14:45.

          Comment


            Parašė Adata Rodyti pranešimą
            Vietoj vienos vagystes siūlai dvi... Pas mus (Lietuvoj) taip kelius taiso... Kodėl nepadarius nors vieno gerio kelio, kad žinotume kas yra tas geras kelias, tai geriau palopom, kitais metasi vel palopom, dar kitais vel palopom, sakyčiau visai mano UAB gerai.... Reguliariai šuda malu, nes galiu pasakyti, kad kad pinigų neužtenka, kartu turiu stabilus užsakumus...

            ..
            aukščiausios prabos debilizmas.

            Comment


              Blyn, tai kad taip vyksta - tu ką nematai - Via Baltika magistralė - nespėjom paleisti, jau remontai eina. Kiekvienais metais Vilnius - Kaunas uždaroma ir uždaroma, ir vis tose pačiose vietose. Tai ką gal ne taip? Gal geriau iš karto viską gerai?

              Comment


                Blyn super kad ta straipsnį pakišote - patys save pasikišote: kaip pavyzdys pateikiamas , kad nuostoliai susidaro pervežant krovonius.
                "Rangovas stato nama, i statybu aikštele veždamas reikalingas medžiagas. Suprantama,
                nakti tokiu darbu nenudirbsi, tad norom-nenorom krovininiu automobiliu vairuotojai
                stovës kamšciuose. Aišku, kad darbininkai tuo metu laukti negali, todël ir žaliavas veš ne,
                tarkime, 5-ios mašinos, o 7-ios - tam, jog kol dvi stovi kamšciuose, kitos penkios galëtu
                pasiekti savo tiksla greiciau. Deja, Vilniuje gatviu pralaidumo lygis yra kritiškai žemas, o
                gatviu tankis yra mažiausias ne tik tarp Europos Sajungos sostiniu, taciau netgi tarp
                Lietuvos didmiesciu."

                Išvados:
                1. vienas iš kamščių sudarytojų yra krovininis transportas. Jo į metro nenuleisi
                2. Dar viena išvada "Deja, Vilniuje gatviu pralaidumo lygis yra kritiškai žemas, o
                gatviu tankis yra mažiausias ne tik tarp Europos Sajungos sostiniu, taciau netgi tarp
                Lietuvos didmiesciu."

                Taigi, kaip metro padidins gatvių pralaidumą ? Ogi NIEKAIP, nes pripažystama, kad gatvių tankis yra kritiškai žemas.

                Comment


                  Parašė udrius Rodyti pranešimą

                  Taigi, kaip metro padidins gatvių pralaidumą ? Ogi NIEKAIP, nes pripažystama, kad gatvių tankis yra kritiškai žemas.
                  Tai o ką daryt? Kaip Ž.Osmanui griaut pusę miesto velniop ir statyt gatves?

                  Na pažiūrėsim. Iki 2015 m. numatyta apie 30 viadukų, Vakarinis aplinkkelis, Šiaurinė g. Kiek čia padės ar tik užsikimš kaip kitos gatvės dabar.. Jei tik bus pastatyta. Ims visi protestuot kam tam Vilniui gatvės, geriau Kaune tiltus rekonstruokim, o čia Vilniuje NAUJAS gatves tiesia, parazitai ir vagys Lietuvos žmonių
                  http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                  Comment


                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                    Blyn, tai kad taip vyksta - tu ką nematai - Via Baltika magistralė - nespėjom paleisti, jau remontai eina. Kiekvienais metais Vilnius - Kaunas uždaroma ir uždaroma, ir vis tose pačiose vietose. Tai ką gal ne taip? Gal geriau iš karto viską gerai?
                    kai buvo tiesiamas kelias aplink Kauną. Lietuvos kelių direkcija kartu su Kauno regiono keliais (gali būti, kad tame procese dalyvavo ir kitos valstybinės įmonės - šito aš detaliai nežinau) nutarė padaryti kelią, kuris atitiktų pačius aukščiausius kokybės standartus europoje, padaryti pačią tvirčiausią kelio konstrukciją su visais geriausiais atributais (groviais, pralaidomis, atitvarais ir t.t.). tokia buvo mintis. paskaičiavo. pasirodo, kad tokį kelią pastatytum - reikia visos lietuvos trijų metų kelių biudžetus atseikėt. tai reiškia - tris metus niekur kitur nevykdomi jokie darbai - nei kelių statybos, nei tiltų remontų, nei dangos priežiūros, nei sniego valymo, nei barstymo - NIEKO. todėl reikėjo eiti į kompromisą tarp kokybės ir finansinių galimybių.

                    p.s. argi kas nors yra nepatenkintas tuo rezultatu?

                    p.p.s. kelių tiesimas - yra be proto brangus malonumas (ko lietuva, deja dar nelabai gali sau leisti).

                    p.p.p.s. įvertink lietuvišką gruntą. tai pamatysi, jog skandinavijoj ant akmens užtenka žymiai menkesnės kelio konstrukcijos tokioms pačioms kelio apkrovoms nei ant lietuviško molio.

                    Comment


                      Parašė music Rodyti pranešimą
                      Tai o ką daryt? Kaip Ž.Osmanui griaut pusę miesto velniop ir statyt gatves?

                      Na pažiūrėsim. Iki 2015 m. numatyta apie 30 viadukų, Vakarinis aplinkkelis, Šiaurinė g. Kiek čia padės ar tik užsikimš kaip kitos gatvės dabar.. Jei tik bus pastatyta. Ims visi protestuot kam tam Vilniui gatvės, geriau Kaune tiltus rekonstruokim, o čia Vilniuje NAUJAS gatves tiesia, parazitai ir vagys Lietuvos žmonių
                      Taigi sakau, kelti dalį ministerių lauk iš Vilnius, pamatysit kaip oro atsiras, nes dabar jau visai pinigai apsuke galva ir orentacija...

                      Comment


                        Parašė udrius Rodyti pranešimą
                        Blyn super kad ta straipsnį pakišote - patys save pasikišote: kaip pavyzdys pateikiamas , kad nuostoliai susidaro pervežant krovonius.
                        "Rangovas stato nama, i statybu aikštele veždamas reikalingas medžiagas. Suprantama,
                        nakti tokiu darbu nenudirbsi, tad norom-nenorom krovininiu automobiliu vairuotojai
                        stovës kamšciuose. Aišku, kad darbininkai tuo metu laukti negali, todël ir žaliavas veš ne,
                        tarkime, 5-ios mašinos, o 7-ios - tam, jog kol dvi stovi kamšciuose, kitos penkios galëtu
                        pasiekti savo tiksla greiciau. Deja, Vilniuje gatviu pralaidumo lygis yra kritiškai žemas, o
                        gatviu tankis yra mažiausias ne tik tarp Europos Sajungos sostiniu, taciau netgi tarp
                        Lietuvos didmiesciu."

                        Išvados:
                        1. vienas iš kamščių sudarytojų yra krovininis transportas. Jo į metro nenuleisi
                        2. Dar viena išvada "Deja, Vilniuje gatviu pralaidumo lygis yra kritiškai žemas, o
                        gatviu tankis yra mažiausias ne tik tarp Europos Sajungos sostiniu, taciau netgi tarp
                        Lietuvos didmiesciu.
                        "

                        Taigi, kaip metro padidins gatvių pralaidumą ? Ogi NIEKAIP, nes pripažystama, kad gatvių tankis yra kritiškai žemas.
                        labai geros išvados.

                        1.kadangi krovininis transportas yra tik vienas (ir toli gražu ne pagrindinis) veiksnys. tai pagrindinį veiksnį paprastą miestietį kuris be reikalo sėda į automobilį kiekvieną dieną ir dažniausia vienas - reikia iš to automobilio krapštyt. didžiuliais mokesčiai visų pirma.
                        2.žemas gatvių pralaidumo lygis vėlgi sąlygojamas pagrinde automylėtojų, kurie gink die nė kojos į visuomeninį neįkels.

                        Comment


                          Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
                          kai buvo tiesiamas kelias aplink Kauną. Lietuvos kelių direkcija kartu su Kauno regiono keliais (gali būti, kad tame procese dalyvavo ir kitos valstybinės įmonės - šito aš detaliai nežinau) nutarė padaryti kelią, kuris atitiktų pačius aukščiausius kokybės standartus europoje, padaryti pačią tvirčiausią kelio konstrukciją su visais geriausiais atributais (groviais, pralaidomis, atitvarais ir t.t.). tokia buvo mintis. paskaičiavo. pasirodo, kad tokį kelią pastatytum - reikia visos lietuvos trijų metų kelių biudžetus atseikėt. tai reiškia - tris metus niekur kitur nevykdomi jokie darbai - nei kelių statybos, nei tiltų remontų, nei dangos priežiūros, nei sniego valymo, nei barstymo - NIEKO. todėl reikėjo eiti į kompromisą tarp kokybės ir finansinių galimybių.

                          p.s. argi kas nors yra nepatenkintas tuo rezultatu?

                          p.p.s. kelių tiesimas - yra be proto brangus malonumas (ko lietuva, deja dar nelabai gali sau leisti).

                          p.p.p.s. įvertink lietuvišką gruntą. tai pamatysi, jog skandinavijoj ant akmens užtenka žymiai menkesnės kelio konstrukcijos tokioms pačioms kelio apkrovoms nei ant lietuviško molio.
                          Ašku su visasi atkatais tikrai kosmosas gaunasi. Tai gero kelio padaryti negalime nes labai, labai brangu...., o metro po miestu padaryti galime ???? Ar nori pasakyti metro bus pigus....????? Kitaip tariant ant žemės mūms jau kelius brangu gerai padaryti, o sapnuoti rojų po Vilniaus miestu galime... PRAŠAU ATSIBUSTI!
                          Paskutinis taisė Adata; 2009.02.11, 15:24.

                          Comment


                            Parašė Adata Rodyti pranešimą
                            Taigi sakau, kelti dalį ministerių lauk iš Vilnius, pamatysit kaip oro atsiras, nes dabar jau visai pinigai apsuke galva ir orentacija...
                            aš tai siūlau iškelt televizijos bokštą iš vilniaus i Rietavą, nes labai apsuka galvą jo antenos spalvų derinys kai pro šalį važiuoju. o Vilniaus Universitetą su visu kompleksu iškelt į Telšius, ir taip išsklidyt galimybę siekti aukštojo mokslo kitur Lietuvoje..

                            Comment


                              Parašė Adata Rodyti pranešimą
                              Ašku su visasi atkatais tikrai kosmosas gaunasi. Tai gero kelio padaryti negalime nes labai, labai brangu...., o metro po miestu padaryti galime ???? Ar nori pasakyti metro galima daryti pigiai....?????
                              oi jo joi..... bet kol nėra pinigų metro - tai gal pasirenkime projektą, kuris ir parodys ar kada nors gausime tų pinigų tiek ir ar apsimokės. juk vieno miesto infrastruktūrinis projektas visąlaik bus mažiau prioritetinis nei viso regiono infrastruktūra (keliai).

                              Comment


                                Parašė Adata Rodyti pranešimą
                                Taigi sakau, kelti dalį ministerių lauk iš Vilnius, pamatysit kaip oro atsiras, nes dabar jau visai pinigai apsuke galva ir orentacija...
                                O tai sumažins Vilniaus gyventojų skaičių ar poreikį judėti?
                                Ar gal tų naujų gatvių visai nereikės į kokią Uteną ministerijas numetus?
                                http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                Comment


                                  Parašė Arartas Rodyti pranešimą
                                  .... arba kad galybe darbo vietu sukursim,kad Vilniuje pagaliau bus metro,tau nelabai matosi sitie argumentai,nes jie neisreiskiami pinigine prasme...
                                  Šį variantą prąmastome:

                                  takriom statome metro ir kuriame darbo vietas. Didžiausia tikimybė, kad vien Vilniaus darbininkų neužteks. Juos imame iš kitų regionų. Kur juos apgyvendiname? Tarkime, jie važinėja, kaip tada su Vilniaus kamščiais. Tarkime jie gyvena Vilniuje. Kur gyvena? Statomi nauji namai? Koks scenarijus pastačius metro - ar darbininkai išsikelia ar pasilieka? Jei pasilieka, kokį darbą jiems pasiūlai? Jei jei privalo patys ieškotis - kaip dėl socialinių problemų?

                                  Comment


                                    Parašė music Rodyti pranešimą
                                    O tai sumažins Vilniaus gyventojų skaičių ar poreikį judėti?
                                    Ar gal tų naujų gatvių visai nereikės į kokią Uteną ministerijas numetus?
                                    Jo numeskim pora ministerijų į kokį kaimą, kur kelių nėra, tai dar kelius padarysim, ir žemes iš savų ūkininkų brangiai supirksim, metro atvesime.... Beje kodėl galvoji, kad Vilniaus regijonas labai patogiai pasiekiamas iš Lietuvos. Kodėl iš pvz. Klaipėdos reikia belstis 300 km.??? Tai po velnių ministerijos Vilniui reikalingos ar Lietuvai?? Kam čia patogu turėtų būti? Ir kur greitis ir laikas vertas milijardų..
                                    Paskutinis taisė Adata; 2009.02.11, 15:37.

                                    Comment


                                      Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
                                      kai buvo tiesiamas kelias aplink Kauną. Lietuvos kelių direkcija kartu su Kauno regiono keliais (gali būti, kad tame procese dalyvavo ir kitos valstybinės įmonės - šito aš detaliai nežinau) nutarė padaryti kelią, kuris atitiktų pačius aukščiausius kokybės standartus europoje, padaryti pačią tvirčiausią kelio konstrukciją su visais geriausiais atributais (groviais, pralaidomis, atitvarais ir t.t.). tokia buvo mintis. paskaičiavo. pasirodo, kad tokį kelią pastatytum - reikia visos lietuvos trijų metų kelių biudžetus atseikėt. tai reiškia - tris metus niekur kitur nevykdomi jokie darbai - nei kelių statybos, nei tiltų remontų, nei dangos priežiūros, nei sniego valymo, nei barstymo - NIEKO. todėl reikėjo eiti į kompromisą tarp kokybės ir finansinių galimybių.

                                      p.s. argi kas nors yra nepatenkintas tuo rezultatu?

                                      p.p.s. kelių tiesimas - yra be proto brangus malonumas (ko lietuva, deja dar nelabai gali sau leisti).

                                      p.p.p.s. įvertink lietuvišką gruntą. tai pamatysi, jog skandinavijoj ant akmens užtenka žymiai menkesnės kelio konstrukcijos tokioms pačioms kelio apkrovoms nei ant lietuviško molio.

                                      Nieko panasaus. Teko daug kartu vazineti po norvegija ir matyti kaip jie tiesia kelius. visu pirma skaldo uolas ( kelio praplatinimui), tokiais gabalais kaip taburete dydzio:-) po to ant virsaus pila vis smulkesnius ir smulkesnius akmenis ir t.t. Pagrindo storis gaunasi tikrai labai didelis ,nemanau,kad tai jiems pigiai atsieina. Vokietijoje pavyzdziui autobanuose po asfalto danga be visu kitu privalomu sluoksniu yra ir 10-15 cm storio betono sluoksnis ,kuris neleidzia susidaryti provezoms.

                                      Comment


                                        Parašė Adata Rodyti pranešimą
                                        Jo numeskim pora ministerijų į kokį kaimą, kur kelių nėra, tai dar kelius padarysim, ir žemes iš savų ūkininkų brangiai supirksim, metro atvesime.... Beje kodėl galvoji, kad Vilniaus regijonas labai patogiai pasiekiamas iš Lietuvos. Kodėl iš pvz. Klaipėdos reikia belstis 300 km.??? Tai po velnių ministerijos Vilniui reikalingos ar Lietuvai?? Kam čia patogu turėtų būti?
                                        Kodėl Rusijos sostinė yra Maskva? Manai Vladivostoko gyventojams patogu į ją nuvykti?
                                        300 km yra niekas. Juokingas atstumas. Ir kaip dažnai klaipėdiečiai važinėja į ministerijas Vilniuje jei jiems toks didelis nepatogumas kyla? Kasdien, kartą į savaitę, mėnesį?
                                        Ne visi Vilniaus gyventojai dirba ministerijose. Perkėlus nors ir visas ministerijas, žmonių čia nesumažės iki 353 000 kaip ir nesumažės poreikis nuvykti iki kažkurios vietos mieste, o gatvės nuo ministerijų iškėlimo platesnės netaps.. Na gal kažkiek. Juk valdininkų hameriai važinės Kaune, Marijėmpolėje ar Jurbarke.
                                        Paskutinis taisė music; 2009.02.11, 15:44.
                                        http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                        Comment


                                          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                          Zmogau koks skirtumas kaip tu pavadinsi ta metro : lengvuoju ,sunkiuoju ar dar kokiu kitokiu. Jei jam reikia rausti tunelius po zeme,.....
                                          Kas pasakė, kad rausti reikia, ir kad labai giliai? Gi metro-tramvajus (rapid transport) turėjo eiti skiriamąja juosta Laisvės pr. Kitur tokių rezervų nepalikta, nieko neplanuojama bent 20-iai metų į priekį. kai pririeks, tada statysim, išpirkinėsim už trigubą kainą.
                                          Va tada ir prasideda anarchija. Aš suprantu, gal tai ir patrauklūs lozungai: viskas turi eiti iš liaudies, viskas turi būti pelninga, kiekviena bendruomenė atsako tik už save, jokio centrinio, netgi, koordinavimo (Laukinių Vakarų modelis), privati nuosavybė - superšventa, visuomeninės - praktiškai nėra...
                                          Pvz.: reikia Lazdynams gatvės - tegu statosi iš savo gyventojų surinktų mokesčių. Pvz.: nori N.Vilnia autobusų linijos - tegu moka - ir tik tokiu tarifu, kad atsipirktų. Reikia vilniečiams ligoninės, tegu statosi iš savų lėšų...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X