Parašė Analitikas PlėtRa
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro Vilniuje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Arartas Rodyti pranešimąas jums pasakysiu taip-kaip teisme kiekviena salis pateikia specialistu isvadas,taip ir su sitom galimybiu studijomis. Jos yra specialistu nuomone,kuria vadovaujasi sprendimus priimantieji asmenys. Pvz buvo tramvajaus dokumentas- puse puslapio apie metro,ir greita neigiama isvada del metro. Tuo tarpu metristu puslapyje minimi akademikai,kurie jokiu budu nesutinka su tramvajaus dokumento isvada. Todel jus neabsoliutinkite tu galimybiu studiju. nera jos sventa knyga,kuri sako teisybe.Reikia tik sprendimo. darome viena,arba darome kita. reik pripazinti,Zuokas siuo atveju taip ir padare: nusprende tramvajaus labui ir pradejo daryti..dekui Dievui,nespejo
beje tramvaju studija dare SYSTRA (viešojo transporto specialistai), o metro studija - grupelė šalies, kurioje nėra metro, entuziastų (nors kai kurie akademinkai, tik va kokios srities neaišku, gal metrologai .
o Talino metroSilpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė aesde Rodyti pranešimąxe.. tai kam apskritai studija reikalinga?
1) nustatytų faktus ir skaičius, kokia yra situacija (kur ir kokie keleivių srautai, viešajam transporte ir automobiliais) ir pateiktų tikėtinus scenarijus, kaip ji gali vystytis ateityje
2) apibrėžtų galimus variantus (pradedant nuo "nedarom nieko" iki "kasam pilnavertį metro"), jų privalumus ir trūkumus
3) apibrėžtų visų tų variantų bent jau orientacines kainas pagal vienodą metodiką
Tada ir tik tada, turint tokius duomenis, galima pradėti svarstyti konkrečius sprendimus (metro, tramvajus, viadukai, troleibusai, konkrečios trasos) ir ieškoti teisingo atsakymo - koks variantas yra geriausias pagal naudos/kainos santykį ir turimus pinigus.
Jeigu net dėl Vilniaus gyventojų skaičiaus ginčijamės - tai gaunasi aklo pokalbis su kurčiu.Paskutinis taisė c2h5oh; 2009.02.04, 19:06.
Comment
-
Parašė AIRzol Rodyti pranešimąŠios žinutės prasmė?
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąNormali studija tikrai reikalinga. Tam, kad:
1) nustatytų faktus ir skaičius, kokia yra situacija (kur ir kokie keleivių srautai, viešajam transporte ir automobiliais) ir pateiktų tikėtinus scenarijus, kaip ji gali vystytis ateityje
2) apibrėžtų galimus variantus (pradedant nuo "nedarom nieko" iki "kasam pilnavertį metro"), jų privalumus ir trūkumus
3) apibrėžtų visų tų variantų bent jau orientacines kainas pagal vienodą metodiką
Tada ir tik tada, turint tokius duomenis, galima pradėti svarstyti konkrečius sprendimus (metro, tramvajus, viadukai, troleibusai, konkrečios trasos) ir ieškoti teisingo atsakymo - koks variantas yra geriausias pagal naudos/kainos santykį ir turimus pinigus.
Jeigu net dėl Vilniaus gyventojų skaičiaus ginčijamės - tai gaunasi aklo pokalbis su kurčiu.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąNormali studija tikrai reikalinga. Tam, kad:
1) nustatytų faktus ir skaičius, kokia yra situacija (kur ir kokie keleivių srautai, viešajam transporte ir automobiliais) ir pateiktų tikėtinus scenarijus, kaip ji gali vystytis ateityje.
Jeigu net dėl Vilniaus gyventojų skaičiaus ginčijamės - tai gaunasi aklo pokalbis su kurčiu.
Comment
-
Įdomus ir naujas būdas finansuoti dalį metro statybų išlaidų: parduodami metro stočių pavadinimai, panašiai, kaip Siemens arena. Nuoroda: http://www.railwaygazette.com/news_v...rofitable.html
Comment
-
Parašė foggy Rodyti pranešimąĮdomus ir naujas būdas finansuoti dalį metro statybų išlaidų: parduodami metro stočių pavadinimai, panašiai, kaip Siemens arena. Nuoroda: http://www.railwaygazette.com/news_v...rofitable.html
pardaves metro stociu pavadinimus reklamai uzdirbsi katino asaras. Na gal nutiesi uz tuos pinigus desimti ,kita metru to kelio ir viskas:-))) pasidomek kokie ikainia reklamos tv lietuvoje ir tada palygink ka tu galetum uzdirbti uz stociu pavadinimus:-))
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąTurbut kas parase ja irgi nelabai supranta
Comment
-
Parašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimąne, nereikia. atneš ant lėkštutės, Kubilius su Šarkinu atspausdinę Lietuvos Ryto spaustuvėje ir sakys - statykite metro su kosminiu liftu į mėnulį. Dėl technologijos kreipkitės į Valiuką, sakė vaikystėj buvo suprojektavęs..
Comment
-
Parašė aesde Rodyti pranešimągedai81. tiesiog studijos daromos ne tam, kad kažką pastatyti, o tam, kad sužinoti ką reikia daryti. kai kurios studijos netgi neteikia išvadų, o tiesiog konstatuoja faktus - darysit taip, bus taip, o jei darysit kitaip, bus kitaip. ir tavo valia kokį variantą pasirinksi.
iki šiol nėra studijos kokio reikia Vilniui transporto. normaliai atlikus paaiškės, kad gal nieko nereikia daryti, užtektų tik pertvarkyti esamą visuomeninio transporto sistemą. to niekas iki šiol nežino.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąMetro,metro...:-)) Juokas tik ima is metro salininku minciu. neskaiciuojate pinigu. jei reiketu statyti is savo kisenes ,tik tada jusu smegeneles pradetu dirbti. Pasiziurekite i autobusus ir troleibusus: ir ryte ir vakare tik po kokiu 40 minuciu jie buna pilnai apkrauti piko metu. Ir tai susitvarko su keleiviu srautu. Ir kamsciai tik del nemoksisko eismo organizavimo,visu tu sviesoforu ir pan. Visa likusi laika autobusai vazineja pustusciai. Ka vezios jusu metro? ora? kas mokes uz ta tuscia vazinejimasi gudruciai?
Perspektyvų yra tik jau labai daug pas tave skeptiškumo.
Comment
-
Parašė gedas81 Rodyti pranešimąŽmogau, jei juokinga tau-juokis, niekas nedraudžia. Bet pirmiausiai pasieškok informacijos kaip įgyvendinami dideli infrastruktūros objektai pasaulyje. Pasidomėk apie viešojo ir privataus sektoriaus bendradarbiavimą, gal surimtėsi.
Perspektyvų yra tik jau labai daug pas tave skeptiškumo.
Comment
-
Parašė gedas81 Rodyti pranešimąŽmogau, jei juokinga tau-juokis, niekas nedraudžia. Bet pirmiausiai pasieškok informacijos kaip įgyvendinami dideli infrastruktūros objektai pasaulyje. Pasidomėk apie viešojo ir privataus sektoriaus bendradarbiavimą, gal surimtėsi.
Perspektyvų yra tik jau labai daug pas tave skeptiškumo.
Na ir kaip gi igyvendinami??? Visur ziurima ekonomines naudos. Pavazinek po europo kiek yra apmokamu tiltu , keliai mokami ir t.t. Niekas nieko ten nepastate uz visu mokesciu moketoju pinigus ir nepasake: stai naudokites ir dziaukites. Viskas turi atsipirkti,kitaip nieko nestatoma vien tik patogumui.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą/\
Labai gerai, kad įdėjai, tai dar vienas argumentas prieš metro, gatvėse, kur didžiausi keleivių srautai per valandą, bet jie vis tiek yra 6-7 kartus mažesni už minimalų reikiamą srautą, kad metro galėtų normaliai funkcionuoti.
deja neatsimenu kur interneto platybėse užtikau šią foto
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąBandžiau įsivaizduoti Žaliojo tilto stotelę su 7 kartus daugiau keleivių nei įprasta ir štai kaip tai atrodė :
Atvaizdas
deja neatsimenu kur interneto platybėse užtikau šią foto
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąVilniuje "konke" buvo pakeista dyzeliniu tramvajumi... o Tramvajų gatvė yra ir dabar..
Parašė music Rodyti pranešimąKlaipėda 1920m. turėjo 45 000 gyventojų ir 4 elektrinio tramvajaus linijas. Absurdas? Nejuokink. Absurdas buvo kai kauniečiams tai buvo per modernu ir "dėl radijo ryšio trikdžių" tramvajus buvo panaikintas. Vat ir važinėjo arkliais pagal to laiko modernumo supratimą.
Vilniuje XX a. pradžioje tramvajus BUVO planuojamas, net buvo atlikti tam tikri darbai, ką dabar bandysim tai užginčyti? Ne, to nebuvo, negalėjo būti... Štai toks savęs apgaudinėjimas ir yra visiškas absurdas.
Ir ką siūlote mums ir dabar arkliais pasitenkinti? Ar čia bandome prie praeities dabartį pritempti????
Dėl tokių sapalionių mes ilgam ir liksime gūdus kraštas, paskutiniai Europos pagonys, bijantys naujovių... ir dar joms visaip besipriešinantys :(
Metro nera naujove ir jos nebijoma. Visur turi buti racionalus grudas ir ekonominis pagrindimas. Viesajam transportui nera keliamas pelno davimo kriterijus, taciau naujas sistemos idiegimas negali kainuoti neisgalimai daug. Eksploatacija taip pat turi buti ekonomiska.
Parašė music Rodyti pranešimąKažkas ten vietomis suvelta. Minskas 32 km tramvajų kelio, Talinas 39?????
Ir kitur skaičiai vietomis ne į temą..
Parašė gedas81 Rodyti pranešimąŽmogau, jei juokinga tau-juokis, niekas nedraudžia. Bet pirmiausiai pasieškok informacijos kaip įgyvendinami dideli infrastruktūros objektai pasaulyje. Pasidomėk apie viešojo ir privataus sektoriaus bendradarbiavimą, gal surimtėsi.
Perspektyvų yra tik jau labai daug pas tave skeptiškumo.
Pateik nors viena pavyzdi, kai privatus sektorius i milziniskus infrastrukturos projektus investavo bent 2/3 lesu...
Parašė Lettered Rodyti pranešimąČia ne 7 kartus daugiau keleiviųPaskutinis taisė Al1; 2009.02.05, 18:49.
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąNa,ar bus Vilniuje metro,ar kol kas nėra jokių naujienų?
Comment
Comment