Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    gedai81. tiesiog studijos daromos ne tam, kad kažką pastatyti, o tam, kad sužinoti ką reikia daryti. kai kurios studijos netgi neteikia išvadų, o tiesiog konstatuoja faktus - darysit taip, bus taip, o jei darysit kitaip, bus kitaip. ir tavo valia kokį variantą pasirinksi.
    iki šiol nėra studijos kokio reikia Vilniui transporto. normaliai atlikus paaiškės, kad gal nieko nereikia daryti, užtektų tik pertvarkyti esamą visuomeninio transporto sistemą. to niekas iki šiol nežino.

    aš sutinku, kad šį klausimą reikia spręsti ir kad dabartinė sistema veikia neefektyviai ir dėlto - būtent dėlto - gana daug žmonių renkasi nuosavą transportą ir kemša mieste gatves. tikai nedaug žmonių nori stumdytis troleibusuose ar autobusuose.

    ir pabaigai nevilniečiams: baikit svaigti kad vilniečiai svajoja apie metro. mano pažįstamų rate nėra nei vieno metro šalininko.

    P.S. nors visgi sutinku, kad Lietuvoje studijos yra daromos, tam kad gauti ES pinigus. ir visų studijų išvados deja dažniausiai būna tokios, kokių nori užsakovas
    Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

    Comment


      Įdomu, kiek pažadėjo svetimų pinigų tiems propagandininkams? Todėl jie čia ir kūlversčiais vartosi, kad tik būtų metro. [Pataisa: kad skirtų pinigų metro statybai.]
      Čia tik mano nuomonė.
      Paskutinis taisė taccido; 2009.02.03, 17:58.
      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

      Comment


        as jums pasakysiu taip-kaip teisme kiekviena salis pateikia specialistu isvadas,taip ir su sitom galimybiu studijomis. Jos yra specialistu nuomone,kuria vadovaujasi sprendimus priimantieji asmenys. Pvz buvo tramvajaus dokumentas- puse puslapio apie metro,ir greita neigiama isvada del metro. Tuo tarpu metristu puslapyje minimi akademikai,kurie jokiu budu nesutinka su tramvajaus dokumento isvada. Todel jus neabsoliutinkite tu galimybiu studiju. nera jos sventa knyga,kuri sako teisybe.Reikia tik sprendimo. darome viena,arba darome kita. reik pripazinti,Zuokas siuo atveju taip ir padare: nusprende tramvajaus labui ir pradejo daryti..dekui Dievui,nespejo
        Paskutinis taisė Arartas; 2009.02.04, 09:28.

        Comment


          Parašė Arartas Rodyti pranešimą
          reik pripazinti,Zuokas siuo atveju taip ir padare: nusprende tramvajaus labui ir pradejo daryti..dekui Dievui,nespejo
          Gaila, kad nespėjo..

          Comment


            Įdomumo dėlei sąrašėlis Europos miestų, kurie turi bėginį VT:
            Metro (Subway)/ Lightrail networks

            LR=Light Rail
            M= Metro(Subway)
            M+LR = either Metro/light Rail combination, or seperate metro and Light Rail lines

            Armenia
            Yerevan (1981) 13.4km M

            Austria
            Gmunden-Vorchdorf (1912) 14.7km LR
            Vorchdorf-Lambach (1903) 15.5km LR
            Lambach-Haag (1901) 26.3km LR
            Linz-Postlingberg (1898) 2.9km LR
            Linz-Waizenkirchen (1912) 58.9km LR
            Salzburg (1886) 34km LR
            Serfaus (1985) 1.28km M
            Vocklamarkt-Attersee (1913) 13.4km LR
            Vienna (1865) 67km M+LR
            Wien-Baden (1873) 30.4km LR

            Azerbaijan
            Baku (1967) 30.5km M

            Belarus
            Minsk (1984) 16.4km M

            Belgium
            Bruxelles (1976) 40.5km M
            De Panne-Knokke (1885) 55km LR

            Bulgaria
            Sofia (1998) 5km M

            Czech Republic
            Prague (1974) 59.3km M

            Denmark
            Copenhagen (2002) 21km M

            Finland
            Helsinki (1982) 21.1kmM

            France
            Lille (1983) 45km M
            Lyon (1862-1978) 30km M
            Marseille (1977) 19km M
            Paris (1900) 243km M+LR
            Toulouse (1993) 12.5km LR
            Rennes (1997) 9.4km

            Georgia
            Tbilisi (1966) 26.3km M

            Germany
            Berlin (1902) 143km M
            Bochum-Gelsenkirchen (1989) 14.9km LR
            Bonn (1911) 26km LR
            Brannenburg (1912) 8km LR
            Essen (1977) 35.2km LR
            Frankfurt/Main (1968) 58km M+LR
            Garmisch-Partenkirchen (1929) 20km LR
            Hamburg (1912) 100km M
            Hannover (1872) 116.6km M+LR
            Königswinter (1883) 1.5km LR
            Lichtenhain-Cursdorf (1923) 2.5km LR
            Mannheim-Bad Dürkheim (1913) 16.3km LR
            Mannheim-Heidelberg (1868) 61km LR
            Munich (1971) 98.4km M
            Nürnberg (1972) 26.4kmM
            Strausberg (1893) 6.2km LR
            Stuttgart (1975) 84.2km M+LR
            Trossingen (1898) 4km LR
            Wuppertal (1903) 13.3km LR

            Greece
            Athens (1904) 25.8km M

            Hungary
            Budapest (1896) 206.8km M+LR

            Ireland
            Dublin (200?) ??km M+LR

            Italy
            Catania (1999) 3.8km M
            Genova (1929-2000) 5.5km M
            Milano (1964) 84.2km M
            Napoli (1993) 28km M
            Roma (1916-1955) 33.5km M
            Torino (2005) 9.6km M

            Netherlands
            Amsterdam (1977-1990) 60.5km M+LR
            Rotterdam (1968) 75.9km M
            Utrecht-Nieuwegein (1983) 21.5km LR

            Norway
            Oslo (1909-1966) 123.4km M+LR

            Poland
            Warszawa (1929-1995) 49.5kmM+LR

            Portugal
            Lisboa (1959) 30km M
            Oporto (200?) ??km LR

            Romania
            Bucuresti (1959) 59.2km M

            Russia
            Kazan (2005) 7.7km M
            Moscow (1935) 282.52 M+LR
            Nizhni Novgorod (1985) 13km M
            Novosibirsk (1986) 13km M
            Sankt Peterburg (1955) 107km M
            Samara (1987) 12.5km M
            Ust-Ilimsk (1988) 14.6km LR
            Volgograd (1972) 12.8km LR
            Yekaterinburg (1991) 12km LR

            Slovakia
            Poprad-Strbské Pleso (1912) 35.0km LR
            Strba-Strbské Pleso (1970) 5km LR

            Spain
            Alicante (2003) 95km M+LR
            Barcelona (1892/1924) 106.4km M
            Bilbao (1995-2002) 60km M+LR
            Donostia (San Sebastian) (1882) 156km LR
            Gijón-Pravia (1909) 64km LR
            Madrid (1919) 281.58km M
            Palma-Sóller (1912) 23km LR
            Santander (1892) 153km LR
            Valencia (1988) 127km LR

            Sweden
            Lidingö (1907) 9.2km LR
            Nockebybanan (??) 5.6km LR
            Saltsjöbanan (??) 18.6km LR
            Stockholm (1877-1950) 113.3km M+LR
            Tvärbanan (??) 11.5km LR

            Switzerland
            Aarau (WSB ) (1901) 32.3km LR
            Bern (1898-1912) 53.7km LR
            Bremgarten-Dietikon (1902) 18.8km LR
            Genève (1994) 15km LR
            Lausanne (1873) 22.6km LR
            Lugano-Ponte Tresa (1912) 12.2km LR
            Zürich (1875) 26.9km LR

            Turkey
            Adana (??) 14km LR
            Bursa (??) 17km LR
            Istanbul (1989) 16.7km LR
            Izmir (??) 13km LR

            Ukraine
            Dnipropetrovsk (1996) 11.2km M
            Kharkiv (1975) 26km M
            Kyiv (1969) 55.03km M+LR
            Kriviy Rih (1986) 11.6km LR

            United Kingdom
            Birmingham (1999) 20km M+LR
            Glasgow (1896) 10.4km M
            London (1863) 408km M
            Newcastle/Tyne (1980) 59.3km M+LR

            Tram (Street Car) networks (city proper, not metropolitan area)

            Austria (AT)
            Gmunden: (1894) 2.5km
            Graz (1878) 30.3km
            Innsbruck (1891) 36km
            Linz (1880) 19.2km
            Wien (Vienna) (1865) 240km

            Belarus (BY)
            Minsk (1892) 32km
            Masyr (1988) 22km
            Navapolatsk (1974) 11.3km
            Vitsyebsk (1898) 34.5km

            Belgium (BE)
            Antwerpen (1873) 57km
            Bruxelles (1869) 205km
            Charleroi (1887) 20km
            Gent (1875) 30km

            Bosnia Herzegovina (BA)
            Sarajevo (1895) 16km

            Bulgaria (BG)
            Sofia (1901) 222km

            Croatia (HR)
            Osijek (1884) 12km
            Zagreb (1891) 54.4km

            Czech Republic (CZ)
            Brno (1884) 75.6km
            Liberec (1887) 21km
            Most (1957) 19km
            Olomouc (1889) 14.2km
            Ostrava(1894) 58.2km
            Plzen (1899) 26km
            Praha (Prague) (1875) 133km

            Estonia (EE)
            Tallin (1888) 39km

            Finland (FI)
            Helsinki (1891) 75km

            France (FR)
            Bordeaux (2003) 27.4km
            Grenoble (1987) 32km
            Lille (1874) 22km
            Lyon (2001) 25km
            Marseille (1876) 3km
            Montpelier (2000) 15.2km
            Nantes (1985) 39km
            Orleans (2000) 18km
            Paris (1992) 20.4km
            Rouen (1994) 15.8km
            St Etienne (1881) 9.3km
            Strasbourg (1994) 24.6km

            Under Construction:
            Bordeaux (2007) 20km under construction
            Grenoble (20/05/2006) 11.5km under construction
            Le Mans (2007) 15.4km under construction
            Lyon (200) 14.6km under construction
            Marseille (2007) 11km under construction
            Montpellier (03/01/2007) 19.6km under construction
            Mulhouse (13/05/2006) 12km under construction
            Nantes (2006) 2.2km under construction
            Nice (2007) 8.8km under construction
            Orleans (2007) 21km under construction
            Paris (2006-2008) 10.2km (7.9 + 2.3) under construction
            St Etienne (2006) 2km under construction
            Strasbourg (2008) 13.5km under construction
            Valenciennes (06/2006) 9.5km under construction
            Valenciennes (2007) 8.5km under construction

            Germany (DE)
            Augsburg (1881) 31.6km
            Bad Schandau (1898) 8.1km
            Berlin (1865) 189.4km
            Bielefeld (1900) 26.1km
            Bochum-Gelsenkirchen (1894) 87.8km
            Bonn (1891) 28.7km
            Brandenburg (1897) 19.6km
            Braunschweig (1879) 34.3km
            Bremen (1876) 58.6km
            Chemnitz (1880) 22.3km
            Cottbus (1903) 23.7km
            Darmstadt (1886) 41.8km
            Dessau (1894) 13.1km
            Dortmund (1881) 75.5km
            Dresden (1872) 131km
            Duisburg (1881) 58.6km
            Düsseldorf (1876) 146.3km
            Erfurt (1883) 29.3km
            Essen (1893) 94.2km
            Frankfurt/Main (1872) 63.4km
            Frankfurt (Rhein Main metro region) 125km
            Frankfurt/Oder (1898) 25.1km
            Freiburg/Breisgau (1902) 27.5km
            Gera (1892) 14km
            Görlitz (1882) 13.4km
            Gotha (1894) 26.3km
            Hagen (19??) ??km
            Halberstadt (1887) 8.3km
            Halle (1882) 84.5km
            Heidelberg (1885) 19.7km
            Herne (19??) ??km
            Jena (1901) 21.4km
            Karlsruhe (1877) 149.9km
            Kassel (1877) 47.4km
            Kohlfurth (1995) 1.2km
            Köln (Cologne) (1877) 191.2km
            Krefeld (1883) 46km
            Leipzig (1872) 152.6km
            Ludwigshafen (1878) 30.2km
            Magdeburg (1877) 60.9km
            Mainz (1883) 21.9km
            Mannheim (1878) 58km
            Mülheim/Ruhr (1897) 32.4km
            München (Munich) (1876) 78.5km
            Nordhausen (1900) 8.7km
            Nürnberg (1891) 42.1km
            Oberhausen (1996) 9.6km
            Plauen (1894) 17.3km
            Potsdam (1880) 27.5km
            Rostock (1881) 33km
            Saarbrücken (1997) 17.5km
            Schönberger Strand (1996) 0.3km
            Schöneiche (1910) 15.2km
            Schwerin (1881) 22.2km
            Strausberg (???) 6.2km
            Stuttgart (1864) 10.9km
            Ulm (1897) 5.8km
            Woltersdorf (1913) 5.6km
            Wuppertal (1901) 13.3km
            Würzburg (1892) 19.4km
            Zwickau (1894) 9.1km

            Greece
            Athens (2004) 26km

            Hungary (HU)
            Budapest (1866) 156km
            Debrecen (1911) 6km
            Miskolc (1897) 9km
            Szeged (1884) 15km

            Italy (IT)
            Messina (2003) 7.7km
            Milano (1876) 287km
            Napoli (1875) 23km
            Roma (1882) 65.9km
            Sassari (Sardinia) (2006) 2.5km
            Torino (1872) 150km
            Trieste (1883) 5.2km

            Latvia (LV)
            Daugavpils (1946) 25.2km
            Liepaya (1899) 14km
            Riga (1882) 123km

            The Netherlands
            Amsterdam (1875) 138km
            Den Haag (1864) 128.1km
            Rotterdam (1879) 67km

            Norway (NO)
            Bergen (1997) 0.4km
            Oslo (1875) 152.5km
            Trondheim (1901) 8.8km

            Poland (PL)
            Bydgoszcz (1880) 32km
            Czestochowa (1959) 10.5km
            Elblag (1894) 14km
            Gdansk (1873) 50km
            Gorzów WLKP (1899) 14km
            Grudziadz (1896) 9.5km
            Katowice (1894) 245km
            Krakow (1882) 79.5km
            Lodz (1898) 113km
            Poznan (1880) 85km
            Szczecin (1879) 40km
            Torun (1891) 11km
            Warszawa (1865) 119km
            Wroclaw (1877) 85km

            Portugal (PT)
            Lisboa (1873) 72km
            Porto (1872) 13.9km
            Sintra-Atlantico (1903) 3km

            Romania (RO)
            Arad (1896) 45.5km
            Botosani (1991) 11km
            Braila (1900) 15km
            Brasov (1987) 6.7km
            Bucuresti (1874) 155km
            Cluj-Napoca (1987) 11.5km
            Constanta (1984) 42km
            Craiova (1987) 19km
            Galati (1899) 35km
            Iasi (1900) 64km
            Oradea (1905) 20km
            Ploeisti (1987) 18.5km
            Resita (1988) 9.5km
            Sibiu (1905) 10km
            Timisoara (1899) 42km

            Russia (RU)
            Achinsk (1967) 19.5km
            Angarsk (1953) 48.4km
            Arkhangelsk (1916) 37.3km
            Astrakhan (1900) 41.3km
            Barnaul (1948) 61.5km
            Biysk (1960) 35.7km
            Chelyabinsk (1932) 79.4km
            Cherepovets (1956) 13.9km
            Cheryomushki (1991) 5.9km
            Dzerzhinsk (1933) 43.2km
            Irkutsk (1947) 20.7km
            Ivanovo (1934) 20.7km
            Izhevsk (1935) 37.8km
            Kaliningrad (1881) 51.5km
            Kazan (1875) 75.3km
            Kemerovo (1940) 44.4km
            Khabarovsk (1956) 37.3km
            Kolomna (1948) 20.2km
            Komsomolsk-na-Amure (1957) 20.9km
            Krasnoarmeisk (1959) 10.2km
            Krasnodar (1900) 56.6km
            Krasnoturinsk (1954) 10.2km
            Krasnoyarsk (1958) 38.8km
            Kursk (1898) 46.1km
            Lipetsk (1947) 54.5km
            Magnitogorsk (1935) 71km
            Moskva (Moscow) (1872) 418.8km
            Naberezhnye (1973) 43.9km
            Nizhnikamsk (1967) 29km
            Nizhni Novgorod (1896) 100km
            Nizhni Tagil (1937) 54.5km
            Noginsk (1924) 13.7km
            Novocherkassk (1954) 21.3km
            Novokuznetsk (1933) 70km
            Novosibirsk (1934) 90.3km
            Novotroisk (1956) 15.1km
            Omsk (1936) 65km
            Orel (1898) 17.4km
            Orsk (1948) 34.9km
            Osinniki (1960) 11.6km
            Perm (1929) 64.5km
            Prokopyevsk (1936) 41.3km
            Pyatigorsk (1904) 20.7km
            Rostov-na-Donu (1887) 60.1km
            Ryazan (1963) 12.4km
            Sankt Peterburg (1863) 692km ??? Possibly Track length
            Salavat (1957) 18.3km
            Samara (1895) 91km
            Saratov (1887) 18.4km
            Shakhty (1932) 16,2km
            Smolensk (1901) 28.1km
            Stary Oskol (1981) 30km
            Taganrog (1932) 22.7km
            Tomsk (1949) 22.2km
            Tula (188) 46.1km
            Tver (1901) 45.5km
            Ufa (1937) 78.2km
            Ulan-Ude (1958) 28.4km
            Ulyanovsk (1954) 59.9km
            Usolye Sibirskoye (1967) 16.2km
            Ust-Katav (1973) 4.1km
            Vladikavkaz (1904) 26.4km
            Vladivostok (1912) 22.1km
            Volchansk (1951) 15.4km
            Volgograd (1913) 41.2km
            Volzhskiy (1963) 23.9km
            Voronezh (1891) 87.4km
            Yaroslavl (1900) 33.4km
            Yekaterinburg (1929) 89.3km
            Zlatoust (1924) 29.8km

            Serbia (YU)
            Beograd (1885) 127.3km

            Slovakia (SK)
            Bratislava (1895) 35.3km
            Kosice (1891) 33.6km
            Trencianská Teplá (1909) 5.4km

            Spain (ES)
            Barcelona (1872/1997) 30km
            Bilbao (2002) 4.4km
            La Corunna (1997) 6.2km
            Murcia (2007) 2km
            Seville (2007) 1,3km
            Sóller (1913) 5km
            Tenerife (2007) 12,5km
            Valencia (1994) 9.8km
            Vitoria- Gasteiz (2004) 7.9km
            Madrid (????) 27.78

            Sweden (SE)
            Göteborg (Gothenburg) (1879) 144km
            Malmö (1987) 1.4km
            Norrköping (1904) 13km
            Stockholm (1991) 2.6km

            Switzerland (CH)
            Basel (1895) 139km
            Bern (1890) 17.6km
            Genève (1862) 10.2km
            Zürich (1882) 111.6km

            Turkey (TR)
            Antalya (??) 4.8km
            Eskisehir (??) 15km
            Istanbul (1990) 11km
            Konya (??) 18km

            Ukraine (UA)
            Avdiyivka (1965) 18km
            Dniprodzerzhinsk (1935) 43km
            Dnipropetrovsk (1897) 79km
            Donetsk (1928) 60.2km
            Druzhkivka (1945) 17.4km
            Horlivka (1932) 31.2km
            Kharkiv (1882) 132.2km
            Kyiv (1892) 139.9km
            Konotop (1949) 23.8km
            Kostyatinivka (1931) 25.7km
            Kramatorsk (1937) 19.2km
            Kriviy Rih (1935) 36.8km
            Luhansk (1934) 46km
            Lviv (1880) 38.2km
            Makiyivka (1935) 32.7km
            Mariupol (1933) 56.8km
            Molochne (1989) 1.5km
            Nikolayiv (1887) 37.1km
            Odesa (1910) 108.9km
            Stakhanov (1937) 18km
            Vinnitsya (1913) 21.2km
            Yenakiyeve (1932) 16.4km
            Yevpatoriya (1914) 17km
            Zaporizhzhya (1932) 54.8km
            Zhitomir (1899) 8.8km

            United Kingdom (GB )
            Birkenhead (1995)0.8km
            Birmingham - Wolverhampton (1998) 20.4km
            Blackpool (1885) 18km
            London Croydon (2000) 28km
            Douglas (IOM) (1876) 2.8km
            Douglas-Ramsey (1893) 28.4km
            Llandudno (1902) 1.6km
            Leeds (????) ??km
            Manchester (1992) 32km
            Nottingham (????) ??km
            Seaton (1970) 5.2km
            Sheffield (1994) 3ß.5km
            South Hampshire (????) ??km

            Commuter & Suburban Rail Networks:

            Austria
            Vienna - 1579km

            Belgium
            Brussels - 210km (Not full metro area)

            Czech Republic
            Prague - 639.7km

            Estonia
            Tallinn - 131.6km

            Finland
            Helsinki - 60km

            France
            Paris - 1401km (Ile de France, 5xRER lines and 5xSuburban lines)
            (571km for RER, 246 stations, Commuter 833km, 226 stations)

            Germany
            Berlin - 3107 (Combined S-bahn and Heavy Rail commuter)
            Frankfurt - 1500km (complete Rhein Main commuter Rail)
            Stuttgard - 117km (Does not yet include R-bahn coverage)

            Italy
            Milan - 250km (Only in official metro area, not including full commuter region)
            Rome - 470km
            Torino - 117km
            Napoli-Sorrento (1891) 144km LR (not including other Napoli commuter rail)

            Netherlands
            Amsterdam, Rotterdam & Den Haag, amonsgt otehrs, forms a metropolitan area that should have a combined commuter network. Figures below are only within the direct urban area.
            Amsterdam - 128km
            Den Haag - 118km

            Portugal
            Lisbon - 240km.

            Russia
            Moscow - 3458km

            Spain
            Barcelona - 566km
            Bilbao - 89.43km ( ET only )
            Madrid - 335.7km
            Seville - 30.1km (not full metro area)
            Valencia - 101.1km

            Sweden
            Stockholm - 200km

            Switzerland
            Geneva - 30.8km (Not full metro area)
            Zurich - 660km

            United Kingdom
            Birmingham - 186km
            Glasgow - 109.3km
            London 4642km (Network South East commuter system (788km in city proper)
            Manchester - 292km

            New
            Top Tram networks in Europe by city proper network over 100km (Route km)
            This list doesn't include the total trams within a metropolitan area. e.g. Frankfurt's metro area has three networks that are linked by S-bahn with a total of 125km. The Rhein Ruhr would also be enormous in total.

            Sankt Peterburg: 692km (possibly track length, not route length)
            Moskva: 418.8km
            Milano: 287km
            Katowice: 245km
            Vienna: 240km
            Sofia: 222km
            Bruxelles: 205km
            Köln: 188.5km
            Berlin: 187.7km
            Budapest: 156km
            Bucuresti: 155km
            Leipzig: 152.6km
            Oslo: 152.5km
            Karlsruhe: 149.9km
            Düsseldorf: 146.3km
            Göteborg: 144km
            Kyiv: 139.9km
            Basel: 139km
            Amsterdam: 138km
            Kharkiv: 132.2km
            Dresden: 129.6km
            Den Haag: 128.1km
            Beograd: 127.3km
            Prague: 125km
            Torino: 123km
            Riga: 123km
            Warszawa: 119km
            Lodz: 113km
            Zürich: 111.6km
            Odesa: 108.9km
            Nizhni Novgorod: 100km
            http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=65822
            www.lt-lv-forum.org/

            Comment


              Parašė music Rodyti pranešimą
              Na tik jau nepasakok kas kada pradėjo statytis.
              puikiai žinau kas kada kilo ir kur kas buvo. A tai jau prieš 40 metų? Nebe 30?
              Kažkam blogai su matematika?

              Paskutinis Žirmūnų mikrorajonas baigtas 1967; Lazdynai (1967-1973, vėliau pristatyti keramzitiniai 16aukščiai), Karoliniškės (1971-1976),Viršuliškės (1976-1978), Šeškinė (1978-1985), Baltupiai (1977-1978 senos L-464 serijos namai kilo), ... Tais metais namai augo. Komunikacijas išvedžiodavo keliais metais anksčiau.

              Beje, kuo tai susiję su tuo, kad beveik prieš šimtą metų turėjo būti nutiestas elektrinis tramvajus?

              Na zirmunu rajonas ties ziedu tikrai dar statesi ir daug veliau , seskine 1985 buvo baigiami gelvonu gatves namai ,o po to statesi toliau fabijoniskiu kryptimi ir t.t. Bet esme ne tame. Pries 100 metu ,o tai butu 1909 metais Vilnius buvo toks mazytis , praktiskai tik senamiestis centre ir kalvariju turgaus lusnynai jau buvo gilus priemiestis. Toki miesta per 30 minuciu gali pereiti pesciomis is vieno galo i kita ir bet kokie tramvajai tuo metu buvo visiskas absurdas. Visi su arkliais vazinedavo ir tai jau budavo labai greitai,kaip dabar su taksi:-))

              Comment


                Metro,metro...:-)) Juokas tik ima is metro salininku minciu. neskaiciuojate pinigu. jei reiketu statyti is savo kisenes ,tik tada jusu smegeneles pradetu dirbti. Pasiziurekite i autobusus ir troleibusus: ir ryte ir vakare tik po kokiu 40 minuciu jie buna pilnai apkrauti piko metu. Ir tai susitvarko su keleiviu srautu. Ir kamsciai tik del nemoksisko eismo organizavimo,visu tu sviesoforu ir pan. Visa likusi laika autobusai vazineja pustusciai. Ka vezios jusu metro? ora? kas mokes uz ta tuscia vazinejimasi gudruciai?

                Comment


                  Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                  Metro,metro...:-)) Juokas tik ima is metro salininku minciu. neskaiciuojate pinigu. jei reiketu statyti is savo kisenes ,tik tada jusu smegeneles pradetu dirbti. Pasiziurekite i autobusus ir troleibusus: ir ryte ir vakare tik po kokiu 40 minuciu jie buna pilnai apkrauti piko metu. Ir tai susitvarko su keleiviu srautu. Ir kamsciai tik del nemoksisko eismo organizavimo,visu tu sviesoforu ir pan. Visa likusi laika autobusai vazineja pustusciai. Ka vezios jusu metro? ora? kas mokes uz ta tuscia vazinejimasi gudruciai?
                  Taip ir sakykit, kad pinigų nėra. Tai bene vienintelė kliūtis tiesti metro/trama. Kiti argumentai neskamba labai įtikinamai. Kaip gali nebūti keleivių mieste virš pusės milijono, kai miesteliūkščiuose po šimtą tūkstančių gyventojų sėkmingai vežiojami keleiviai?
                  www.lt-lv-forum.org/

                  Comment


                    Parašė AIRzol Rodyti pranešimą
                    Taip ir sakykit, kad pinigų nėra. Tai bene vienintelė kliūtis tiesti metro/trama. Kiti argumentai neskamba labai įtikinamai. Kaip gali nebūti keleivių mieste virš pusės milijono, kai miesteliūkščiuose po šimtą tūkstančių gyventojų sėkmingai vežiojami keleiviai?


                    arba ten dotuoja kazkas sita transporto rusi arba ten miestai tokie kaip musu klaipeda, issitese ir ilgi kaip sasiskos ir uztenka vienos atsakos visam miestui-tada taip.

                    Comment


                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                      arba ten dotuoja kazkas sita transporto rusi arba ten miestai tokie kaip musu klaipeda, issitese ir ilgi kaip sasiskos ir uztenka vienos atsakos visam miestui-tada taip.
                      Jo, visi tie apie tris šimtus Europos miestų "kaip sasyskos"
                      www.lt-lv-forum.org/

                      Comment


                        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                        arba ten dotuoja kazkas sita transporto rusi arba ten miestai tokie kaip musu klaipeda, issitese ir ilgi kaip sasiskos ir uztenka vienos atsakos visam miestui-tada taip.
                        IMHO visame civilizuotame pasaulyje visuomeninis transportas yra dotuojamas.
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                          IMHO visame civilizuotame pasaulyje visuomeninis transportas yra dotuojamas.
                          Civilizuotas pasaulis turi is ko dotuoti... o Vilnius is kokiu pinigu dotuos ta metro?

                          Comment


                            Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                            Na zirmunu rajonas ties ziedu tikrai dar statesi ir daug veliau , seskine 1985 buvo baigiami gelvonu gatves namai ,o po to statesi toliau fabijoniskiu kryptimi ir t.t. Bet esme ne tame. Pries 100 metu ,o tai butu 1909 metais Vilnius buvo toks mazytis , praktiskai tik senamiestis centre ir kalvariju turgaus lusnynai jau buvo gilus priemiestis. Toki miesta per 30 minuciu gali pereiti pesciomis is vieno galo i kita ir bet kokie tramvajai tuo metu buvo visiskas absurdas. Visi su arkliais vazinedavo ir tai jau budavo labai greitai,kaip dabar su taksi:-))
                            Klaipėda 1920m. turėjo 45 000 gyventojų ir 4 elektrinio tramvajaus linijas. Absurdas? Nejuokink. Absurdas buvo kai kauniečiams tai buvo per modernu ir "dėl radijo ryšio trikdžių" tramvajus buvo panaikintas. Vat ir važinėjo arkliais pagal to laiko modernumo supratimą.
                            Vilniuje XX a. pradžioje tramvajus BUVO planuojamas, net buvo atlikti tam tikri darbai, ką dabar bandysim tai užginčyti? Ne, to nebuvo, negalėjo būti... Štai toks savęs apgaudinėjimas ir yra visiškas absurdas.
                            Ir ką siūlote mums ir dabar arkliais pasitenkinti? Ar čia bandome prie praeities dabartį pritempti????

                            Dėl tokių sapalionių mes ilgam ir liksime gūdus kraštas, paskutiniai Europos pagonys, bijantys naujovių... ir dar joms visaip besipriešinantys
                            http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                            Comment


                              Parašė x21 Rodyti pranešimą
                              Civilizuotas pasaulis turi is ko dotuoti... o Vilnius is kokiu pinigu dotuos ta metro?
                              Juk buvo ne kartą sakyta- iš Kauno biudžeto lėšų
                              iš ko dar gali necivilizuoti laukiniai pinigų gauti?
                              http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                              Comment


                                Vilniuje "konke" buvo pakeista dyzeliniu tramvajumi... o Tramvajų gatvė yra ir dabar..

                                Comment


                                  Parašė AIRzol Rodyti pranešimą
                                  Įdomumo dėlei sąrašėlis Europos miestų, kurie turi bėginį VT:

                                  http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=65822
                                  Kažkas ten vietomis suvelta. Minskas 32 km tramvajų kelio, Talinas 39?????
                                  Ir kitur skaičiai vietomis ne į temą..
                                  http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                  Comment


                                    Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                    Vilniuje "konke" buvo pakeista dyzeliniu tramvajumi... o Tramvajų gatvė yra ir dabar..
                                    gaila, kad ne elektriniu
                                    http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                    Comment


                                      Parašė AIRzol Rodyti pranešimą
                                      Taip ir sakykit, kad pinigų nėra. Tai bene vienintelė kliūtis tiesti metro/trama. Kiti argumentai neskamba labai įtikinamai. Kaip gali nebūti keleivių mieste virš pusės milijono, kai miesteliūkščiuose po šimtą tūkstančių gyventojų sėkmingai vežiojami keleiviai?
                                      Taigi ir sako kad pinigu nera. Kad ir kaip tai bebutu netiketa, butent nuo to ir priklauso projektu ivykdymas arba neivykdyma. Butu pinigu, galetume prie vilniaus pasistatyti kosmodroma su tikru shuttle. Zymiai idomiau nei koks suknistas metro

                                      Comment


                                        Parašė a_p Rodyti pranešimą
                                        Taigi ir sako kad pinigu nera. Kad ir kaip tai bebutu netiketa, butent nuo to ir priklauso projektu ivykdymas arba neivykdyma. Butu pinigu, galetume prie vilniaus pasistatyti kosmodroma su tikru shuttle. Zymiai idomiau nei koks suknistas metro
                                        Bet klausimas ar tų pinigų reikia ieškoti?
                                        www.lt-lv-forum.org/

                                        Comment


                                          ne, nereikia. atneš ant lėkštutės, Kubilius su Šarkinu atspausdinę Lietuvos Ryto spaustuvėje ir sakys - statykite metro su kosminiu liftu į mėnulį. Dėl technologijos kreipkitės į Valiuką, sakė vaikystėj buvo suprojektavęs..
                                          Jūsų,
                                          Analitikas PlėtRa™

                                          Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X