Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Na taip, aš pateikiau statistiką pagal gyventojų surašymą - kai kurie žmonės čia teigė, kad čia matosi ir neregistruoti gyventojai. Vadinasi nesurašyti gyventojai jau yra spekuliacija.
    Tik matai, šita "spekuliacija" visgi Vilniuje gyvena ir važinėti jai irgi reikia.
    Got sun in my face, sleeping rough on the road

    Comment


      Prašome pateikti tikslius skaičius, tada tai nebus spekuliacija.

      Comment


        Kaip matau diskusija liepsnoja jau antra savaitė ir galo nematyti, tai reiškia, kad ši tema daugumai gana aktuali. Diskutuojam apie skaičiukus, kimbam vieni kitiems į atlapus dėl statistikos, skaičiuojam nesavus pinigus, kasam po žeme neįsivaizduojamas lėšas. Tik deja pamirštam susiskaičiuoti savus pinigėlius ir asmenines išlaidas, susidaro įspūdis, kad dauguma važinėja balos vandeniu ir jiems už tai dar duoda premiją, tačiau kai kalba pakrypsta apie VT - brrr.. kaip brangu, kaip nepatogu, nors iš tiesų nepalyginamai pigiau. Su tokiu mąstymu mes nei metro, nei dar ko nors pažangaus tikrai nepastatysim. Dėl to didesniame mieste turi būti sudarytos tokios ekonominės sąlygos, kad vien nuo noro atsidaryti savo automobilio dureles jau krėstų šaltis, o jeigu jau atsidarei, mielas mano, tai jau nepagailėk kloti šimtines. Žinoma užmiestyje prašom, važinėk į valias, tačiau atvykai į miestą, statai mašiną pakrašty ir pirmyn į centrą su VT (nevarbu su kuo - autobusu, troleibusu, tramvajum, metro ar net gondola). Taip gyvena daugelis senojo pasaulio miestų, taip ateityje gyvensim ir mes - norim to, ar nenorim. Ir nereikia propaguoti amerikietiškojo gyvenimo būdo - savas automobilis ir aš pasaulio bamba. Tai ne mums. Palikim tai amerikoms.
        Paskutinis taisė Vitas2; 2009.01.28, 14:01.

        Comment


          Ginčas yra ne tame ar reikia VT ar nereikia, ginčas yra tame, ar reikalingas metro ar ne.

          Comment


            Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
            Tik deja pamirštam susiskaičiuoti savus pinigėlius ir asmenines išlaidas, susidaro įspūdis, kad dauguma važinėja balos vandeniu ir jiems už tai dar duoda premiją, tačiau kai kalba pakrypsta apie VT - brrr.. kaip brangu, kaip nepatogu, nors iš tiesų nepalyginamai pigiau. Su tokiu mąstymu mes nei metro, nei dar ko nors pažangaus tikrai nepastatysim. Dėl to didesniame mieste turi būti sudarytos tokios ekonominės sąlygos, kad vien nuo noro atsidaryti savo automobilio dureles jau krėstų šaltis, o jeigu jau atsidarei, mielas mano, tai jau nepagailėk kloti šimtines.
            Zodziu jus netikeliai esat kvaili ir nenorit taupyti savo pinigu - priversim!!!!

            Žinoma užmiestyje prašom, važinėk į valias, tačiau atvykai į miestą, statai mašiną pakrašty ir pirmyn į centrą su VT (nevarbu su kuo - autobusu, troleibusu, tramvajum, metro ar net gondola).
            O kodel tiesa sakant? Uzmiestyje gi irgi nekitaip, yra juk traukiniai ir autobusai. O kadangi tankus stoteliu tinkla islaikyt yra brangu, tai automobilius apskritai reikia uzdraust.

            Comment


              Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
              Dėl to didesniame mieste turi būti sudarytos tokios ekonominės sąlygos, kad vien nuo noro atsidaryti savo automobilio dureles jau krėstų šaltis, o jeigu jau atsidarei, mielas mano, tai jau nepagailėk kloti šimtines. Žinoma užmiestyje prašom, važinėk į valias, tačiau atvykai į miestą, statai mašiną pakrašty ir pirmyn į centrą su VT (nevarbu su kuo - autobusu, troleibusu, tramvajum, metro ar net gondola). Taip gyvena daugelis senojo pasaulio miestų, taip ateityje gyvensim ir mes - norim to, ar nenorim. Ir nereikia propaguoti amerikietiškojo gyvenimo būdo - savas automobilis iš aš pasaulio bamba. Tai ne mums. Palikim tai amerikoms.
              Ne visi juk važiuoja į tą centrą. Ta dalis kuri būtų ribojama ar ženkliai apmokestinama yra senamiestis, kuris pas mus nėra tikrai milžiniškas ir į jį važiuoja tikrai ne didžioji dalis miestiečių. Miesto gatvių išplanavime yra viena bėda, jog visi važiuojantys į centra, už centro ar apskritai į kitą miesto galą, priversti važiuoti tuo pačiu keliu kaip ir važiuojantys į centrą, ar net dar blogiau, pro patį centrą. Tai ir formuoja kamščius, kadangi trūksta aplinkeliu žiedo kuriu būtų imanoma be kliūčių pasiekti kitą miesto galą.

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                Būtina juktis su geležinkelio stotim, kuri aptarnauja per parą 4k keleivių? O iš kur tie turistai važiuos į senamiestį? Iš fabijoniškių? Žodžiu kasti po senamiesčiu metro visiškai finansiškai neapsimoka.
                Dar karta rasau, kad stotis yra didelis traukos centras. 4000 traukiniais, o autobusais dar bent dvigubai tiek atvyksta ir isvyksta. O kur dar keleiviai, kurtie stotyje perseda is vieno autobuso/troleibuso/mikroautobuso marsruto i kita???

                Parašė vap Rodyti pranešimą
                O šiaip šioje temoje, kokie 10 psl. atgal vienas skundėsi, kad toli eiti yra nuo Pylimo gatvės iki Rotušės, tad apie kokius senamiesčio aplenkimus galima kalbėt, jei norime, kad žmonės naudotųsi, metro/tramvajumi ar bet kokiu viešuoju transportu.
                Po Senamiesciu butu galima ir tuneli prarasti. Viso labo kokie 4 km. Tai nebutu prabanga, o tik reali nauda dabar izoliuotam nuo viesojo transporto Senamiesciui. O kas tuo tuneliu vaziuotu, tai jau kitas klausimas - gali net ir troleibusai...

                Taciau taip, kaip siuloma metro, kisti vos ne puse naujos sistemos po zeme - utopija.

                Kas link del gyventoju skaiciaus - tai visoje Lietuvoje vyksta decentralizacija - gyventojai keliasi i didesniu miestu pakrascius. Tai dar labiau uzastrina susisiekimo problema.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Kas link del gyventoju skaiciaus - tai visoje Lietuvoje vyksta decentralizacija - gyventojai keliasi i didesniu miestu pakrascius. Tai dar labiau uzastrina susisiekimo problema.
                  Ofisai irgi keliasi. Ilgainiui tokiu manau tik dauges, todel ir problema gal net sumazes.
                  Galbut pagaliau priartesim prie europoje paplitusio modelio, kada firmos kaupiasi "industrijos parkuose", kur pigi zeme ir geras susisiekimas.

                  Comment


                    Matyt regresavom neblogai. Prieš jau beveik 100 metų kai buvo norėta tiesti elektrinį tramvajų Vilniuje, iš jo 8 linijų, 4 km turėjo eiti po žeme, o dabar, miestui išaugus 3 kartus ir smarkiai padidėjus teritorijai, kažkam atrodo, kad užtektų paprasto gatvinio tramvajaus
                    (Tiesa, jie neturėjo automobilių tada dar )
                    o kai kam dabartinis VT yra toks, kokio reikia- optimalus
                    http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                    Comment


                      Parašė music Rodyti pranešimą
                      Matyt regresavom neblogai. Prieš jau beveik 100 metų kai buvo norėta tiesti elektrinį tramvajų Vilniuje, iš jo 8 linijų, 4 km turėjo eiti po žeme, o dabar, miestui išaugus 3 kartus ir smarkiai padidėjus teritorijai, kažkam atrodo, kad užtektų paprasto gatvinio tramvajaus
                      (Tiesa, jie neturėjo automobilių tada dar )
                      o kai kam dabartinis VT yra toks, kokio reikia- optimalus

                      Is kur tu trauki tuos kliedesius....pries 100 metu.... Viso labo tik 30 metu atgal, vilniaus pats pakrastys jau buvo dabartineje kalvariju gatveje zalgirio stotele. Kinoteatras tevyne ir ten prie jo buvo transporto apsisukimo ziedas,ties ten ir baigesi naujieji vilniaus chruscioviniai rajonai. O jei kalbeti is vis kas buvo pries 100 metu ,tai matyt aplamai tebuvo vien senamiestis ir rsu kapines ,tai jau buvo tolokai uz miesto:-))

                      Comment


                        Parašė a_p Rodyti pranešimą
                        Ofisai irgi keliasi. Ilgainiui tokiu manau tik dauges, todel ir problema gal net sumazes.
                        Galbut pagaliau priartesim prie europoje paplitusio modelio, kada firmos kaupiasi "industrijos parkuose", kur pigi zeme ir geras susisiekimas.

                        Kai kurioms veikloms tai Senamiestis ir centras ne vieta. Taciau atsitiktu tikrai blogas dalykas, jei centras ir Senamiestis istustetu tiek, kad paskui reiketu imtis atvirkstiniu priemoniu - pritraukti versla, zmones. Tokie dalykai jau nutike kai kuriuose Vakaru Europos miestuose...

                        Comment


                          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                          Is kur tu trauki tuos kliedesius....pries 100 metu.... Viso labo tik 30 metu atgal, vilniaus pats pakrastys jau buvo dabartineje kalvariju gatveje zalgirio stotele. Kinoteatras tevyne ir ten prie jo buvo transporto apsisukimo ziedas,ties ten ir baigesi naujieji vilniaus chruscioviniai rajonai. O jei kalbeti is vis kas buvo pries 100 metu ,tai matyt aplamai tebuvo vien senamiestis ir rsu kapines ,tai jau buvo tolokai uz miesto:-))
                          Prieš 30 metų buvo 1979, tad buvo ir Lazdynai, ir Baltupiai, tad kliedesių ir tavo pranešime nemažai. Prieš 100 metų (1909) jau buvo ne tik Senamiestis, bet ir Naujamiestis, Žvėrynas, formavosi Šnipiškės. Maždaug tuo metu buvo tiesiama ar jau nutiesta "konkės" linjia iki Antakalnio. Jei pasidomėtum, iš kur kilo Tramvajų g. pavadinimas, sužinotum, kad ten buvo apsisukimas. Tad nereikia painioti situacijos 1850m ir 1900m bei 1960 ir 1980m, nes Vilnius per tuos laikotarpius gana smarkiai pasikeitė.
                          Dėl elektrifikuoto tramvajaus mažai težinau. Jį planuota paleisti 1916, tačiau I Pasaulinis šiuos planus sužlugdė, o lenkmečiu visi bėgiai buvo išardyti.

                          P.S. "aplamai" reiškia ne "apskritai", o "kvailai"
                          Paskutinis taisė molotov_47; 2009.01.28, 21:36.

                          Comment


                            :labas

                            Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                            Is kur tu trauki tuos kliedesius....pries 100 metu.... Viso labo tik 30 metu atgal, vilniaus pats pakrastys jau buvo dabartineje kalvariju gatveje zalgirio stotele. Kinoteatras tevyne ir ten prie jo buvo transporto apsisukimo ziedas,ties ten ir baigesi naujieji vilniaus chruscioviniai rajonai. O jei kalbeti is vis kas buvo pries 100 metu ,tai matyt aplamai tebuvo vien senamiestis ir rsu kapines ,tai jau buvo tolokai uz miesto:-))
                            Tėvynė, kinoteatras. Pasidomėk istorija
                            kaip buvo planuojama tiesti Vilniuje elektrinį tramvajų ir 1913 buvo išpirkti sklypai ir pastatai kai kuriuose Vilniaus vietose bei numatyta pragriauti Pilies g. ir Jogailos g. dalį, o nuo stoties pastatyti tuneliuką. Deja tąkart karas sutrukdė...

                            Prieš 30 metų tai čia 1979 metais?

                            Deja, tuo metu jau buvo pastatyti Baltupiai, Žirmūnai, kitoje Neries pusėje Lazdynai, Karoliniškės, Viršuliškės užbaigtos ir Šeškinė pradedama. Galbūt sumaišei su 1959 metais
                            http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                            Comment


                              sveiki visiems,
                              Iš tikro labai džiugu matyti, kad tikrai čia yra nemaža dalis entuziastų, kuriems rūpi sostinės viešojo transporto problemos. Kad nemažai vilniečių ar sostinės svečių yra pavargę nuo spūsčių ir veltui gaištamo laiko, kad šioje diskusijoje dalyvaujantys vartotojai aktyviai siūlo idėjas, ko nedaro "išrinktieji" savivaldybėje.
                              Esu metro Vilniuje šalininkas ir tikrai manau, kad tai ateities sostinėje transportas. Kad ir kaip mums beatrodytų, kad blogai gyvenam, esam biedni ar per "maži" tokiam projektui kaip metro, tačiau atgal mes tikrai neinam, o kad ir nežymiai, bet plečiamės ir plėsimes. Nemanau, kad problemą reikia spręsti tada, kai esi aklavietėje (juk būtent tada ir pridaroma klaidų). Taip ir su visuomeniniu transportu ir spūsčių problemomis: aplinkeliai, viadukai ar papildomi šviesoforai tik nežymiai apkarpo pagrindinę bėdą, bet jos neišsprendžia. Kodėl sakykime mes neturime ne tik metro Vilniuje, bet išvis kažko konkretaus apie tai? Manau todėl, kad nėra jokio apsisprendimo. Tiesiog nuostabu, kad yra tokiu organizacijų kaip VŠĮ"Vilniaus metro", kurios skleidžia metro idėjas, bando įtikinti ne tik vilniečius, bet ir valdininkus, tačiau būtent VALDININKŲ svaraus žodžio mums ir trūksta.
                              Priimtų sprendimą, kad diegiam Vilniuje metro, daug kas pasikeistų. Būtų galima sudarinėti galimybių studijas, kelti geologinių tyrinėjimų archyvus, ieškoti investitorių, projektuoti.............ir t.t. TADA JAU TURĖTUME TIKSLĄ. Ačiū labai už dėmesį ir sugaištą laiką
                              P.S. Apsilankykite internetiniame puslapyje www.vilniausmetro.lt Labai daug naudingos informacijos besidomintiems požeminiu transportu.

                              Comment


                                Puiki PR'inė kalba. Beliks tik ant centrinės metro stoties per atidarymą dar kaip Minske užsikalt įrašą "Podvig naroda - bessmerten"..

                                Artimiausius du metus, jei neklausot vakarais Kirkilo mantrų "krizės nėra.. krizės nėra.. net recesijos.. ir tos.. nėra...", tai mes eisime tik atgal ir bet koks metro taip pat tegali būti mantra "Vilniuje.. pastatysime.. metro..".

                                Beje, gal čia tik man taip atrodo, bet krizė, kartu su viadukais, šviesoforų sistema, pastaruoju metu lyg ir labai teigiamai paveikė kamščių situaciją mieste?
                                Jūsų,
                                Analitikas PlėtRa™

                                Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.

                                Comment


                                  Parašė gedas81 Rodyti pranešimą
                                  P.S. Apsilankykite internetiniame puslapyje www.vilniausmetro.lt Labai daug naudingos informacijos besidomintiems požeminiu transportu.
                                  Ten NĖRA naudingos informacijos besidomintiems požeminiu transportu. Yra tik krykštavimai 'kaip gerai metro" ir fantazijos "žaidžiame metro Vilniuje".

                                  p.s.: galėtumėt iš to puslapio išsivalyti bent jau didžiausias klaidas ir pravalus (kurie buvo minėti šitame forume).

                                  Comment


                                    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                    Ten NĖRA naudingos informacijos besidomintiems požeminiu transportu. Yra tik krykštavimai 'kaip gerai metro" ir fantazijos "žaidžiame metro Vilniuje".

                                    p.s.: galėtumėt iš to puslapio išsivalyti bent jau didžiausias klaidas ir pravalus (kurie buvo minėti šitame forume).
                                    Gaila,tačiau neturiu galimybės to padaryti ar kažką redaguoti.
                                    Atsižvelgiant į tavo citatą susidaro įspūdis,kad turi patikimesnių informacijos šaltinių.Galėtum ir pasidalinti.
                                    O tie pasak taves "krykštavimai"-tai visuomenės nuomonės formavimas
                                    gali ką geriau sugalvoti-prašau siūlyk.

                                    Comment


                                      Parašė gedas81 Rodyti pranešimą
                                      O tie pasak taves "krykštavimai"-tai visuomenės nuomonės formavimas
                                      Pirmą kartą skaitydamas, kaip ir pro akis praleidau šią eilutę, bet ji laaaabai daug ką pasako gal netyčia taip išsprūdo, bet čia ne šiaip visuomenės "švietimas", o greičiau indoktrinavimas, kur beliks, kaip ir tarė Analitikas PlėtRa, pasikabinti tą patį užrašą virš pirmosios stoties. Po to galima bus linksėti galva ir sakyti: tokia tautos valia - ji puikiai žinojo, ko jai reikia
                                      Analogiškai galima sukurti "Gondolų sąjūdį" - čiūr būsiu idėjinis vadas

                                      Comment


                                        Parašė gedas81 Rodyti pranešimą
                                        sveiki visiems,
                                        Iš tikro labai džiugu matyti, kad tikrai čia yra nemaža dalis entuziastų, kuriems rūpi sostinės viešojo transporto problemos. Kad nemažai vilniečių ar sostinės svečių yra pavargę nuo spūsčių ir veltui gaištamo laiko, kad šioje diskusijoje dalyvaujantys vartotojai aktyviai siūlo idėjas, ko nedaro "išrinktieji" savivaldybėje.
                                        Esu metro Vilniuje šalininkas ir tikrai manau, kad tai ateities sostinėje transportas. Kad ir kaip mums beatrodytų, kad blogai gyvenam, esam biedni ar per "maži" tokiam projektui kaip metro, tačiau atgal mes tikrai neinam, o kad ir nežymiai, bet plečiamės ir plėsimes.
                                        Ir per kiek laiko pastatys tą metro liniją? Kiek žmonių ja naudosis? Labai maža dalis. Ojoj. Ir tai bus pelningas projektas? Pinigai manau gatvėj nesimėto. Šiaip nelabai esu prieš metro, bet manau, būtų įmanoma išspausti ką nors geresnio. O kas naudosis ta linija? Viršuliškių, Žvėryno gyventojai? Gal entuziastai, o paskui jau beveik tuščias važinės. Kiek pinigų, kiek laiko pareikalaus... Net nesugeba savivaldybė užmokėt autobusų ir troleibusų parkams... Na, ne man spręst.
                                        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                        Comment


                                          Parašė taccido Rodyti pranešimą
                                          Ir per kiek laiko pastatys tą metro liniją? Kiek žmonių ja naudosis? Labai maža dalis. Ojoj. Ir tai bus pelningas projektas? Pinigai manau gatvėj nesimėto. Šiaip nelabai esu prieš metro, bet manau, būtų įmanoma išspausti ką nors geresnio. O kas naudosis ta linija? Viršuliškių, Žvėryno gyventojai? Gal entuziastai, o paskui jau beveik tuščias važinės. Kiek pinigų, kiek laiko pareikalaus... Net nesugeba savivaldybė užmokėt autobusų ir troleibusų parkams... Na, ne man spręst.
                                          Jau turim oro uosto traukinį. Labai atsipirko? Liūdna, bet atrodo bus tas pats ir su metro...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X