Parašė udrius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro Vilniuje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kaip matau diskusija liepsnoja jau antra savaitė ir galo nematyti, tai reiškia, kad ši tema daugumai gana aktuali. Diskutuojam apie skaičiukus, kimbam vieni kitiems į atlapus dėl statistikos, skaičiuojam nesavus pinigus, kasam po žeme neįsivaizduojamas lėšas. Tik deja pamirštam susiskaičiuoti savus pinigėlius ir asmenines išlaidas, susidaro įspūdis, kad dauguma važinėja balos vandeniu ir jiems už tai dar duoda premiją, tačiau kai kalba pakrypsta apie VT - brrr.. kaip brangu, kaip nepatogu, nors iš tiesų nepalyginamai pigiau. Su tokiu mąstymu mes nei metro, nei dar ko nors pažangaus tikrai nepastatysim. Dėl to didesniame mieste turi būti sudarytos tokios ekonominės sąlygos, kad vien nuo noro atsidaryti savo automobilio dureles jau krėstų šaltis, o jeigu jau atsidarei, mielas mano, tai jau nepagailėk kloti šimtines. Žinoma užmiestyje prašom, važinėk į valias, tačiau atvykai į miestą, statai mašiną pakrašty ir pirmyn į centrą su VT (nevarbu su kuo - autobusu, troleibusu, tramvajum, metro ar net gondola). Taip gyvena daugelis senojo pasaulio miestų, taip ateityje gyvensim ir mes - norim to, ar nenorim. Ir nereikia propaguoti amerikietiškojo gyvenimo būdo - savas automobilis ir aš pasaulio bamba. Tai ne mums. Palikim tai amerikoms.Paskutinis taisė Vitas2; 2009.01.28, 14:01.
Comment
-
Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąTik deja pamirštam susiskaičiuoti savus pinigėlius ir asmenines išlaidas, susidaro įspūdis, kad dauguma važinėja balos vandeniu ir jiems už tai dar duoda premiją, tačiau kai kalba pakrypsta apie VT - brrr.. kaip brangu, kaip nepatogu, nors iš tiesų nepalyginamai pigiau. Su tokiu mąstymu mes nei metro, nei dar ko nors pažangaus tikrai nepastatysim. Dėl to didesniame mieste turi būti sudarytos tokios ekonominės sąlygos, kad vien nuo noro atsidaryti savo automobilio dureles jau krėstų šaltis, o jeigu jau atsidarei, mielas mano, tai jau nepagailėk kloti šimtines.
Žinoma užmiestyje prašom, važinėk į valias, tačiau atvykai į miestą, statai mašiną pakrašty ir pirmyn į centrą su VT (nevarbu su kuo - autobusu, troleibusu, tramvajum, metro ar net gondola).
Comment
-
Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąDėl to didesniame mieste turi būti sudarytos tokios ekonominės sąlygos, kad vien nuo noro atsidaryti savo automobilio dureles jau krėstų šaltis, o jeigu jau atsidarei, mielas mano, tai jau nepagailėk kloti šimtines. Žinoma užmiestyje prašom, važinėk į valias, tačiau atvykai į miestą, statai mašiną pakrašty ir pirmyn į centrą su VT (nevarbu su kuo - autobusu, troleibusu, tramvajum, metro ar net gondola). Taip gyvena daugelis senojo pasaulio miestų, taip ateityje gyvensim ir mes - norim to, ar nenorim. Ir nereikia propaguoti amerikietiškojo gyvenimo būdo - savas automobilis iš aš pasaulio bamba. Tai ne mums. Palikim tai amerikoms.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąBūtina juktis su geležinkelio stotim, kuri aptarnauja per parą 4k keleivių? O iš kur tie turistai važiuos į senamiestį? Iš fabijoniškių? Žodžiu kasti po senamiesčiu metro visiškai finansiškai neapsimoka.
Parašė vap Rodyti pranešimąO šiaip šioje temoje, kokie 10 psl. atgal vienas skundėsi, kad toli eiti yra nuo Pylimo gatvės iki Rotušės, tad apie kokius senamiesčio aplenkimus galima kalbėt, jei norime, kad žmonės naudotųsi, metro/tramvajumi ar bet kokiu viešuoju transportu.
Taciau taip, kaip siuloma metro, kisti vos ne puse naujos sistemos po zeme - utopija.
Kas link del gyventoju skaiciaus - tai visoje Lietuvoje vyksta decentralizacija - gyventojai keliasi i didesniu miestu pakrascius. Tai dar labiau uzastrina susisiekimo problema.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKas link del gyventoju skaiciaus - tai visoje Lietuvoje vyksta decentralizacija - gyventojai keliasi i didesniu miestu pakrascius. Tai dar labiau uzastrina susisiekimo problema.
Galbut pagaliau priartesim prie europoje paplitusio modelio, kada firmos kaupiasi "industrijos parkuose", kur pigi zeme ir geras susisiekimas.
Comment
-
Matyt regresavom neblogai. Prieš jau beveik 100 metų kai buvo norėta tiesti elektrinį tramvajų Vilniuje, iš jo 8 linijų, 4 km turėjo eiti po žeme, o dabar, miestui išaugus 3 kartus ir smarkiai padidėjus teritorijai, kažkam atrodo, kad užtektų paprasto gatvinio tramvajaus
(Tiesa, jie neturėjo automobilių tada dar )
o kai kam dabartinis VT yra toks, kokio reikia- optimalus
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąMatyt regresavom neblogai. Prieš jau beveik 100 metų kai buvo norėta tiesti elektrinį tramvajų Vilniuje, iš jo 8 linijų, 4 km turėjo eiti po žeme, o dabar, miestui išaugus 3 kartus ir smarkiai padidėjus teritorijai, kažkam atrodo, kad užtektų paprasto gatvinio tramvajaus
(Tiesa, jie neturėjo automobilių tada dar )
o kai kam dabartinis VT yra toks, kokio reikia- optimalus
Is kur tu trauki tuos kliedesius....pries 100 metu.... Viso labo tik 30 metu atgal, vilniaus pats pakrastys jau buvo dabartineje kalvariju gatveje zalgirio stotele. Kinoteatras tevyne ir ten prie jo buvo transporto apsisukimo ziedas,ties ten ir baigesi naujieji vilniaus chruscioviniai rajonai. O jei kalbeti is vis kas buvo pries 100 metu ,tai matyt aplamai tebuvo vien senamiestis ir rsu kapines ,tai jau buvo tolokai uz miesto:-))
Comment
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąOfisai irgi keliasi. Ilgainiui tokiu manau tik dauges, todel ir problema gal net sumazes.
Galbut pagaliau priartesim prie europoje paplitusio modelio, kada firmos kaupiasi "industrijos parkuose", kur pigi zeme ir geras susisiekimas.
Kai kurioms veikloms tai Senamiestis ir centras ne vieta. Taciau atsitiktu tikrai blogas dalykas, jei centras ir Senamiestis istustetu tiek, kad paskui reiketu imtis atvirkstiniu priemoniu - pritraukti versla, zmones. Tokie dalykai jau nutike kai kuriuose Vakaru Europos miestuose...
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąIs kur tu trauki tuos kliedesius....pries 100 metu.... Viso labo tik 30 metu atgal, vilniaus pats pakrastys jau buvo dabartineje kalvariju gatveje zalgirio stotele. Kinoteatras tevyne ir ten prie jo buvo transporto apsisukimo ziedas,ties ten ir baigesi naujieji vilniaus chruscioviniai rajonai. O jei kalbeti is vis kas buvo pries 100 metu ,tai matyt aplamai tebuvo vien senamiestis ir rsu kapines ,tai jau buvo tolokai uz miesto:-))
Dėl elektrifikuoto tramvajaus mažai težinau. Jį planuota paleisti 1916, tačiau I Pasaulinis šiuos planus sužlugdė, o lenkmečiu visi bėgiai buvo išardyti.
P.S. "aplamai" reiškia ne "apskritai", o "kvailai"Paskutinis taisė molotov_47; 2009.01.28, 21:36.
Comment
-
:labas
Parašė praeivis Rodyti pranešimąIs kur tu trauki tuos kliedesius....pries 100 metu.... Viso labo tik 30 metu atgal, vilniaus pats pakrastys jau buvo dabartineje kalvariju gatveje zalgirio stotele. Kinoteatras tevyne ir ten prie jo buvo transporto apsisukimo ziedas,ties ten ir baigesi naujieji vilniaus chruscioviniai rajonai. O jei kalbeti is vis kas buvo pries 100 metu ,tai matyt aplamai tebuvo vien senamiestis ir rsu kapines ,tai jau buvo tolokai uz miesto:-))
kaip buvo planuojama tiesti Vilniuje elektrinį tramvajų ir 1913 buvo išpirkti sklypai ir pastatai kai kuriuose Vilniaus vietose bei numatyta pragriauti Pilies g. ir Jogailos g. dalį, o nuo stoties pastatyti tuneliuką. Deja tąkart karas sutrukdė...
Prieš 30 metų tai čia 1979 metais?
Deja, tuo metu jau buvo pastatyti Baltupiai, Žirmūnai, kitoje Neries pusėje Lazdynai, Karoliniškės, Viršuliškės užbaigtos ir Šeškinė pradedama. Galbūt sumaišei su 1959 metais
Comment
-
sveiki visiems,
Iš tikro labai džiugu matyti, kad tikrai čia yra nemaža dalis entuziastų, kuriems rūpi sostinės viešojo transporto problemos. Kad nemažai vilniečių ar sostinės svečių yra pavargę nuo spūsčių ir veltui gaištamo laiko, kad šioje diskusijoje dalyvaujantys vartotojai aktyviai siūlo idėjas, ko nedaro "išrinktieji" savivaldybėje.
Esu metro Vilniuje šalininkas ir tikrai manau, kad tai ateities sostinėje transportas. Kad ir kaip mums beatrodytų, kad blogai gyvenam, esam biedni ar per "maži" tokiam projektui kaip metro, tačiau atgal mes tikrai neinam, o kad ir nežymiai, bet plečiamės ir plėsimes. Nemanau, kad problemą reikia spręsti tada, kai esi aklavietėje (juk būtent tada ir pridaroma klaidų). Taip ir su visuomeniniu transportu ir spūsčių problemomis: aplinkeliai, viadukai ar papildomi šviesoforai tik nežymiai apkarpo pagrindinę bėdą, bet jos neišsprendžia. Kodėl sakykime mes neturime ne tik metro Vilniuje, bet išvis kažko konkretaus apie tai? Manau todėl, kad nėra jokio apsisprendimo. Tiesiog nuostabu, kad yra tokiu organizacijų kaip VŠĮ"Vilniaus metro", kurios skleidžia metro idėjas, bando įtikinti ne tik vilniečius, bet ir valdininkus, tačiau būtent VALDININKŲ svaraus žodžio mums ir trūksta.
Priimtų sprendimą, kad diegiam Vilniuje metro, daug kas pasikeistų. Būtų galima sudarinėti galimybių studijas, kelti geologinių tyrinėjimų archyvus, ieškoti investitorių, projektuoti.............ir t.t. TADA JAU TURĖTUME TIKSLĄ. Ačiū labai už dėmesį ir sugaištą laiką
P.S. Apsilankykite internetiniame puslapyje www.vilniausmetro.lt Labai daug naudingos informacijos besidomintiems požeminiu transportu.
Comment
-
Puiki PR'inė kalba. Beliks tik ant centrinės metro stoties per atidarymą dar kaip Minske užsikalt įrašą "Podvig naroda - bessmerten"..
Artimiausius du metus, jei neklausot vakarais Kirkilo mantrų "krizės nėra.. krizės nėra.. net recesijos.. ir tos.. nėra...", tai mes eisime tik atgal ir bet koks metro taip pat tegali būti mantra "Vilniuje.. pastatysime.. metro..".
Beje, gal čia tik man taip atrodo, bet krizė, kartu su viadukais, šviesoforų sistema, pastaruoju metu lyg ir labai teigiamai paveikė kamščių situaciją mieste?Jūsų,
Analitikas PlėtRa™
Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.
Comment
-
Parašė gedas81 Rodyti pranešimąP.S. Apsilankykite internetiniame puslapyje www.vilniausmetro.lt Labai daug naudingos informacijos besidomintiems požeminiu transportu.
p.s.: galėtumėt iš to puslapio išsivalyti bent jau didžiausias klaidas ir pravalus (kurie buvo minėti šitame forume).
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąTen NĖRA naudingos informacijos besidomintiems požeminiu transportu. Yra tik krykštavimai 'kaip gerai metro" ir fantazijos "žaidžiame metro Vilniuje".
p.s.: galėtumėt iš to puslapio išsivalyti bent jau didžiausias klaidas ir pravalus (kurie buvo minėti šitame forume).
Atsižvelgiant į tavo citatą susidaro įspūdis,kad turi patikimesnių informacijos šaltinių.Galėtum ir pasidalinti.
O tie pasak taves "krykštavimai"-tai visuomenės nuomonės formavimas
gali ką geriau sugalvoti-prašau siūlyk.
Comment
-
Parašė gedas81 Rodyti pranešimąO tie pasak taves "krykštavimai"-tai visuomenės nuomonės formavimas
Analogiškai galima sukurti "Gondolų sąjūdį" - čiūr būsiu idėjinis vadas
Comment
-
Parašė gedas81 Rodyti pranešimąsveiki visiems,
Iš tikro labai džiugu matyti, kad tikrai čia yra nemaža dalis entuziastų, kuriems rūpi sostinės viešojo transporto problemos. Kad nemažai vilniečių ar sostinės svečių yra pavargę nuo spūsčių ir veltui gaištamo laiko, kad šioje diskusijoje dalyvaujantys vartotojai aktyviai siūlo idėjas, ko nedaro "išrinktieji" savivaldybėje.
Esu metro Vilniuje šalininkas ir tikrai manau, kad tai ateities sostinėje transportas. Kad ir kaip mums beatrodytų, kad blogai gyvenam, esam biedni ar per "maži" tokiam projektui kaip metro, tačiau atgal mes tikrai neinam, o kad ir nežymiai, bet plečiamės ir plėsimes.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąIr per kiek laiko pastatys tą metro liniją? Kiek žmonių ja naudosis? Labai maža dalis. Ojoj. Ir tai bus pelningas projektas? Pinigai manau gatvėj nesimėto. Šiaip nelabai esu prieš metro, bet manau, būtų įmanoma išspausti ką nors geresnio. O kas naudosis ta linija? Viršuliškių, Žvėryno gyventojai? Gal entuziastai, o paskui jau beveik tuščias važinės. Kiek pinigų, kiek laiko pareikalaus... Net nesugeba savivaldybė užmokėt autobusų ir troleibusų parkams... Na, ne man spręst.
Comment
Comment