Parašė Arartas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro Vilniuje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąKazkokia klounada cia pas mus...
Dave linka: http://en.wikipedia.org/wiki/Light_rail
Dave is ten citata:
Light rail or light rail transit (LRT) is a form of urban rail public transportation that generally has a lower capacity and lower speed than heavy rail and metro systems. The term is typically used to refer to modern streetcar/tram systems with rapid transit-style features that usually use electric rail cars operating mostly in private rights-of-way separated from other traffic but sometimes, if necessary, mixed with other traffic in city streets.
Kur parasyta apie lengva metro?
Yra Light rail or light rail transit (LRT) kuris mazesnis uz heavy rail and metro systems
T.y. nera tokios savokos kaip lengvas metro...
Skaitome toliau: The term is typically used to refer to modern streetcar/tram systems... isversti?
"A derivative of LRT is light rail rapid transit (LRRT), also referred to as Light Metro. Such railways are characterized by exclusive rights of way, advanced train control systems, short headway capability, and floor level boarding. These systems approach the passenger capacity of full metro systems, but can be cheaper to construct by using the ability of LRVs to turn tighter curves and climb steeper grades than standard RRT vehicles."
Comment
-
Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimąTave kaip mažą vaiką reikia nuvesti už raknutės ir dar pirštu parodyti:
"A derivative of LRT is light rail rapid transit (LRRT), also referred to as Light Metro. Such railways are characterized by exclusive rights of way, advanced train control systems, short headway capability, and floor level boarding. These systems approach the passenger capacity of full metro systems, but can be cheaper to construct by using the ability of LRVs to turn tighter curves and climb steeper grades than standard RRT vehicles."
Comment
-
Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimą...lengvąjį metro galima vadinti ir tramvajumi po žeme. Esmė tame, kad tai atskira sistema, kuri nesikerta su kitom transporto rūšimis.
separated from other traffic but sometimes, if necessary, mixed with other traffic in city streets.
Be to kas pasake kad po zeme... Maskvoje linija 2/3 eina virs zemes...
Comment
-
seniai seniai, kai dar nebuvo metro, sąjūdžio viskas buvo labai aišku: tramvajus buvo tramvajumi, metro - metro, o abiejų miksas vadinosi -greituoju tramvajumi. bet tada Zuokas sugalvojo Vilniuje nutiestį tramvajų, tiesa sakant nesugalvojo, o tiesiog prisiminė seną gerą sovietinę idėją, ją šiektiek adaptavo atpigino (nes senasis buvo greitasis ir dalis jo buvo po žeme), ir net trasas senas paliko, bei pradėjo tramvajaus populiarinimą. bet va bėda, tokiam dideliam projekte nebuvo vietos žedirbiams iš ....(įmonės vardo geriau neminėsime), ir sukurė jie (kurių vardų geriau neminime) metro sąjūdį, ir tiek papūtė propagandos, kad net tramvajų su visa jo komanda iš valdžios nupūtė. bet va bėda paskubom sukurptoje studijoje buvo krūva klaidų ir šiaip viskas taip supainiota, kad bet kuris blaiviau mastantis pilietis (netgi humanitaras) sudaužydavo visus argumentus. va tada ir prasidėjo machinacijos terminais ir paaiškėjo, kad metro yra viskas, kas yra ne tramvajus, kad sakydami metro, mes kalbame visai ne apie metro o apie lengvajį geležinkelį, o gal požeminį tramvajų, o gal apie premetro, o gal visdėlto metro, koks skirtumas, juk jei reiks mes rasim ir dar kokį pavadinimą (wikipedia dar nepilnai išstudijuota, be to joje galim ir patys kokį straipsnelį parašyti). žodžiu situacija primena anekdotą apie asmenį (savisaugos instinkto vedamas neminėsiu, kokios tautybės), kaip į klausimą kiek bus 2x2 atsakė - o kiek rheikhia?
P.S šis pasisakymas šiaip yra apie nieką. ir vienintelis tikslas yra pasirodyti, jog ir aš moku papezėti.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąNea... ir vel nepataikei:
separated from other traffic but sometimes, if necessary, mixed with other traffic in city streets.
Be to kas pasake kad po zeme... Maskvoje linija 2/3 eina virs zemes...
Gyvas velnias ir transporto rusiu su grieztais ir negrieztais apibudinimais, panasiu ir skirtingu.Tas pats metro vienur vienoks kitur kitoks. O toks pat tramvajus vienur vienaip vadinasi, kitur kitaip... bla bla bla bla
O dar smulkiau skirstoma transporto rusis i infrastruktura ir riedmenis. Pagal pasaulio marguma ir cia daug deriniu pasitaiko bla bla bla
O jei galima paklausti pats x21 vilniuj kokiu transportu naudojiesi?
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąO jei galima paklausti pats x21 vilniuj kokiu transportu naudojiesi?
Kas del pavadinimu, tai jei kalba neina apie klasikini transporta, tai taip reikia ir rasyti temos pavadinime... o ne klaidinti cia zmoniu...
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąTroleibusu, reciau autobusu, dar reciau mikrobu... metro ir tramvaju nesinaudoju...
Kas del pavadinimu, tai jei kalba neina apie klasikini transporta, tai taip reikia ir rasyti temos pavadinime... o ne klaidinti cia zmoniu...
Gerai kad nekalbam dar taip:
"siandien ryte geriau arabika , vakar robusta . O rytoj libarika arba arabusta."
populiariai kava yra kava tarp daugelio. Ir tik labai mazas % yra kavos ekspertu. Galbut ir su metro cia pavartotas populiarus terminas
O ar pilnai tenkina trulikas? ar neperdaug laiko ten sugaisti?
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą...O ar pilnai tenkina trulikas? ar neperdaug laiko ten sugaisti?
Del pavadinimo metro, 99% zmoniu tau pasakys kad tai pozeminis transportas... Vilniuje pozeminis transportas atsiras negreit... dar nera tokio poreikio. As ne pries metro, bet as grieztai pries pinigu svaistymo... musu valstybe ir taip toli ne pirmoje vietoje pagal turtinguma...
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąTenkina... ant kokiu 80%... piko metu nevazineju... nereikia...
Del pavadinimo metro, 99% zmoniu tau pasakys kad tai pozeminis transportas... Vilniuje pozeminis transportas atsiras negreit... dar nera tokio poreikio. As ne pries metro, bet as grieztai pries pinigu svaistymo... musu valstybe ir taip toli ne pirmoje vietoje pagal turtinguma...
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąo gaila kad piko metu nevaziuoji.(tay yra atvirksciai - labai gerai tavo atveju) O kaip nustatei kad tokio poreikio nera?
Comment
-
Parašė romasg Rodyti pranešimątai bus troleibusai, ir to užteks. Platesnės gatvės, daugiau A juostų, ir troleibusas manau nenusileistu tramvajuj o jei dar hibridinis troleibusas, kur gali be laidų važiuot.. tai visai pasaka. Matyn neapsimokės po žeme kastis... nors norint galima ir troleibusus po žeme paleist..
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąNėra tiesiog fiziškai žmonių, kad reiktų jiems pervežti net metro. Vilniuje apsimokėtų, jei būtų didelis gyventojų tankumas bent viena linija, kuria ir eitų tas metro, o dabar miestas pernelyg išsimėtęs.
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąTenkina... ant kokiu 80%... piko metu nevazineju... nereikia...
Del pavadinimo metro, 99% zmoniu tau pasakys kad tai pozeminis transportas... Vilniuje pozeminis transportas atsiras negreit... dar nera tokio poreikio. As ne pries metro, bet as grieztai pries pinigu svaistymo... musu valstybe ir taip toli ne pirmoje vietoje pagal turtinguma...
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą...O kaip nustatei kad tokio poreikio nera?
Comment
-
Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimą...jį statys privatus kapitalas ir iš jūsų mokamų mokesčiu požemiam nekas ir te nubyrės.
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąNustatyti kad poreikio nera, nereikia, reikia nustatyti ar yra poreikis? Niekas dar nenustate to poreikio, reiskia jo nera!
o jei čia diskutuojame, kad reikia kažką gerinti, vadinas esame kažkuo nepatenkinti? tau klausimėlis.
Comment
Comment