Parašė Vytautas_LT
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro Vilniuje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimąDarbų vykdytojas nepastebėjęs
Comment
-
''Vilniaus metro'' vėl apie mus rašo
Dar vienas Straipsniukas ir jo išvada:
Išvada viena - nėra pigios panacėjos nuo kamščių Vilniuje. Geri sprendimai kainuoja daug, tik vieni jų blogi, o kiti, pavyzdžiui, metro - geri. Bet tai jau kita tema. Svarbu tai, kad estakados ir sankryžų pertvarka - ne išeitis Vilniui.Paskutinis taisė toleranceofculture; 2008.11.20, 11:43.Dear Sir,
Comment
-
Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąDar vienas Straipsniukas ir jo išvada:I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąDar vienas Straipsniukas ir jo išvada:
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąPerskaičiau; patiko, nes tekstas lakoniškas. Šalia nemažai argumentų už metro kažkaip praslydo dar vienas: metro (kaip ir elektrinis tramvajus) varomas elektra, kuri yra (panašu, kad ir bus) gaminama Lietuvoje, o naftą visada importuosime daugiausia iš Rusijos. Be to, elektros gamyba mažiau teršia atmosferą lyginant su naftos produktais. Vadinasi, transporto elektrifikavimas yra indėlis ne tik į nacionalinę energetiką, bet ir į ekologiją. Todėl visada pasisakau už viešojo transporto elektrifikavimą (troleibusai, tramvajus, metro), taip pat raginu pagal galimybes plėsti Lietuvos geležinkelių elektrifikaciją (tikiuosi, kad RailBaltika anksčiau ar vėliau irgi bus visa elektrifikuota).
Comment
-
Parašė laSSas_ Rodyti pranešimąO kaip manote iš kur perkamas kuras elektrinėms?
Žinoma, dar pridėkime vėjo ir hidroelektrinių gaminamą elektrą.
Parašė laSSas_ Rodyti pranešimąJei jau teikiate argumentus, analizuokite išsamiai.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Arartas Rodyti pranešimąvat vat,cia kaip tik atsakymas i kai kuriu cia diskutuojanciu asmenu ideja,kad estakados - iseitis Vilniui.
Comment
-
Parašė laSSas_ Rodyti pranešimąO kaip manote iš kur perkamas kuras elektrinėms? Jei jau teikiate argumentus, analizuokite išsamiai.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąNėra čia jokių rimtų atsakymų. Pirmiausia Vilniuje reikia nutiesti pagal planą trūkstamas gatves ir dabartines rekonstruoti. Daug kur nereikia net viadukų, užtenka gatvę praplatinti ties sankryža. Kodel pas mus negali sukti 3-4 juostos į kairę kaip kitur? Beto kas svarbiausia dėl metro: dabar Vilniuje gatvėse, kur didžiausi keileivių srautai viešuoju transportu yra 4k per valandą, o kad metro efektyviai dirbtų riekia bent 25k. Beto kasti per visą senamiestį metro iki stoties, kur geležinkeliais per dieną tik keli tūkstančiai žmonių pravažiuoja visiška utopija.
Kitas dalykas "daug kur uztenka gatve praplatinti ties sankryza"... sneketa ir simta kartu yra pakartota,kad tikrai ne daug kur galima platinti gatves. P{astatai daug kur yra arti gatviu ir fiziskai neimanoma platinti ten kur reikia tu gatviu.
o jeigu atsakysite man,kad yra ir tokiu sankryzu,kur GALIMA platinti,tai atsakysiu,kad ten platinti NEREIKIA. Nereikia brukti gatviu pletros idejos. Gatviu pletra tikrai nera pigus variantas, nei statybu,nei eksploatacijos,nei automobilinio transporto prasme
Comment
-
Parašė Arartas Rodyti pranešimą....siais laikais yra metro sistemu (lengvojo metro)...
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimą...vadinasi tramvajus.Paskutinis taisė LAZAS_; 2008.11.21, 23:42.
Comment
-
Tai, kad Lietuvoje atsinaujinantys energijos šaltiniai sudaro vos ne vos 4 procentus, o atominė bus uždaryta, o pastatyta nežinia kada, kad ja ir pastatys, 1kWh kainuos tikrai ne 7 centus. Taigi, Lietuva ir toliau degins naftos produktus elektrai gaminti ir mokės sukandusi dantis Rusijai ir kitos šalims. Beje, kas mane stebina, Lietuva, net nesiteikė modernizuoti šiluminių elektrinių, keisti katilus ir panašiai, Elektrėnų elektrinė yra visiškai nemodernizuota, na ten lygtais stato nauja dujų turbiną 400MW, tačiau ar tai padengs elektros pabrangimą, vargiai. Taip, kad nėra taip ir svarbu, ar metro važiuos "ant naftos produktų" ar elektra, kaina nuo to perdaug tikrai nesikeis vartotojui.o buvo taip...
Comment
-
Parašė TukasLT Rodyti pranešimąTai, kad Lietuvoje atsinaujinantys energijos šaltiniai sudaro vos ne vos 4 procentus, o atominė bus uždaryta, o pastatyta nežinia kada, kad ja ir pastatys, 1kWh kainuos tikrai ne 7 centus. Taigi, Lietuva ir toliau degins naftos produktus elektrai gaminti ir mokės sukandusi dantis Rusijai ir kitos šalims. Beje, kas mane stebina, Lietuva, net nesiteikė modernizuoti šiluminių elektrinių, keisti katilus ir panašiai, Elektrėnų elektrinė yra visiškai nemodernizuota, na ten lygtais stato nauja dujų turbiną 400MW, tačiau ar tai padengs elektros pabrangimą, vargiai. Taip, kad nėra taip ir svarbu, ar metro važiuos "ant naftos produktų" ar elektra, kaina nuo to perdaug tikrai nesikeis vartotojui.
Beje, nemanau kad Lietuva ir toliau degins naftos produktus elektrai gaminti ir mokės sukandusi dantis Rusijai ir kitos šalims - jau dabar tariamasi su estais dėl elektros pirkimo (šie degina vietoje kasamus skalūnus), pagaliau tiltas į Švediją iš pradžių bus naudojamas elektros importui, o pastačius naująją IAE - jau eksportui.Paskutinis taisė Wycka; 2008.11.23, 00:05.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimąTokiu atveju Berlyno metro turėtų vadinti tramvajumi, nes ten išplėtotas lengvojo metro tinklas ...
Comment
-
Parašė Arartas Rodyti pranešimąatrodo,kad esate 80 metis transporto specas is giliu tarybu laiku..siais laikais yra metro sistemu (lengvojo metro), kuriu pervezimo pajegumai skiriasi nuo klaiskinio maskvos metro pajegumu. Jei kazkur perskaitete knygoje,kad reikia 25k keleiviu,tai perskaitykite ir kita puslapi, kur apie lengvaji metro raso.
Kitas dalykas "daug kur uztenka gatve praplatinti ties sankryza"... sneketa ir simta kartu yra pakartota,kad tikrai ne daug kur galima platinti gatves. P{astatai daug kur yra arti gatviu ir fiziskai neimanoma platinti ten kur reikia tu gatviu.
o jeigu atsakysite man,kad yra ir tokiu sankryzu,kur GALIMA platinti,tai atsakysiu,kad ten platinti NEREIKIA. Nereikia brukti gatviu pletros idejos. Gatviu pletra tikrai nera pigus variantas, nei statybu,nei eksploatacijos,nei automobilinio transporto prasme
Comment
Comment