metro pasiteisina ne visuose miestuose. tam reikia keletos salygu. viena is ju vilnius ispildo-miegamieji rajonai yra toli nuo gamybiniu. bet stai antros salygos vilnius neispildo. islipus ir isejus is metro is karto turi buti didziules gamyklos ar daugiaauksciai biuru,banku pastatai,kad zmonems nereiketu toli pesciomis nuo metro eiti. vilniuje to nera. atvaziuotum metro,isliptum galinej stotelej-o ten nieko nera. nuo jos dar reiktu valanda vaziuoti autousu ar troleibusu:-))
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro Vilniuje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąSusidaro vaizdelis, kad vis tiek bus tokių piliečių su automobiliais smirdančių kamščiuose ir keikiančių juos. Jiems viešasis transportas vis tiek nebus priimtinas...
Svarbiausia, kad visi racionalūs piliečiai turėtų kitą galimybę (nesmirsti kamščiose be reikalo).Paskutinis taisė c2h5oh; 2008.11.07, 11:04.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąŽinoma, tokių žmonių visada bus. Ir turbūt nėra reikalo imtis visų jų perauklėjimo.
Svarbiausia, kad visi racionalūs piliečiai turėtų kitą galimybę (nesmirsti kamščiose be reikalo).
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąŽinoma, tokių žmonių visada bus. Ir turbūt nėra reikalo imtis visų jų perauklėjimo.
Svarbiausia, kad visi racionalūs piliečiai turėtų kitą galimybę (nesmirsti kamščiose be reikalo).
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąViešąjį transportą fiziškai atriboti nuo "bendrųjų" gatvių. Variantai - 1) metro, 2) tramvajus atribotose gatvių juostose, estakadose ir tuneliuose 3) autobusai ir troleibusai "A" juostose, kurios kiek įmanoma labiau atribotos nuo gatvių (geriausia irgi fiziškai) ir su daug fotoaparatų/policininkų 4) <jūsų variantas>
Tuomet dalyvavimas kamščiuose bus kiekvieno asmeninis pasirinkimas. Nori ryte ilgiau pamiegoti ir greitai nukakti į darbą - važiuoji su visuomeniniu transportu, nori anksčiau keltis ir valandą kiurksot kamštyje - važiuoji su mašina. Kiekvienas pats pasirinks pagal savo pomėgius ir poreikius. Jokios prievartos.
teisingai sakai. bet tie tavo variantai ziurimi kiekvienas atskirai, t.y. visus juos kartu padaryti kainuos YPATINGAI brangiai. todel galima rinktis viena is ju (tik metro, ar tik tramvajus, ar tik A juostos) arba du is triju. Tik stai cia iskils klausimas- ar tramvajus vilniuje gali buti ant estakadu (ypac senamiestyje). ar A juostas visur imanoma nutiesti (staneviciaus gatves pavyzdys)?
Comment
-
Parašė Arartas Rodyti pranešimąteisingai sakai. bet tie tavo variantai ziurimi kiekvienas atskirai, t.y. visus juos kartu padaryti kainuos YPATINGAI brangiai. todel galima rinktis viena is ju (tik metro, ar tik tramvajus, ar tik A juostos) arba du is triju. Tik stai cia iskils klausimas- ar tramvajus vilniuje gali buti ant estakadu (ypac senamiestyje). ar A juostas visur imanoma nutiesti (staneviciaus gatves pavyzdys)?
jei A juostos visur butu nutiestos nenutrukstamai,tai tuo et greit pajustumete viesojo transporto pranasuma pries individualu:-)
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąjei A juostos visur butu nutiestos nenutrukstamai,tai tuo et greit pajustumete viesojo transporto pranasuma pries individualu:-)
Comment
-
Parašė Arartas Rodyti pranešimąpamirskite tas A juostas. jos yra tik fragmentiska priemone. jos pagrindu nesukursi susisiekimo sistemos. Metro, tramvajus,autobusas troleibusas- ju pagrindu ar kombinuota ju sistema veikia VT moderniuose pasaulio miestuose
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDaugeli gatviu galima papildomai paplatinti irengiant 6 juostu vaziuojamaja dali, bet krastines juostos butinai turi buti skirtos visuomeniniam transportui.gera gyventi gerai
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąŠiuo atžvilgiu keistoka, bet A juostos vis dėlto, padeda...Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė Arartas Rodyti pranešimąpamirskite tas A juostas. jos yra tik fragmentiska priemone. jos pagrindu nesukursi susisiekimo sistemos. Metro, tramvajus,autobusas troleibusas- ju pagrindu ar kombinuota ju sistema veikia VT moderniuose pasaulio miestuose
ji nebūtų "fragmentiška", jei būtų tinkamai įgyvendinama - kalvarijų g pavyzdys nuo baltupių st iki už kazlausko st. Ne taip seniai parašiau laiškelį savivaldybėn, tai jau davė neigiamą atsakymą; na ok, tegul žiūrisi, bet teisybė kada nors ateis Anyway...
Jei jau taip užsigeidėm naujos transporto rūšies, juk pats sakai, reikia ją darinti su kitomis VT rūšimis. Šaunu, bet vadinasi ant žemės toms papildomoms priemonėms irgi privalės būti suteiktas prioritetas, priešingu atveju atsidursi toje pačioje nesąmonėje, iš kurios bandei bėgti. Taigi šiaip ar taip būsi priverstas paišyti tas pačias A juostas. Ar aiškiai kalbu? Tad gal paišom anksčiau, gal dar suveiks anksčiau laiko jos neblogai
Apskritai jei kalbame apie metro, statybos turėtų prasidėti nuo judriausių atkarpų kasimo, ir svarbiausia - metro yra šlamštas, jei dubliuoja gatves. Jo privalumas tas, kad gali stipriai sumažinti atstumus, kirpdamas kampus, ko jau niekada negalės transportas ant žemės. Tad kam dubliuoti šiaurinę gatvę? Tą prasminga nebent jei žmonės aktyviai priešinsis ir nusileis iki tokio lygio, kad leis toje vietoje egzistuoti tik viešajam transportui.
O dėl judriausių atkarpų... bėda ta, kad "judrumas" yra sąlyginis. Tarkim nupaišytum velniškai aktyvų keturkampį rotušė - žaliasis tiltas - NMC - lukiškės, bet po to paaiškėtų, kiek yra daug prisikabinančių prie šito keturkampio krypčių, ir kad nė į vieną pusę neapsimoka toliau tęst projekto (jei pasakysi, kad esmė ne pilnai užpildyti, o kažkas kita, nepatikėsiu - pusiaukelėj sustoję metro projektai dėl prasto suplanavimo bei pasikeitusios finansinės būklės beviltiški... pvz Charleroi)
Kažin ar kas atliko tyrimą, kokios kelionės dažniausiai būna - ilgų atstumų, vidutinių ar trumpų. Jei matytųsi, kad iš tam tikrų taškų yra ilgų kelionių daug, būtų tikrai prasminga svarstyt naują rūšį. Bet panašu, kad daug kas važiuoja ne tokius ilgus atstumus; jei būtų poreikis, tai jau būtų ir ekspresiniai autobusai. Šiuo metu, numanau, jie tiesiog nepasiteisintų; nors niekas ir nebando
aiškiai kalbu? žinau, kad nelabai, bet teks pakęst
Comment
-
Rijikas---> visai neaiskiai kalbi
tai ok,as ir pats palaikau ideja,kad kirsdamas kampus metro tuo ir pranasus. kad dabartines siulomos linijos ne visur jas kerta,ner aproblema,nes cia tik pasiulymai, o koks is tiesu bus metro tinklas, suzinosime,kai bus priimta ssprendimas statyti metro.
Del A juostu, tai pasikartosiu: su jomis viskas ok,jos aisku padeda, bet tai nereiskia,kad ju pagrindu kursime Vilniuje susisiekima, jos tik tam tikrose vietose gali padeti,bet visur ju irengineti tikrai neapsimoka (staneviciaus gatves pavyzdys)...
kas jums sake,kad Vilniaus atstumai mazi?? Vilniaus plotas~400km2, o pavyzdziui, Maskvos~1000km2...
Comment
-
Parašė Arartas Rodyti pranešimąkas jums sake,kad Vilniaus atstumai mazi?? Vilniaus plotas~400km2, o pavyzdziui, Maskvos~1000km2...
Beto man kaip ir daugeliui žmonių, planuojamos metro trasos, turbut nė kiek nepakeliui su jų kasdieninėmis kelionėmis. Abejoju ar susiviliočiau važiuot iki centro su metro, o toliau iki Antakalnio vėl autobusu/troleibusu, kai juom nuo pat namų galiu nuvažiuoti ten kur reik. Taigi iš dabartinių vt keleivių reiktu paimti 1/3, gal tik 1/4 dalis ir gautume potencialius metro naudotojus.
Comment
-
Parašė Arartas Rodyti pranešimąkas jums sake,kad Vilniaus atstumai mazi?? Vilniaus plotas~400km2, o pavyzdziui, Maskvos~1000km2...
Comment
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąar čia mano uoslė, ar kažkas tikrai kvepia metro sąjūdžiu... nesvarbu, jau esu sakęs, kad lazdos argumentų nenaudosim, tad nieko ką tik nesakiau
ji nebūtų "fragmentiška", jei būtų tinkamai įgyvendinama - kalvarijų g pavyzdys nuo baltupių st iki už kazlausko st. Ne taip seniai parašiau laiškelį savivaldybėn, tai jau davė neigiamą atsakymą; na ok, tegul žiūrisi, bet teisybė kada nors ateis Anyway...
Jei jau taip užsigeidėm naujos transporto rūšies, juk pats sakai, reikia ją darinti su kitomis VT rūšimis. Šaunu, bet vadinasi ant žemės toms papildomoms priemonėms irgi privalės būti suteiktas prioritetas, priešingu atveju atsidursi toje pačioje nesąmonėje, iš kurios bandei bėgti. Taigi šiaip ar taip būsi priverstas paišyti tas pačias A juostas. Ar aiškiai kalbu? Tad gal paišom anksčiau, gal dar suveiks anksčiau laiko jos neblogai
Apskritai jei kalbame apie metro, statybos turėtų prasidėti nuo judriausių atkarpų kasimo, ir svarbiausia - metro yra šlamštas, jei dubliuoja gatves. Jo privalumas tas, kad gali stipriai sumažinti atstumus, kirpdamas kampus, ko jau niekada negalės transportas ant žemės. Tad kam dubliuoti šiaurinę gatvę? Tą prasminga nebent jei žmonės aktyviai priešinsis ir nusileis iki tokio lygio, kad leis toje vietoje egzistuoti tik viešajam transportui.
O dėl judriausių atkarpų... bėda ta, kad "judrumas" yra sąlyginis. Tarkim nupaišytum velniškai aktyvų keturkampį rotušė - žaliasis tiltas - NMC - lukiškės, bet po to paaiškėtų, kiek yra daug prisikabinančių prie šito keturkampio krypčių, ir kad nė į vieną pusę neapsimoka toliau tęst projekto (jei pasakysi, kad esmė ne pilnai užpildyti, o kažkas kita, nepatikėsiu - pusiaukelėj sustoję metro projektai dėl prasto suplanavimo bei pasikeitusios finansinės būklės beviltiški... pvz Charleroi)
Kažin ar kas atliko tyrimą, kokios kelionės dažniausiai būna - ilgų atstumų, vidutinių ar trumpų. Jei matytųsi, kad iš tam tikrų taškų yra ilgų kelionių daug, būtų tikrai prasminga svarstyt naują rūšį. Bet panašu, kad daug kas važiuoja ne tokius ilgus atstumus; jei būtų poreikis, tai jau būtų ir ekspresiniai autobusai. Šiuo metu, numanau, jie tiesiog nepasiteisintų; nors niekas ir nebando
aiškiai kalbu? žinau, kad nelabai, bet teks pakęst
Metro prie kiekvieno iš jūsų namų durų nenutiesi, todėl ir yra Viešasis transportas intermodalininis iš Automatrisės sėdi į Metro iš metro į autobusą ir patenki kur tau reikia, tam ir yra kuriamas Elektroninis bilietas ir bus prieita galiausiai nuo sovietinės Komposterių sistemos prie miesto skirstymo zonomis kur galėsi keisti viešojo transporto rūšis pagal savo poreikius ir supratimą.
Kadangi vien Metro neaptarnaus viso miesto reiks ir autobusų ir troleibusų jie liks, tačiau argumentai, kad jie sėdės kamščiuose yra abejotini, nes pradėjus veikti Metro atsilaisvins miesto gatvės ir tie patys autobusų- troleibusų maršrutai bus perskirstyti.
Comment
-
Kinijoje sugriuvus metro tuneliui žuvo 3 žmonės
http://www.delfi.lt/news/daily/crime...hp?id=19294983
na va toks ir grožis jei ne kinai statys, tai kaina kils... jei kaina kils, tai gal ir tramvajaus pigesnis ir greičiau atsiperkantis būtų gerai, juokauju beveik. Kiek menu kažkada kažkur buvo sugriuvusi statoma metro stotis - o va ten tai atsivėrė duobė...
/\ Kas garantuos, o dar įdomiau, kas butų atsakingas, jei šeškinės kalnas nuslinktų, o rotušė neišstovėtų ant savo kojų?
Comment
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąKinijoje sugriuvus metro tuneliui žuvo 3 žmonės
http://www.delfi.lt/news/daily/crime...hp?id=19294983
na va toks ir grožis jei ne kinai statys, tai kaina kils... jei kaina kils, tai gal ir tramvajaus pigesnis ir greičiau atsiperkantis būtų gerai, juokauju beveik. Kiek menu kažkada kažkur buvo sugriuvusi statoma metro stotis - o va ten tai atsivėrė duobė...
/\ Kas garantuos, o dar įdomiau, kas butų atsakingas, jei šeškinės kalnas nuslinktų, o rotušė neišstovėtų ant savo kojų?Paskutinis taisė LAZAS_; 2008.11.17, 18:24.
Comment
-
Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimąAtsakingų gali būti visa krūva Projekto vadovas pagal reglamentus pasirašęs ne savo brėžinius, Konstruktorius blogai paskaičiavęs apkrovas tunelio sienutei, Darbų vykdytoja nepastebėjęs darbininkų savivalės, Darbininkas pasiskolinęs kelis armatūros gabalus ir t.t. Galiausiai viską padengs turės Draudimo kompanija, nes Lietuvoje prieš kelis metus buvo įvestas privalomas draudimas.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
Comment