Pries 4 metus buvau tramvajaus Vilniuje salininkas, veliau metro-tramvajaus. Dabar i tai ziuriu labai skeptiskai. Vilnius netures nei tramvajaus, nei metro per artimiausius 20 metu. Vilniaus miesto savivaldybe taip ir neturi aiskios strategijos siuo klausimu, vis bilinejasi tarp skirtingu alternatyvu, kas tik parodo valdzios saliskuma siuo klausimu. Nors gerai, kad atsirado palaikanciu troleibusu tinklo pletros projekta. Butent po sios naujienos galime dar labiau suabejoti metro ar tramvajaus irengimu sostineje.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro Vilniuje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Maxas Rodyti pranešimąPries 4 metus buvau tramvajaus Vilniuje salininkas, veliau metro-tramvajaus. Dabar i tai ziuriu labai skeptiskai. Vilnius netures nei tramvajaus, nei metro per artimiausius 20 metu. Vilniaus miesto savivaldybe taip ir neturi aiskios strategijos siuo klausimu,
Prievarta mylimas nebūsi. Juk gydoma ir nuo narkotikų, tabako, alkoholio, azarto, bet priklausomų asmenų kažkaip pastebimai nemažėja.
Prievartinis sodinimas į viešąjį transportą irgi nepavyks - jeigu viešasis transportas liks "lochovozo" statuso ir būklės, tai keleivių nedaugės.Paskutinis taisė c2h5oh; 2008.10.27, 18:22.
Comment
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąNa, autobusai metro tuneliuose paleidžiami ekstra atvejais - tuneliai tam pritaikyti, bet tai nereiškia, kad jais tik autobusai ir važiuoja.
metro privalumas tai,kad tai traukinys su daugeliu vagonu ir jis vienu metu perveza dideli keleiviu srauta . tokio ilgio sastatas negali vaziuoti zemes pavirsiuje todel kasamasi arba po zememis arba viskas keliama ant estakadu. o jei paleisi taip autobusa-jis juk mazos talpos is karto dingsta visi privalumai. Be to as kai pasiziuriu kokie dabar vilniuje vaziuoja keleiviu srautai piko metu,tai galiu pasakyti tik viena - metro vazines pustustis visiskai.
Comment
-
Parašė yessuz Rodyti pranešimąNu laba diena.
Apie koki perkrovima galima šnekėti, kai Vilniuje tiesiog yra trūkumas normalių sankryžų ir gatvių pločio.
Pačias pagrindines arterijas - yra kur plėsti.
Reikia apvažiavimų. Ne tik centro ar dar kokio, bet VISO Vilniaus apvažiavimo. Reikia tik kelių viadukų pačiose didžiausiose/problemiškiausiose sankryžose ir problema išspręsta.
Ir ne žmones reikia gydyti nuo važinėjimo po miestą automobiliu, reikia sutvarkyti ESAMĄ viešąjį transportą. Reikia kad į jį būtų malonu įlipti, būtų įmanoma įlipti. Va ko reikia, o ne mistinių 20 metų pirmosios linijos tiesimui - ką darysime tada?
Comment
-
Parašė Arartas Rodyti pranešimąVat ir neteisingas poziuris. amerikieciai butent tavo siulomu keliu ir nugrybavo- kai dave plesti gatves, estakadas ,tai sustot negalejo. Rezultatas- penkiaaukstes sankryzos, septynios eismo juostos, gatves visur ir per visur ir kamsciai VISUR. Ir benzo suvartojimas 20 proc viso pasaulio suvartojimo. Ir uzterstumas, ir automobilizacija 800 auto/1000 gyv. Zodziu, pradejus vystyti keliu infrastruktura, nukeliausime ten, kur amerikieciai nukeliavo. Dabar jie nusprende,kad keliu infrastruktura - ne iseitis, ir pirmenybe vel ima teikti visuomeniniam transportui
Comment
-
Parašė Arartas Rodyti pranešimąJeigu vien ukmerges aiksteje sviesoforu panaikinus ir problemos issisprestu,tai butu rojus tiesiog.. deja,ne vaiku pasaulyje gyvenam.
Vienas prie senuku, kitas siek tiek toliau.
Jei toje vietoje nebutu to sviesoforo o ir toliau vaziuotu visas eismas po biski nusisukinejant i sau reikalingus perkunkiemus ar fabus ir t.t.
Va kur tau problemos sprendimas.
Tas pats liecia ir sankryza ties spaudos rumais. Visi burba kad va, Viadukas padarytas, bet nieko neissprende. Jis issprende, ir daug. Bet dar jei padaryti kita, ties nusukimu i justiniskes..
Po estakados irengimo, baigesi visi kamsciai ant pedagoginio tilto (po pietu) kadangi visi tiesiog vaziuoja naujaja estakada.
Todel juokingai skamba, kad neisspres problemu.
O kodel nepagalvojama, kaip problemas issprestu, jei is kokio perkunkiemio, kad pasiekti kokia nors naujaja vilnia ar kokius naujininkus nereiktu belstis per visa miesta, o vaziuoti aplink ji?
tai yra daug pigesni budai isspresti problemas. Tiesiog reikia Kompleksinio sprendimo.
Konkreciu atveju, turime daug s malimo ir Didzgalvio & ko graziu maketu...Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Parašė yessuz Rodyti pranešimąTai kodel gi? Ten siuo metu yra 2 sviesoforai kurie ir sukelia visas problemas.
Vienas prie senuku, kitas siek tiek toliau.
Jei toje vietoje nebutu to sviesoforo o ir toliau vaziuotu visas eismas po biski nusisukinejant i sau reikalingus perkunkiemus ar fabus ir t.t.
Va kur tau problemos sprendimas.
Tas pats liecia ir sankryza ties spaudos rumais. Visi burba kad va, Viadukas padarytas, bet nieko neissprende. Jis issprende, ir daug. Bet dar jei padaryti kita, ties nusukimu i justiniskes..
Po estakados irengimo, baigesi visi kamsciai ant pedagoginio tilto (po pietu) kadangi visi tiesiog vaziuoja naujaja estakada.
Todel juokingai skamba, kad neisspres problemu.
O kodel nepagalvojama, kaip problemas issprestu, jei is kokio perkunkiemio, kad pasiekti kokia nors naujaja vilnia ar kokius naujininkus nereiktu belstis per visa miesta, o vaziuoti aplink ji?
tai yra daug pigesni budai isspresti problemas. Tiesiog reikia Kompleksinio sprendimo.
Konkreciu atveju, turime daug s malimo ir Didzgalvio & ko graziu maketu...
Todėl sutinku, kad reikia kompleksinio sprendimo. Reikia ir geresnio viešojo transporto (pageidautina bėginio), ir "siaurų vietų" gatvių tinkle naikinimo, ir darbo laiko įstaigose paskirstymo, ir šviesoforų daužymo...Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Vilniuje tikrai ne kelios sankryzos transporto spustis visame mieste sudaro. Tai absurdiskas teikginys. Tokiu sankryzu yra desimtys, jei ne beveik simtas.
Esme paprastame dalyke - spustys buvo ir bus, kad ir koks geras - greitas, komfortabilus, daznai kursuojantis, pigus viesasi transportas bus. Cia jau net neina kalba, ar tramvajus, ar metro bus nutiestas.
Spustys isnyks tik tada, kai bus visiskai totaliai ekonomiskai nenaudinga vaziuoti automobiliu. Sakysit, dabar irgi viesuoju tranpsorto pigiau - taip. Bet nepakankamai. Kai automobiliu bus 20-30 kartu brangiau vazineti, tada ir neliks kamsciu. Kai uz kura kas menesi mokeis 1000 Lt vien tik vazinejant i darba. Uz parkavima centre - 20 Lt uz valanda. O uz automobili dar ir ekologinius mokesciu - kelis tukst. per metus. Paradoksas - automobiliai pasaulyje tersia aplinka labiausiai. Miestuose tai sudaro iki 70 proc. oro tarsos. O dar triuksmas, vibracijos. Taciau mazai kur uz tarsa yra mokama. Tuo tarpu kiekvienas, besinaudojantis viesuoju transportu (ne elektriniu), moka uz tarsa, nors ir netiesiogiai. Kiekviena katiline moka uz tarsa, nors katiliniu tarsa yra nepalyginamai mazesne uz transporto...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąParadoksas - automobiliai pasaulyje tersia aplinka labiausiai. Miestuose tai sudaro iki 70 proc. oro tarsos. O dar triuksmas, vibracijos. Taciau mazai kur uz tarsa yra mokama. Tuo tarpu kiekvienas, besinaudojantis viesuoju transportu (ne elektriniu), moka uz tarsa, nors ir netiesiogiai. Kiekviena katiline moka uz tarsa, nors katiliniu tarsa yra nepalyginamai mazesne uz transporto...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąO ar nebūtų paprasčiausia mokestį už taršą įskaičiuoti į kuro kainą? Kiek žinau, tokiu būdu mokamas kelių mokestis.
www.lukoil.lt
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąParadoksas - automobiliai pasaulyje tersia aplinka labiausiai.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąO ar nebūtų paprasčiausia mokestį už taršą įskaičiuoti į kuro kainą? Kiek žinau, tokiu būdu mokamas kelių mokestis.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąEuropos sąjungoje esantį akcizą, kuris sudaro beveik pusę dagalų kainos negalima būtų vadinti taršos mokesčiu? Ar manai, kad dabar dar per mažai sumoki valstybei pirkdamas kurą?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Sakot užstatyt didelį mokestį ir kad visi važinėtų tik viešuoju transportu. O tai nelabai patogu, jeigu negali nuvažiuoti šiek tiek arčiau namų (pvz.: į kokį vienkiemį). Ar su lagaminais ir didžiausiais puodais važiuot pilnu troleibusu...
Jūs nepažiūrėjot, kad galima visko, kiek nori vežtis savo mašina, kada nori ir gali visai nelaukti.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąnelabai patogu, jeigu negali nuvažiuoti šiek tiek arčiau namų (pvz.: į kokį vienkiemį). Ar su lagaminais ir didžiausiais puodais važiuot pilnu troleibusu...nepažiūrėjot, kad galima visko, kiek nori vežtis savo mašina, kada nori ir gali visai nelaukti.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Kas naudojo juos pramogai, tas ir naudos. Draudimas - ne iseitis. 2006-2007 dirbau Vilniuje. Statybos objektai issibarste po visa miesta. Kartais tekdavo trenktis is Pasilaiciu i Salininkus. stengdavausi naudotis viesuoju transportu, bet ne visada pavykdavo. Kai kur retas eismas, kai kur tenka 4-5 kartus persesti. Manyciau, kad ryte, mazdaug nuo 6 val, reiktu daznesnio kursavimo. Nes per 15 minuciu tarpa susirenka tiek zmoniu stotelese, kad autobusai ir troleibusai budavo panasus i kilkiu skardines...
Jau 6 valanda, norint pasiekti centra greiciau, tekdavo rinktis marsrutus, aplenkiancius Laisves prospekta. Ten nuo Spaudos rumu prasidedavo automobiliu spustys, o Lazdynuose jau stovedavo 2-3 km kamstis. Taspats po puses astuoniu prasidedavo Ozo gatveje nuo Akropolio link Antakalnio. Is Fabijoniskiu galo iki Akropolio teko brautis 50 min su savo auto. Pavyzdziui is Pasilaiciu i Salininkus su persedimu tekdavo vaziuoti 45-50 minuciu. Mikrobas si atstuma iveikdavo per 30-35. Su savo auto nuvaziuodavau per 35(na nemoku taip naglai nardyt, kaip mikrobai... ). Taip, kad viesasis transportas pakankamai greitas, tik nelabai lankstus, kai prireikia reaguoti i staigiai padidejusius keleiviu srautus ryte ar vakare. Viesojo transporto pliusas - po darbo su draugais isgerus pora bokalu alaus, bauda uz vairavima apsvaigus taigi negresia!
Siaip as uz vienabegi (monorail) Vilniuje. Kategoriskai pries tramvaju. Metro irgi neprastas variantas, jo minusas - piniguose. O siuo metu tegul biurokratai isnesa savo dubces laukan, palaksto po Vilniaus kamscius, pagalvoja, kaip organizuoti eisma (gal aplinkinemis gatvemis, gal irengti stovejimo aiksteles, kad masinas nuo gatves pasalint, gal...), kur tikrai reikia, tegu padaro ar net nutiesai nauja juosta viesajam transportui... Darbu yra, nevien tik hemoroju augint.
Comment
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimą...Siaip as uz vienabegi (monorail) Vilniuje...
http://monorail.ru/noframe.htm
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimą
Pagrindinis pliusas tas, kad beveik neuzima vietos ant zemes ir netrukdo eismo. Galima nors ir viduryje gatves nutiesti, tereikia kad butu laisvas koks metras, kad kolonos tilptu. Inzinerine prasme - turbut pats racionaliausias variantas. Finansine prasme - kazi ar apsimokiau uz kitus variantus. t.y. noriu pasakyt aisku kaip diena, kad uzsakovui priimtiniausias pigiausias variantas, o tuo tarpu branguji varianta po zeme propaguoja tiketiniausias rangovas. Tuo tarpu vienabegis ant kolonu neidomus nei vienam nei kitam.
Comment
Comment