Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Manau, kad pagrindinis Lietuvoje bet kokio visuomeninio transporto ar jo plėtros priešas yra visiškas eilinio Lietuvio prišutimas prie mašinos sėdynės. Ir jam visai nesvarbu, kad turi 20 ar daugiau metu senumo trantą, kuris labai dažnai kelia pavoju ne tik vairuotojo gyvybei, bet ir aplinkinių sveikatai. Svarbiausia, jog tūlas pilietis turi savo mašiną !

    Aš tai vis žiūriu į tas metro linijas ir galvoju kokia logika vadovaujantis jos buvo sugalvotos, jei net nėra linijos į Saulėtekį, kur važiuoja labai daug žmonių, o dar kai bus Saulėtekio slėnis įgyvendintas ar perkeltas visas VU ?
    Beje niekur neradau net rimtos žmonių srautų analizės ... į kokius rajonus daugiausiai važinėja žmonės iš ivairių daug įmonių sutelkusių verslo rajonų ir pan ? Juk šiaip sugalvoti maršrutus nerimta, nes čia labiau jie primena tokį variantą, kad iš pradžių trenkiesi iki metro stoties autobusu ar troleibusu, paskui iš metro vėl kažkaip bandai nusigauti iki darbo. Labai nerimta ir tiek. Esant tokiai situacijai tikrai niekada žmonės nepasvarstys galimybės naudotis visuomeniniu transportu, nebent juos slėgtų kokie nors mokesčiai (pvz parkavimo) arba mokestis už parkavimą daugiabučių kiemuose ar pan.


    Reportažas iš Rennes metro Prancūzijoje:
    http://www.lrt.lt/media.php?strid=2961828&id=4017693
    Paskutinis taisė tricky_kid; 2007.09.18, 15:26.
    Propoganda ir penas mintims >>>

    Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
    www.ted.com

    Comment


      Manau kad pastacius metro Vilniuje, tie kas dabar turi masinas su jomis ir daugiausia vazines. Metro labiau turetu taikyti i jaunima dar neturinciu masinu, nes priprate juo naudotis jie ir nepirks masinos o sutaupytus pinigus gales investuoti (kad ir i savo mokslus).
      Taip pat manau kad Vilnius metro padetu vistytis, nes miesto ateitis 20 metu i prieki yra nulemema dabar. Miestas turi islikti konkurencingas, nes zmones nevaziuos chia gyventi tik todel kad chia sostine. Ekonomiskai Vilniu gali nukonkuruoti kad ir Klaipeda ar Kaunas, jei jie sugebetu priimti reikiamus ekonominius sprendimus.
      Great is Ok, but Amazing would be Great

      Comment


        Manau kad pastacius metro Vilniuje, tie kas dabar turi masinas su jomis ir daugiausia vazines. Metro labiau turetu taikyti i jaunima dar neturinciu masinu, nes priprate juo naudotis jie ir nepirks masinos o sutaupytus pinigus gales investuoti (kad ir i savo mokslus).
        Taip pat manau kad Vilnius metro padetu vistytis, nes miesto ateitis 20 metu i prieki yra nulemema dabar. Miestas turi islikti konkurencingas, nes zmones nevaziuos chia gyventi tik todel kad chia sostine. Ekonomiskai Vilniu gali nukonkuruoti kad ir Klaipeda ar Kaunas, jei jie sugebetu priimti reikiamus ekonominius sprendimus.
        Great is Ok, but Amazing would be Great

        Comment


          Parašė Shaolinas Rodyti pranešimą
          Manau kad pastacius metro Vilniuje, tie kas dabar turi masinas su jomis ir daugiausia vazines.
          ta labai lengvai galima issprest nesveikai didelem kainom apmokesdinant parkavima centre...
          Man patiko Ryga, neseniai uz dvi valandas parkingo sumokejau apie 60Lt... taip jie siekia isgrust automobilius is senamiescio.
          Mano blogas kaip aš pastačiau savo svajonių namą.

          Comment


            Parašė tricky_kid Rodyti pranešimą
            Aš tai vis žiūriu į tas metro linijas ir galvoju kokia logika vadovaujantis jos buvo sugalvotos, jei net nėra linijos į Saulėtekį, kur važiuoja labai daug žmonių, o dar kai bus Saulėtekio slėnis įgyvendintas ar perkeltas visas VU ?
            Beje niekur neradau net rimtos žmonių srautų analizės ... į kokius rajonus daugiausiai važinėja žmonės iš ivairių daug įmonių sutelkusių verslo rajonų ir pan ? J
            viskas labai paprasta metro linijos eina pagal Rentinio žemės plotus. pastačiu metro linija ten tiesiog pabrangs žemė

            P.S. informacija visiškai nepamatuota ir netikrinta, o tiesiog išgalvota, bet logiška
            Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

            Comment


              Parašė Barabasas Rodyti pranešimą
              ta labai lengvai galima issprest nesveikai didelem kainom apmokesdinant parkavima centre...
              Man patiko Ryga, neseniai uz dvi valandas parkingo sumokejau apie 60Lt... taip jie siekia isgrust automobilius is senamiescio.
              Arba galima kaip Londone uzdeti 8 svarus vien uz ivaziavima i centra.
              Ir dar visokiausiu mokesciu uz auto prideti kaip Anglijoje - kad ir paprasciausias reikalavimas kasmet pereidineti tech apziura - atmustu daug zmoniu norinciu vazineti su kledarais.
              Great is Ok, but Amazing would be Great

              Comment


                Man tai keisti tokie pasisakymai, kad versti zmones naudotis tuo ar anuo. As nieko pries, statykit ta metro, tramvaju ar kazkoki kita teleportacijos transporta, bet kodel as turiu juo naudotis??? Automobili as isigiju uz savo pinigus, moku ivairiausius mokescius, nepigiai eksploatuoju ir nieko is nieko neprasau ir niekieno neverciu kazko atsisakyti ir naudotis tik automobiliu. Kam patinka visuomeninis transportas, dviratis ar vaiksciojimas pestute, prasom. Bet pvz. man, turint seima, vaiku ir visokiu reikalu, tai auto atsisakymas butu tolygus mobilaus atsisakymui ir grizimui prie laidinio telefono. Gal koks studentas, kuriam vejas galvoje ar pagyvenes zmogus, kurio vaikai suauge ir savarankiski ir gali leisti sau tokia "prabanga" - niekur neskubet, bet as to negaliu. Is situ siulomu metro liniju, tai dar galeciau prieiti iki Spaudos rumu, bet tas nuvezimas i centra, tai mane tik nutolintu nuo darbo vietos. Is bedos, as ir dabar, be to metro su keliais persedimais, galeciau troleibusais nuvaziuoti i darba, bet kai kitais metais musu firma persikels i Vilniaus pakrasti, tai nepades ir troleibusai, o ka jau ten tas metro.
                Zodziu, as nieko pries, pries naujas transporto rusis, bet nekiskit ju kitiems.
                gera gyventi gerai

                Comment


                  Parašė Edd Rodyti pranešimą
                  "automobilis sostinėje vidutiniškai juda vos 20-30 km/h greičiu ar dar lėčiau". Metro vidutinis greitis, įskaičiuojant ir sustojimus yra didesnis. Aišku, jei artimiausia metro stotelė bus toli, automobiliu nuvažiuotum greičiau. Tačiau jei jau taip pradėjom skaičiuoti laiką, paskaičiuokim ir ėjimo iki mašinos laiką, parkavimo laiką, degalų užpilimo laiką, automobilio priežiūrai, remontui skiriamą laiką ir t.t.
                  Na mes tikrai dar nežinome koks būtų vidutiniškas greitis metro Vilniuje, nes jo nėra.... O šiaip kažkur kažkada labai nustebau kai pamačiau kad vidutinis metro greitis, tik gaila nepamenu kur, buvo apie 20 km/h. Čia žinoma su nusileidimais, persėdimais ir pan.
                  O šiaip, Edd, paprastai skaičiuojami būtent visas procesas! Automobilio kelionės laikas irgi lyginamas kaip visas procesas, tai yra parkavimas ir nuėjimas iki automobilio, bet tikrai ne remontas ir ne kuro pylimas! Nes tuomet reiktų prie metro reiktų skaičiuoti bilieto pirkimas ir kt. nesąmonės. Sorry, bet tai ne mano išgalvoti dalykai.
                  p.s. daugelis žmonių važinėjantys užsienyje metro turi automobilius, kuriuos naudoja kelionėm ne į darbą. Juos irgi juk reikia prižiūrėti, remontuoti, maitinti degalais, ar ne? Tai gal šį laiką irgi norėtum pridėti prie kelionės metro?....

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                    Geras! O aš nuo Lazdynų iki Kirtimų (turbūt mažesnis atstumas) per 45-50 min. nuosavu automobiliu. Autobusu - apie 1.20-1.30 min. jeigu pasiseks
                    Užjaučiu! Turbūt nusišaučiau, jei man valandą reiktų iki darbo trenktis. Tavo situacijoje, jei nori savo transportu važiuoti, tai siūlyčiau žemėlapyje rasti kažkokį alternatyvų kelią ar kokio šeštadienio popietę skirti tam keliui rasti. Nes jei aš važiuočiau tomis pagrindinėmis gatvėmis tai manau, kad tikrai dvigubai ilgiau važiuočiau. Nors reikia pripažinti, kad kažkiek situacija su susisiekimu pagerėjo, bet tai tik mano nuomonė, nes aš važiuoju tik man aktualiu maršrutu, o įsivaizduoju kaip sunku tiems kurie turi važiuoti keliais, kurie tvarkomi ir remontuojami - užvakar važiavau Žemaitės, Naugarduko gatvėmis - prasikeikiau!

                    Comment


                      Parašė Gudras Rodyti pranešimą
                      Užjaučiu! Turbūt nusišaučiau, jei man valandą reiktų iki darbo trenktis. Tavo situacijoje, jei nori savo transportu važiuoti, tai siūlyčiau žemėlapyje rasti kažkokį alternatyvų kelią ar kokio šeštadienio popietę skirti tam keliui rasti.
                      Nusišauti turėtų ne mažiau šimto tūkstančių gyventojų
                      Jokių protingų alternatyvų nėra, bent jau šiuo momentu. Laukiam pietvakarinio aplinkkelio-gatvės
                      Bet jau numatau, kur susidarys kitos kritinės vietos.

                      Comment


                        visada atsiras futurofobų bei tų, kurie amžinai kažkuo abejoja... taip jau buvo nutikę ne taip seniai su dangoraižiais Vilniuje - vieni statė, kiti už galvų pasiėmę rėkė "baikit statyti".
                        siūlau kai kuriems liautis rašyti apie metro kaip kokiems anekdotiniams čiukčiams, nes metro, žinokit, yra toks elementarus ir visai ne keistas dalykas

                        Comment


                          Parašė Gudras Rodyti pranešimą
                          Na mes tikrai dar nežinome koks būtų vidutiniškas greitis metro Vilniuje, nes jo nėra.... O šiaip kažkur kažkada labai nustebau kai pamačiau kad vidutinis metro greitis, tik gaila nepamenu kur, buvo apie 20 km/h. Čia žinoma su nusileidimais, persėdimais ir pan.
                          O šiaip, Edd, paprastai skaičiuojami būtent visas procesas! Automobilio kelionės laikas irgi lyginamas kaip visas procesas, tai yra parkavimas ir nuėjimas iki automobilio, bet tikrai ne remontas ir ne kuro pylimas! Nes tuomet reiktų prie metro reiktų skaičiuoti bilieto pirkimas ir kt. nesąmonės. Sorry, bet tai ne mano išgalvoti dalykai.
                          Jei jau skaičiuojam sugaištamą laiką, tai nematau nieko juokingo, kad priskaičiuojamas ir degalų užpilimo laikas ar pan. Metro gali ir bilieto pirkimo laiką paskaičiuoti (tarkim kelios minutės į mėnėsį).

                          Parašė Gudras Rodyti pranešimą
                          p.s. daugelis žmonių važinėjantys užsienyje metro turi automobilius, kuriuos naudoja kelionėm ne į darbą. Juos irgi juk reikia prižiūrėti, remontuoti, maitinti degalais, ar ne? Tai gal šį laiką irgi norėtum pridėti prie kelionės metro?....
                          Atsiprašau už grubumą, bet čia jau nusišnekėjai ir suplakei du lyginamus dalykus į vieną.

                          Esmė tame, kad rytinių/vakarinių kamščių metu metro tikrai greitesnė susisiekimo priemonė (su sąlyga, kad stotelės yra netoli). Šiaip nereiktų pamiršti ir to, kad metro dažniausiai važiuoja trumpesnį atstumą.

                          Comment


                            Parašė Edd Rodyti pranešimą
                            Atsiprašau už grubumą, bet čia jau nusišnekėjai ir suplakei du lyginamus dalykus į vieną.

                            Esmė tame, kad rytinių/vakarinių kamščių metu metro tikrai greitesnė susisiekimo priemonė (su sąlyga, kad stotelės yra netoli). Šiaip nereiktų pamiršti ir to, kad metro dažniausiai važiuoja trumpesnį atstumą.
                            Šiaip aš nenusišnekėjau o tik replikavau į tavo nušnekėjimą, kad reiktų tada skaičiuoti ir automobilio remontui, kuro pylimui ir pan. sugaištą laiką! Jei važinėji su kledaru, kurį reikia kasdien taisyti ir pilti degalus, tai tikrai tai ne mano problema. Šiaip kelionės metro vidutinis greitis visame pasaulyje skaičiuojamas su mano minėtais dalykais, t.y. nusileidimu, metro laukimu, persėdimu ir pakilimu, o kelionės nuosavu automobiliu be jokių degalų pylimo ar auto remonto.
                            O kas dėl metro greičio, tai manyčiau, kad kuo didesni atstumai tarp taškų, tuo metro pranašumas didėja. O kol kas nematau reikalo, nors Vilnius geografine prasme yra jau nemažas. O šiaip turbūt būtų geriau, kaip kažkas čia jau minėjo - praplatinti pagrindines gatves, kur reikia padaryti dviejų lygių sankryžas, aplinkkelius ir manyčiau didžiąją dalį problemos išspręsime. O metro ar tramvajus labai gerai būtų gerai dėl užterštumo, bet nelabai įsivaizduoju kaip mes masę žmonių persodinsime į metro ar tramvajų iš jų prilipintų užpakalių prie automobilio sėdynės.

                            Comment


                              Kaip ir rašiau anksčiau, nesuprantamos man tokios abejonės. Visur persėda, o pas mus - nepersės. Bus patogiau naudotis ir persės. Galbūt tokie kaip Gudras nepersės, nepaisant nieko, nes tiesiog labai myli automobilius, bet tokių yra vienetai.

                              Comment


                                Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                Kaip ir rašiau anksčiau, nesuprantamos man tokios abejonės. Visur persėda, o pas mus - nepersės. Bus patogiau naudotis ir persės. Galbūt tokie kaip Gudras nepersės, nepaisant nieko, nes tiesiog labai myli automobilius, bet tokių yra vienetai.
                                Klysti. Ar labai patogu po darbo be automobilio trenktis į prekybos centrą, o paskui su pilnais maišais vilktis iki metro stoties, laukti traukinio, ir tik pasiekus reikiamą stotį pagaliau persėsti į savo automobilį? Tad nepersės ne iš meilės automobiliui, bet iš to, kad automobilis kai kuriems yra geresnė alternatyva.

                                Comment


                                  "Kai kuriems" - būtent, aš to neneigiu. Kas sako, kad 100% vairuojančiųjų automobilius persės į metro? Aš? Ne. Yra pilna pavyzdžių ir faktų, kurie parodo kiek žmonių persėda į metro. Kam išradinėti kažkokius dviračius ir teigti, kad pas mus ne žmonės, o kažkokie ateiviai gyvena, kurie skiriasi nuo viso likusio Pasaulio žmonių? Nesiskiria. Persės bet kokiu atveju. O koks procentas bus 20% ar 60%, priklausys nuo to koks pas mus bus metro. Jei jis išvis bus.

                                  Comment


                                    Varge, ir vėl kariaujame Nors iš tiesų yra dėl ko. Tik visgi būtų malonu būtų, jie diskusija nesibaigtų kaip visada ratu, o rastume naujesnių ir ryškesnių argumentų.
                                    Man atrodo, iki šiol net nesutarėme, kokia kryptimi reikia imtis veiksmų, nes daug kam atrodo, jog užtenka išplatinti gatves - kamščiai išnyks. BET man tikrai patiko kažkada čia forume pasakyta idėja iš mikroekonomikos (na jei žmogus racionalus; mūsuose vyrauja irracionalus egoistiškas žmogaus tipas - kažin ar yra "mokslinių" tyrimų šiuo klausimu, bet jei ką kada nors pats tokį atliksiu ), kad platink gatves neplatinęs - vis tiek atsiras ribinis gyventojas, kuris užkiš tą atsiradusią laisvą vietą, taigi vėl grįšime į kamščių būseną Įtikina tokia teorija? Pritariat? vadinasi, gatvių platinimas neišsprestų problemų. Alternatyva - prioritetas viešajam transportui arba diegti iš vis naują rūšį
                                    Pasidalinkim savo patirtimi: šiandien troleibusu maždaug 16:30 bent 10 min leidausi nuo taurakalnio, po to įstrigo troleibusas goštauto g., pastovėjo dar kalvarijų/konstitucijos; galiausiai kalvarijų g. prie sigmos (kaip visada). Dar prieš kelias dienas džiaugiausi, kad įlipau į 26 ir dar kokia minutę autobusas sugaišta uždarydamas duris
                                    Neseniai čia forume kažkas davė nuorodą apie keleivių srautus, tiesa, labai pasenę duomenys, bet niekas neskuba atnaujinti - na vat kalvarijų gatvė yra ypatinga, ypač antradienį, kai atsidaro turgus ir bobutės lipa su "tašiukais" ; tačiau ar siūlo "vilniaus rentinys", atleiskit, "vilniaus metro" maršrutą, kokį siūlo systra? ne... ir apskritai kuo rėmėsi rentinys?! 3 linijos niekaip negalėtų deramai aptarnauti vilniaus, o jų tęsiniai geriausiu atveju pasirodytų 2100 m. Norėčiau pamatyti, kaip dar ruošiasi tas 3 linijas suderinti tarpusavy ir ar jie atsimena, kad savaitėje yra 2 savaitgalio dienos, kai akivaizdžiai sumažėja srautai, ir ar tada būtų patogu naudotis metro? juk kaštai dideli... negilus metro irgi abejoju ar vilniuje pilnai įmanomas - jūs pažiūrėkit, kaip skiriasi aukščiai... narbuto viršus ir neries slėnis bei ukmergės kalnas - ozo DRAUSTINIS - šnipiškės... kažkoks pravalas vadinasi, neišvengiamai ilgėtų atstumas nuo žemės paviršiaus iki stotelės.
                                    dar šiokia tokia įžvalga: rentinys labai blaškosi ir nežino, ko nori - čia jie sako "lengvasis metro", bet iš jų schemos galima spręsti tik kaip apie sunkųjį metro. jau nekalbu apie juodą melą apie kainą, būtent kainą, nes natūralu, kad pinigai neauga ant pinigų medžių (infliacija, kuri neišvengiama augant ekonomikai), ir reikia pasirinkti miestui įkandamą ir efektyvų variantą, bet ne utopinį, nes reikia ir realybės jausmo, kad suvoktum, kiek augs miestas ir į kurias puses. ir tarp kitko, rentinys jau dalinai laimėjo visuomenės simpatijas, nes kažkaip paplito nuomonė kišti po žeme tramvajų (kažin kas atlikinės šiuos darbus, nepriklausomai nuo koncesininko...)

                                    Comment


                                      Parašė molotov_47 Rodyti pranešimą
                                      Klysti. Ar labai patogu po darbo be automobilio trenktis į prekybos centrą, o paskui su pilnais maišais vilktis iki metro stoties, laukti traukinio, ir tik pasiekus reikiamą stotį pagaliau persėsti į savo automobilį? Tad nepersės ne iš meilės automobiliui, bet iš to, kad automobilis kai kuriems yra geresnė alternatyva.
                                      Vilniuje "po darbo be automobilio" nuvykti į prekybos centrą yra gerokiai arčiau, nei Vakarų Europos miestuose.

                                      Vilniuje dideli prekybos centrai yra miesto centre bei visuose mikrorajonuose (mažų parduotuvių praktiškai nebėra) - atstumas paprastai įveikiamas pėsčiomis per kelias minutes. Vakarų Europos miestuose vyrauja mažos parduotuvėlės (kur brangu ir mažas pasirinkimas), o didieji prekybcentriai - miesto pakraščiuose, kur daugiau erdvės, pigesnė žemė ir t.t.

                                      Nu ir kas?

                                      Comment


                                        beje, apie tai, kas kur kiek keliauja.

                                        Europos Komisija šią savaitę skelbia tokį dokumentą ("žalioji knyga") su įvairiais pasiūlymais dėl miestų transporto. Tai vat ten daroma prielaida, kad vidutinis pilietis per metus atlieka ~1000 kelionių, iš jų pusė - trumpesniu nei 5 km atstumu.

                                        Tos "trumpesnės nei 5 km kelionės" iš esmės ir yra pagrindinis rezervas, kur galima išstumti automobilius.

                                        Comment


                                          Parašė molotov_47 Rodyti pranešimą
                                          Klysti. Ar labai patogu po darbo be automobilio trenktis į prekybos centrą, o paskui su pilnais maišais vilktis iki metro stoties
                                          ir kasdien vazineji i prekybos centra? o kam pries metro i ji?
                                          ne geriau pirma su metro, o tada i salia namu esancia parduotuve? ir aplamai: ar kiekvienas seimos narys turi i ta centra vaziuoti, kad jau tas centras tampa priezastim kasdien vazineti automobiliu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X