Parašė Perfect
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro Vilniuje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Aš kolkas gana skeptiškai žiūriu į metro projektą...
Pirmiausiai reikėtų:
1. Išnaudoti susisiekimo infrastruktūros galimybes (aplinkeliai, sankryžų, gatvių rekonstrukcija, naujų gatvių tiesimas, eismo valdymo sistemos, pėsčiųjų viadukai ir požeminės perėjos).
2. Tobulinti jau esamą visuomeninį transportą ir jo valdymą.
Kitas klausimas - ar vilniečiai naudosis metro? Jei imti klasikinį metro pavyzdį didmiesčiuose, scenarijus yra toks: metro važiuojami ilgi atstumai, o atstumai nuo metro stoties iki namų (ar darbovietės) įveikiami antžeminiu visuomeniniu ar privačiu (automobiliais, dviračiais) transportu (nes metro stočių tinklas retas). Vilnius nėra labai didelis miestas, kelionės atstumai dažniausiai taip pat nedideli, bet yra daug judėjimo krypčių, todėl reiktų tankaus metro stočių tinklo ir daug metro linijų, kitu atveju daugumai miestiečių naudotis metro bus nepatogu. Įskaičius kelionės laiką iki metro stoties, traukinio laukimo laiką ir pačios kelionės laiką, dėl nedidelio kelionės atstumo metro neturės didelio pranašumo prieš antžeminį visuomeninį transportą, jau nekalbant apie lengvuosius automobilius. Patys atsakykite sau ar šaltuoju metų laiku eisite 15-20 minučių iki metro stoties per balas, sniegą ir purvynus, ar rinksitės kelionę automobiliu? Juo labiau, kad po darbo dauguma dar užsuka į prekybos centrus, kurie dažniausiai irgi būna ne visai arti namų...Paskutinis taisė ACC; 2007.09.08, 03:49.
Comment
-
Čia yra informacijos apie metro nedideliuose miestuose http://www.vilniausmetro.lt/metro_ne...uose_miestuose
Comment
-
Aš manau, tinkamai parinkus maršrutus, metro yra įmanomas ir būtų nemaži srautai.
Tarkim linija nuo 1.Perkūnkiemio per 2.Pašilaičius, 3.Fabijoniškes, 4.Šeškinę, 5.Centrą, 6.Senamiestį iki 7.Stoties ir nuo 5.Centro link 8.Spaudos rūmų, 9.Karoliniškių, 10.Lazdynų sujungtų rajonus su daugiau kaip 200 000 gyventojų su miesto centru, darbovietėmis ir stotimi!
Jei dabar iš Fabijoniškių piko metu kelionė iki Stoties trunka valandą ar daugiau važiuojant visuomeniniu transportu + keliolika minučių gali tekti laukti jo stotelėje bei nueiti iki jos; automobiliu šį atstumą galima įveikti turbūt jau ne greičiau nei per pusvalandį, tai metro susidorotų su šia užduotimi per 20-25min
Comment
-
Šiek tiek nesuprantu, kodėl svarstoma statyti arba tramvajų, arba metro. Jei jau svarstoma apie metro, tai Vilniui optimalus variantas būtų metro ir tramvajaus hibridas. Taip būtų galimybės įdiegti platesnį tinklą ir pakišti po žeme tik ten, kur tai yra reikalinga.Mano galerija Flickr'yje
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąJei dabar iš Fabijoniškių piko metu kelionė iki Stoties trunka valandą ar daugiau važiuojant visuomeniniu transportu + keliolika minučių gali tekti laukti jo stotelėje bei nueiti iki jos; automobiliu šį atstumą galima įveikti turbūt jau ne greičiau nei per pusvalandį, tai metro susidorotų su šia užduotimi per 20-25min
Comment
-
Parašė sak76 Rodyti pranešimąAš kolkas gana skeptiškai žiūriu į metro projektą...
Pirmiausiai reikėtų:
1. Išnaudoti susisiekimo infrastruktūros galimybes (aplinkeliai, sankryžų, gatvių rekonstrukcija, naujų gatvių tiesimas, eismo valdymo sistemos, pėsčiųjų viadukai ir požeminės perėjos).
2. Tobulinti jau esamą visuomeninį transportą ir jo valdymą.
Kitas klausimas - ar vilniečiai naudosis metro? Jei imti klasikinį metro pavyzdį didmiesčiuose, scenarijus yra toks: metro važiuojami ilgi atstumai, o atstumai nuo metro stoties iki namų (ar darbovietės) įveikiami antžeminiu visuomeniniu ar privačiu (automobiliais, dviračiais) transportu (nes metro stočių tinklas retas). Vilnius nėra labai didelis miestas, kelionės atstumai dažniausiai taip pat nedideli, bet yra daug judėjimo krypčių, todėl reiktų tankaus metro stočių tinklo ir daug metro linijų, kitu atveju daugumai miestiečių naudotis metro bus nepatogu. Įskaičius kelionės laiką iki metro stoties, traukinio laukimo laiką ir pačios kelionės laiką, dėl nedidelio kelionės atstumo metro neturės didelio pranašumo prieš antžeminį visuomeninį transportą, jau nekalbant apie lengvuosius automobilius. Patys atsakykite sau ar šaltuoju metų laiku eisite 15-20 minučių iki metro stoties per balas, sniegą ir purvynus, ar rinksitės kelionę automobiliu? Juo labiau, kad po darbo dauguma dar užsuka į prekybos centrus, kurie dažniausiai irgi būna ne visai arti namų...
Keista skaityti tamstos mintis, kai dviratis jau seniai išrastas.
Metro Vilniui yra būtinas, nes miestas plečiasi, gyventojų daugėja, automobilių - taip pat, ir jokie čia viadukai ar aplinkeliai problemų neišspres. Ir ne vien kamščiuose yra problema, kur kas didesnė problema yra užterštas oras. Lietuviai turės išmokti pakelti ir panešti savo prilipusius prie automobilių sėdynių užpakalius tas 15 - 20 minučių. Milijonai žmonių kasdien naudojasi metro Kopenhagoje, Helsinkyje ar Briuselyje...
Comment
-
Parašė Lašas Rodyti pranešimąČia yra informacijos apie metro nedideliuose miestuose http://www.vilniausmetro.lt/metro_ne...uose_miestuose
1) Helsinkis - berods 5 ar 6 stotys centre yra pakištos po žeme, likusios eina žemės paviršiumi kaip traukinys
2) Šarlerua (Charleroi) - netgi pateikiamame paveiksliuke didelėm raidėm parašyta, kad tai yra "premetro" - t.y. požeminis tramvajus
3) Haga - pateiktas priemiestinių greitųjų traukinių (Haga - Roterdamas) planas Gi pačioje Hagoje važinėja paprastas tramvajus, kurio keletas ruožų centre sukišta į tunelį (su 2 stotelėmis) arba ant estakados (dar pora stotelių)Paskutinis taisė c2h5oh; 2007.09.12, 14:45.
Comment
-
Parašė arun' Rodyti pranešimąPanašu, kad nori metro iki savo lovos bei tuliko.
Keista skaityti tamstos mintis, kai dviratis jau seniai išrastas.
Metro Vilniui yra būtinas, nes miestas plečiasi, gyventojų daugėja, automobilių - taip pat, ir jokie čia viadukai ar aplinkeliai problemų neišspres. Ir ne vien kamščiuose yra problema, kur kas didesnė problema yra užterštas oras. Lietuviai turės išmokti pakelti ir panešti savo prilipusius prie automobilių sėdynių užpakalius tas 15 - 20 minučių. Milijonai žmonių kasdien naudojasi metro Kopenhagoje, Helsinkyje ar Briuselyje...
Žmonės iš automobilių į metro persės tik jei tai bus patogu arba jei iš to gaus apčiuopiamą finansinę naudą.
Dėl ekologijos, jei bent dalis vairuotojų iškeistų kelionę lengvuoju automobiliu į kelionę jau esamu viusomeniniu transportu mieste sumažėtų ir kamščiai ir oro tarša... Juo labiau, kad jau siūlomi ekologiški autobusai naudojantys alternatyvias kuro rūšis.
Mano supratimu kalbėti apie metro yra per anksti. Po 10-15 metų galbūt, bet šiandien tai yra utopija. Mes nesam tokie turtingi, kad galėtume leisti sau efektyvaus metro sukūrimą, nes jis kainuotu žymiai daugiau nei tie 3 mlrd. litų.Paskutinis taisė ACC; 2007.09.13, 03:26.
Comment
-
Šiandien prie "Akropolio" buvo pristatytas visuomenei metro projektas kartu su jau matytu, bet patobulintu transporto mazgo maketu:
Vaizdas iš kairiojo kranto:
Kernavės tiltas (išvaizda pasikeitė, nes žmonės jį pastoviai painiojo su Karaliaus Mindaugo tiltu):
Kernavės tiltas kitu kampu:
Keletas transporto mazgo nuotraukų:
Įėjimas į metro stotį nelabai gražiai atrodo. Deja, iš kitos pusės negalėjau nufotografuot:
Kernavės gatvė po mazgo panyra po skulptūra ir turėtų išnirti jau už Konstitucijos pr.:
Na ir pabaigai, visas vaizdas iš kitos pusės:
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąJei metro susidoroja su šia užduotiumi per 20-25 min, o vėliau tenka vis vien važiuoti mašina/autobusu ir pan, tai aš geriau rinksiuos mašina, kuri atvež mane nuo namų iki darbo, kaip pats rašai šiek tiek daugiau nei per pusvalandį. Taigi, dar vienas įrodymas metro nenaudai
Parašė sak76 Rodyti pranešimąMes nesam tokie turtingi, kad galėtume leisti sau efektyvaus metro sukūrimą, nes jis kainuotu žymiai daugiau nei tie 3 mlrd. litų.Paskutinis taisė music; 2007.09.13, 17:28.
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąMes neesam tokie turtingi, kad galėtume mokėti du kartus.. kurti neefektyvią sistemą ir paskui ją keisti efektyvesne
"Mes nesame tokie turtingi, kad pirktume pigesnį daiktą". Pradžioje gal metro ir brangesnis, tačiau reikia įskaičiuoti ir ekspluatacijos išlaidas, dėl kurių metro ir tramvajaus kainos turėtų po 10 metų susilyginti. Be to reikia nepamiršti to, kad rekonstruojant sankryžas, reikia perkloti tramvajaus bėgius, bei spręsti su tramvajaus linija susijusias problemas
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąMes neesam tokie turtingi, kad galėtume mokėti du kartus.. kurti neefektyvią sistemą ir paskui ją keisti efektyvesne
Comment
-
Parašė Darius_ Rodyti pranešimąManau Molotov norėjo pasakyti, kad metro- tai ilgalaikis projektas, kuris bus vystomas dešimtis metų, jei nesiimsim to dabar, tai vis vien grįšim prie metro projekto po keliolikos metų, kai kamščiuose žmonės sėdės po 2-3h.
Comment
-
Parašė sak76 Rodyti pranešimąTokio staigaus automobilių skaičiaus šuolio jau nebebus, nes visi kas norėjo įsigyti automobilį jį jau turi.Paskutinis taisė Irma; 2007.09.15, 18:47.*******
Miestai.net Fb
Comment
-
Parašė sak76 Rodyti pranešimąTokio staigaus automobilių skaičiaus šuolio jau nebebus, nes visi kas norėjo įsigyti automobilį jį jau turi.
Comment
Comment