Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro Vilniuje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąŽalios rodyklės kamščiams (jų metu) įtakos beveik nedaro.
Prie to dar reikia pridėti "visi jie vagys", ir kokie 20% balsų rinkimuose garantuota.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąČia visokie specialistai ir nespecialistai ginčijasi, metro, tramvajai, viadukai, tiltai, aplinkeliai, platinimai, tiesimai... O pasirodo, tereikia prie šviesoforų pritvirtinti keliasdešimt skardelių su žaliom rodyklėm - ir visos eismo problemos savaime išsispręs )))))))))
Prie to dar reikia pridėti "visi jie vagys", ir kokie 20% balsų rinkimuose garantuota.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąAs nesakau kad issprestu, bet patikek siek tiek padetu ir nereiketu dideliu investiciju.
Comment
-
Parašė tadux Rodyti pranešimąJei norejai kazkam igelt tai tavo parasymas suprantamas.
Kitu atveju teisybes delei reiketu pamineti, kad didziaja dali pinigu, kuriuos atiduoda valstybes biudzetui Vilnius gauna visos Lietuvos deka.
Nenorėjau nei įgelt, nei įžeist, tiesiog pabodo absurdiški verkšlenimai, esą Vilnius gyvena likusios Lietuvos sąskaita, kai ištiesų yra atvirkščiai... Mano balsą sav. tarybų rinkimuose, tikrai gaus partija, siekianti daug didesnės savivaldos.
Parašė Aš...
Comment
-
"Reikia skatinti jais važinėtis, bei sparčiai plėsti jiems pritaikytą infrastruktūrą."
- as nepriestarauju, bet kol bus pastatytas metro ar tramvajus, vilniaus pletra bus sustojusi. O gal vis tik manote kad jame po 10 metu gyvens 1 mlj gyventoju?
Be to kaip tu juos priversi vaziuoti metro, kai zmones ir troleibusu ir autobusu tingi vaziuoti? O jie veikia zymiai patogiau, priveza zmogu vos ne iki darbo. Metro gi veikia kita sistema - vaziuojama iki rajono, veliau persedama i autobusa/troleibusa. taigi , zmones zmones tikrai ta tinges daryti.
"Problema, kad Vilniaus kontribucija į tai yra stipriai neproporcinga. Negana to - nuolatiniai priekaištai dėl kiekvieno papildomo lito išleidžiamo ar planuojamo išleisti Vilniuje"
Na gerai , kodel gi ir ne - ar turime teise isleisti ne maziau pora milijardu vardan 200 000 gyventoju geroves, kurie gal but naudosis metro?
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimą"Reikia skatinti jais važinėtis, bei sparčiai plėsti jiems pritaikytą infrastruktūrą."
- as nepriestarauju, bet kol bus pastatytas metro ar tramvajus, vilniaus pletra bus sustojusi. O gal vis tik manote kad jame po 10 metu gyvens 1 mlj gyventoju?
Be to kaip tu juos priversi vaziuoti metro, kai zmones ir troleibusu ir autobusu tingi vaziuoti? O jie veikia zymiai patogiau, priveza zmogu vos ne iki darbo. Metro gi veikia kita sistema - vaziuojama iki rajono, veliau persedama i autobusa/troleibusa. taigi , zmones zmones tikrai ta tinges daryti.
"Problema, kad Vilniaus kontribucija į tai yra stipriai neproporcinga. Negana to - nuolatiniai priekaištai dėl kiekvieno papildomo lito išleidžiamo ar planuojamo išleisti Vilniuje"
Na gerai , kodel gi ir ne - ar turime teise isleisti ne maziau pora milijardu vardan 200 000 gyventoju geroves, kurie gal but naudosis metro?
Minskas -5,5 mln. gyventojų
Vilnius 200 tūkst. gyventojųParašas :)
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąIs tiesu kiek gi to yra is tiesu Vilniaus? Pagal dabartini skirstyma vilnius prasideda tarp Vievio ir Grigiskiskiu , baigiasi kazkur uz Nemencines. Irodykit kad as neteisus Tai kiek is tiesu yra Vilniuje gyventoju?Parašas :)
Comment
-
Parašė Svecias Rodyti pranešimąKiek tau metų? Juk tu elementarių dalykų neskiri - Vilniaus miesto ribų ir Vilniaus rajono ribų. Ar tu galvoji, kad čia kvailiai rašinėja, ką parašysi tas bus gerai tuo patikės? Ar spamą čia varai?
http://www.maps.lt/redirect.asp?eid=8923. Kaip matai Vilnius prasideda prieš Grigiškes, baigiasi - už antaviliu bei Vaidotų. Taigi, miestas yra totaliai išpūstasPaskutinis taisė udrius; 2007.05.29, 20:17.
Comment
-
-
Gal galite mane apšviesti, ar tarkim Naujininkuose, Paneriuose, N. Vilnioje ir Antakalnyje, Pašilaičiuose ir Fabuose gyvena daug vilniečių, ar ten žmonių tankumas mažas ar didelis? Nes, jei tas tankis nesisikiria nuo kitų mikrorajonų (išskyrus aišku patį centrą)ir likusiose seniūnijose gyvena tarkim virš kokių 300 000, tai udriaus komentaras dėl tų 200 000 kita prasme nėra toks absurdiškas. Kadangi nesu vilnietis, tai pažiūrėjau į seniūnijų planą ir numatomą metro planą: tai, kita pusė Vilniaus gyventojų (turiu omenyje - pakraščius ir periferijas kartografiškai - tos mano išvardintos seniūnijos) lieka už borto dėl netolygaus viešojo transporto vystymo, o kad tą paslaugą gaus tik 200 000 gali būti tiesa. Tad siūlyčiau vystyti metro tolygiau Vilniuje, įjungiant kitas periferines dalis ir gal net sukuriant papildomą liniją. Tikiuosi mane suprato, kas nors Na aš galiu klysti, tad prašau mane pataisyti, jei mano nuomonė nėra teisinga ...
Comment
-
Parašė tivoli Rodyti pranešimąNa aš galiu klysti, tad prašau mane pataisyti, jei mano nuomonė nėra teisinga ...Paskutinis taisė Sula; 2007.05.30, 08:40.
Comment
-
Parašė tivoli Rodyti pranešimąGal galite mane apšviesti, ar tarkim Naujininkuose, Paneriuose, N. Vilnioje ir Antakalnyje, Pašilaičiuose ir Fabuose gyvena daug vilniečių, ar ten žmonių tankumas mažas ar didelis? Nes, jei tas tankis nesisikiria nuo kitų mikrorajonų (išskyrus
manau, tokio pasiūlymo tiesti metro (tramvajų) iš Grigiškių į Antavilius niekas rimtai nesvarsto
Comment
-
Ko gero aktualiausia Vilniuje būtų spinduliniu būdu išdėstyti traukiniai iš centro į miegamųjų rajonų puses. Tie traukiniai turi eiti miškeliais ir dar likusiais neišparceliuotais tuščiais plotais.
Pvz:
1. nuo centro palei Narbuto g. iki Spaudos rūmų (laukuose įrengiant didelę nemokamą automobilių aikštelę)
2. nuo centro palei Ukmergės g. laisvas teritorijas iki Big'o (laukuose įrengiant didelę nemokamą automobilių aikštelę)
3. nuo centro Žirmūnų paupio miškeliais iki Žirmūnų/Antakalnio galo/Nemenčinės plento.
4. nuo centro į Lazdynus/gariūnus/Grigiškes.
Šiuo atveju net iš Kauno atvažiavę, galėtų laukuose prie Maxima bazės palikti automobilius ir akimirksniu atsidurti centre. Bei per kamščius po darbo akimirksniu iš centro pasiekti savo automobilį esantį prie greitkelio.
Metro aktualu tik judant po centrą. Tad centre galbūt tektų iš traukinio persėsti į metro. Bet tą persėdimą galima suderinti patogiai, traukinį nuleidžiant žemyn į tą patį lygį, arba metro toje vietoje iškeliant į viršų.
Comment
-
Nežinantiems "specialistams" iš..., kurie galvoja, kad Vilnius baigiasi už Nemenčinės:
http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/index.php/49/?Parašas :)
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąKo gero aktualiausia Vilniuje būtų spinduliniu būdu išdėstyti traukiniai iš centro į miegamųjų rajonų puses. Tie traukiniai turi eiti miškeliais ir dar likusiais neišparceliuotais tuščiais plotais.
Pvz:
1. nuo centro palei Narbuto g. iki Spaudos rūmų (laukuose įrengiant didelę nemokamą automobilių aikštelę)
2. nuo centro palei Ukmergės g. laisvas teritorijas iki Big'o (laukuose įrengiant didelę nemokamą automobilių aikštelę)
3. nuo centro Žirmūnų paupio miškeliais iki Žirmūnų/Antakalnio galo/Nemenčinės plento.
4. nuo centro į Lazdynus/gariūnus/Grigiškes.
Šiuo atveju net iš Kauno atvažiavę, galėtų laukuose prie Maxima bazės palikti automobilius ir akimirksniu atsidurti centre. Bei per kamščius po darbo akimirksniu iš centro pasiekti savo automobilį esantį prie greitkelio.
Metro aktualu tik judant po centrą. Tad centre galbūt tektų iš traukinio persėsti į metro. Bet tą persėdimą galima suderinti patogiai, traukinį nuleidžiant žemyn į tą patį lygį, arba metro toje vietoje iškeliant į viršų.
Įdėja lyg ir nieko. Galima padaryti 2 metro-tramvajaus linijas. Turiu omeny požeminio ir antžeminio metro.
PVZ.
Pirma. Nuo Gariūnų/Lazdynų į Ukmergės g-vės galą
Antra. Nuo Pilaitės į Antakalnį/Žirmūnus
Tik klausimas. Kur bus centras? Centrinė stotis. NMC ar geležinkelio/autobusų stotis. Taip pat dar reikalinga atšaka į oro uostą.
Beja, labai liūdnas vaizdas autobusų ir geležinkelio stoties prieigos. Nesuprantu, kodėl miesto valdžia delsia ir nerekonstruoja. Mano supratimu stoties prieigas reikia pirmiau rekonstruoti nei Lukiškių aikštę. Jos turi tapti viena saugiausių ir moderniausių vietų mieste, taip kaip yra vakarų Europoje.
Comment
-
Parašė Svecias Rodyti pranešimąNežinantiems "specialistams" iš..., kurie galvoja, kad Vilnius baigiasi už Nemenčinės:
http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/index.php/49/?
Aktualūs rajonai, kuriems gal būt reikia metro - centras ir vakarai. Visur kitur miesto plėtra eis kaip mažaaukštė. To pasekoje bus mažas keleivių srautas ir metro tikrai statyti neapsimokės. Taigi, kiek Centro ir Vakariniame rajone yra gyventojų? Iš jų kiek naudosis metro - ne manau kad daugiau 50%. Taigi, nors užmuškite -neįrodysite kad milijardai lietuvos piliečių pinigų bus panaudoti tikslingai, o ne statybininkų kišenems prisikišti.
taigi iš "specialistų" norėčiau žinoti konkrečius atsakymus į šiuos klausimus:
1. Gyventojų skaičius Vilniuje - 2010, 2015 ir toliau
2. Kiek žmonių tiksliai naudosis metro?
3. Kiek metro kainuos?
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimątaigi iš "specialistų" norėčiau žinoti konkrečius atsakymus į šiuos klausimus:
1. Gyventojų skaičius Vilniuje - 2010, 2015 ir toliau
2. Kiek žmonių tiksliai naudosis metro?
3. Kiek metro kainuos?
O tu tamsta vien kritikuoji samoningai iškraipydamas faktus. Taip betkas sugeba. O tu nors kokį siūlymą pateikt gali, apart žalių rodyklių, kurios skamba tikrai juokingai.
Comment
-
Atsitiktinai radau Delfio komentaruose, todel del informacijos tikrumo negarantuoju:
Visus besidominčius Vilniaus m. viešojo transporto vystymo perspektyvomis kviečiame į "Vilniaus metropoliteno įgyvendinimo galymybių studijos" pristatymą, kuris vyks 2007-05-31 (ketvirtadienis)17.30 val. bendrijos "Žinija" salėje, adresu Vilniaus gt.22, Vilnius.
Pranešėjai: Lietuvos inžinierių sąjungos pirmininkas Algirdas Vapšys, UAB "Vilniaus rentinys" direktorius Juozas Zykus, "Naujosios viešosios vadybos" fondo pirmininkas Horstas Klausasgera gyventi gerai
Comment
-
Parašė Kema Rodyti pranešimąAtsitiktinai radau Delfio komentaruose, todel del informacijos tikrumo negarantuoju:
Gal kas sudalyvausite??
Comment
Comment