Klaida istaisyta
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro Vilniuje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Šiaip ko gero labiausiai pagrįstas Systros pirmasis variantas: pirma linija- Santariškės-Stotis, antra linija- Fabijoniškių galas- Centras- Savanorių pr. + dar prie šių dviejų pridetų atšaką Pilaitė- NMC ir būtų optimalus, manau. O tos C kaipo ir nereikia.
Įsivaizduoju taip optimalų planą:
Linijos sujungtų pakraščius su centru, o tarp gretimų mikrorajonų ir jų viduje iki tramvajaus linijų kursuotų troleibusai ir autobusai.
Atkarpą Konstitucijos pr. galima būtų slėpti po žeme. Kitur- nemanau.
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąO tos C kaipo ir nereikia.---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Parašė vytauc Rodyti pranešimąŽalioji linija, mano manymu, turėtų eiti ne iki NMC, o iki stoties. Violetinė galėtų būti pratęsta nuo Laisvės pr. iki Kalvarijų g. (Ateities gatve) ir taip kartu su žaliaja ir raudonaja linijomis sudarytų žiedinę liniją.
---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Keli vaizdinaiai is projektuojamo Belgrado metrotramvajaus:
metro pozemine stotis:
metro isvaziuoja is po zemes ir tampa tramvajumi:
metro stotis:
antzemine stotele:
isvaziavimas is po zemes
atkreipkit demesi, kad Belgrade jau seniai vazineja paprasti tramvajai, gatves placios.
---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Dėl violetinės smarkiai abejoju, nes ji atliktų tik kitų linijų sujungimo funkcijas. Naudinga, bet neapsimokėtų. Dabar pagrindinis srautas- gyv. rajonai-centras. jos gi funkcija- ryšių tarp rajonų stiprinimas.
Tačiau jei kaip prognozuojama miestas vystysis šia kryptimi ir gatvių apkrovų prieaugis čia bus didžiausias (t.y. 2jame žiede nuo miesto centro), gal ir būtų pateisinama.
P.s. Kuo toliau, tuo labiau abejoju požeminės atkarpos reikalingumu.
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąP.s. Kuo toliau, tuo labiau abejoju požeminės atkarpos reikalingumu.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO kaip įsivaizduoji jis ant žemės važiuos nuo stoties iki sakykim Konstitucijos prospekto? Jeigu dabar jau Pylimo gatvėje, piko metu, beveik ištisinė troleibusų ir autobusų kolona susidaro (galim atmesti 26, 26 A ir 05 autobusus).
Aišku aš pats irgi už tramvajaus kišimą po žeme miesto centre.
Comment
-
Pylimo gatvėje norint nukišt po žeme tektų nemažai pinigų įdėt iškeliant komunikacijas. Be to, abejoju ar leistų kast giliai- kultūrinis sluoksnis.
Čia niekada nebūna daug automobilių, tad ši atkarpa galėtų eit virš žemės. Įgilinimas neduotų didelio efekto.
Vienintelė tinkama vieta grūst po žeme- NMC nebent.
Na gal dar atkarpėlė nuo Žaliojo tilto iki Petro Cvirkos aikštės. Beje, jei pažiūrėsit į Senamiesčio regeneracijos plano kokių 1980m. maketą, pamatysit šioje vietoje neblogą tunelį planuotą!
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąPylimo gatvėje norint nukišt po žeme tektų nemažai pinigų įdėt iškeliant komunikacijas. Be to, abejoju ar leistų kast giliai- kultūrinis sluoksnis.
Čia niekada nebūna daug automobilių, tad ši atkarpa galėtų eit virš žemės. Įgilinimas neduotų didelio efekto.
Gali pasakyti atvirksciai: cia visada buna daug automobiliu, pats daznai ten vaziuoju...---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąPylimo gatvėje norint nukišt po žeme tektų nemažai pinigų įdėt iškeliant komunikacijas. Be to, abejoju ar leistų kast giliai- kultūrinis sluoksnis.
Čia niekada nebūna daug automobilių, tad ši atkarpa galėtų eit virš žemės. Įgilinimas neduotų didelio efekto.
Comment
-
Parašė Thomasasz Rodyti pranešimąTas kernaves kreivasis yra beviltiškas... Juk ten kur jis turi prasidėti pastatys Hansa Banka... DDD
Comment
-
Parašė maxas Rodyti pranešimąVisos komunikacijos ir taip bus iskeltos, nes avarijos atveju juk nieks neardys tramvajaus begiu
Gali pasakyti atvirksciai: cia visada buna daug automobiliu, pats daznai ten vaziuoju...
Be to link stoties- tik visuomeniniam skirtas.
Ne. Niekaip jis man netinka Pylimo gatvėje po žeme.
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąTai kad niekas po senamiesčiu paviršiuje "atviruoju būdu" nekištų. Jei kištų, tai kištų giliai, kur su kultūriniu sluoksniu ar komunikacijom nekiltų problemų.
Comment
Comment