Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Wow, visi "už".

    Comment


      Manau metro butų gera išeitis Vilniaus miestui, nes tramvajus ir metro tiesimas kainuoja tiek pat. O transporto susisiekimo atžvilgių, metro niekam netrukdo, ir papraščiau bus judėt su automobilių gatvėje.

      Comment


        Tai gal ir dviračių takų nutiesimas kainuoja tiek pat kiek ir metro?
        Jau vienas atsirado, kuriam "yra gerai kaip yra, nieko keisti nereikia", nes gyvena Kaune.

        Comment


          Parašė Edd Rodyti pranešimą
          Jau vienas atsirado, kuriam "yra gerai kaip yra, nieko keisti nereikia", nes gyvena Kaune.
          !

          Comment


            Parašė Lašas Rodyti pranešimą
            Manau kad Vilnius dar per mažas miestas kad turėtų metro.
            Sitas yra labai akivaizdu.

            Comment


              /\
              Bet balsuodamas "Yra gerai kaip yra, nieko keisti nereikia" tai aiškiai parodai, kad nežinai realios situacijos Čia diskutuojama daugiau ta linkme ar Vilniui metro nėra per brangus, bet kad jam kažko reikia tai:
              Parašė Didmiestis Rodyti pranešimą
              Sitas yra labai akivaizdu.
              Įžvalgos.lt - FB - G+

              Comment


                Parašė Ash Rodyti pranešimą
                /\
                Bet balsuodamas "Yra gerai kaip yra, nieko keisti nereikia" tai aiškiai parodai, kad nežinai realios situacijos Čia diskutuojama daugiau ta linkme ar Vilniui metro nėra per brangus, bet kad jam kažko reikia tai:
                Jau greitai teks praleisti apie 3 savaites Vilniuje, tada ir apziuresiu realia situacija. As tiesiog isreiskiau savo nuomone siuo klausimu ir tiek. Metro nera blogas dalykas, ir bet koks miestas butu patenkintas turedamas sia susisiekimo priemone, bet Vilniuj metro butu per brangus malonumas. Paprasciausiai per mazai gyventoju, mano nuomone. Lygiai tai pat kaip, gal ir neblogai butu, jei NMC pastatytu kokius 20 dangoraiziu nemazesniu nei 150 metru. Nesiginciju, kad vaizdas NMC labai pagyvetu, bet ar tie dangoraziai butu reikalningi? Tas pats su metro.
                Zodziu, cia tik mano kukli nuomone.

                Comment


                  Parašė Didmiestis Rodyti pranešimą
                  Jau greitai teks praleisti apie 3 savaites Vilniuje, tada ir apziuresiu realia situacija. As tiesiog isreiskiau savo nuomone siuo klausimu ir tiek. Metro nera blogas dalykas, ir bet koks miestas butu patenkintas turedamas sia susisiekimo priemone, bet Vilniuj metro butu per brangus malonumas. Paprasciausiai per mazai gyventoju, mano nuomone. Lygiai tai pat kaip, gal ir neblogai butu, jei NMC pastatytu kokius 20 dangoraiziu nemazesniu nei 150 metru. Nesiginciju, kad vaizdas NMC labai pagyvetu, bet ar tie dangoraziai butu reikalningi? Tas pats su metro.
                  Zodziu, cia tik mano kukli nuomone.
                  Realiai, tai ką tu išmanai šiuo klausimu? Vien nuomonės nuspręsti tokį dalyką nepakanka.
                  Mano galerija Flickr'yje

                  Comment


                    Šiek tiek skaičių:

                    Vilniaus plotas - 401 kv.km
                    Paryžiaus plotas - 105,4 kv.km (net 4 kartus mažesnis)
                    Berlyno plotas - 891,82 kv.km (tik 2 kartus didesnis)
                    Madridas - 607 kv.km (tik 50 proc. didesnis)
                    Varšuva - 494,28 kv.km (tik 25 proc. didesnis)
                    Praha - 496 kv.km
                    Viena - 414,9 kv.km
                    Frankfurtas - 248,31 kv.km

                    Daugiau patingėjau ieškoti. Bet vistiek, visuose šiuose miestuose yra metro.

                    Aišku, dar reikia žiūrėti į gyventojų skaičių, arba tankumą, bet plotas parodo kokiais atstumais metro turi važinėti, taigi, Vilnius yra vienas didesnių (pagal plotą) Europos miestų, kuriame (tik pagal plotą) puikiausiai tiktų metro.

                    O čia toks geras link'as apie pasaulio metro tinklus: http://www.urbanrail.net/
                    Paskutinis taisė Valiukas; 2006.12.14, 09:11. Priežastis: pamiršau link'ą

                    Comment


                      Pasiklausai, siek tiek juokinga pasidaro...

                      Si klausima, realiai, gali svarstyti nebent tie, kurie kiekviena ryta dusta Vilniaus kamsciuose. Kiti tiesiog reiskia savo nuomones, kurios nera tokios pagristos...

                      Siandien pagalvojau paskaiciuot, kiek kainuoja paprastam darbuotojui, dirbanciam Operos ir Baleto teatro apylinkese eksplotuot savo automobili...

                      Tarkim automobilis, kamsciu metu, 100km sunaudos 10litru bendzino (nekalbu apie savo 13litru dyzelino ), degalu kaina paimsime vidutine 2,85, o atstuma taip pat, is kur bepaimsim, kokio mikrorajono, vuditiniskai gausis 7km... Kas iseina - 1,96 Lt. Reiskias kelione Is namu ir atgal kainuoja 4 Lt.

                      Kiti skaiciai atsiranda tada, kai pradedam kalbeti apie parkavima miesto centre... Jei zmogus atvaziavo i darba Gedimino pr. Jis priverstas automobili parkuot arba pozemineje aiksteleje arba susimoket bent kelis litus "del vaizdo", kad jo neblokuotu... Taigi gatveje dar +2 Lt., pozemine aikstele (abonimentas 150/30=5Lt.) +5Lt. Ka matome? Iseina nuo 6 iki 9 Lt. dienai...
                      Taigi, cia tik materialus dalykai, o laikas, nervai laukiant stotelese, vaziuojant kamsciuose ir pan.

                      Taigi, jei net ir metro kaina butu 2,5Lt vienai kelionei jau apsimoketu juo vaziuoti, kas butu greitai, patogu, todel mano manymu, tai vienas is sprendimu Vilniuje mazinti kamscius... Nesame jau tokei berasciai, kad nepaskaiciuotume, kas patiems labiau apsimoka...

                      Comment


                        Parašė minjey Rodyti pranešimą
                        Šiek tiek skaičių:

                        Vilniaus plotas - 401 kv.km
                        Paryžiaus plotas - 105,4 kv.km (net 4 kartus mažesnis)
                        Berlyno plotas - 891,82 kv.km (tik 2 kartus didesnis)
                        Madridas - 607 kv.km (tik 50 proc. didesnis)
                        Varšuva - 494,28 kv.km (tik 25 proc. didesnis)
                        Praha - 496 kv.km
                        Viena - 414,9 kv.km
                        Frankfurtas - 248,31 kv.km

                        Daugiau patingėjau ieškoti. Bet vistiek, visuose šiuose miestuose yra metro.

                        Aišku, dar reikia žiūrėti į gyventojų skaičių, arba tankumą, bet plotas parodo kokiais atstumais metro turi važinėti, taigi, Vilnius yra vienas didesnių (pagal plotą) Europos miestų, kuriame (tik pagal plotą) puikiausiai tiktų metro.

                        O čia toks geras link'as apie pasaulio metro tinklus: http://www.urbanrail.net/
                        Jei Paryžius prisijungtų priemiesčius kaip kad pas mus Grigiškės ir N.Vilnia, tai plotas turbūt 10x padidėtų

                        Bet iš kitos pusės, jei Vilniaus gyventojų skaičius išskydęs per tokį didelį plotą, tai tik minusas metro atžvilgiu, kur pasiteisina tik kai didelis tankumas.

                        Comment


                          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                          Jei Paryžius prisijungtų priemiesčius kaip kad pas mus Grigiškės ir N.Vilnia, tai plotas turbūt 10x padidėtų

                          Bet iš kitos pusės, jei Vilniaus gyventojų skaičius išskydęs per tokį didelį plotą, tai tik minusas metro atžvilgiu, kur pasiteisina tik kai didelis tankumas.
                          Kiti miestai gal ir normaliai, bet Paryžiaus čia įkišti tikrai nereikėjo. Juk Paryžius tai tas pats kas Vilniaus Senamiestį vadintume Vilnium, o visa kita priemiesčiais.
                          O Frankfurtas tai pavažiuoji keletą kilometrų nuo centro ir jau laukai prasideda. Pavažiuoti Frankfurto metro neteko, bet ten ta pačia kryptim po žeme metro važiuoja, o viršuje tramvajus.

                          Comment


                            nejuokaukit su tais 401 kv. km. Tik ~90 iš jų yra užstatyti ir tie įskaitant keliolika kv. km. pramonės bei ekstensyviai naudojamas teritorijas..
                            Taigi, atmetę laukus, gausime kiek kitokį realų miesto dydį bei tikrąjį jo tankumą (t.y. ~6000 žm/ kv. km.)

                            Paskutinis taisė music; 2006.12.14, 16:22.
                            http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                            Comment


                              Paryziuje gyvena 2.14 mln gyventoju, tai va pamastykit kokia gyventoju koncentracija, kai paryziu galima lyginti su vilniaus centrine dalimi kur manau gyvena nlb daug gyventoju, o su priemiesciais paryziuje gyvena 10 mln kazkur
                              tai koki 16-18 kartu daugiau nei vilniuje+vilniaus priemiesciai.
                              Tokiuose miestuose nuo tu piremiesciu iki centro ir kitais panasiai marsrutais tikrai reikalingas metro. o vilniuj tai dar biski pagyventi iki metro reikia. Nereikia kasti kasnio tokio didelio, visgi visi "Vilnieciai" prisiminkit kad gyvenat lietuvoje

                              Comment


                                Parašė Didmiestis Rodyti pranešimą
                                Jau greitai teks praleisti apie 3 savaites Vilniuje, tada ir apziuresiu realia situacija. As tiesiog isreiskiau savo nuomone siuo klausimu ir tiek. Metro nera blogas dalykas, ir bet koks miestas butu patenkintas turedamas sia susisiekimo priemone, bet Vilniuj metro butu per brangus malonumas. Paprasciausiai per mazai gyventoju, mano nuomone. Lygiai tai pat kaip, gal ir neblogai butu, jei NMC pastatytu kokius 20 dangoraiziu nemazesniu nei 150 metru. Nesiginciju, kad vaizdas NMC labai pagyvetu, bet ar tie dangoraziai butu reikalningi? Tas pats su metro.
                                Zodziu, cia tik mano kukli nuomone.
                                Jei tavo pasirinktas variantas būtų "Ne, kitas variantas" aš suprasčiau, bet kad Vilniui nieko keisti nereikia, manau, yra klaidinga nuomonė. Mažų mažiausiai.
                                Įžvalgos.lt - FB - G+

                                Comment


                                  Parašė dts Rodyti pranešimą
                                  Nereikia kasti kasnio tokio didelio, visgi visi "Vilnieciai" prisiminkit kad gyvenat lietuvoje
                                  Ir ką šis sakinys galėtų reikšti?

                                  Comment


                                    Čiuju norėjo pasakyti, kad LT dar per bėdna šalis, kad turėtų metro...

                                    O kdl gali turėti Bėlarūsija, o mes nea? mm?? ;DD

                                    Comment


                                      Nei vienas rimtai negalvojat. Vilniuje metro neveiktų... Visi bijotų sutemus po žeme eiti .

                                      Comment


                                        Parašė taimis Rodyti pranešimą
                                        Nei vienas rimtai negalvojat. Vilniuje metro neveiktų... Visi bijotų sutemus po žeme eiti .
                                        Čia tai tu klysti. Atskirose vietose, tokiose kaip požeminės metro stotys, užtikrinti saugumą tikrai nesunku ir šiais laikais yra pakankamai efektyvių priemonių. Net neabejojų, kad metro ar tramvajaus požeminėse stotyse būtų tikrai saugiau nei gatvėse.
                                        Parašas :)

                                        Comment


                                          citata is www.vilnius.lt/TRAMVAJUS :

                                          Vilniaus atveju, miesto teritorijos dydį ir geologinę dirvos prigimtį labiausiai atitinka tokia modernaus tramvajaus rūšis, kuri vadinama greituoju tramvajumi arba lengvuoju metro.
                                          ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                          Comment

                                          Working...
                                          X