Wow, visi "už".
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro Vilniuje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąJau vienas atsirado, kuriam "yra gerai kaip yra, nieko keisti nereikia", nes gyvena Kaune.
Comment
-
Parašė Lašas Rodyti pranešimąManau kad Vilnius dar per mažas miestas kad turėtų metro.
Comment
-
/\
Bet balsuodamas "Yra gerai kaip yra, nieko keisti nereikia" tai aiškiai parodai, kad nežinai realios situacijos Čia diskutuojama daugiau ta linkme ar Vilniui metro nėra per brangus, bet kad jam kažko reikia tai:Parašė Didmiestis Rodyti pranešimąSitas yra labai akivaizdu.
Comment
-
Parašė Ash Rodyti pranešimą/\
Bet balsuodamas "Yra gerai kaip yra, nieko keisti nereikia" tai aiškiai parodai, kad nežinai realios situacijos Čia diskutuojama daugiau ta linkme ar Vilniui metro nėra per brangus, bet kad jam kažko reikia tai:
Zodziu, cia tik mano kukli nuomone.
Comment
-
Parašė Didmiestis Rodyti pranešimąJau greitai teks praleisti apie 3 savaites Vilniuje, tada ir apziuresiu realia situacija. As tiesiog isreiskiau savo nuomone siuo klausimu ir tiek. Metro nera blogas dalykas, ir bet koks miestas butu patenkintas turedamas sia susisiekimo priemone, bet Vilniuj metro butu per brangus malonumas. Paprasciausiai per mazai gyventoju, mano nuomone. Lygiai tai pat kaip, gal ir neblogai butu, jei NMC pastatytu kokius 20 dangoraiziu nemazesniu nei 150 metru. Nesiginciju, kad vaizdas NMC labai pagyvetu, bet ar tie dangoraziai butu reikalningi? Tas pats su metro.
Zodziu, cia tik mano kukli nuomone.Mano galerija Flickr'yje
Comment
-
Šiek tiek skaičių:
Vilniaus plotas - 401 kv.km
Paryžiaus plotas - 105,4 kv.km (net 4 kartus mažesnis)
Berlyno plotas - 891,82 kv.km (tik 2 kartus didesnis)
Madridas - 607 kv.km (tik 50 proc. didesnis)
Varšuva - 494,28 kv.km (tik 25 proc. didesnis)
Praha - 496 kv.km
Viena - 414,9 kv.km
Frankfurtas - 248,31 kv.km
Daugiau patingėjau ieškoti. Bet vistiek, visuose šiuose miestuose yra metro.
Aišku, dar reikia žiūrėti į gyventojų skaičių, arba tankumą, bet plotas parodo kokiais atstumais metro turi važinėti, taigi, Vilnius yra vienas didesnių (pagal plotą) Europos miestų, kuriame (tik pagal plotą) puikiausiai tiktų metro.
O čia toks geras link'as apie pasaulio metro tinklus: http://www.urbanrail.net/
Comment
-
Pasiklausai, siek tiek juokinga pasidaro...
Si klausima, realiai, gali svarstyti nebent tie, kurie kiekviena ryta dusta Vilniaus kamsciuose. Kiti tiesiog reiskia savo nuomones, kurios nera tokios pagristos...
Siandien pagalvojau paskaiciuot, kiek kainuoja paprastam darbuotojui, dirbanciam Operos ir Baleto teatro apylinkese eksplotuot savo automobili...
Tarkim automobilis, kamsciu metu, 100km sunaudos 10litru bendzino (nekalbu apie savo 13litru dyzelino ), degalu kaina paimsime vidutine 2,85, o atstuma taip pat, is kur bepaimsim, kokio mikrorajono, vuditiniskai gausis 7km... Kas iseina - 1,96 Lt. Reiskias kelione Is namu ir atgal kainuoja 4 Lt.
Kiti skaiciai atsiranda tada, kai pradedam kalbeti apie parkavima miesto centre... Jei zmogus atvaziavo i darba Gedimino pr. Jis priverstas automobili parkuot arba pozemineje aiksteleje arba susimoket bent kelis litus "del vaizdo", kad jo neblokuotu... Taigi gatveje dar +2 Lt., pozemine aikstele (abonimentas 150/30=5Lt.) +5Lt. Ka matome? Iseina nuo 6 iki 9 Lt. dienai...
Taigi, cia tik materialus dalykai, o laikas, nervai laukiant stotelese, vaziuojant kamsciuose ir pan.
Taigi, jei net ir metro kaina butu 2,5Lt vienai kelionei jau apsimoketu juo vaziuoti, kas butu greitai, patogu, todel mano manymu, tai vienas is sprendimu Vilniuje mazinti kamscius... Nesame jau tokei berasciai, kad nepaskaiciuotume, kas patiems labiau apsimoka...
Comment
-
Parašė minjey Rodyti pranešimąŠiek tiek skaičių:
Vilniaus plotas - 401 kv.km
Paryžiaus plotas - 105,4 kv.km (net 4 kartus mažesnis)
Berlyno plotas - 891,82 kv.km (tik 2 kartus didesnis)
Madridas - 607 kv.km (tik 50 proc. didesnis)
Varšuva - 494,28 kv.km (tik 25 proc. didesnis)
Praha - 496 kv.km
Viena - 414,9 kv.km
Frankfurtas - 248,31 kv.km
Daugiau patingėjau ieškoti. Bet vistiek, visuose šiuose miestuose yra metro.
Aišku, dar reikia žiūrėti į gyventojų skaičių, arba tankumą, bet plotas parodo kokiais atstumais metro turi važinėti, taigi, Vilnius yra vienas didesnių (pagal plotą) Europos miestų, kuriame (tik pagal plotą) puikiausiai tiktų metro.
O čia toks geras link'as apie pasaulio metro tinklus: http://www.urbanrail.net/
Bet iš kitos pusės, jei Vilniaus gyventojų skaičius išskydęs per tokį didelį plotą, tai tik minusas metro atžvilgiu, kur pasiteisina tik kai didelis tankumas.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąJei Paryžius prisijungtų priemiesčius kaip kad pas mus Grigiškės ir N.Vilnia, tai plotas turbūt 10x padidėtų
Bet iš kitos pusės, jei Vilniaus gyventojų skaičius išskydęs per tokį didelį plotą, tai tik minusas metro atžvilgiu, kur pasiteisina tik kai didelis tankumas.
O Frankfurtas tai pavažiuoji keletą kilometrų nuo centro ir jau laukai prasideda. Pavažiuoti Frankfurto metro neteko, bet ten ta pačia kryptim po žeme metro važiuoja, o viršuje tramvajus.
Comment
-
nejuokaukit su tais 401 kv. km. Tik ~90 iš jų yra užstatyti ir tie įskaitant keliolika kv. km. pramonės bei ekstensyviai naudojamas teritorijas..
Taigi, atmetę laukus, gausime kiek kitokį realų miesto dydį bei tikrąjį jo tankumą (t.y. ~6000 žm/ kv. km.)
Paskutinis taisė music; 2006.12.14, 16:22.
Comment
-
Paryziuje gyvena 2.14 mln gyventoju, tai va pamastykit kokia gyventoju koncentracija, kai paryziu galima lyginti su vilniaus centrine dalimi kur manau gyvena nlb daug gyventoju, o su priemiesciais paryziuje gyvena 10 mln kazkur
tai koki 16-18 kartu daugiau nei vilniuje+vilniaus priemiesciai.
Tokiuose miestuose nuo tu piremiesciu iki centro ir kitais panasiai marsrutais tikrai reikalingas metro. o vilniuj tai dar biski pagyventi iki metro reikia. Nereikia kasti kasnio tokio didelio, visgi visi "Vilnieciai" prisiminkit kad gyvenat lietuvoje
Comment
-
Parašė Didmiestis Rodyti pranešimąJau greitai teks praleisti apie 3 savaites Vilniuje, tada ir apziuresiu realia situacija. As tiesiog isreiskiau savo nuomone siuo klausimu ir tiek. Metro nera blogas dalykas, ir bet koks miestas butu patenkintas turedamas sia susisiekimo priemone, bet Vilniuj metro butu per brangus malonumas. Paprasciausiai per mazai gyventoju, mano nuomone. Lygiai tai pat kaip, gal ir neblogai butu, jei NMC pastatytu kokius 20 dangoraiziu nemazesniu nei 150 metru. Nesiginciju, kad vaizdas NMC labai pagyvetu, bet ar tie dangoraziai butu reikalningi? Tas pats su metro.
Zodziu, cia tik mano kukli nuomone.
Comment
-
Parašė dts Rodyti pranešimąNereikia kasti kasnio tokio didelio, visgi visi "Vilnieciai" prisiminkit kad gyvenat lietuvoje
Comment
-
Parašė taimis Rodyti pranešimąNei vienas rimtai negalvojat. Vilniuje metro neveiktų... Visi bijotų sutemus po žeme eiti .Parašas :)
Comment
-
citata is www.vilnius.lt/TRAMVAJUS :
Vilniaus atveju, miesto teritorijos dydį ir geologinę dirvos prigimtį labiausiai atitinka tokia modernaus tramvajaus rūšis, kuri vadinama greituoju tramvajumi arba lengvuoju metro.---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
Comment