Geriau kas pasiūlytų Hyperloop trasą tarp Vilniaus ir Klaipėdos tiesti. Tai būtų geriausia Lietuvos investicija ateičiai ever.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro Vilniuje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąGeriau kas pasiūlytų Hyperloop trasą tarp Vilniaus ir Klaipėdos tiesti. Tai būtų geriausia Lietuvos investicija ateičiai ever.
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąTrasos neracionalios. Jeigu norima, kad metro būtų tik tankiai apgyvendintose vietovėse, kodėl atsiranda atšaka į Pilaitę? Santariškių klinikos su Jeruzale ir Baltupiais sulauktų daugiau keleivių nei metro į Pilaitę.
Comment
-
Kam nepatinka, tas čia neikite ir neerzinkite savęs
Nuo kada diskusija yra neatleistinas blogis? Išsakomi argumentai, nuomonės, ir tai nieko nekainuoja.
Kažkada, gūdžiais 199x, vandens parkas atrodė utopija, ir lietuviai žinojo Mikolaikas ir Jūrmalą. Šiandien turime bent du.
Dengta sniego arena, veikianti VASARĄ, atrodė Dubajaus ar Maskvos galimybėms priimtinas projektas. "Niekada nebus pastatyta", kai pastatė - "Niekada neveiks", kai veikė "Niekada neatsipirks ir uždarys".
Comment
-
Manau, kad realiausias šansas būtų kažkaip susieti metro su kova su pasauliniu klimato atšilimu. Apie 36% Druskininkų kanatkės lėšų gauta iš ES Klimato kaitos specialiosios programos, informaciniam stende kažkaip parašyta, kad jie ten taip mažina automobilių eismą ir su tuo susijusią taršą .
Nors Vilniui turbūt negresia, nes mūsų meras nemoka taip kombinuoti kaip jo Druskininkų kolega. Iš kitos pusės, 64% nuo metro kainos nei Vilnius įpirktų, nei atsipirktų ...
Comment
-
Parašė balietis Rodyti pranešimąManau, kad realiausias šansas būtų kažkaip susieti metro su kova su pasauliniu klimato atšilimu. Apie 36% Druskininkų kanatkės lėšų gauta iš ES Klimato kaitos specialiosios programos, informaciniam stende kažkaip parašyta, kad jie ten taip mažina automobilių eismą ir su tuo susijusią taršą .
Nors Vilniui turbūt negresia, nes mūsų meras nemoka taip kombinuoti kaip jo Druskininkų kolega. Iš kitos pusės, 64% nuo metro kainos nei Vilnius įpirktų, nei atsipirktų ...
Įpirkimas. 200 000 000 E atrodė baisūs pinigai 1999 m. Dabar žiūrėkit. 2015 m. Vilnius - Utena rekonstrukcija iš vienos juostos į vieną juostą 170 000 000 E.
Ar neįpirktų metro už 500 000 000 E Vilnius per 20 metų? Įpirktų.
Comment
-
Kam tas pastoviai kišamas žodis "neatsipirktų"? Visoks VT neatsiperka, nes tai yra ir dalis socialinės paramos. Klausimas ar norim gyventi švariau ir patogiau ar ne? Neskaičiavau, bet kiek pernai buvo dienų į metus, kai užterštumas viršija leistinas ribas? Kiek laiko gaištama kamštyje ir t.t.? Juk buvo kažkur atliktos studijos kiek iššvaistoma pinigų stovint kamštyje.Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
The first phase of the project consists of 9.6 kilometres (6.0 mi) of underground line (with twin tunnels), 13 stations along its length, and a depot at the southeast end of the line. The total budget for the project is about 1.1 billion euro. Part of the budget (€250 million) is funded from the 3rd CSF and a loan for €250 million has been arranged with the European Investment Bank.
Comment
-
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąPasikartosiu n-tąjį kartą: adminai, rakinkite šitą temą visiems laikams. Paskelbkite jai amen, palaidokit, visi karstui susimesim, nes idiotizmas ir utopizmas joje veržiasi per kraštus, čia gi ne vaikų darželis
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąTai norit pasakyt dabar pusę metų iki rinkimų kitose temose nebebus ką skaityti, nes vėl eilinį kartą visi taškysis utopinėse priešrinkiminėse seilėse? Užtenka tik politinio straipsnelio užsakymo delfyje, ir liejasi emocijos. Temai jau 10 (DEŠIMT) metų ir vis tas pats per tą patį.
Comment
-
Parašė dr-rox Rodyti pranešimąŠiaip Vilniuje gal visai apsimokėtų tokį daiktą pastatyt, pigiau nei kast žemę. Tik būtų problemų su sklypais bei žmonėm, jei jis važiuotų pro gyvenamą rajoną.
Atvaizdas
O šiaip tai tema gali būti bendrinė, tipo - Vilnius New Rapid Transport - nebūtinai metro.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąSenamiestyje netinka, o naujuose rajonuose palyginti daug vietos ir ant žemės. Čia nebent prie Kalvarijų gatvės tai tiktų tikrai.
O šiaip tai tema gali būti bendrinė, tipo - Vilnius New Rapid Transport - nebūtinai metro.
Comment
-
Na, didžiojoje Vilniaus dalyje požeminių tunelių daryti net nėra prasmės. Pavyzdžiui, Pilaitė - Valakampiai gal tik po Antakalnio g. reikėtų, na ir Konstitucijos pr. gal dėl vaizdo pakišti. Uždara trasa po žeme eitų tik po daugiabučiais bei miesto centre. Mėlyna trasa irgi gali pilnai būti ant viršaus.
Tai tas metro tik vadintųsi metro, realiai jis būtų antžeminis metro, su išlyga centre bei daugiabučių rajonuose. To pasekoje ir kaina neturėtų būti kosminė.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąMetro pakišimu bus suinteresuoti visi aplinkui. Pakiši metro po žeme - atsilaisvina plotai biurams, parduotuvėms, etc. Ir sukyla vertė.
Triukšmo, patogumo, apsaugos nuo oro sąlygų motyvų nevertinu.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąKažkada, gūdžiais 199x, vandens parkas atrodė utopija, ir lietuviai žinojo Mikolaikas ir Jūrmalą. Šiandien turime bent du.
Dengta sniego arena, veikianti VASARĄ, atrodė Dubajaus ar Maskvos galimybėms priimtinas projektas. "Niekada nebus pastatyta", kai pastatė - "Niekada neveiks", kai veikė "Niekada neatsipirks ir uždarys".
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKiek subsidijų iš valstybės biudžeto buvo skirta šitų objektų statyboms?
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKiek subsidijų iš valstybės biudžeto buvo skirta šitų objektų statyboms?
Matome kryptį, kad Druskininkų keliu eina ir Birštonas, ir Palanga, ir Anykščiai. Nėra tokio kelio, kad nieko neinvestuoji, bet pinigus gauni.
Rusų turistui tas pats, ar čia važiuoti, ar į Rygą. Vizos vistiek reikia. Lieka pramogų dalykai.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKiek subsidijų iš valstybės biudžeto buvo skirta šitų objektų statyboms?
Comment
Comment