Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Su A juostomis dar yra problemos tame, kad yra ne viena juosta, kuria VT normaliai naudotis negali, nes nepaisant to, kad draudžiama, juosta būna užstatyta. Pakanka vieno automobilio ir jau ima formuotis problema su apvažiavimu. Taip pat ten, kur A juosta yra, turėtų būti uždrausta statyti ant šaligatvio ir tokios parkavimo vietos turėtų būti naikinamos. Nes visada atsiranda ožys, kuris palieka savo tačką pusiau ant A juostos, pusiau ant šaligatvio...
    Tam yra paprastas būdas - skambutis 112 akcentuojant kad stovi draužiamoje vietoje ir trukdo visuomeniniam transportui . Vienas skambutis efektyvesnis nei 100 bambėjimų čia.
    Manau tokiu būdu atpratinau panašų pilietį.
    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      Nebūkime naivūs. Nieko tie skambučiai nepadės. Turi būti uždrausta statyti mašiną ant šaligatvio - fiziškai likviduotos esamos statymo vietos, ten, kur A juosta. Ir tai dar ne garantija, kad ožių nebus. Jogailos gatvė tam puikus pavyzdys. A juosta link Gedimino pr. Bet ji nuolat užstatyta tai vieno, tai kito ožio, tai kokio sunkvežimio, atvežusio prekes, tai pan. Policija trinasi ten nuolat, bet du troleibusai ar autobusai, o neretai ir autobusas ar troleibusas ir lengvoji negali normaliai prasilenkti.

      Comment


        /\ 2 bambėjimai neduos efekto. Pabandyk paskambinti ir pažiūrėti kas bus kai bus konkretus užregistruotas faktas 112 ir ypač jei nurodysi kad netoli yra policijos ekipažas.
        Lengviausia viską neigti, o efektas išsirutulioja kai sukuriama nepakanti pažeidimams aplinka. Tai vienas iš pilietinės visuomenės elementų.
        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          Dar kartą kartoju, kad tai nepadės - efektas vienetinis. Iš kur toks naivumas?.
          Kas jau kas, tai VT vairuotojai turėtų nuolat stuksenti policijai. Net jiems nerūpi. Na, atvažiuos, dar ne faktas, kad nubaus. Buvo man čia neseniai atvejis. Užstatė ožys mašiną tiesiog numetęs ant pravažiavimo iš namo kiemo. Laukiau 45 min. Atvažiavo policija, surado pagal numerį telefoną, paskambino, atėjo, patraukė. Policija daugiau nieko nedarė. Tiesiiog policija turi būti vos ne paskutinėje vietoje. Pirmiausia reikia infrastruktūrą įrenginėti taip, kad niekam nebūtų galimybių apeiti draudimų fiziškai.
          Paskutinis taisė Al1; 2015.05.11, 19:48.

          Comment


            Gal kažkas girdėti apie metro - idėja mirė ar gyvuoja?
            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

            Comment


              Parašė lukass Rodyti pranešimą
              Gal kažkas girdėti apie metro - idėja mirė ar gyvuoja?
              Idėja gyva, bet gal jau mirė tie, kurie ta idėja gyveno...

              Comment


                Mano nuomone, nors aš ir už metro, bet jis vargiai ar bus kada Vilniuje. Tai labai toliaregiškas projektas ir jokie politikai jo nenori apsiimti: jį suplanuoti, pastatyti ir pan. užims daug daug metų, o kartu ir daug kadencijų, taigi mero X komanda negalės prisiimti jokių nuopelnų. Tramvajus - kas kita, mieste gali atsirasti žymiai greičiau ir štai juk šaunuolis meras X jį pastatė!

                Žodžiu, manau, kad jei Zuokas būtų perrinktas, gal tramvajaus darbai ir būtų pajudėję (juk jau buvo vykdomi kažkokie sklypų supirkimai ties Molėtų plentu?). Gal, jei Šimašius ilgiau pabus meru, irgi kažkas ims judėti. Bet tęsti metro idėją , kad jis važinėtų 2030–2040 metais? Per daug toli, politikai apie tokią tolimą ateitį negalvoja.

                Comment


                  /\ ir be tramo gerai, greitieji autobusai kaip substitutas.

                  Comment


                    Parašė andyour Rodyti pranešimą
                    /\ ir be tramo gerai, greitieji autobusai kaip substitutas.
                    Aišku, kad jau geriau greitieji autobusai nei tramvajus, jau ir taip Kalvarijų gatvėj ankšta

                    Comment


                      Niekam iš valdžios realiai VT nerūpi, išskyrus kaip priemonė gerai pasipelnyti. VT Lietuvoje sužlugdytas ir norint jį prikelti, kad eiliniam biudžetininkui, klerkui ar vidutines pajamas gaunančiam nebūtų zapadlo juo naudotis, reikia dešimčių ir šimtų milijardų investicijų. Praeitą savaitę paklausiau komandiruočių skyriuje savo universitete, ar daug yra važinėjančių autobusais ir traukiniais į komandiruotes Lietuvoje. Tai atsakymas buvo - beveik niekas nevažinėja. Jei net studentams, eiliniams mokslininkams ar universiteto darbuotojams į Kauną su VT nuvykti zapadlo, tai ką kalbėti apie kitus valdžiažmogius ir tarnautojus...

                      Comment


                        /\ Vasarą kelis kartus vykau traukiniu į Klaipėdą, pilnutėlis traukinys. Kelionės trukmė 4h. Rodos ir bėgiai paremontuoti, tik miesteliuose ir depuose dunda, o taip gana tyliai rieda. Arbata nemokamai. Erdvės daug.

                        Comment


                          Privati iniciatyva Vilniuje statyti metro skinasi kelią

                          Vyriausybei priėmus nutarimą leisti privačioms struktūroms inicijuoti viešojo ir privataus sektorių partnerystės projektus, pirmieji tuo pasinaudojo asociacijos „Metro sąjūdis“ aktyvistai, pateikę Centrinei projektų valdymo agentūrai siūlymą pradėti Vilniaus metro statybas. Pirmoji 8,0 km ilgio metro linijos atkarpa tarp Pilaitės ir Centro galėtų atsirasti jau po 7 metų. Tai maždaug penktoji dalis metropoliteno sistemos, reikalingos tokiam miestui kaip Vilnius. Inicijavimo dokumentai buvo pateikti ne tik Centrinei projektų valdymo agentūrai, bet ir Finansų ministerijai, VšĮ „Investuok Lietuvoje“, Susisiekimo ministerijai, kaip galimam šio projekto įgyvendinimo proceso organizatoriui, Vilniaus miesto savivaldybei, kuri, projekto iniciatorių nuomone, norėtų turėti tokią viešojo transporto rūšį ir įtrauktų jos linijas į miesto planavimo dokumentus. Likusį darbą atliktų privačios tarptautinės finansinės ir verslo struktūros, kurios metropoliteną suprojektuotų, finansuotų, pastatytų bei įrengtų, koncesijos sutartyje numatytą laiką eksploatuotų ir, atgavusios savo įdėtas lėšas, grąžintų valstybei.

                          Pagal teikiamus inicijavimo dokumentus, šio objekto vertė siekia 451 mln. Eur. Investicijos sukurtų apie 5 tūkstančius darbo vietų, ženkliai sumažintų automobilių spūstis iš vakarinės miesto dalies į centrą ir taip kasmet sutaupytų maždaug 200 mln. Eur miesto gyventojams ir svečiams. Apie 20 proc. sumažėtų oro užterštumas, o įvairių mokesčių forma į biudžetą kasmet būtų surenkama dar maždaug 100 mln. Eur papildomų lėšų. Metropoliteno įtakos zonoje bendra nekilnojamojo turto vertė išaugtų keliais šimtais milijonų eurų. Joje taip pat paspartėtų miesto vystymasis. Civilinės saugos aspektu, požeminės metro stotys galėtų pasitarnauti kaip slėptuvės karo ar stichinių nelaimių atveju. Vilniaus metro projektą palaiko ne tik didelė dalis Vilniaus gyventojų, bet ir nemaža dalis visuomenės lyderių, taip pat 94 Seimo nariai, susijungę į Parlamentinę metro idėjos paramos grupę. Naujai išrinktos savivaldybės tarybos šią idėją palaikanti komanda dar tik formuojama. Politinio apsisprendimo laukia keletas stambių užsienio korporacijų, kurios specializuojasi tokių objektų įgyvendinime, taip pat daug Lietuvos įmonių, kurios norėtų prisidėti prie tokio projekto realizavimo.

                          http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d33343432
                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            Parašė donatasa Rodyti pranešimą
                            Privati iniciatyva Vilniuje statyti metro skinasi kelią

                            Skaityti daugiau: http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d33343432
                            Iki šiol nelabai suprantu, kodėl pradžioje svarstoma atkarpa Pilaitė - Centras, o ne, pvz., Santariškės - Baltupiai - Centras - Stotis - Naujininkai. Kažkas iš "Metro sąjūdžio" gyvena Pilaitėje?

                            Comment


                              /\ Ir dar visas Vilnius pinigais dengs tą vieną liniją, kuri veda į niekur(pilaitę).

                              Comment


                                O kodėl gi ne? Pirmiausia nuo savęs...
                                O gal tiesiog trumpesnė ir mažiau techninių problemų dėl upės, senamiesčio ir pan.
                                Nors šiaip tai absurdas nuo šitos būtų pradėti, kai Pilaitė iš esmės jau gavo aplinkkelį, o nuo Santariškių centro kryptimi yra pilnas šūdas.
                                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  Kaip pilotinis maršrutas - tai logiškas. Nepradėsi juk nuo kasimosi po Senamiesčiu.

                                  Comment


                                    Čia nei niekas darys, nei kas rimtai į tai žiūri. Vadinamasis Metro sąjūdis (o realiai Vilniaus Rentinys) dar kartą sukėlė triukšmą primindami apie save. Galiausiai, jei tą triukšmą jie sugebėtų kartkartėmis atnaujindami išlaikyti kokia pusę metų, tai tikrai šita tema atsirastų ir rinkiminiuose debatuose.
                                    Žodžiu, eilinė audra stiklinėje iš jų pusės, nei planuoja, nei tuo labiau statys

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Kaip pilotinis maršrutas - tai logiškas. Nepradėsi juk nuo kasimosi po Senamiesčiu.
                                      Bet gali pradėti nuo Santariškių iki Centro.

                                      Comment


                                        Tai jau tikrai, kad čia tik bandymas priminti apie save. Joks sveiko proto žmogus nestatytų metro į rajoną, kuriame savaitgaliais pagrindinis "metrobusas" net kas 10 min. nevažiuoja.

                                        Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                        Bet gali pradėti nuo Santariškių iki Centro.
                                        Pritariu, bent iki Žaliojo tilto. Nors labiau išvis reikėtų pradėti nuo vakarinių rajonų.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                          Tai jau tikrai, kad čia tik bandymas priminti apie save. Joks sveiko proto žmogus nestatytų metro į rajoną, kuriame savaitgaliais pagrindinis "metrobusas" net kas 10 min. nevažiuoja.



                                          Pritariu, bent iki Žaliojo tilto. Nors labiau išvis reikėtų pradėti nuo vakarinių rajonų.
                                          Kas yra vakariniai rajonai tuomet? Nes pilaite ir yra vakarinis rajonas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X