Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    MetroTramvajus. Tai hibrydas tarp metro ir tramvajaus. Jis pigesnis nei metro, bet jam nenusileidžia. Vagonai ir KT bei bėgiai labai dažnai tramvajaus. Tik jis yra atskirtas nuo srauto (būna tik pervažos), gali būti ir po žeme, ant estakados. Labai dažnai pasirenkamas tokiuose miestuose kaip Vilnius. Angliškai vadinasi pre-metro. Labai populiarus paskutiniuoju laiku.
    Sutinku su tamstos teiginiu, svarbiausia jog naujoji VT rūšis nesikirstų su kitais transporto srautais. O jau kokia technologija bus naudojama (metro, tramvajus, troleibusai ar BRT) tai parodys tik išsamūs tyrimai ir skaičiavimai ilgalaikiam laikotarpiui.
    Dear Sir,

    Comment


      Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
      Sutinku su tamstos teiginiu, svarbiausia jog naujoji VT rūšis nesikirstų su kitais transporto srautais. O jau kokia technologija bus naudojama (metro, tramvajus, troleibusai ar BRT) tai parodys tik išsamūs tyrimai ir skaičiavimai ilgalaikiam laikotarpiui.
      Nenoriu būt toks metro ar pan. šalininkas kaip music ir įrodinėti nežinia ką, bet tie tyrimai už gerą milijoną jau buvo atlikti. Ką gavome? Nieko. Ką užsakovas nurodo, tai ir bus įvardijama kaip superinė TP, o kita - jog tai dinozaurų transportas. Dėl MetroTramvajaus db pasakysiu tik tiek, jog dabar tai geriausia išeitis bent jau mano nuomone.
      P.S. Toje metro schemoj Sudervė įvardijama kaip dabartinė Pilaitė (po 1990 metų), o tesiog Pilaitė tai šalia VSD ir Sudervės upelio.
      Paskutinis taisė Pilaitis; 2014.02.16, 12:59.

      Comment


        Na taip, tiesiog šalia VSD labai reikalinga metro stotelė

        Comment


          Jeigu jau fantazuot metro schemas Vilniuje tai sakyčiau nebent: Fabijoniškės-Pašilaičiai-Justiniškės-Viršuliškės-Žvėrynas ir nuo čia toliau 2 atšakos, pirma: Panorama-Europos a.- Žalgirio stadionas- Tuskulėnų dvaras- Neris -Klinikos - Antakalnis-Saulėtekis; antra: Lukiškių aikštė - Kudirkos aikštė -Rotušės aikštė -Stotis ir gal toliau Naujininkai - Oro uostas

          Comment


            Kalbant apie metro trasas, tai man labai patiko esanti 136 šios temos puslapyje esanti metro schema. Su kai kuriais pakeitimais tai pagal mane tokie ir turėtų būti greitojo transporto (pvz. metrotramo)+BRT (pvz. trigubų troleibusų) maršrutai.
            Pagal mane, tai Vilniaus perspektyva turėtų būti iš trijų metrotramo linijų + 1 BRT trigubų troleibusų maršrutų.
            MT:
            1. Žiedinė linija : Stotis - Laisvės pr. - Kalvarijų g. - Centras - Stotis
            2. Pilaitė - Centras - Saulėtekis
            2A. Pilaitė - Centras - Oro uostas
            3. Naujoji Vilnia - Stotis - Lentvaris
            3A. Stotis - Salininkai
            BRT:
            1. Fabijoniškės - Centras - Oro uostas (kaip 3G)
            Tačiau tai būtų labai brangu, tad vargu ar tai bus įmanoma.
            Tiesa sakant, tai tik mano asmeninė nuomonė ir čia aš tik pafantazavau per 15 minučių pridedant kaip pavyzdį tą 136 psl. schema.

            Comment


              Vertinant Vilniaus situaciją realistiškai, tikrų požeminių stočių reiktų vos 3-4, o požeminės linijos - tik iki Stoties po Centru/Senamiesčiu.

              Comment


                Kažkas čia prašė metro schemos su gatvių tinklų. Palyginus su Creatium įmesta schema, ten suformuluota labai neaiškiai viskas.
                Schema pagal metro sąjūdį.
                Yra dar pora metro schemų, tačiau ten jau keverzonės. Daug ką galima rasti Gūglėje parašius Vilniaus naujų transporto rūšių spec. planas.

                Comment


                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                  Kažkas čia prašė metro schemos su gatvių tinklų. Palyginus su Creatium įmesta schema, ten suformuluota labai neaiškiai viskas.
                  Schema pagal metro sąjūdį.
                  Ganėtinai nestandartinės trasos. Ypač kai metro stotelės būtų atokiau nuo stotelių, kur būtų galima persėsti į autobusus/troleibusus. Tas nereikalingas vaikščiojimas nuo metro stotelės iki VT stotelės nesutaupytų visiškai jokio laiko vilniečiams ir metro projektas būtų dar vienas nesąmoningas projektas.

                  Comment


                    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                    Ganėtinai nestandartinės trasos. Ypač kai metro stotelės būtų atokiau nuo stotelių, kur būtų galima persėsti į autobusus/troleibusus. Tas nereikalingas vaikščiojimas nuo metro stotelės iki VT stotelės nesutaupytų visiškai jokio laiko vilniečiams ir metro projektas būtų dar vienas nesąmoningas projektas.
                    Nors nesu didelis metro šalininkas ir negynsiu šio projekto, bet čia tik orientacinis žemėlapis. Juk nėra pažymėta, kur tiksliai bus X stotis, nes tie skirtliukai dideli ir nelabai matosi tiksli vieta, be to, jeigu stotis požeminė, tai tada visi išėjimai kardinaliai keisis nei čia pavaizduota.

                    Comment


                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                      jeigu stotis požeminė, tai tada visi išėjimai kardinaliai keisis nei čia pavaizduota.
                      Trasa einanti palei Vakarinį aplinkkelį, bei būsimą Šiaurinę g. rodo, jog būtent ten tikrai būtų antžeminiai bėgiai. Nors keista, kodėl nori tiesti bėgius paraleliai greitosiomis gatvėmis. Su metro gal kaip tik geriau "skersuot" per jau išvystytą gatvės infrastruktūrą ir tiest po grynai tankiausiai apgyvendintom vietom, t.y tiesiai po Pašilaičiais, Justiniškėm, Karoliniškėm?
                      Paskutinis taisė dondc; 2014.02.22, 18:16.
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Nors tai tėra planas, tačiau jo rengėjai galėtų atidžiau jį parengti. Pvz., maršrutas Justiniškės - Saulėtekis visiškai eliminuoja Žirmūnus. Yra sustojimas Žirmūnų pašonėje prie Valakampių tilto miške, kuris yra ganėtinai nelogiškas (kaip ir maršruto Pilaitė - Žirmūnai galinis punktas). Taip pat visiškai eliminuojama šiaurinė Vilniaus dalis (Fabijoniškės, Baltupiai, Santariškės), o vietoj to metro driekiasi į Bajorus, Gineitiškes ir išorine didelių Vilniaus mikrorajonų (Pašilaičiai, Viršuliškės, Karoliniškės) dalimi, kur, vėlgi, iki persėdimo į kitą VT reikia įveikti nemažą kelio dalį. Pilaitėje metro būtų toje vietoje, kur mažiausi keleivių srautai, o ne driektųsi tarp I. Kanto alėjos ir Vydūno g., kur dabartinis VT vos susitvarko su keleiviais.

                        Comment


                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                          Trasa einanti palei Vakarinį aplinkkelį, bei būsimą Šiaurinę g. rodo, jog būtent ten tikrai būtų antžeminiai bėgiai. Nors keista, kodėl nori tiesti bėgius paraleliai greitosiomis gatvėmis. Su metro gal kaip tik geriau "skersuot" per jau išvystytą gatvės infrastruktūrą ir tiest po grynai tankiausiai apgyvendintom vietom, t.y tiesiai po Pašilaičiais, Justiniškėm, Karoliniškėm?
                          Man atrodo, trasos dar ne kartą bus apdirbtos ir galų gale bus pasirinktos trasos per Laisvės, Pilaitės pr. ir pan.
                          Beje, pasidomėjau metrotramvajumi. Jeigu tikėt šios temos apklausa, tai jis labiausiai norimas. Taigi, ANTžeminio metro kaina ~100 mln. litų. Tramvajaus - ~90 mln. litų. Požeminio metro kaina maždaug 170 mln. litų, tačiau praeinant po svarbesniais pastatais kainuos maždaug 200 mln. litų už kilometrą. Metro tramvajaus km požeme kainuos apie 140 mln. Ant žemės maždaug 95 mln. Ką rinktis, išleisti mažiau bet turėti problemų su eismu, išleist daugiau, bet problemos su finansais, ar rinktis tarpinį variantą?

                          Comment


                            /\ Reikia žiūrėti į ateitį, kad nebūtų išmesti pinigai...

                            Comment


                              Parašė andyour Rodyti pranešimą
                              /\ Reikia žiūrėti į ateitį, kad nebūtų išmesti pinigai...
                              Nelabai tikslinga. Tada reikėtų statyti metro tada, kai tos vietovės bus tankiai apgyvendintos, kitaip, vėlgi, bus pinigai išmesti į balą, nes tuščioje vietoje metro tikrai nereikalingas ir nepasiteisins.

                              Comment


                                Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                                Nelabai tikslinga. Tada reikėtų statyti metro tada, kai tos vietovės bus tankiai apgyvendintos, kitaip, vėlgi, bus pinigai išmesti į balą, nes tuščioje vietoje metro tikrai nereikalingas ir nepasiteisins.
                                Dar kol pastatys, praeis daug laiko. O kam lėtas tramvajus reikalingas? Jau geriau tada niekur neskubėti ir optimizuoti esamą infrastruktūrą, suteikti daugiau teisių viešajam transportui. Greitieji autobusai pakankamai greitai juda, tik jiems reikia pravalyti kelią.

                                Comment


                                  Gal kas numanot, kas nutiktų, jeigu Zuokas pastato pirmąją tramvajaus liniją Santariškės - Stotis? Ar tada bus dar įmanoma tikėtis nelabai tolimoje ateityje sulaukt investicijų į metro (aišku einantį per kitus rajonus)?
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Manau, kad įmanoma. Tik tos investicijos nebus savivaldybės, mat pati savivaldybė (tuo tarpu ir Zuokas asmeniškai) nepritaria metro projektui.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Manau, kad įmanoma. Tik tos investicijos nebus savivaldybės, mat pati savivaldybė (tuo tarpu ir Zuokas asmeniškai) nepritaria metro projektui.
                                      Valstybe statys?
                                      Show must go von!

                                      Comment


                                        Parašė VNS Rodyti pranešimą
                                        Valstybe statys?
                                        Taigi straipsniuose senuose 15min, Defli, metro iniciatorių buvo minėta, jog investuotojai (Kinija, Singapūras atrodo?) jau domėjosi galimybėmis investuoti. Jie suinteresuoti tokiais stambiais projektais. Todėl ne šiaip sau ir priėmė koncesiją dėl metro.
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Valstybe mokes koncesija uz SAVIVALDYBES poreikiams skirta objekta?
                                          Show must go von!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X