O mašinų skaičius turbūt irgi vargiai pasieks 1996 metų lygį ir po 20 metų.
Mašinų skaičius dirbtinai didinamas sąmokslininkų, siekiančių dėdžių kauniečių sąskaita metro Vilniuje pastatyti, ir pasipelnyti. Negi tu to nežinojai? Juk Grigiškės tam ir buvo prijungtos - siekiant padidinti srautą Karaliaus Mindaugo tiltu ir taip galutinai užkimšti miesto gatves...
Absurdo komedija ta Lietuva. Rodos, kad žmonės tik iš medžių išlipę.
/\ nu gerai gerai, nereikia čia jau visai į pasakas nusivažiuoti nėra taip tiesiog metro efektyvūs tik gerokai tankesniuose ir didesniuose pagrinde gyv. skaičiumi miestuose, juk tai daug kartų minėta ir kaip dar vienas akivaizdus dalykas pabrėžiamas - viešasis transportas didžiąją (beveik absoliučią dienos dalį) važinėja apytuštis, tai kam tas metro???? reikia kuo labiau gerinti viešąjį transportą, dažninti reisus, pirkti naujausias transporto priemones, reklamuoti - visaip skatinti žmones nesėsti į automobilius, o tada ir pamatysim, kaip susitvarkytų su tuo viešasis esamas transportas, ir galbūt jau tik tada būtų galima mąstyti apie dar kitokią alternatyvą, nors ir abejoju tuom
Na va vyriokai pagaliau vėl aš jumis pagavau - problema yra ne gyventojų skaičius , o mašinų skaičius. Patys tai pasakėte. Klausimas protingiesiems kurmiams - ar pastačius metro mašinų skaičius sumažės? Atsakymas aiškus. O dėl buvimo - patikėk, Tau toli iki manęs. Kai būsi bent pabuvęs 50% Lietuvos centrų ir pravažavęs Lietuvos keliais ir šunkeliais bent 10 000 km, tada gal ir bus verta galvoti. kai pamatysi griūvančius kaimus, apleistas sodybas, laukus užžėlisius piktžolėmis, sugriautas gamyklas... Tada bent jau pradėsi mąstyti...
Kad Vilniui reikalinga nauja efektyvesnė ir patogesnė viešojo transporto rūšis (nebūtinai važiuojanti po žeme), tai yra paprasčiausias faktas ir tokie teiginiai, kad Lietuvoje yra apleistų sodybų, aš kaunietis, mėnulyje neauga žolė yra apgailėtini ir šio fakto toli gražu nekeičia.
/\ nu gerai gerai, nereikia čia jau visai į pasakas nusivažiuoti nėra taip tiesiog metro efektyvūs tik gerokai tankesniuose ir didesniuose pagrinde gyv. skaičiumi miestuose, juk tai daug kartų minėta ir kaip dar vienas akivaizdus dalykas pabrėžiamas - viešasis transportas didžiąją (beveik absoliučią dienos dalį) važinėja apytuštis, tai kam tas metro???? reikia kuo labiau gerinti viešąjį transportą, dažninti reisus, pirkti naujausias transporto priemones, reklamuoti - visaip skatinti žmones nesėsti į automobilius, o tada ir pamatysim, kaip susitvarkytų su tuo viešasis esamas transportas, ir galbūt jau tik tada būtų galima mąstyti apie dar kitokią alternatyvą, nors ir abejoju tuom
Tam yra skirti rinkos tyrimai ir galimybių studijos, kurios atsako į visus klausimus. Atliktos jos ir parodytu, kiek rentabilus metro būtų. Iki to, mes tik tuščiai burną aušinam.
Kokia graza? tu turejai omenyje pelna? logiskai galvojant metro turetu vazineti nuo ryto iki vakaro taip kaip ir autobusai. metro turetu buti brangesnis ,nei autobusai. tai jei autobusu parkai neissilaiko vazinedami ne piko valandomis,nes truksta keleiviu ir reikia dotaciju is savivaldybes, tai is kur metro, budamas pats kelis kart brangesnis ,duos pelna?
Leisk paklausti, kokiais duomenimis remiesi teigdamas, kad autobusų parkas neišsilaiko būtent dėl keleivių trūkumo?
Ir grįžtant prie metro temos:
Kodėl metro, kaip socialinė paslauga, turi būti pelninga ir ar apskritai tai yra įmanoma normaliomis sąlygomis?
Pasikartosiu, ką esu sakęs prieš pusmetį: Zuoko sumanytas ir beveik prastumtas tramvajus nėra tramvajus, o yra LRT (light rail transit), o šitas terminas lietuvių kalboje atitikmens neturi, todėl ir vadinamas tramvajumi ir aš abiem rankom už LRT
Leisk paklausti, kokiais duomenimis remiesi teigdamas, kad autobusų parkas neišsilaiko būtent dėl keleivių trūkumo?
Ir grįžtant prie metro temos:
Kodėl metro, kaip socialinė paslauga, turi būti pelninga ir ar apskritai tai yra įmanoma normaliomis sąlygomis?
O tu manai neissilaiko del to,kad ten koks direktorius gauna 10 000 algos? tai katino asaros. as nesuprantu tu norinciu metro. vienas dalykas tai,kad autobusu parkai siandien su keleiviu srautais susitvarko. antra jus kazkaip keistai galvojate,kad metro finansuoti kazkokie mistiniai verslininkai,ES ir panasiai. Nieko panasaus. finansuojama butu is biudzeto , is visu jusu mokesciu ir reiskia tu pinigu negautu kitos sferos: svietimo,medicinos ir pan.
Pasikartosiu, ką esu sakęs prieš pusmetį: Zuoko sumanytas ir beveik prastumtas tramvajus nėra tramvajus, o yra LRT (light rail transit), o šitas terminas lietuvių kalboje atitikmens neturi, todėl ir vadinamas tramvajumi ir aš abiem rankom už LRT
Tai kaip čia, tau patinka ta Zuoko idėja vien dėl angliško pavadinimo?
Ar dar norit, kad gatves užkimštų ne tik mašinos, bet ir tramvajai (LRT?)?
Ir iš viso, kol pastatys tą (metro/tramvajų ar dar ką), tai praeis begalė laiko. Visi tik ir trina rankas pinigų gauti, visokius nelegalius konkursus daro. Kuo didesnis Lietuvoje projektas, tuo lėčiau jis įvykdomas, pavyzdžių turim. Tai va, visi plauna pinigus, paskui koks teisinguolis pamato visa tai ir į teismus paduoda, ir dar begalė skandalų, aferų ir pinigų plovimų įvyksta... Tai va, nei aš nei jūs su savo kalbom ar verslininkai-psichopatai, kurie šventai įsitikinę savo nesąmonių teisingumu ir galėtų gult ant traukinuko bėgių, nepastatysim to metro. Geriausiu atveju Vilnius turės bent 1 metro liniją po kokių ~20 metų (1 linija nesinaudos visas miestas!), tai siūlau per tuos metus geriau pribezdėt troleibuso sėdynę, o ne važinėt išsipusčius automobiliu ir rėkt, kad reikia metro, o galiausiai ir toliau naudotis automobiliu (juk "viešuoju transportu važinėja tik pensininkai ir bomžai!"). O padarius metro vėl rėkt: nėra apinkkelių, jokių kelių, blogas susisiekimas! Nors dar nežinia ar išvis metro/kažkas bus. Taigi, geriau jau padaryt normalius aplinkkelius ir kelius, kol dar neužstatė namais jų trasų. Svarbiausia, žmonės nežino ko nori.
O kažkas minėjo, kad iškėlus ministerijas sumažėtų kamščių... Absurdas: kiek reikėtų pinigų už kurą diplomatų sumokėti, o ypač kai net dabar kai valdininkai važinėja darbo mašinomis bele kokiais reikalais...
vel pasikartosiu,kad rentabiluma, keleiviu srautus,geriausius marsrutus, nustatys naujas rengiamas susisiekimo infrastrukturos pletros specialusis planas, rengiamas Vilniaus savivaldybes. Tas pats spec planas uzvien ir iteisins naujos rusies idiegima (kaip teises aktas).
uzbegdamas uz akiu pasakysiu,kad spec planas platesnis reikalas,nei galimybiu studija, nes jis atsakys i visus klausimus,kiap ir galimybiu studija,bet dar priedo ir iteisins
Galim čia svaičiot apie bet kokį metro, bet posovietinis lietuvis yra toks individualistas, kad jam nors ir malūnsparnį siūlyk nuo namų, bet jei ten bus dar keli keleiviai ir reikės šiek tiek derintis prie jų, jis vis tiek važiuos mašina. Nežinau, kaip nuo šito galima atpratinti, nors ir kamščiuose stringa, ir kuras brangus, bet nors tu ką. Gal laikas šiek tiek atpratins. Todėl decentralizacija gal kiek Vilniuje sumažintų mašinų vergų (nors ir padidintų kitur) ir padėtų spręsti brangiosios sostinės transporto problemas.
Galim čia svaičiot apie bet kokį metro, bet posovietinis lietuvis yra toks individualistas, kad jam nors ir malūnsparnį siūlyk nuo namų, bet jei ten bus dar keli keleiviai ir reikės šiek tiek derintis prie jų, jis vis tiek važiuos mašina. Nežinau, kaip nuo šito galima atpratinti, nors ir kamščiuose stringa, ir kuras brangus, bet nors tu ką. Gal laikas šiek tiek atpratins. Todėl decentralizacija gal kiek Vilniuje sumažintų mašinų vergų (nors ir padidintų kitur) ir padėtų spręsti brangiosios sostinės transporto problemas.
Kas sakė, kad kuras brangus ? Gi didžiosios daugumos automobilistų mašinos yra vandeniu varomos. Kuras brangus yra tik VT, dėl to nelabieji vis bilietus brangina, tik VT važinėti yra brangu. Bet čia gaunasi vėl iš pradžios...
Ministerijos turi dirbti Lietuvos žmonėms, o ne sau, jų tapusavio bendravimas gali vykti elektroninis. Tik mažiau korupcijos būtų. Ir šiaip ministerijos žiuriai išpūstos, kitaip tariant didelės pinigų plovyklos. O paskutinis pasakymas viska atskleidžia, kad nenorite su Lietuvos kaimiečiais gyventi. O apie specelistus jūsų, tai žinote....
Na manau jau laikas priprasti, kad Lietuvos sostinė yra Vilnius ir visada bus bei baigti tą kvailą miestų susipriešinimą. Tik kai kurie vieno miesto gyventojai to dar nesugeba ir vaizduoja didesnę bambą už visus (nors kiek pastebėjau studijuodamas Kaune, tokių yra nykstama mažuma, tik jie garsiai reiškiasi). Ir nėra Vilniaus gyventojai vien biurokratai bei vagys, o mes mokęsčius mokam kuriuos jie juos VAGIA (teko girdėt ir tokių pasisakymų ).
kai pamatysi griūvančius kaimus, apleistas sodybas, laukus užžėlisius piktžolėmis, sugriautas gamyklas... Tada bent jau pradėsi mąstyti...
Kad nemažai toli nuo visko esančių kaimų ištuštėja yra visai natūralu. Tiesiog tam ten niekam kitam nėra perspektyvų, išskyrus žemės ūkį. Dabar nemažai žmonių nori užssimti ne juo, o kitais dalykais (matyt tiesiog neapsimoka), tai ri keliasi ten kur tam yra perspektyvų. Ką tu siūlytum su jais daryti. Na net sustabdęs visų miestų plėtrą tu nepriversi žmonių ten važiuoti ir dirbti žemę.
Pasikartosiu, ką esu sakęs prieš pusmetį: Zuoko sumanytas ir beveik prastumtas tramvajus nėra tramvajus, o yra LRT (light rail transit), o šitas terminas lietuvių kalboje atitikmens neturi, todėl ir vadinamas tramvajumi ir aš abiem rankom už LRT
Deja, ne. Zuoko tramvajus buvo paprastas, gatvėm kartu su bendru srautu važiuojantis tramvajus.
Kad Vilniui reikalinga nauja efektyvesnė ir patogesnė viešojo transporto rūšis (nebūtinai važiuojanti po žeme), tai yra paprasčiausias faktas ir tokie teiginiai, kad Lietuvoje yra apleistų sodybų, aš kaunietis, mėnulyje neauga žolė yra apgailėtini ir šio fakto toli gražu nekeičia.
Somalio vaikai badauja, o jūs čia svarstote apie metro!
vel pasikartosiu,kad rentabiluma, keleiviu srautus,geriausius marsrutus, nustatys naujas rengiamas susisiekimo infrastrukturos pletros specialusis planas, rengiamas Vilniaus savivaldybes. Tas pats spec planas uzvien ir iteisins naujos rusies idiegima (kaip teises aktas).
uzbegdamas uz akiu pasakysiu,kad spec planas platesnis reikalas,nei galimybiu studija, nes jis atsakys i visus klausimus,kiap ir galimybiu studija,bet dar priedo ir iteisins
Matai tada galima daryti studija ir apie tai ar diena sviecia saule ir pan. svarbu pinigus is biudzeto paimti. suprantu ,kai vykdo panasias studijas kai reikia nuspresti del neaiskiu dalyku,o dabar dienos metu puse autobusu parko stovi galiniuose zieduose ,o bus daroma studija ar koks ten spec planas ar reikia metro:-)) juokinga ir graudu
Matai tada galima daryti studija ir apie tai ar diena sviecia saule ir pan. svarbu pinigus is biudzeto paimti. suprantu ,kai vykdo panasias studijas kai reikia nuspresti del neaiskiu dalyku,o dabar dienos metu puse autobusu parko stovi galiniuose zieduose ,o bus daroma studija ar koks ten spec planas ar reikia metro:-)) juokinga ir graudu
Nepergyvenk, praeivi, ir be tavęs bus susitvarkyta. O apie saulės švietimą dieną gali pats studijas daryti.
Comment