Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė AIRzol Rodyti pranešimą
    Tai juk viešasis transportas, o ne UABas. Tai yra visų mūsų, tarsi ligoninės ar mokyklos. Jos tiesiogiai uždirba pinigus? Ne, bet pagydyti ir išsimokslinę žmonės netiesiogiai grąžina šimtus kartų daugiau, nei buvo investuota į tas įstaigas ir galiausiai savo mokesčiais išlaiko jas. VT gali daryti pelna iš bilietėlių? Ne, bet dėl kamščių miestai praranda milijardus litų, o VT išsprendęs bent dalį kamščių problemų jau netiesiogiai atsiperka. Gal nustokim mąstyti kaip kaimiečiai vieną sykį?


    Teisingai ,todel viskas turi buti daroma 'proto ribose'. viesasis transportas neduoda pelno,bet siuo metu jis pilnai susitvarko su keleiviu pervezimu. todel nebutina mesti milijardiniu sumu metro,geriau jau tuos pinigus panaudoti ekonomikai kitose srityse.

    Comment


      Parašė Arartas Rodyti pranešimą
      o tu aisku metro isivaizduoji toki,kaip Londone ar Maskvoj?keli simtai kilometru liniju,traukiniai gigantai ir keleiviu tiek,kad veidais prisispaude prie langu?

      na tai labadiena, nes kaip jau kalbeta buvo,yra lengvieji metro,kurie yra pritaikyti mazesniems miestams,turintiems 100k-700k gyventoju
      O tu žinai, kad iš tų ~1,5, 90 % nukeliaus į žemės darbus, betona ir komunikacjų iškėlima, bus užkasta tikintis, kad atsipirks... kada nors...

      Comment


        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
        Teisingai ,todel viskas turi buti daroma 'proto ribose'. viesasis transportas neduoda pelno,bet siuo metu jis pilnai susitvarko su keleiviu pervezimu. todel nebutina mesti milijardiniu sumu metro,geriau jau tuos pinigus panaudoti ekonomikai kitose srityse.
        O kas nustatė, kad metro/tramas jau ne proto ribose? Be to, kątik daviau nuorodą, kur parašyta prarandamos sumos dėl kamščių.
        www.lt-lv-forum.org/

        Comment


          Parašė Arartas Rodyti pranešimą
          o tu aisku metro isivaizduoji toki,kaip Londone ar Maskvoj?keli simtai kilometru liniju,traukiniai gigantai ir keleiviu tiek,kad veidais prisispaude prie langu?

          na tai labadiena, nes kaip jau kalbeta buvo,yra lengvieji metro,kurie yra pritaikyti mazesniems miestams,turintiems 100k-700k gyventoju

          Zmogau koks skirtumas kaip tu pavadinsi ta metro : lengvuoju ,sunkiuoju ar dar kokiu kitokiu. Jei jam reikia rausti tunelius po zeme,tai islaidos bus labai panasios. o rausti reikia giliai,kad apsaugoti pastatus nuo sugriuvimo , tada prasideda problemos su gruntiniais vandenimis ( neris cia pat:-) ir visa tai sudarys tokiaaa pinigu suma , kad ojojoi.....

          Comment


            Parašė Adata Rodyti pranešimą
            O tu žinai, kad iš tų ~1,5, 90 % nukeliaus į žemės darbus, betona ir komunikacjų iškėlima, bus užkasta tikintis, kad atsipirks... kada nors...
            Šaltinis? Ar tiesiog žongliruojame skaičiukais, kaip mums patinka? Galiausiai renovuoti komunikacijas kažkada vistiek reiks.
            www.lt-lv-forum.org/

            Comment


              Parašė AIRzol Rodyti pranešimą
              Atsiprašau nesupratau?
              Tai ministerija su keiais tukstančiais tarnautojių ir turėtu atlikinėti tokius palyginamuosius skaičiavimus ir kurti strategijas, o ne kavute su brendžiu gerti...

              Comment


                Parašė AIRzol Rodyti pranešimą
                Šaltinis? Ar tiesiog žongliruojame skaičiukais, kaip mums patinka? Galiausiai renovuoti komunikacijas kažkada vistiek reiks.
                Nu va išlino taip ir gausis Vilnius metro dare, komunikacijas pasiremontavo..... už kieno pinigėlius Vel pakausiu, o kodel miestas kominikaciju nesitvarko, tuopaciu ir metro paleistu... už savo nulius...

                Gaila, kad iškraipom diskusijos esme, bet kaip vadovas pasakyčiau užteks čia niekus taukšti apie tą mero marš pamokas daryti..
                Paskutinis taisė Adata; 2009.02.11, 13:50.

                Comment


                  Parašė Adata Rodyti pranešimą
                  Tai ministerija su keiais tukstančiais tarnautojių ir turėtu atlikinėti tokius palyginamuosius skaičiavimus ir kurti strategijas, o ne kavute su brendžiu gerti...
                  iš kur žinote, kad jo tie nedaro?
                  www.lt-lv-forum.org/

                  Comment


                    Parašė AIRzol Rodyti pranešimą
                    O kas nustatė, kad metro/tramas jau ne proto ribose? Be to, kątik daviau nuorodą, kur parašyta prarandamos sumos dėl kamščių.

                    Nebuvau tu uzsienyje ir nematei kas tai yra kamsciai. Tai kad vilniuje pastovi 15-20 minuciu ir del to reiketu kisti milijardus po zeme tikintis,kad koks kas desimtas vairuotojas is masinos perses i metro.....
                    Ar daug jusu persedo is autobusu i traukinuka ,kuris veza i aerouosta? nepersedote,nes autobusu patogiau,nuveza prie pat uosto duru,nereikia tampytis su tasemis laiptais ir pan. tas pats bus ir su metro. jo stoteles bus dar kelis kart tolesniais atsumais , nei tas traukinukas nuo aerouosto duru:-)

                    Comment


                      Parašė Adata Rodyti pranešimą
                      Nu va išlino taip ir gausis Vilnius metro dare, komunikacijas pasiremontavo..... už kieno pinigėlius
                      Kai nebelieka argumentų, prasideda sapalionės
                      www.lt-lv-forum.org/

                      Comment


                        Parašė Adata Rodyti pranešimą
                        Tai ministerija su keiais tukstančiais tarnautojių ir turėtu atlikinėti tokius palyginamuosius skaičiavimus ir kurti strategijas, o ne kavute su brendžiu gerti...
                        ponas adata,as zinokite tikrai perkaitau jusu zinutes po 2-3 kartus,kad isikirsciau,ka parasete...ne visada pavyksta

                        Comment


                          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                          Nebuvau tu uzsienyje ir nematei kas tai yra kamsciai. Tai kad vilniuje pastovi 15-20 minuciu ir del to reiketu kisti milijardus po zeme tikintis,kad koks kas desimtas vairuotojas is masinos perses i metro.....
                          Kartoju trečiąsyk: Vilnius praranda 1,5mlrd kasmet dėl kamščių. Suma nuo to nesumažėja net jei kitose šalyse kamščiai didesni 100 kartų.
                          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                          Ar daug jusu persedo is autobusu i traukinuka ,kuris veza i aerouosta? nepersedote,nes autobusu patogiau,nuveza prie pat uosto duru,nereikia tampytis su tasemis laiptais ir pan. tas pats bus ir su metro. jo stoteles bus dar kelis kart tolesniais atsumais , nei tas traukinukas nuo aerouosto duru:-)
                          Lygini nesulyginamus dalykus. Pastačius metro/trama reiks keisti ir troleibusų, autobusų sistemą, kad niekas nesidubliuotų ir būtų maksimaliai patogu.
                          www.lt-lv-forum.org/

                          Comment


                            Parašė Adata Rodyti pranešimą
                            Tau dar nenusibodo varyti propogandos. Taigi aiškiai išdėstė kodėl Viniaus metro = Lietuvos pinigai į balą. Klausimas paprastas, už ką Vilnius statys ????????? Už kokius pinigus kurs sau komforta ???????? Ką nėra kur pinigų kišti ??????? Už Lietuvos pinigus, tai kokia nauda tai Lietuvai konkrečiai ???????
                            tu komentuoji vien dėl komentavimo. akivaizdu, kad nieks neturi pinigų metro tiesimui. nei sapnuoja vilnius, nei europa duos, nei lietuva gaus. ir visa šnekta. o kad tu atmeti metro kaip galimybę spręsti visų pirma neprotingų žmonių problemas - tai jau tavo sąžinės reikalas.

                            ir dar čia kažkas minėjo, kad decentralicija= subalansuota plėtra...
                            absurdas.
                            subalansuota plėtra tai plėtros modelis paremtas galimybe koncentruoti multifunkcinius darinius.

                            Comment


                              Parašė AIRzol Rodyti pranešimą
                              Kartoju trečiąsyk: Vilnius praranda 1,5mlrd kasmet dėl kamščių. Suma nuo to nesumažėja net jei kitose šalyse kamščiai didesni 100 kartų.

                              Lygini nesulyginamus dalykus. Pastačius metro/trama reiks keisti ir troleibusų, autobusų sistemą, kad niekas nesidubliuotų ir būtų maksimaliai patogu.


                              Na tas nuostoliu paskaiciavimas del kamsciu-labai salyginas dalykas. tiksliai to neimanoma apskaiciuoti, cia daugiau remiamasi prielaidomis. O del autobusu liniju keitimo ,tai juk daviau labai gera pavyzdi apie vilniaus aerouosta: traukinuko ir autobuso stoteles viena nuo kitos per koki 150 metru,bet zmones vis tiek renkasi autobusa,nes patogiau.

                              Comment


                                Parašė AIRzol Rodyti pranešimą
                                Šaltinis? Ar tiesiog žongliruojame skaičiukais, kaip mums patinka? Galiausiai renovuoti komunikacijas kažkada vistiek reiks.


                                Ka jus cia snekate apie komunikacijas??? Jei metro tunelis eitu taip negiliai,kad siektu komunikacijas,tai visi namai virs jo sugriutu. Metro eina giliai po zeme,ne viena desimtis metru,nera ten jau jokiu komunikaciju ,tik gruntiniai vandenys ir kietesne ar minkstesne uoliena. Sugriautumete visa miesta sitaip aukstai pavirsiuje statydami metro:-)))

                                Comment


                                  Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                  Na tas nuostoliu paskaiciavimas del kamsciu-labai salyginas dalykas. tiksliai to neimanoma apskaiciuoti, cia daugiau remiamasi prielaidomis. O del autobusu liniju keitimo ,tai juk daviau labai gera pavyzdi apie vilniaus aerouosta: traukinuko ir autobuso stoteles viena nuo kitos per koki 150 metru,bet zmones vis tiek renkasi autobusa,nes patogiau.
                                  Tas pvz labai blogas, nes tiesiog buvo užmesta matrisė ant daugybę metų stovėjusių begių. Nebuvo tiesta bėgių specialiai šiam tikslui, todėl ir gaunasi truputį nepatogu. Plius reikia laiko įprasti žmonėms, kad egzistuoja toks daiktas.
                                  www.lt-lv-forum.org/

                                  Comment


                                    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                    Ka jus cia snekate apie komunikacijas??? Jei metro tunelis eitu taip negiliai,kad siektu komunikacijas,tai visi namai virs jo sugriutu. Metro eina giliai po zeme,ne viena desimtis metru,nera ten jau jokiu komunikaciju ,tik gruntiniai vandenys ir kietesne ar minkstesne uoliena. Sugriautumete visa miesta sitaip aukstai pavirsiuje statydami metro:-)))
                                    diskusiją su tavim bagiu. Nesu Don Kichotas- su vėjo malūnais nesimušu.
                                    www.lt-lv-forum.org/

                                    Comment


                                      Parašė Adata Rodyti pranešimą
                                      Čia irgi begalės problemų dėl neatsakingų plėtros sprendimų. Puikiai visi persimetėm į priemesčius, prisistatėm gražių namų, dabar reikia statyti kelius 20 trobų, vaikus į mokyklas surinkti, viešajį transporta pasiūsti. O sausakimšas transportas Vilniuj nešantis skolas tai visiškas nonsensas. Privatizuoki pamatysite tikrus pinigus, tikrus pelnus...

                                      Na viesasis transportas duoda nuostolius vien tik todel,kad jis vazineja praktiskai ne tik piko valandomis (kai viskas apsimoka ir yra didelis pelnas) ,bet ir nuo 4 val ryto iki 24.00 ir kartais dar ilgiau kai kuriuose marsrutuose. Jei vazinetu taip kaip mikriukai ,tik tuomet kai naudinga ,piko valandomis,tai aisku butu pelningas.

                                      Comment


                                        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                        Zmogau koks skirtumas kaip tu pavadinsi ta metro : lengvuoju ,sunkiuoju ar dar kokiu kitokiu. Jei jam reikia rausti tunelius po zeme,tai islaidos bus labai panasios. o rausti reikia giliai,kad apsaugoti pastatus nuo sugriuvimo , tada prasideda problemos su gruntiniais vandenimis ( neris cia pat:-) ir visa tai sudarys tokiaaa pinigu suma , kad ojojoi.....
                                        sudarys tokia suma,kokia moka normalios valstybes uz metro. Lietuvoje- 125 mln uz km.

                                        o kad nera skirtumo tarp metro ir lengvojo metro,tai klystate. kaip yra skirtumas,ar ikaitus vaduoti tankais ar be ju,taip ir lengvasis metro anaiptol nelygu metropolitenui. ir kaina tai Ypac nulemia,nes mazesni tuneliai,pigesni riedmenys,amzesnis statybu mastas...

                                        Comment


                                          Parašė AIRzol Rodyti pranešimą
                                          Tas pvz labai blogas, nes tiesiog buvo užmesta matrisė ant daugybę metų stovėjusių begių. Nebuvo tiesta bėgių specialiai šiam tikslui, todėl ir gaunasi truputį nepatogu. Plius reikia laiko įprasti žmonėms, kad egzistuoja toks daiktas.


                                          Koks skirtumas ant kokiu ten begiu. ar tu visiskai nesupratai pavyzdzio? Juo as tau norejau parodyti,kad kaip tu beperorganizuotum viesaji transporta mieste,vis tiek nebus taip,kad stoteles butu visai salia viena kitos. Kad islipes is autobuso tu is karto patenki prie nusileidimo i metro. bus gabaliukas kuri vis tiek reikes paeiti. ir parodziau pavyzdi,kad zmones nenori ir tu 200 metru paeiti,o seda is karto i autobusa ir viskas. tas pats laukia ir metro.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X