va, koks transportas man patinka, atrodo estetiškai... tik brangus aišku... :
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro Vilniuje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė dts Rodyti pranešimąisviso jus galvojat kad lietuvis perses is automobilio i metro? jei taip tai linkiu atsibusti...
Comment
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąO gatvių platinti tikrai nereikia. Reikia elgtis priešingai - kamščiai turi didėti tiek, kol užknis kiekvieną iš jūsų, automobilininkai, negyvai, ir taip galbūt privers susimąstyti ir pradėti gyventi atsakingai ir kaip brandžios visuomenės nariui, kuriam negėda ar ne nediskomfortiška važiuoti visuomeniniu transportu (kiek naujų autobusų Vilniuje - ką, nekomfortiškos mašinos? Suprasčiau, jei važiuotų seni apipuvę kelmai. O bomžus turi tvarkyti griežta fizinė ir bilietų kontrolė).
Vienintelė problema - vairuotojai, kurių padėtį žadama bloginti, sudaro nemažą rinkėjų dalį, ir tikėtina, kad nelabai kokia valdžia drįs tuo atvirai užsiimti.
Parašė sleader Rodyti pranešimąMan idomu kiek reiktu pralaukt, kol visi imtu važinėt kaip Maskvoje: šaligatviais ir žolynais, jei į gatvių infrastruktūros plėtrą nebūtų nė kiek investuojama ir kreipiama dėmesio.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPersodinti reikes naudojant ekonomine prievarta - draudziamas arba mokamas ivaziavimas, arba labai brangus parkavimas Senamiestyje, Centre, kituose traukos centruose. Kai automobiliu bus 5 ar 10 kartu brangiau vazineti, tada ir perses. <...> gerokai pakeltu parkavimo kainas senamiestyje ir centre, uzdraustu kai kuriose gatvese statyti masinas.
Comment
-
Parašė furtivete Rodyti pranešimą(...) kokia valdžia drįs tai [ekonomiškai versti rinktis VT] padaryti?..
Žinoma, ši idėja nėra tobula (gal ir ne iki galo išmąstyta), tad laukiu kritikosI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąAtsakysiu į klausimą klausimu: o kuri valdžia išdrįso VT bilietų kainas pakelti iki 1,8/2,5 Lt? Na, jeigu jau ta valdžia pasakė "a", tai tegul nebetyli tardama "b": a) vienkartinis įvažiavimas į Senamiestį (išskyrus jame gyvenančius) - 1€ (3,5Lt); b) parkavimas Senamiestyje - 2€/val. (7Lt/val.); c) (jau labai sena mano idėja) nutiesti naują 2 juostų gatvę, skirtą tik VT. Kol kas numačiau tik vieną tokios gatvės maršrutą, bet manau dėl gana reto Vilniaus gatvių tinklo galima ir daugiau nutiesti (tai vis tiek bus pigiau nei metro). Gyvenu Baltupiuose, tad ir trasa atitinkama: gatvė prasideda Didžiojoje Riešėje (1050 gyventojų plius greta esantys Riešės ir Raudondvario kaimai), maždaug ties Molėtų ir Beržų gatvių sankryža; toliau tęsiasi į pietus lygiagrečiai Molėtų plentui pro Vanaginę, tada pro Mokslininkų ir Noragiškių gatvių sankryžą Bajorų rytiniu pakraščiu iki Liudo Giros gatvės galo. Tada tęsiasi lygiagrečiai šiai, t.p. Stanevičiaus ir Gelvonų gatvėmis. Tada kerta Ozo gatvę per viaduką ties AKROPOLIS ir netrukus lenda į tunelį. Saltoniškių ir Ukmergės gatvių sankryžą siūlau panaikinti, o mano minėtas tunelis prasidėjęs už Akropolio baigtųsi Saltoniškių gatvėje.
Žinoma, ši idėja nėra tobula (gal ir ne iki galo išmąstyta), tad laukiu kritikos Atvaizdas
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTai čia galvoji, kaip pačiam būtų naudingiau, o ne miestui. Aš irgi galiu pasiūlyti trasų man naudingais maršrutais. Dabar nuo santariškių iki centro su mikriuku per kelioliką minučių galima nuvažiuoti, nematau čia reikalo tiesti kažkokių tunelių dėl viešojo transporto.
Kaip ir minėjau - tebelaukiu kritikos...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąAtsakysiu į klausimą klausimu: o kuri valdžia išdrįso VT bilietų kainas pakelti iki 1,8/2,5 Lt?
Comment
-
Parašė furtivete Rodyti pranešimąČia nelabai buvo pasirinkimo - nebūtų pakėlę, kažin ar autobusai būtų nuo naujų metų į gatves išvažiavę (parkas didžiulėj skoloj) - tada valdžiai kur kas riesčiau būtų. O troleibusininkai, kaip šiandien paaiškėjo, ir pakėlus streikuot nori. Jei ką, Vilniuj visuomeninis transportas iki šito kainos pakėlimo kainavo pigiau nei: Kaune, Klaipėdoj, Šiauliuose, Alytuje - vienkartiniais bilietais, Panevėžyje - mėnesiniais bilietais (gal ir dar daugiau miestų, bet šiuose - tikrai). Sakyk, jei reikės konkrečių šaltinių. Plačiau apie tai rašiau šio forumo temoj "Viešasis transportas" 2008.11.12, 21:31 ir vėliau vykusioj diskusijoj.
O kad streikuoja, tai čia jau "išpindėjimas". 3 tūkst. Lt tegu ir ant popieriaus - nebloga alga. Mokytojai su aukštuoju išsilavinimu ne daugiau gauna (o kiek vairuotojų yra su aukštuoju išsilavinimu? ).
O kainų palyginimas su kitais miestais nelabai logiškas. Jau seniai įrodyta, kad didesnis ūkis yra ekonomiškesnis (jeigu teisingai ir ūkiškai tvarkomas). Gyvenau Panevėžyje, ir jame sausakimšas autobusas - ganėtinai retas vaizdas, pagaliau Panevėžyje nedaug liko "ilgų" autobusų.Paskutinis taisė Wycka; 2008.11.25, 23:33.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąpagaliau Panevėžyje nedaug liko "ilgų" autobusų.
Beje, Panevėžyje autobusai dažniausiai važinėja laisva pavara. Įsibėgėja iki kokių 40 km/h ir rieda...
Bet tai ne visiškai į temą...
Palyginkime Maskvą ir Paryžių - abu labai dideli miestai. VT važinėjančiųjų skirtumas akivaizdus, Maskvoje sausakimši metro, ko nepamatysi Paryžiuje.
Vilnius - Rytų Europa, VT važinėjančiųjų čia procentualiai kone tris kartus daugiau nei Vakarų Europoje.
Ir vis dėlto, kodėl Lietuvos VT skęsta skolose?Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2008.11.25, 23:37.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąĮtariu, kad vienas Karosa beliko, MAN ir Renault turbūt jau nurašyti.
Beje, Panevėžyje autobusai dažniausiai važinėja laisva pavara. Įsibėgėja iki kokių 40 km/h ir rieda...
Comment
-
Parašė dts Rodyti pranešimąkiek as vaziuoju su 16, tai jis visada pilnas... bet tema ne apie tai
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąNESUTINKU. VT parkai skoloje todėl, kad savivaldybė nevykdo pačios prisiimtų įsipareigojimų. Taip ir toliau darant, metro ar tramvajus bus "ciela pravalas" - VT įklipms į dar didesnes skolas. Pagaliau ir lengvatos pernelyg išpūstos (apie tai jau esu keliskart rašęs).
O kad streikuoja, tai čia jau "išpindėjimas. 3 tūkst. Lt tegu ir ant popieriaus - nebloga alga. Mokytojai su aukštuoju išsilavinimu ne daugiau gauna (o kiek vairuotojų yra su aukštuoju? ).
O kainų palyginimas si kitais miestais nelabai logiškas. Jau seniai įrodyta, kad didesnis ūkis yra ekonomiškesnis (jeisu teisingai ir ūkiškai tvarkomas). Gyvenau Panevėžyje, ir jame sausakimšas autobusas - ganėtinai retas vaizdas, pagaliau Panevėžyje nedaug liko "ilgų" autobusų.
Dėl vairuotojų nelabai ką noriu komentuot, tik, mano kukliu pastebėjimu, kol dar krizė neįsišvytravo visu pajėgumu, jie vis dar gali sau leisti parėkauti. Už vartų dar nestovi bedarbių, norinčių dirbti vietoj jų, ordos. O jei ir stovėtų, dar reiktų mėnesio kito "T" kategorijos apmokymų.
O dėl ūkių ekonomiškumo, tai masto ekonomija ne visais atvejais tinka. Nežinau Panevėžio autobusų tinklo, ir kiek ten yra nuostolingų maršrutų. Tačiau Vilniuje drąsiai galiu pasakyti, kad jų yra daugybė, ir į įvairias miesto puses, įvairiu laiku. Jie "nuvalgo" viską, ką uždirba pelningi maršrutai, tačiau dėl pačios viešojo transporto esmės yra būtini. Tarp kitko, viešasis sektorius ir šiaip dideliu ūkiškumu paprastai nepasižymi
Beje, nepamirškim ir tokio dalykėlio, kaip pragyvenimo lygis. Jo kontekste brangiausiam mieste Vilniuj pigiausias viešasis transportas - gan absurdiška. Palyginimui - privataus sektoriaus pavyzdėlis - įsivaizduokim, jog Vilniaus picerijų tinklas - pigesnis, nes ūkiškesnis, nei kokio Alytaus kavinukė..
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąĮtariu, kad vienas Karosa beliko, MAN ir Renault turbūt jau nurašyti.
Beje, Panevėžyje autobusai dažniausiai važinėja laisva pavara. Įsibėgėja iki kokių 40 km/h ir rieda...
Bet tai ne visiškai į temą...
Palyginkime Maskvą ir Paryžių - abu labai dideli miestai. VT važinėjančiųjų skirtumas akivaizdus, Maskvoje sausakimši metro, ko nepamatysi Paryžiuje.
Vilnius - Rytų Europa, VT važinėjančiųjų čia procentualiai kone tris kartus daugiau nei Vakarų Europoje.
Ir vis dėlto, kodėl Lietuvos VT skęsta skolose?
Comment
-
Parašė furtivete Rodyti pranešimąNelabai supratau to "NESUTINKU". Aš pats žinau, kad skolos dėl to, jog savivaldybė nevykdo savo finansinių įsipareigojimų. Tiesiog atsakiau į klausimą, kodėl valdžia, mano nuomone, nelabai drįsta branginti įvažiavimą į centrą, bet kelia transporto bilietų kaina. Tai su kuo nesutinkate? Su straipsniu, užsimenančiu, kad autobusai gali į gatves nebeišvažiuoti? Ar su tuo, kad toks neišvažiavimas būtų mažesnė blogybė valdžios reitingų atžvilgiu, nei kainų pakilimas?
Dėl vairuotojų nelabai ką noriu komentuot, tik, mano kukliu pastebėjimu, kol dar krizė neįsišvytravo visu pajėgumu, jie vis dar gali sau leisti parėkauti. Už vartų dar nestovi bedarbių, norinčių dirbti vietoj jų, ordos. O jei ir stovėtų, dar reiktų mėnesio kito "T" kategorijos apmokymų.
O dėl ūkių ekonomiškumo, tai masto ekonomija ne visais atvejais tinka. Nežinau Panevėžio autobusų tinklo, ir kiek ten yra nuostolingų maršrutų. Tačiau Vilniuje drąsiai galiu pasakyti, kad jų yra daugybė, ir į įvairias miesto puses, įvairiu laiku. Jie "nuvalgo" viską, ką uždirba pelningi maršrutai, tačiau dėl pačios viešojo transporto esmės yra būtini. Tarp kitko, viešasis sektorius ir šiaip dideliu ūkiškumu paprastai nepasižymi
Beje, Panevėžyje mikroautobuso bilieto kaina yra lygi autobuso bilieto kainai, pirktam iš vairuotojo (1,3 Lt).I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąNesutinku, kad toks neišvažiavimas būtų mažesnė blogybė valdžios reitingų atžvilgiu, nei kainų pakilimas. O kad parėkaus - kągi, prieš aštuonerius metus parėkavo - ir ką? Kas numirė? Tik mikriukai ir taksistai daugiau užsidirbo.
Dėl zuikių kontrolės sutinku. Kitoj temoj buvau pasiūlęs radikalesnį pokytį - įleisti tik pro priekines duris, kurį daug kas sukritikavo dėl laiko stokos. Nors aš visgi tikiuosi, kad stotelėse sugaištamą laiką galėtų kompensuoti toks priemonių kompleksas, kaip šviesoforų valdymas, A juostos, mokamas įvažiavimas į centrą, galų gale, kamščių sumažėjimas, nes tikrinant visus (transporte nebelikus bomžų ir zuikių), dalis vairuotojų galbūt mieliau persėstų į viešąjį.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąNorėčiau pakartot savo klausimą, kuris kažkur jau buvo rašytas. Tai ar metro pasieks, bei tenkins poreikius tų gyventojų, kurie gyveną ne labiau koncentruotuose mikrorajonuose, o miesto pakrasčiuose, prijungtose gyvenvietėse arba tuos kurių darbovietės yra pramoniniuose nuo centro labiau nutolusiuose rajonuose ? Mano suvokimu ir žiniomis, tai gyventojai, kurie važiuoja į centrą iš mikrorajonų ir dabar pakankamai intensyviai naudojasi visuomeniniu transportu, o gatves kemša didžiojis dalis tų vairuotojų, kuriem VT važiuoja labai neparankiai arba išvis susisiekimas su tomis vietovėmis į/iš kurių jie važiuoją yra gana sudėtingas.
Tam reikia 3 "smulkmenų":
1) prie visuomeninio transporto mazgo turi būti parkingai, kur saugiai palikti mašiną
2) turi būti finansinė prasmė (pvz perki visuomeninio transporto bilietą - parkavimas nemokamas, arba panašiai)
3) visuomeniniu transportu turi būti grečiau/patogiau nei sava mašina.
Šitai aktualu bene visame pasaulyje, ir Vilnius čia - ne išimtis ir ne pasaulio stebuklas. Beje, kad tokia sistema gali veikti ne tik su metro, bet ir su tramvajum arba autobusais.
Comment
-
Parašė dts Rodyti pranešimąisviso jus galvojat kad lietuvis perses is automobilio i metro? jei taip tai linkiu atsibusti...
Comment
Comment