Trūksta požeminės perėjos pratęsimo, kad iš perono galima būtų nueiti tiesiai į metro stotį.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro Vilniuje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąTrūksta požeminės perėjos pratęsimo, kad iš perono galima būtų nueiti tiesiai į metro stotį.Dear Sir,
Comment
-
Idomu kodel stotele prie Zaliojo tilto vadinsis Katedros aikste? Klaida?---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Parašė Maxas Rodyti pranešimąIdomu kodel stotele prie Zaliojo tilto vadinsis Katedros aikste? Klaida?
Comment
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąo kas ten per geltona linija prie geležinkelio stoties, vadinama "vakariniu aplinkeliu"?
suprantat, po tokių "išmintingų" vizualizacijų aš negaliu niekaip kitaip, kaip tik priešiškai kalbėt apie tokius "ekspertus"
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąBuvau aš kažkada pas juos... Įdomiai ten jie papaišę turėjo... Bet labai panašu į rožines skraidančio drambliuko svajones...Dear Sir,
Comment
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąo kas ten per geltona linija prie geležinkelio stoties, vadinama "vakariniu aplinkeliu"?
suprantat, po tokių "išmintingų" vizualizacijų aš negaliu niekaip kitaip, kaip tik priešiškai kalbėt apie tokius "ekspertus"
"Vakarinis", "Pietinis" - koks skirtumas, svarbu kad gražu Netgi katedros aikštė dėl metro išsikraustė į kitą upės pusę
Comment
-
Totalus Mle Mle.
Ir taip aisku kad cia yra Rentinio chebra: tas pats adresas, tie patys it sprendimai. Nu net tie patys adresai...
Antras dalykas - metro "galimybiu studija". Suvaroma vos ne kas antrame punkte. Kai pasiuliau didzgalviuj uz atitinkamus pinigus ir geresne padaryti - supyko.
Stumia savo tupa propaganda..
Kai su savivaldybe buvo susitikta, tie kam idomu paklause - lyginant su Tramo projektu, kuris buvo jau labai labai Notice To proceed arti, tai ka patys pripazino - suvarinejom Zuoka. Beje - taip ir pasake - kritikavome buvusia valdzia, daugiau nieko.
Visas projektas yra i grazu popieriuka ivyniotas diletantu darbo vaisius (organines kilmes trasos).
Juokingiausia, kad "metro kaina tik siek tiek didesne nei tramo"... Net neisivaizduoju kokiu ligoniu reikia buti kad taip sugalvoti...
O dar kiek laiko BENT viena linija ties? Koks tolkas is metro su tokiu tankumu, kai daugiau nei puse vilnieciu net siknos iki parduotuves nenunesa - reikia vezt..
O kol ta linija ties, t.y. tuos artimesnius 10 metu kaip minimum - ka darysime?
Vilnius vienintelis miestas lietuvoje kuris dar dabar - be aplinkelio. Utena, Siauliai, Panevezys, Klaipeda, Kaunas, Alytus - visi turi apvaziavimus. Vilnius?
Is esmes - del kuriu vietu susidaro kamstis? Del kokiu 5-6 sankryzu. Per visa miesta. Tereikia zymiai mazesniu investiciju - problema isspresta. Net to tramo nereiktu.
Sankryza prie Senuku ukmerges g, Sankryza prie spaudos rumu, Dar sankryza sian, ten ir ten - padaryk estakada.
Eismas nestos. Is salutiniu gatviu i eisma lengviau isilieti i srauta nei i kamsti.
Ne tiek daug ir reikia.
Ne lietuviu mentalitetui yra viesasis transportas.Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Vytautai - ar pasakysi kad as neteisus?Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Parašė yessuz Rodyti pranešimąVytautai - ar pasakysi kad as neteisus?
Parašė yessuz Rodyti pranešimąTotalus Mle Mle.
Ir taip aisku kad cia yra Rentinio chebra: tas pats adresas, tie patys it sprendimai. Nu net tie patys adresai...
Antras dalykas - metro "galimybiu studija". Suvaroma vos ne kas antrame punkte. Kai pasiuliau didzgalviuj uz atitinkamus pinigus ir geresne padaryti - supyko.
Stumia savo tupa propaganda..
Kai su savivaldybe buvo susitikta, tie kam idomu paklause - lyginant su Tramo projektu, kuris buvo jau labai labai Notice To proceed arti, tai ka patys pripazino - suvarinejom Zuoka. Beje - taip ir pasake - kritikavome buvusia valdzia, daugiau nieko.
Visas projektas yra i grazu popieriuka ivyniotas diletantu darbo vaisius (organines kilmes trasos).
Juokingiausia, kad "metro kaina tik siek tiek didesne nei tramo"... Net neisivaizduoju kokiu ligoniu reikia buti kad taip sugalvoti...
O dar kiek laiko BENT viena linija ties? Koks tolkas is metro su tokiu tankumu, kai daugiau nei puse vilnieciu net siknos iki parduotuves nenunesa - reikia vezt..
O kol ta linija ties, t.y. tuos artimesnius 10 metu kaip minimum - ka darysime?
Vilnius vienintelis miestas lietuvoje kuris dar dabar - be aplinkelio. Utena, Siauliai, Panevezys, Klaipeda, Kaunas, Alytus - visi turi apvaziavimus. Vilnius?
Is esmes - del kuriu vietu susidaro kamstis? Del kokiu 5-6 sankryzu. Per visa miesta. Tereikia zymiai mazesniu investiciju - problema isspresta. Net to tramo nereiktu.
Sankryza prie Senuku ukmerges g, Sankryza prie spaudos rumu, Dar sankryza sian, ten ir ten - padaryk estakada.
Eismas nestos. Is salutiniu gatviu i eisma lengviau isilieti i srauta nei i kamsti.
Ne tiek daug ir reikia.
Ne lietuviu mentalitetui yra viesasis transportas.
Dėl apvažiavimo - pritariu. Darbai yra vykdomi, taigi efekto ilgai laukti nereiks. Dėl šviesoforų sistemos, tai ji yra dar nefunkcionuojanti, o palaida bala. Ir tai tęsis dar iki pavasario, optimistiškai žiūrint.
Išvada: esi visiškai teisus.
Comment
-
Pasakysiu taip:
dirbu kontoroje, kuri, jei butu vykdomi kazkokie rimtesni veiksmai, butu viena is pretendenciu tiekti lokomotyvus/vagonus ir t.t. Nesvarbu - tramui ar metro.
Kai musu atstovai atvyko pasiteirauti apie esama situacija (kadangi pries tai zinojom kad gal kazkada labai greitai kazkas pajudes del tramo, bus skelbiami konkursai, bandysim dalyvaut etc.), tai gavome atsakyma - is esmes nieko - tik kritika.
Kai kazkur ponas didzgalvis paleido tema apie vilniaus metro, mes ten ilgai ir nuobodziai diskutavome. Tas man numete linka i ta savo super duper studija "kaip metro yra gerai"
Ten ja pasiskaiciau... Nu net nezinau kaip ir apibudinti...Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Parašė linelis Rodyti pranešimąTai nuvaziuokit ten dar karta, pamatysite ir projekta. Jei dar negirdejote, tai projektuoja Metroprojektas.
Juokingiausia kad:
"2007.07.27 Vilniuje buvo įregistruota UAB "Metroprojektas", kurios tikslas metropoliteno statinių projektavimo darbai. Iki 2015 m. t.y. metro statybų pradžios"
WTF?Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Parašė yessuz Rodyti pranešimąKai su savivaldybe buvo susitikta, tie kam idomu paklause - lyginant su Tramo projektu, kuris buvo jau labai labai Notice To proceed arti, tai ka patys pripazino - suvarinejom Zuoka. Beje - taip ir pasake - kritikavome buvusia valdzia, daugiau nieko.
"Zuoko tramvajaus" pagrindinė bėda buvo ta, kad projektas buvo stumiamas aklai, nediskutuojant ir akivaizdžiai meluojant. Pvz. buvo teigiama, kad tramvajus bus labai greitas (nestovės kamščiuose), ir tuo pat metu sakoma, kad tramvajus nepablogins eismo sąlygų kitiems (t.y. neatims juostų ir neuždarys gatvių automobiliams). Bet juk akivaizdu, kad šitaip būti negali - jeigu tramvajus nestovi kamščiuose, ant bėgių neturi būt jokio transporto, kas automatiškai reiškia 2 juostų paėmimą Pylimo g. ir Kalvarijų g.
"Metro judėjimas" iškėlė visus apsimelavimus į paviršių ir parodė, kad šituos 2 dalykus (greitumą ir nepablogintas sąlygas kitiems) miesto centre galima suderinti tik kasant tunelius. Iki šitos vietos "metro judėjimas" buvo naudingas judėjimas.
Tačiau, kaip matome, dabar šis judėjimas išsisėmė, paaiškėjo kad nelikus kritikos objekto ("zuoko tramvajaus" projektas po rinkimų išnyko), jie nesugeba sugeneruot jokių vertingų idėjų.
Tos jų vaikiškos schemutės ir moksleiviško lygio "studijos" tik kompromituoja pačią idėją, kad Vilniui reikia naujos, kamščius aplenkiančios viešojo transporto rūšies.
Comment
-
Is esmes tai taip.
Man, kaip lokomotyvu gamintoju atstovui - yra vienodai - tam ar anam teikti pasiulyma. vis tiek dideli pinigai B)
Kaip Vilniuje gyvenanciam - tai manau nereikia nei vieno nei kito, nes tikrai neatsipirks (naudos nebus tiek kiek deklaruojama).
Kaip Kaune gimusiam ir uzaugusiam (ir Kaunas visada sirdyje) tai galiu pasakyti - vilnius yra tragiskai suplanuotas ir beveik netinkamas gyventi.
Net nesneku apie gatviu plocius, tinkla bei visus apvaziavimus.Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
Comment