Čia "Metro Vilniuje", ar "Vilniaus viešasis transportas"?. Rinkitės vieną, ar ką?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro Vilniuje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąGeras, man tie kabantys tramvajai visai atiko. Berods, jų yra Dresdene:
http://upload.wikimedia.org/wikipedi...rgbahn_129.JPG
http://upload.wikimedia.org/wikipedi...webebahn_2.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedi...resden_116.JPG
Beje, Dresdeno mieste gyvena 480.347, su priemiesčiais - apie 800.000 gyventojų, panašiai kaip Vilniuje; tačiau miesto gyventojų tankumas maždaug dukart didesnis nei Vilniuje.
Dėl tankumo. Tikrai ne. Prie pat centro individualių namų kvartalai, per karą išsprogdinti tušti plotai. tik jų naujamiestis kiek tankesnis, bet ir tai 3-4 aukštų namai dominuoja.
O temą galima būtų ir pervardinti kaip nors Vilniaus ateities viešasis transportas ar kas nors tokio, nes jau atsiranda nepatenkintų diskusijomis
Comment
-
Parašė Magician Rodyti pranešimąČia "Metro Vilniuje", ar "Vilniaus viešasis transportas"?.
Comment
-
Vikipedijoj atsirado nauja Vilniaus metro schemutė:
Arz ©Paskutinis taisė Maxas; 2008.10.07, 18:27.---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Gal kas zinote su kokia programa (be photoshop) galima padaryti tokia schemute?---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
kaip vilniaus rentinio priešas, negaliu susilaikyti nepakomentavęs tos schemos: ką jie turi galvoje stotelės pavadinimu "jeruzalė"? nuo rentinio suplanuotos stotelės iki jeruzalės pašto yra bent 2 km atstumas!!! gerai kad dar nepavadino santariškėmis...
ir labai blogai, kad tokius dalykus daro - sukuria įspūdį, jog projektas apima visą miestą, deja... Kaip ir faktas, kad sistema mano numylėtąją gyvenamąją šiaurinę miesto dalį padaro kaimu šalia didmiesčio ir jokie privežamieji autobusai neišspręs keleivių srautų problemų
beje atkeipkit dėmesį, kad bet kuriame metro linijas vaizduojančiame žemėlapyje nukerpama šiaurinė miesto dalis, įskaitant ir fabijoniškes virš ateities g. (kaip ir rytuose antakalniui paliktas minimumas egistencijos).
Ar toks reiškinys nevadinimas socialinės tikrovės konstravimu?
Comment
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimą...negaliu susilaikyti nepakomentavęs tos schemos...
Parašė MaxasGal kas zinote su kokia programa...
Comment
-
Aš irgi pakomementuosiu schemutę
1) kas ten per burbulas (hub'as) tarp "viršuliškių" ir "pilaitės"?
2) tarp pilaitės ir viršuliškių juk atviri laukai - idiotizmas ten kasti tunelį
3) kaip suprasti tas neryškias linijas, pvz. tarp Viršuliškių ir litexpo? Lazdynuose ir Karoliniškėse metro nestos? Kaip ir tarp Katedros ir Antakalnio, beigi Žirmūnuose?
Bendras schemutės įvertinimas - sėsk du
Žinoma, kad tokios schemutės - grynas fantazijos vaisius, tačiau galima juk sufantazuoti ir protingų variantų.
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąNiekas to metro nestatys, tai gi del schemutes nera ko nervintis...
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąKaip manot, rentinys iš savo lėšų čia pučia?
rentinys gali tokį džiaugsmą sau leisti. o brangiausiai, mano manymu, iki šiol atsiėjo konferencija "naujajame vilniuje". o žinant, kad bet kokio su tuneliais susijusio projekto įgyvendinimui reiks atitinkamas paslaugas teikiančios įmonės, ir pinigai būtų nemaži, net jei ir būtų atliktas darbo minimumas.... beje, gal kas žino, ar rentinys turi daug konkurentų?
bet gal dar vadinamasis "metro sąjūdis" ir jo nariai kiek duoda pinigo... na užteks čia sapaliojimų, bet mano bendras vaizdas yra toks
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąKodėl žmonės išgirdę žodį metro mano kad jis būtinai turi eiti po žeme? Net ir šitoj schemoj po žeme reikėtų tik atkarpos nuo stoties iki Kernavės stotelės, visa kita galima nutiesti virš žemės.
Comment
-
Pasirodo jau ''projektuojamos'' stotelės :
Geležinkelio stotis
''Kernavės''
'' "Kernavės" transporto mazgas su tiltu per Nerį
Kernavės tiltas. Kompleksiškai sprendžiant automobilinio eismo ir metropoliteno
vystymo klausimus svarbus uždavinys suprojektuoti ir įrengti tiltą, jungiantį būsimą
Kernavės gatvę su J.Tumo-Vaižganto gatve, kurio konstrukcijoje galima būtų
praleisti ir metropoliteno traukinius. Dešinysis Neries krantas taptų svarbiu
transporto mazgu kur susikirstų Kernavės ir Upės gatvės, bei Kernavės gatvė ir
Konstitucijos prospektas. Šį mazgą papildytų "Viršuliškės-Katedros aikštė" ir
"Šeškinė-Geležinkelio stotis" metropoliteno linijos su persėdimo ryšiais iš vienos
linijos į kitą. Šiam daugiaaukščiam, nemažo ploto reikalaujančiam mazgui tai pati
tinkamiausia vieta. Šis mazgas būtų patalpintas miesto centre iš kurio galima
keliauti įvairiomis kryptimis ir įvairiomis transporto rūšimis, o taip pat pėsčiomis. ''
Informacija iš http://www.metroprojektas.lt/
P.S.: Žinios gali būti pasenę (svetainėje publikavimo datų nesimatė), tačiau forume šių paveikslėlių taip pat matyti neteko. :7Paskutinis taisė toleranceofculture; 2008.10.10, 19:30. Priežastis: nepatogus skaityti teksto formatavimas, dėl plataus paveikslėlioDear Sir,
Comment
Comment