Parašė yessuz
Rodyti pranešimą
Nereikia sieti musu su Rentiniu. Miestui reikalingas greitas visuomeninis transportas. As irgi nesu metro entuziastas ir pasisakau uz tramvaju, kuris centre butu po zeme, o kitur - kaip tramvajus.
Tavo anksciau issakyti argumentai del laiko, sugaistamo vaziuoti metro yra tik is dalies teisingi. Del lesu - taip. Metro breangesnis. O pigesne, bet ne blogesne alternatyva yra tramvajus. O gal ir tu pries ji?
Tu gal is viso pries viesaji transporta nusiteikes? Tavo nuomone tik gatves tiesti, aoplinkkelius, viadukus statyti reikia.Kad tokiem kaip tu su savo "tackomis" per 15-20 min. per miesta pervaziuotu. Jei ne tokiu kaip tu gausybe ir su troleibusu ar autobusu kai kuriomis kryptimis per 20-30 min. per miesta galima butu pervaziuoti. Tai ne prasymanymas. O kam tie autobusai, kam troleibusai? Naikinti juos. Mat metro uzsigeide. Daug kainuos. Tramvajus - nesamone.
Ne visi yra tokie turtingi kaip tu, ne visi is viso gali vairuoti. Tai ka, jiems pesciomis vaiksciot?
Gaila, bet niekas nevertina neigiamo nuosavu automobiliu poveikio aplinkai, zmoniu sveikatai, o spusciu - ir ekonomikai. Jei tai butu ivertinta ir uzkrauti mokesciai uz kiekviena "tacke", kad kopmpesnuoti neigiama poveiki, tai kitaip sneketu ju savininkai.
O automobiliu keliu pletra turi buti atliekama uz automobiliu savininku tiesiogiai mokamus mokesciu uz automobili. Akcizo per mazai keliu pletra ir remontui. Kodel valstybe ir savivaldybe turetu skirti simtus milijonu kasmet ir tai niekada neatsiperka? Kiek surinktu mokesciu - uz tiek ir paremontuoru kelius, gatves ,anauju nutiestu. Nera valstybeje prioritetu. Geriau simtus milijonu i asfalta sukisti, atkata padaryti. Geriau skyrus lesu svietimui. Tai, nors normaliai ji finansuojant galima tiketis naudos ateityje, kuri atsipirks keleriopai.
Tavo atgumentai, kad uz 20 metu visi vazines alternatyviu kuru - absurdas. Biokuras jau dabar yra sukompromituotas. Ir jo ateitis miglota. Tuo pasistenge naftos magnatai kartu su JT.
Be to is karto buvo aiksu, kad neprisiauginsime tiek rapsu ar kvieciu ar kukuruzu, kad galetume milijarda su virsum automobiliu pasaulyje varyti biodegalais.
Biokuras neopakeis naftos ir duju kuro transporte niekada.
Elektromobiliai - galbut.
Na, tarsos argumentas atpuola. Bet yra kitas argumentas. Juk ir dabar tarsa - ne pagrindinis argumentas. Problema - spustys. Ir jos neisnyksm, atsiradus kitomis kuro rusimis varomiems automobiliams. Parkavimo vietos - neisprendziama problema miesto centruose. Nemanyk, nebus Vilniuje kazkada zadetu daugiauksciu ar pozeminiu aiksteliu.
Del amerikos - nesnekekit nesamoniu. Viesasis transportas aktviai naudojamas tik tokiuose didmiesciuose kaip New york ir panasiai. Paklausk BET KURIO amerikiecio, tau jis pasakys - be vairuotojo teisiu ir automobilio - tu esi niekas.
Su tokiu mastymu dusk ismetamuju duju debesyse. Tu mastai kaip nutukes amerikonas.
Jei pas juos kuras kainuotu tiek, kie opas mus, jei taip nesneketu.
Lietuva ne Amerika. Europa pasirinko kita kelia tranporto problemu sprendimams. Tokiems kaip tu siulau daugiau pesciomis pavaiskscioti.
Comment