Gera ta studija. Iškelia daug klausimų, keliančių tramvajaus projektui dvejonių. Akivaizdu, jog ten kalama į vienus vartus, bet sutikime, ten paminėta ir aspektų, apie kuriuos Jūs nepagalvojote.
O aš tai nesuprantu vieno dalyko [na gal ir daugiau ]... Kaip čia išeina, jog metro kilometro tiesimo (beje, kaip ir tramvajaus) kaina skaičiuojama remiantis Madrido, Dublino, kitų miestų metro tiesimo sąmatomis? Kažin, girdėta apie PPP? O gal jau Lietuvoje statybų, projektų valdymo ir kitos kainos susilygino su Madrido ir Dublino? Puiku! Juk nebus tada problemų už vienkartinį bilietą imti 2 eurų, ar ne?
O aš tai nesuprantu vieno dalyko [na gal ir daugiau ]... Kaip čia išeina, jog metro kilometro tiesimo (beje, kaip ir tramvajaus) kaina skaičiuojama remiantis Madrido, Dublino, kitų miestų metro tiesimo sąmatomis? Kažin, girdėta apie PPP? O gal jau Lietuvoje statybų, projektų valdymo ir kitos kainos susilygino su Madrido ir Dublino? Puiku! Juk nebus tada problemų už vienkartinį bilietą imti 2 eurų, ar ne?
Comment