Parašė Uptown
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro Vilniuje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kadangi tema "Metro Vilniuje" užrakinta, dedu čia:
Po pusantrų metų valdžia grįžta prie metro Vilniuje idėjos
Po beveik pusantrų metų valdžia grįžta prie metro įstatymo projekto.
Susisiekimo ministerija Vyriausybei iš esmės siūlo pritarti Metropoliteno įgyvendinimo įstatymo projektui, tačiau norima jį tikslinti.
Ministerija siūlo įstatyme aiškiai apibrėžti, kokia transporto rūšimi laikytinas metropoliteno transportas arba pakeisti Transporto veiklos pagrindų įstatymą, jame apibrėžiant bėginio transporto (metropoliteno) sąvoką.
Be to, anot ministerijos, kadangi Koncesijų įstatymas nenumato maksimalaus sutarties laikotarpio, iš Metro įstatymo siūloma išbraukti nuostatą, kad metro koncesijos sutartis gali būti sudaryta ne ilgiau kaip 25 metams...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Arnas Gar Rodyti pranešimąMetro Vilniuje nekada nebus.Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
- 2 patinka
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimą
<...> Is praktines puses, labai tiktu ministeriju miesteliui. Atvarai su traukiniu, autobusu ar net lektuvu ir esi vietoje, nereikia trenktis per puse miesto. Ir atvirksciai, ministeriju darbuotojams nereiktu masinos i trenktis i Kauna, Klaipeda, ar Druskininkus. Ta pacia diena gali suvazinet pirmyn-atgal be jokiu komandiruociu. Turetu sumazinti srautus per miesta, bei padidinti VT, gelezinkeliu apkrovima/rentabiluma.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
Tai gal geriau tiesiog traukinio liniją padaryti iki NMC
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
Tai gal geriau tiesiog traukinio liniją padaryti iki NMC. Tuomet ne tik ministerijos, bet ir daugybė klerkų galėtų naudotis. Galėtų darbuotojai iš Kauno važiuot į darbą. O linija taip pat pasitarnautų ir miesto susisiekimo reikmėms. Bet vilniečiams kamščiai miela, tai kur jie čia tokius "utopinius" projektus svarstys...
- 4 patinka
Comment
-
Parašė chepulis Rodyti pranešimą
Tik po žeme, kad ne trukdytu. Ir vadinsis Metro. Puiki mintis.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
Tai gal geriau tiesiog traukinio liniją padaryti iki NMC. Tuomet ne tik ministerijos, bet ir daugybė klerkų galėtų naudotis. Galėtų darbuotojai iš Kauno važiuot į darbą. O linija taip pat pasitarnautų ir miesto susisiekimo reikmėms. Bet vilniečiams kamščiai miela, tai kur jie čia tokius "utopinius" projektus svarstys...
Tramvajus gal.
Comment
-
Manau tramvajus būtu puiki alternatyva iš Stoties į NMC (kaip pvz Stotis - Švitrigailos g. - V.Kudirkos g. ir pėstute pasieki NMC)Paskutinis taisė Martin Van; 2018.06.19, 10:05.
Comment
-
Parašė Martin Van Rodyti pranešimąManau tramvajus būtu puiki alternatyva iš Stoties į NMCSvarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Tramvajus... baikite, meras geriau praplės gatves automobiliams (ypač ten, kur potencialiai geriausios vietos tramvajui, pvz., Geležinio vilko), paverks apie įsisenėjusias problemas, bet realių veiksmų, kokius daro truputi labiau pažengę miestai, nedarys.
Aš jau seniai palaidojau mintį, kad Vilnius gali būti patogus miestas su gana normaliai išvystytu VT (autobusai, troleibusai, tramvajai). Nekalbu apie metro, nes tai finansinė utopija.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Pradžiai užtektų troleibusų maršruto Stotis - NMC. Investicijos mažos, tačiau būtų patikrintas poreikis visokių tramvajų ir metro.
Comment
-
Parašė Martin Van Rodyti pranešimą
Troleibusas Vilniaus kamščių priežastis, tai nebūtų kosminė investicija, jei galutinė stotelė būtu iki Baltojo tilto(jokių kasinėjimų po žeme ar tiltų statyba), plius tai investicija ar tai atsiperka ir ar verta plėsti tramvajaus tinklą mieste.
Ir ar tikrai yra poreikis tramvajui nuo stoties iki Baltojo tilto? Kodėl ne iki tankiai apgyvendintų vakarinių rajonų?Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąTramvajus... baikite, meras geriau praplės gatves automobiliams (ypač ten, kur potencialiai geriausios vietos tramvajui, pvz., Geležinio vilko), paverks apie įsisenėjusias problemas, bet realių veiksmų, kokius daro truputi labiau pažengę miestai, nedarys.
Aš jau seniai palaidojau mintį, kad Vilnius gali būti patogus miestas su gana normaliai išvystytu VT (autobusai, troleibusai, tramvajai). Nekalbu apie metro, nes tai finansinė utopija.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
O tramvajus nebus kamščių priežastis? Skris virš gatvių?
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Ir ar tikrai yra poreikis tramvajui nuo stoties iki Baltojo tilto? Kodėl ne iki tankiai apgyvendintų vakarinių rajonų?
Comment
Comment