Trasos neracionalios. Jeigu norima, kad metro būtų tik tankiai apgyvendintose vietovėse, kodėl atsiranda atšaka į Pilaitę? Santariškių klinikos su Jeruzale ir Baltupiais sulauktų daugiau keleivių nei metro į Pilaitę.
Vilnius labai retai apgyvendintas, o net ir tarp tankiai apgyvendintų rajonų, pvz. šeškinės, naujamiesčio, karoliniškių driekiasi miškai, todėl bet kuri linija nebus visiškai racionali, taip pat nėra tokios vienos linijos, kuri bent didesnę dalį gyventojų apimtų, tam reiktų iš karto tiesti kokias 3-4 linijas, kad iš tiesų pasijustų metro nauda, bet tai tokio dydžio miestui būtų per brangu.
Kam nepatinka, tas čia neikite ir neerzinkite savęs
Nuo kada diskusija yra neatleistinas blogis? Išsakomi argumentai, nuomonės, ir tai nieko nekainuoja.
Kažkada, gūdžiais 199x, vandens parkas atrodė utopija, ir lietuviai žinojo Mikolaikas ir Jūrmalą. Šiandien turime bent du.
Dengta sniego arena, veikianti VASARĄ, atrodė Dubajaus ar Maskvos galimybėms priimtinas projektas. "Niekada nebus pastatyta", kai pastatė - "Niekada neveiks", kai veikė "Niekada neatsipirks ir uždarys".
Manau, kad realiausias šansas būtų kažkaip susieti metro su kova su pasauliniu klimato atšilimu. Apie 36% Druskininkų kanatkės lėšų gauta iš ES Klimato kaitos specialiosios programos, informaciniam stende kažkaip parašyta, kad jie ten taip mažina automobilių eismą ir su tuo susijusią taršą .
Nors Vilniui turbūt negresia, nes mūsų meras nemoka taip kombinuoti kaip jo Druskininkų kolega. Iš kitos pusės, 64% nuo metro kainos nei Vilnius įpirktų, nei atsipirktų ...
Manau, kad realiausias šansas būtų kažkaip susieti metro su kova su pasauliniu klimato atšilimu. Apie 36% Druskininkų kanatkės lėšų gauta iš ES Klimato kaitos specialiosios programos, informaciniam stende kažkaip parašyta, kad jie ten taip mažina automobilių eismą ir su tuo susijusią taršą .
Nors Vilniui turbūt negresia, nes mūsų meras nemoka taip kombinuoti kaip jo Druskininkų kolega. Iš kitos pusės, 64% nuo metro kainos nei Vilnius įpirktų, nei atsipirktų ...
Na metro įrengimas turbūt užtruktų 4 merų kadencijas pirmai atkarpai atidaryti Konkreti pavardė nelabai ir svarbi.
Įpirkimas. 200 000 000 E atrodė baisūs pinigai 1999 m. Dabar žiūrėkit. 2015 m. Vilnius - Utena rekonstrukcija iš vienos juostos į vieną juostą 170 000 000 E.
Ar neįpirktų metro už 500 000 000 E Vilnius per 20 metų? Įpirktų.
Kam tas pastoviai kišamas žodis "neatsipirktų"? Visoks VT neatsiperka, nes tai yra ir dalis socialinės paramos. Klausimas ar norim gyventi švariau ir patogiau ar ne? Neskaičiavau, bet kiek pernai buvo dienų į metus, kai užterštumas viršija leistinas ribas? Kiek laiko gaištama kamštyje ir t.t.? Juk buvo kažkur atliktos studijos kiek iššvaistoma pinigų stovint kamštyje.
The first phase of the project consists of 9.6 kilometres (6.0 mi) of underground line (with twin tunnels), 13 stations along its length, and a depot at the southeast end of the line. The total budget for the project is about 1.1 billion euro. Part of the budget (€250 million) is funded from the 3rd CSF and a loan for €250 million has been arranged with the European Investment Bank.
Vienas iš naujausių pavyzdžių. Kitąmet atidaromas metro Europoje. 1100 000 000 E - 13 stočių, 9,6 km.
Šiaip Vilniuje gal visai apsimokėtų tokį daiktą pastatyt, pigiau nei kast žemę. Tik būtų problemų su sklypais bei žmonėm, jei jis važiuotų pro gyvenamą rajoną.
Pasikartosiu n-tąjį kartą: adminai, rakinkite šitą temą visiems laikams. Paskelbkite jai amen, palaidokit, visi karstui susimesim, nes idiotizmas ir utopizmas joje veržiasi per kraštus, čia gi ne vaikų darželis
Tai norit pasakyt dabar pusę metų iki rinkimų kitose temose nebebus ką skaityti, nes vėl eilinį kartą visi taškysis utopinėse priešrinkiminėse seilėse? Užtenka tik politinio straipsnelio užsakymo delfyje, ir liejasi emocijos. Temai jau 10 (DEŠIMT) metų ir vis tas pats per tą patį.
Tai norit pasakyt dabar pusę metų iki rinkimų kitose temose nebebus ką skaityti, nes vėl eilinį kartą visi taškysis utopinėse priešrinkiminėse seilėse? Užtenka tik politinio straipsnelio užsakymo delfyje, ir liejasi emocijos. Temai jau 10 (DEŠIMT) metų ir vis tas pats per tą patį.
Gal vėl socialdemokratai užsimos Vilniuje Seimo iniciatyva statyti metro...
Šiaip Vilniuje gal visai apsimokėtų tokį daiktą pastatyt, pigiau nei kast žemę. Tik būtų problemų su sklypais bei žmonėm, jei jis važiuotų pro gyvenamą rajoną.
Na, didžiojoje Vilniaus dalyje požeminių tunelių daryti net nėra prasmės. Pavyzdžiui, Pilaitė - Valakampiai gal tik po Antakalnio g. reikėtų, na ir Konstitucijos pr. gal dėl vaizdo pakišti. Uždara trasa po žeme eitų tik po daugiabučiais bei miesto centre. Mėlyna trasa irgi gali pilnai būti ant viršaus.
Tai tas metro tik vadintųsi metro, realiai jis būtų antžeminis metro, su išlyga centre bei daugiabučių rajonuose. To pasekoje ir kaina neturėtų būti kosminė.
Metro pakišimu bus suinteresuoti visi aplinkui. Pakiši metro po žeme - atsilaisvina plotai biurams, parduotuvėms, etc. Ir sukyla vertė.
Triukšmo, patogumo, apsaugos nuo oro sąlygų motyvų nevertinu.
Tik tiek, kad metro numatyta palei gatves daugumoje vietų. O ten nėra prasmės kišti, nes ties daugeliu gatvių yra pilna vietos: Šiaurinė, Laisvės pr., Konstitucijos pr., Narbuto g. Kaip minėjau, Senamiestis ir Antakalnio g. turbūt būtų sudėtingiausi.
Kažkada, gūdžiais 199x, vandens parkas atrodė utopija, ir lietuviai žinojo Mikolaikas ir Jūrmalą. Šiandien turime bent du.
Dengta sniego arena, veikianti VASARĄ, atrodė Dubajaus ar Maskvos galimybėms priimtinas projektas. "Niekada nebus pastatyta", kai pastatė - "Niekada neveiks", kai veikė "Niekada neatsipirks ir uždarys".
Kiek subsidijų iš valstybės biudžeto buvo skirta šitų objektų statyboms?
Kiek subsidijų iš valstybės biudžeto buvo skirta šitų objektų statyboms?
Čia ne apie šiuos objektus diskutuojame. Nėra labai paprasta suieškoti kiek buvo valstybės biudžeto lėšų, kiek savivaldybės, kiek ES, kiek investuotojų, kas tų investuotojų savininkai ir t.t.
Matome kryptį, kad Druskininkų keliu eina ir Birštonas, ir Palanga, ir Anykščiai. Nėra tokio kelio, kad nieko neinvestuoji, bet pinigus gauni.
Rusų turistui tas pats, ar čia važiuoti, ar į Rygą. Vizos vistiek reikia. Lieka pramogų dalykai.
Comment