Klaidinga prielaida. Bent jau siūloma linija naudotųsi palyginti nedidelė dalis gyventojų. Tikrai ne 350000
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro Vilniuje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė liutasssita i ekonomikos vadovelius
Statys privatus asmuo, kuris metro aptarnaus 20 metų. Tai reiškia: savivaldybei nereikia didžiulių pradinių investicijų; atsiperkamumą įvertina investuotojas.
Panašiai kaip kelius tiesiam viešosios ir privačios partnerystės (PPP) būdu. Nors ilgainiui tai kainuoja daugiau (nes yra ir pelno eilutė investuotojui), tačiau toks būdas nereikalauja didžiulių pirminių investicijų, kokių mes negalim padaryti patys.
Čia pvz. kaip buvo su Vilniaus apšvietimo tinklų rekonstrukcija. Privatus asmuo turėjo investuoti ~300 mln. Lt į rekonstrukciją ir po to 20 metų valdyti juos. Savivaldybė tokių pinigų pati nebūtų galėjusi investuoti. Tas pats būtų ir su metro.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąo uz ta aptarnavima ir valdyma privatininkas gaus lesu is savivaldybes?
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąna, jei toks kaip AirLituanica pvz
Galima atsisėsti kamputyje ir verkti kaip viskas čia neapsimoka, niekas neišeina ir nieko nebus. O galima savivaldybėje atlikti normalią analizę, įvertinti miesto prioritetus 10-20 metų į priekį transporto srityje ir padaryti išvadas bei imtis veiksmų. Gal paaiškės, kad reikia pastatyti aplinkkelius ir viskas bus baigta. Gal paaiškės, kad reikia tankinti gatvių tinklą. O gal paaiškės, kad automobiliai išvis neturi dalyvauti eisme centrinėje miesto dalyje ir reikia investuoti į VT. Tada paaiškės, kad antžeminis VT nepatenkins lūkesčių. Arba paaiškės, kad požeminis VT per brangus ir niekada neatsipirks.
Variantų yra daug. Išmesti dabar vieną į priekį ir tik juo vadovautis nepadarius jokių tyrimų ir negavus išvadų - naivu, vaikiška ir neatsakinga.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąKuo mano teiginys negeras?
Statys privatus asmuo, kuris metro aptarnaus 20 metų. Tai reiškia: savivaldybei nereikia didžiulių pradinių investicijų; atsiperkamumą įvertina investuotojas.
Panašiai kaip kelius tiesiam viešosios ir privačios partnerystės (PPP) būdu. Nors ilgainiui tai kainuoja daugiau (nes yra ir pelno eilutė investuotojui), tačiau toks būdas nereikalauja didžiulių pirminių investicijų, kokių mes negalim padaryti patys.
Čia pvz. kaip buvo su Vilniaus apšvietimo tinklų rekonstrukcija. Privatus asmuo turėjo investuoti ~300 mln. Lt į rekonstrukciją ir po to 20 metų valdyti juos. Savivaldybė tokių pinigų pati nebūtų galėjusi investuoti. Tas pats būtų ir su metro.
Kažin ar ne dėl to ir buvo nutrauktas gatvių apšvietimo projektas, kad savivaldybė nebūtų pajėgi apmokėti privačiai firmai už apšvietimo įdiegimą ir jo eksploataciją. Kodėl kažkokie rajonai gali gauti ES lėšų apšvietimo atnaujinimui, o Vilnius negali? Kam tas privatininkas reikalingas, prisisiurbęs parazitas?
Čia tas pats kaip tame anekdote - pirk dramblį! Na kam jis man? Pirk dramblį!Paskutinis taisė Al1; 2015.10.22, 15:08.
Comment
-
Pasikartosiu dar kartą, nes akivaizdžiai nemokat skaityti.
Privataus investuotojo nauda tame, jog savivaldybei nereikia turėti didžiulių lėšų pradinėms investicijoms (statybai), kurios akivaizdžiai truks ne vienerius metus.
Daugiau gali nerašyt, nes viskas vis tiek susives į vaikišką "iš kur paims pinigų" arba "privatininkas – vagis".
Comment
-
Privataus investuotojas yra parazitas, kuris kiša ranką į savivaldybės kišenę, piršdamas jai tai, ko nereikia ir ko ji negalės išlaikyti. Gar kartą sakau, kad savivaldybei pačiai pigiau būtų paimti ES lėšas ir nutiesti tą metro. Nors ES lėšų metro tiesiogiai neduoda, galima būtų pakišti po labiau grandioziniu infrastruktūros projektu. Tačiau, kadangi savivaldybė skendi ir toliau dar ne vienus metus skendės didelėse skolose, beje, sugeneruotose visokių utopinių projektų autoriaus Zuoko, tai jokių grandiozinių projektų nebus. O naujų įsipareigojimų metro privačiai kompanijai, kai savai VVT nėra lėšų, savivaldybei nereikia. Jei neturi pinigų naujam Lexusui, tai turi tenkintis senu Golfu. Aišku?
Comment
-
Taigi jau skaičiavo kadaise. Vieno keleivio savikaina būtų ~7EUR, bilieto kaina max. 2 EUR (kitaip niekas nevažiuos). Įtariu, kad dabar kainos jau paaugo.
Tai vat šį 5 EUR skirtumą dengtų savivaldybė. Jei 100000 keleivių per dieną, tai 500000 EUR. Apie 180 mln. EUR per metus, manau, labai realus subsidijos skaičius.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNu kaip nebus aišku! Tiek analizių ir tyrimų čia padarei, skaičių daug parodei, modeliavimų keletą atlikai. Viso to nebūtum čia padaręs - tai gal ir būtų neaišku. Bet kai visą tai čia padarei, tai kaip gali būti neaišku?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNa, jį statys ir išlaikys privatus asmuo. Bent pirmus ~20 metų.
Metro, kitaip nei antžeminis, pas mus turėtų atsipirkti, nes taptų be galo populiarus. Pažiūrėkit kaip visi persėdo į G maršrutus su viltimi, kad pervažiuos greičiau. Metro būtų ženkliai greitesnis, taigi ir jo populiarumas teoriškai turėtų būti dar didesnis. Su sąlyga, aišku, kad jame galios paprastas mėnesinis VT bilietas.Paskutinis taisė andyour; 2015.10.22, 17:33.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąO kodėl tu manai, kad G autubusų kaštai identiški metro kaštams? Skirtumas bus mažiausiai keli kartai, neskaitant tunelio kainos. Arba iškur savivaldybė atras tris kartus daugiau pinigų nei reikia dabartiniam VT, kuriam skoloje sėdės ilgam.
Comment
-
Manau, kad Vilniui reikia ir aukštesnio pragyvenimo lygio, ir daugiau gyventojų, ir turtingesnės savivaldybės, kad galėtume įsirengti metro. Žinoma, jei statyti ant to, kad mes greitu metu priartėsime prie kokio pvz. Suomijos ekonominio lygio, tai gal verta jau pradėti statyti. ES gal paremtų, jeigu vakarinio greitkelio etapui kompensuoja 100%.
Comment
Comment