Nesu specialistas sioje srityje, tik siaip domiuosi siuo bei tuo, bet, manau, kad visas sis klausimas: Metro ar Tramvajus? Tai tik burbulas. Visiems turbut aisku, kad metro butu geriausia ir perspektyviausia... Islaidos gal didesnes, bet ne per daugiausiai, bet jau ka kalbant su patogumu, tai net nesulyginti.
Visos diskusijos tik del to, kad jau tramvajaus projektas paruostas, pinigai suskaiciuoti ir turbut mieli miesto savivaldybes nariai atsakingi uz tai, tingi perdaryt planus ir skirstyti lesas metro variantui...
Bandau isiviazduot kaip atrodys senamiestis su tramvajum... Man rodos tada tektu pylimo g. uzdrasut eisma abiem kryptim iprastam transportui...
Tiesiog mano nuomone reiktu rinktis brangesni varianta, bet patogesni gyvenantiems Vilniaus mieste.
Nesu specialistas sioje srityje, tik siaip domiuosi siuo bei tuo, bet, manau, kad visas sis klausimas: Metro ar Tramvajus? Tai tik burbulas. Visiems turbut aisku, kad metro butu geriausia ir perspektyviausia... Islaidos gal didesnes, bet ne per daugiausiai, bet jau ka kalbant su patogumu, tai net nesulyginti.
Visos diskusijos tik del to, kad jau tramvajaus projektas paruostas, pinigai suskaiciuoti ir turbut mieli miesto savivaldybes nariai atsakingi uz tai, tingi perdaryt planus ir skirstyti lesas metro variantui...
Bandau isiviazduot kaip atrodys senamiestis su tramvajum... Man rodos tada tektu pylimo g. uzdrasut eisma abiem kryptim iprastam transportui...
Tiesiog mano nuomone reiktu rinktis brangesni varianta, bet patogesni gyvenantiems Vilniaus mieste.
1. Tramvajaus projektas dar net nepradėtas ruošti.
2. Savivaldybė nusprendė statyti tramvajų po galimybių studijos, kuri anot savivaldybės parodė jog tai tinkamiausia nauja transporto rūšis Vilniuje.
1. Tramvajaus projektas dar net nepradėtas ruošti.
2. Savivaldybė nusprendė statyti tramvajų po galimybių studijos, kuri anot savivaldybės parodė jog tai tinkamiausia nauja transporto rūšis Vilniuje.
Gal del projekto paruosimo suklydau, taciau tikiuosi mano minti supratai
Gal del projekto paruosimo suklydau, taciau tikiuosi mano minti supratai
Tu nuo pradžių paskaityk bent šitą ir Vilniaus tramvajaus temas ir suprasi, kad tavo mintis švelniai tariant nelabai originali ir daug kartų jau diskutuota
O dėl metro gana gerai pašnekėta. Kaip jau esu inėjęs, mano nuomone ir tiek, kiek žinau situaciją, tramvajus nebūtų optimaliausias variantas. Žinant, kad Lietuvos finansiniai ištekliai taip pat nėra neriboti, tai metro gali būti per brangu. Bet bent jau už metro/tramvajų pasisakyčiau. Manau, kad šitas kompromisas būtų pats optimaliausias.
Deje gerai kalba ne tie kurie sprendžia, o tie kurie nori statyti.
Bet bent jau iniciatyva rodoma, vis ramiau, kai matai, kad yra realiai situaciją suprantančių žmonių. Ir galbūt reikėtų jiems patiems savo iniciatyva sukurti vaizdo klipą išdėstant ten visus argumentus ir tiksliai nagrinėjant tramvajaus ir metro situacijas bei pabrėžiant metro privalumus. Tada tokį vaizdo klipą paleist į platųjį pasaulį, tegu patys metro entuziastai išplatina. Nes dabar visuomenėje (didžiojoje jos dalyje) sumaištis ir netrukus vėl pasipils turgaus lygio komentarai, kad po Vilniumi yra antro pasaulinio karo bombų sąvartynas (kaip Kaune Nemuno saloje) ir t.t..
Bet bent jau iniciatyva rodoma, vis ramiau, kai matai, kad yra realiai situaciją suprantančių žmonių. Ir galbūt reikėtų jiems patiems savo iniciatyva sukurti vaizdo klipą išdėstant ten visus argumentus ir tiksliai nagrinėjant tramvajaus ir metro situacijas bei pabrėžiant metro privalumus. Tada tokį vaizdo klipą paleist į platųjį pasaulį, tegu patys metro entuziastai išplatina. Nes dabar visuomenėje (didžiojoje jos dalyje) sumaištis ir netrukus vėl pasipils turgaus lygio komentarai, kad po Vilniumi yra antro pasaulinio karo bombų sąvartynas (kaip Kaune Nemuno saloje) ir t.t..
Bombomis Vilniuje negąsdina, bet priešininkai argumentuoja GAL ESANČIU išlikusiu istoriniu paveldu, kurį statydami gali išgrauti ir dar visokiais sugalvotais mitais
Lyg dabartinėmis sąlygomis tą paveldą kas nors mato ar žiadą kaip nors jį tvarkyti
Man atrodo visai nepriimtini jų siūlomų trasų maršrutai. Jie nepateikia jokių argumentų, kodėl parinkti būtent tokie maršrutai:
Iš pradžių siūlo tris trasas
Metro sąjūdžio pirmininkas Virginijus Daukas tikino, kad Vilniui pakaktų 20-30 kilometrų metro trasų. Išskyrus didmiesčius, kuriuose gyvena milijonai gyventojų, daugelis Europos miestų tokio ilgio trasas ir turi įsirengę.
Pirmoji maždaug pusseptinto kilometro ilgio metro linija tarp Viršuliškių ir Katedros aikštės galėtų pradėti veikti maždaug po 15 metų. Tiek laiko prireiktų parengti projektus, rasti investicijų.
Metro šalininkai taip pat artimiausiu laiku siūlo įrengti dar dvi trasas: iš Šeškinės per Gedimino prospektą į stotį bei iš Pašilaičių į Antakalnį.
Jei metro gali buti po 15 metų, tai matyt verta pradžioje pasistatyt tramvajų ir dar spėt 10 metų juo pasinaudot, kol atsiras metro
O aš manau priešingai - kad tokiems grandioziniams projektams galioja taisyklė "9 kartus pamatuok", verčiau jau 10 metų pradiskutuoti, nei sukiški milijardą į blogą projektą.
arba daugiau... Versle Sprendimai turi būti priimami kiek galima greičiau, bet geri , teisingi sprendimai
Taigi lygtais Susisiekimo ministerija skaičiavo, kad dėl transporto problemų Vilniuje prarandama mažiausiai 0,5 mlrd. kasmet Ir tai visiškai realus skaičius, pabandykit paskaičiuoti.
Taigi lygtais Susisiekimo ministerija skaičiavo, kad dėl transporto problemų Vilniuje prarandama mažiausiai 0,5 mlrd. kasmet Ir tai visiškai realus skaičius, pabandykit paskaičiuoti.
Tai taip. Todėl ir neleistina taip ilgai svarstyti, reikia greičiau apsispręsti metro ar tramvajus. (Ar kompromisisnis variantas metro-tramvajus ).
Taigi lygtais Susisiekimo ministerija skaičiavo, kad dėl transporto problemų Vilniuje prarandama mažiausiai 0,5 mlrd. kasmet Ir tai visiškai realus skaičius, pabandykit paskaičiuoti.
Skaičius gal ir realus, tačiau visiškai nerealu manyti, kad tie pusė milijardo Litų susitaupys pastačius tramvajų. Gal pirmais metais bus prarandama ne pusė, o tik 0,4 mlrd. Lt, o vėliau, augant kuro kainoms bei automobilių skaičiui tas praradimas toliau didės, tik gal ne taip sparčiai, kaip didėtų nesiimant jokių veiksmų...
Tiesiogiai šis straipsnis su metro ar tramvajumi nesusijęs, bet gerai pailiustruoja, kad šiuolaikinis, greitas, patikimas visuomeninis transportas yra geriau ir patikimiau nei taksi ar net koks nepatyręs ar žioplas nuosavo auto vairuotojas
Lietuvoje katastrofiškai trūkstant vairuotojų, važiavimas taksi dažnai tampa tikru išbandymu. Tuo įsitikino L.T. skaitytoja – norėdama išskristi į Londoną, kelionę ji turėjo atidėti, nes taksistas jos laiku nenuvežė į oro uostą. Tą patį atstumą skaitytojos draugės žymiai greičiau įveikė autobusu.
Vilnietė studentė Norberta Žukaitė planus išvažiuoti dirbti į Didžiąją Britaniją turėjo atidėti savaitei. Susiruošusi skristi į Londoną ji išsikvietė taksi, tačiau pavėlavo į oro uostą. 24 metų merginai pikčiausia, kad į tą patį lėktuvą dvi jos draugės spėjo nuvažiuoti tuo pat metu išvykdamos autobusu. „Taksistas nuo centro iki oro uosto mane vežė beveik valandą. Ir tomis gatvėmis, kur buvo transporto spūstys. Jam turėjau patarinėti, kaip išvengti kamščių“, – L.T. sakė mergina. Ji spėja, kad ilgesnį kelią vairuotojas pasirinko norėdamas daugiau uždirbti. Tokį patį atstumą autobusu jos draugės įveikė per 20 minučių. ...
Comment