Na ir aš pvz. iš ten važinėju, visiems reikia kažkaip gyventi
Tai tokiu atveju kitaip nelabai ir nuvažiuosi, bet čia klaida miesto planavime, kad iš kai kurių vietų nepatogu važiuoti viešuoju transportu. Blogiau kai žmonės automobiliu į darbą Naujamiestyje važiuoja gyvendami Žirmūnuose ir pan.
/\ Problema, kad miesto viduje per daug neurbanizuotos teritorijos, miškų, pievų, jau nekalbant apie visokias Pilaites, kurios augantis gyventojų kiekis į miestą važiuoja pro siaurą butelio kaklelį.
Kur konkrečiai dar būtų didelių teritorijų, tinkamų daugiabučiams plėsti?
Su Šnipiškėm viskas aišku, Kalnėnuose kažkodėl aukštų namų nestato (gal dėl oro uosto), urbanistinių skylių nedaug ir jas po truputį pildo.
Tankinimui vietos yra, bet ne taip jau ir daug, kaip galėtų pasirodyti.
Su Šnipiškėm viskas aišku, Kalnėnuose kažkodėl aukštų namų nestato (gal dėl oro uosto), urbanistinių skylių nedaug ir jas po truputį pildo.
Tankinimui vietos yra, bet ne taip jau ir daug, kaip galėtų pasirodyti.
Šeškinės kalvos, kur šlaitas ne per status, ozai, sodai, pievos palei šiaurinės gatvės trasą, pievos prie Lazdynų, Paplauja, nenaudojamos gamyklos naujamiestyje, o ir visuose kituose rajonuose, kur yra pavienių bakūžių, garažų, brūzgynais apaugusių "skverų" ir t.t. Galų gale didinti egzistuojančių rajonų tankumą, leidžiant statyti aukštesnius namus.
Užtat automobilį pats vairuot turi, su visom to pasekmėm
Ar vairavimo atsakomybė niekam jau seniai nebėra minusas? Čia gal greičiau retorinis klausimas.
Ne, greičiau privalumas, aš po įtempto darbo kaip tik pailsiu sėdėdamas komfortiškai automobilyje ir klausydamasis muzikos.
Senai tai jau nebėra atsakomybė šiuolaikiniame įtemptame pasaulyje, juolb kai vairuotojų moterų daugiau nei vyrų
Šeškinės kalvos, kur šlaitas ne per status, ozai, sodai, pievos palei šiaurinės gatvės trasą, pievos prie Lazdynų, Paplauja, nenaudojamos gamyklos naujamiestyje, o ir visuose kituose rajonuose, kur yra pavienių bakūžių, garažų, brūzgynais apaugusių "skverų" ir t.t. Galų gale didinti egzistuojančių rajonų tankumą, leidžiant statyti aukštesnius namus.
Na tai pirmyn, pabandyk pastatyti ten ką nors, akmeninis jau užmėtė vienus norėjusius užstatyti neveikinačią gamyklą šalia Vingio parko.
Tai tokiu atveju kitaip nelabai ir nuvažiuosi, bet čia klaida miesto planavime, kad iš kai kurių vietų nepatogu važiuoti viešuoju transportu. Blogiau kai žmonės automobiliu į darbą Naujamiestyje važiuoja gyvendami Žirmūnuose ir pan.
Na ten susisiekimas neblogas, 2,5km važiuoji užmiesčio rėžimu, autikai irgi lekia gan greitai.
Suprantu, kad būtų geriausia, jei visas miestas būtų kompaktiškas kelių kvadratinių km. visas kaip Konstitucijos pr., tada nereiktų nei automobilių nei VT, nes visur pėsčiom būtų galima nueiti. Ir net užterštumo jokio nebūtų tuomet
Bet ekonominės ir visos kitos priežastys lemia, kad miestas nėra idealus.
Tai tokiu atveju kitaip nelabai ir nuvažiuosi, bet čia klaida miesto planavime, kad iš kai kurių vietų nepatogu važiuoti viešuoju transportu. Blogiau kai žmonės automobiliu į darbą Naujamiestyje važiuoja gyvendami Žirmūnuose ir pan.
Hm, nepasakyčiau, kad Pilaitė (jei kalbate apie ją) labai nuskriausta susisiekimo atžvilgiu Bent jau pietinėje mikrorajono dalyje VT tikrai tankiai kursuoja. Mažokai jo šiaurinėje dalyje, bet ką padarysi, jei ten naujos statybos daugiabučiai, kurių 70-80 proc. gyventojų turbūt turi automobilus.
Beje, kažkaip pamiršome, kad pietinė Vilniaus dalis turi ne tokią jau ir blogą elekrifikuotą geležinkelio infrastruktūrą. Keista, kad ją niekas nenori, nesiūlo išnaudoti miesto reikmėms
Na Corbusier buvo ryškiai kairių pažiūrių, todėl reiktų į jį žiūrėti gana atsargiai.
Iš esmės taip, ir dėl to sovietai daug kur juo rėmėsi. Aš labiau apie urbanistines pažiūras, kad miestas turi būti tankus ir mažas. Namus bokštus ir t.t. Aukšti komiblokai man netgi visai priimtini.
Parašė Lettered
Bendrasis miesto planas nėra visiškai prastas, numatyti keli auštybinių pastatų centrai. Na gal dar reikėjo daugiau teritorijos jiems palikti šalia green hall/VV ar dar kur nors šalia Vingio kino teatro ar Vingio parko. Bet ir tai, kol užtatys ir tuos centrus pilnai praeis ne vieni dešimtmečiai. Manau, negerai, jei vienas aukštas pastatas staiga išdygtų virš akropolio ar senamiesčio. http://www.architektusajunga.lt/uplo...iln-AP-www.jpg
Galbūt, nors auštaūgių kišimas į miesto pakraščius prie spaudos rūmų man ir ne visai logiškas. Šiek tiek blogiau kai atsiranda visokie ribojimai iki 3 ar 4 auštų net ne senamiesčio ribose. Kokiame Naujamiestyje 6-8 aukštai būtų visai normalus dalykas ir netgi senesnius pastatus galima būtų paaukštinti tuo pačiu juos sutvarkant.
Problema juose, kad jie pigūs ir visi vienodai pilki. Blogiau, kur komiblokai pastatyti banaliu laisvu užstatymu, o čia jau kai kur arčiau perimetrinio. O šiaip jie yra gana patogus gyvenimui būstas, o renovavus atrodytų kaip kokie ozo parko daugiabučiai. Va tai yra daug baisiau.
Aš taip tik įsivaizduoju, nes gyvenau ir dirbau keliose vietose Kažinkiek žmonių vyksta į darbą per visą miestą? Neturėtų būti daug. O gal net yra statistika.
Daugiau negu anksčiau. Iš dalies ir dėl miesto padrikos plėtros, išskydimo.
Nuotraukos gražios. Bet ar ten gyventi patogu? Ar gera, kai reikia commutinti 100km į darbą mašina? Kaip ten su VT? O gal visgi geriau gyventi "Corbusieriniame" mieste ir važiuoti metro ar dviračiu 5km? Prisiminiau savo viešnagę Shenzheno mieste, kuris yra Corbusiero svajonė virtusi realybe. 10mln. miestą galima kone kirsti metro per 15 minučių, viskas visur ranka pasiekiama, visur išvystytas VT, viskas veikia, nėra kamščių (bent jau lyginant su JAV ar kai kuriais kitais Azijos meistais). Daug kas vis dar gyvena Holivudo filmų pripumpuotos "amerikietiškos svajonės" realijomis, kur visi visur važinėja mašinomis ir turi "namą". Aš to "neperku". Tai praeitis. Man patiko, kai 10+mln. mieste, ten būdamas pirmą kartą, galiu kone užsimerkęs vaikščioti, važinėti iš vieno miesto galo į kitą per kelioliką minučių. Būtent tai yra geras miestas, o ne ta begalinė namukų jūra, nuo kurios tiesig bloga ir kurią mums į pasamonę įkišo Holivudas.
Tokie meistai, kaip LA (ir apskritai dauguma JAV miestų) mane kraupina. Tai paminklas, kaip NEREIKIA daryti urbanistinio planavimo.
Kiek žinau ten gyvenančių, tai niekas nesiskundžia, tad kam dabar jiems kalti į galvą iš šalies kaip jiems blogai? Name geriau gyventi nei mažame bloke. Kiek užtrunka kelionė per miestą nėra vienintelis kriterijus įvertinantis gyvenimo kokybę, reiktų plačiau į viską žiūrėti. O greitkelių tinklas yra adekvatus, kad būtų galimybė keliauti automobiliu.
Su VT viskas ne taip blogai, pvz. dabar egzistuojantis metro/geležinkelių tinklas: http://alfredovela.files.wordpress.c...losangeles.png
O čia planas: http://www.fta.dot.gov/images/mrep.gif
Kiek matau metro expertai neatsakė į jiems nenaudingą klausimą - ar jie siūlo išimti tik troleibusus iš minėtos nuotraukos?
Antras klausimas - kiek suprantu, metro šalininkai pripažysta, kad sunkvežimiams mieste nėra ka veikti ir būtini miesto apvažiavimai?
Kol nebus normalaus miestų planavimo ir įstatyminės bazės (ji pritaikyta piliečiui turinčiam Seimo nario mandatą ar aukštos kategorijos valstybės tarnautojo pažymėjimą), tol jokie VT neišspręs problemų. Kol Senamiesčių širdyse bus sugriuvusių sandėliukų ir lūšnų rajonai, savininkai prašys už griuvėsius milijonų, nemokėdami mokesčių. Kol miestuose bus gigantiški "sodininkų" masyvai, ganysis karvės ir vištos, o šiukšlini bruzgynai vadinsis parkais.
O kaip kitaip sunkvežimiams patekti į sandėlius, esančius miesto centre? Iškėlus juos ne visada padeda - vieną fūrą keičia 10 krovininių busų.
Greit beliks tik Neringos savivaldybės tankumas, todėl apie jokį greitąjį VT nė svajoti nereikia.
Klounas demagogas.
Paima du tankiausiai apgyvendintus rajopnus... netgi ne rajonus, o ju menkas dalis, dar paima pora fotkiu su prasta perspektyva ir aiskina kad viskas uzstatyta...
kiek tau moka rentinys? ar cia ta prasme darbas toks - malti suda po forumus taip "stumiant" ideja?
Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Klounas demagogas.
Paima du tankiausiai apgyvendintus rajopnus... netgi ne rajonus, o ju menkas dalis, dar paima pora fotkiu su prasta perspektyva ir aiskina kad viskas uzstatyta...
kiek tau moka rentinys? ar cia ta prasme darbas toks - malti suda po forumus taip "stumiant" ideja?
Įdėjo nuotrauką Minsko plento apylinkes- beveik užmiestį, 10-ies arų sklypą, daugiabučio kiemus, aukštos įtampos liniją- neva šitos vietos reprezentuoja miestą. Tai ką, gal ir kiemuose siūlai tankinti? Dar įdėk kokio vaikų darželio aptvertą teritoriją ir neva menkai užstatyta
Kiek tau moka Lukoilas su Kauno keliais taip stumti asfalto ir benzino aferą? Kremlius dujomis mašinai paremia?
SYSTRA yra Konsultantai ir projekto koordinatoriai/vadovai. Jie nestato nieko. Jie ka gali, tai paprojektuoti kaip tai turetu atrodyti, paskaiciuoti, parasyti studija, pakontroliuoti, kad rangovai tiektu ir darytu tai kas paprojektuota.
Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment