Aš taip tik įsivaizduoju, nes gyvenau ir dirbau keliose vietose Kažinkiek žmonių vyksta į darbą per visą miestą? Neturėtų būti daug. O gal net yra statistika.
Čia 100metrų atkarpa skirta Operos stotelei ir jos prieigoms. Iš kitos pusės vis tiek dvi juostos.
Ar tik apsimeti, kad nesupranti, ar ne Vilniuje gyveni? Kaip nesuvoki, kad Šeškinės ar Narbuto įkalnės yra labai ilgos- bene kilometras, o vietos, kur siūlai tiesti gatves, nuo upės iš karto kyla šlaitai arba nuo Siesikų g. staigiai 60 metrų leidžiasi.
Žmogau, bent dviračiu nuvažiuok ten į vietą pasižiūrėk ar pėsčiom pasivaikščiok, nusileidus nuo tos kalvos eina siaura gatvelė tarp dviejų vaikų darželių, kuri įsiremia į garažus, gamyklą ir daugiabučius.
Tai, kad dvi lygiagrečias Ukmergės g. atkarpas pažymėjau. Visų jų ilgis vienodas - apie 1km. Prie Lazdynų krantai iš abiejų pusių yra visai žemi. Ne ten žiūri. Ir tas tiltas net ne mano išgalvotas, jis BP iki 2015m. yra pažymėtas. Atkarpa nuo Buivydiškių g. irgi seniau buvo planuota.
Kliūčių Žvėryne iš tikrųjų yra, bet gi gatvė ir pasisukt gali, o keli pastatai gali būti ir nugriauti.
Čia 100metrų atkarpa skirta Operos stotelei ir jos prieigoms. Iš kitos pusės vis tiek dvi juostos.
Tai, kad dvi lygiagrečias Ukmergės g. atkarpas pažymėjau. Visų jų ilgis vienodas - apie 1km. Prie Lazdynų krantai iš abiejų pusių yra visai žemi. Ne ten žiūri. Ir tas tiltas net ne mano išgalvotas, jis BP iki 2015m. yra pažymėtas. Atkarpa nuo Buivydiškių g. irgi seniau buvo planuota.
Kliūčių Žvėryne iš tikrųjų yra, bet gi gatvė ir pasisukt gali, o keli pastatai gali būti ir nugriauti.
O čia kokia atkarpa ir kiek metrų? O žiedas kiek juostų?
Sunku su tavim diskutuoti kai svarstai kažką grynai teoriškai, o ne remdamasis vietovės reljefu.
Lazdynų to naujo tilto naudos nėra, nes srautas susieina į Laisvės pr.
Gal ir pažymėtas. Buvo. Imbrasas išbraukė ir jau neplanuojamas.
Toliau už Litexpo kyla 60 m. aukščio šlaitai. Dar tolėliau- Karoliniškių atodanga, tik truputį žemesnė už Pučkorius...
Atkarpa nuo Buivydiškių planuota... Pusę pasakei, bet svarbesnę dalį nutylėjai. Kodėl taip ir neįgyvendinta. O neįgyvendinta, nes sovietai pabijojo statyti 2 km ilgio ir 60 m. aukščio estakadą (žr. Prahos pvz.: http://static.panoramio.com/photos/o...l/35764954.jpg tik čia jungia vienodo aukščio reljefą, o ne tokio aukščio skirtumus), paliko XXXVIII penkmečiui ir jo stachanoviečiams.
Ozo gatvė ties 170 m., už jos po truputį kylanti plynaukštė, o Paribio jau tik 120...
O dabar nueik į Geležinio Vilko g. ir Žalgirio g. sankryžą ir pažiūrėk į Šeškinės kalvas. Galbūt kas nors paaiškėjo?
Gerbiamas experte music, gal galėtum pasakyti, ar jūsų propaguojamam metro nereikės įveikti to pačių 60 metrų ???
Kai išmokėsim visus milijonus Romanovui, ir įrengsim traukinių muziejų, visų kauniečių sąskaita nupirksim otkatinius lokomotyvus su spec. varikliukais, kurie įgalints tai padaryti.
Atkarpa nuo Buivydiškių planuota... Pusę pasakei, bet svarbesnę dalį nutylėjai. Kodėl taip ir neįgyvendinta. O neįgyvendinta, nes sovietai pabijojo statyti 2 km ilgio ir 60 m. aukščio estakadą (žr. Prahos pvz.: http://static.panoramio.com/photos/o...l/35764954.jpg tik čia jungia vienodo aukščio reljefą, o ne tokio aukščio skirtumus), paliko XXXVIII penkmečiui ir jo stachanoviečiams.
Ozo gatvė ties 170 m., už jos po truputį kylanti plynaukštė, o Paribio jau tik 120...
O dabar nueik į Geležinio Vilko g. ir Žalgirio g. sankryžą ir pažiūrėk į Šeškinės kalvas. Galbūt kas nors paaiškėjo?
Perdedi. Kad tai būtų ne grandioziniai projektai niekur ir nesakiau. Vilniui reikia tankesnio gatvių tinklo, kitaip eismas negerės.
Taigi, kiek matau eilinį kartą avinai jiems netinkamus faktus atmeta, tad esu priverstas grįžti prie šių foto:
ir
Anot avinų teigimu taip atrodo pikas Vilniuje. Iš foto matosi, kad mašiniose sėdi po vieną žmogų (vairuotoją) , o troleibusuose stovinčių žmonių nėra. Taip pat matosi, kad juostos į kitą pusę yra totaliai tuščios (max 2 mašinos).
Pirmoje fotoje suskaičiavau 30 mašinu (30 žmoniu), antroje foto 14 mašinų (14 žmonių). Jei visus žmones perkeliame į visuomeninį transportą , ar bus kamščiai ? NE avinas supras kad ne, avinas sakys, kad kamščiai vis viena bus. Jei nebūtų tų mašinų, ar troleibusai važiuos greičiau? Ne avinas sakys kad pagreitės dvigubai, o avinas? .
Anot avinų teigimu taip atrodo pikas Vilniuje. Iš foto matosi, kad mašiniose sėdi po vieną žmogų (vairuotoją) , o troleibusuose stovinčių žmonių nėra. Taip pat matosi, kad juostos į kitą pusę yra totaliai tuščios (max 2 mašinos).
Pirmoje fotoje suskaičiavau 30 mašinu (30 žmoniu), antroje foto 14 mašinų (14 žmonių). Jei visus žmones perkeliame į visuomeninį transportą , ar bus kamščiai ? NE avinas supras kad ne, avinas sakys, kad kamščiai vis viena bus. Jei nebūtų tų mašinų, ar troleibusai važiuos greičiau? Ne avinas sakys kad pagreitės dvigubai, o avinas? .
Dar vienas atsirado Tai žinoma, kad kamščiai į vieną pusę Įdomu, kaip tu persodinsi visus į VT?
Dar vienas atsirado Tai žinoma, kad kamščiai į vieną pusę Įdomu, kaip tu persodinsi visus į VT?
O kaip pesodinsi į metro, jei dabar net į troleibusus nesugebama? Patys persės? Niekada ir niekur to nebuvo. Visada ir visur buvo prievarta - ribojant važaivimą automobiliu įvairiais būdais. Nuo to reikia ir pradėti, o tuomet žiūrėti, pakanka autobusų ir troleibusų, ar reikia rimtesnio VT sistemoje.
O kaip pesodinsi į metro, jei dabar net į troleibusus nesugebama? Patys persės? Niekada ir niekur to nebuvo. Visada ir visur buvo prievarta - ribojant važaivimą automobiliu įvairiais būdais. Nuo to reikia ir pradėti, o tuomet žiūrėti, pakanka autobusų ir troleibusų, ar reikia rimtesnio VT sistemoje.
Šiaip tai reikia tiek to, tie to. Reikia užgesinti kai kurių beprotišką norą visur važiuoti automobiliu vien dėl įvaizdžio, bet reikia pateikti ir pakankamai patrauklią alternatyvą tam.
O, šiaip jau, jei vietoj priemiesčių statymo tankintume miestą tai draudimų nelabai ir reiktų, nes automobiliu važiuoti taptų tiesiog per daug nepatogu.
Šiaip tai reikia tiek to, tie to. Reikia užgesinti kai kurių beprotišką norą visur važiuoti automobiliu vien dėl įvaizdžio, bet reikia pateikti ir pakankamai patrauklią alternatyvą tam.
O, šiaip jau, jei vietoj priemiesčių statymo tankintume miestą tai draudimų nelabai ir reiktų, nes automobiliu važiuoti taptų tiesiog per daug nepatogu.
Niekas dėl įvaizdžio nevažinėja su automobiliu, aš irgi persėsčiau į VT, bet dabar pvz. su atomobiliu kelionė į/iš darbo trunka po maždaug 15 min. Su VT užtruktų maždaug valandą. Mėnesinis kainuoja 110Lt, kurui netgi dar mažiau išleidžiu konkrečiai kelionėms į darbą. Jau nekalbant aišku apie komforto lygį.
Niekas dėl įvaizdžio nevažinėja su automobiliu, aš irgi persėsčiau į VT, bet dabar pvz. su atomobiliu kelionė į/iš darbo trunka po maždaug 15 min. Su VT užtruktų maždaug valandą. Mėnesinis kainuoja 110Lt, kurui netgi dar mažiau išleidžiu konkrečiai kelionėms į darbą. Jau nekalbant aišku apie komforto lygį.
Yra visokių variantų. Kai kada iš tikro apsimoka, kartais ne. Tiek, kad man pačiam yra tekę sutikti žmonių, kurie važiuoja vieni vien dėl to, kad automobilis "pensininkų ir studentų transportas", o tie patys studentai stengiasi savo "lygį" pasikelti pirkdami mašiną, nors gyvena prie universiteto, o pas tėvus parvažiuoti pigiau autobusu.
Aš ir rašau, kad reikia gerinti ir patį viešąjį transportą, kad jis būtų patrauklesnis daugiau žmonių.
O, šiaip jau, jei vietoj priemiesčių statymo tankintume miestą tai draudimų nelabai ir reiktų, nes automobiliu važiuoti taptų tiesiog per daug nepatogu.
Dabartinis 6000+ žm/km² urbanizuotoje teritorijoje tankumas- per mažas?
/\ Problema, kad miesto viduje per daug neurbanizuotos teritorijos, miškų, pievų, jau nekalbant apie visokias Pilaites, kurios augantis gyventojų kiekis į miestą važiuoja pro siaurą butelio kaklelį.
/\ Problema, kad miesto viduje per daug neurbanizuotos teritorijos, miškų, pievų, jau nekalbant apie visokias Pilaites, kurios augantis gyventojų kiekis į miestą važiuoja pro siaurą butelio kaklelį.
Na ir aš pvz. iš ten važinėju, visiems reikia kažkaip gyventi
Niekas dėl įvaizdžio nevažinėja su automobiliu, aš irgi persėsčiau į VT, bet dabar pvz. su atomobiliu kelionė į/iš darbo trunka po maždaug 15 min. Su VT užtruktų maždaug valandą. Mėnesinis kainuoja 110Lt, kurui netgi dar mažiau išleidžiu konkrečiai kelionėms į darbą. Jau nekalbant aišku apie komforto lygį.
Užtat automobilį pats vairuot turi, su visom to pasekmėm
Ar vairavimo atsakomybė niekam jau seniai nebėra minusas? Čia gal greičiau retorinis klausimas.
Comment