Parašė taccido
Rodyti pranešimą

Ypač neįgaliesiems patiks bėgioti į gatvės vidurį, teisingai- sutaupysim ant jų pensijų, ar siūlai į visas stoteles statyti požemines perėjas ir viadukus? Tada pridėk dar kelis šimtus milijonų.
Žiū, rimtai labai pigu, be to ekologiška

Jis važiuos per sankryžas ar siūlai visoje trasoje estakadas????? Jei važiuos, kokia jo nauda?
Primenu, pirmoji gatvinio tramvajaus linija- 350 mln., o viso tinklo- apie 1,4 mlrd.
Taip pat primenu, kad už 1,2 mlrd. baltarusiai Minske pasistato 15km ilgio požeminę liniją, o siūlai už 1,2 mlrd. autobusus. Arkliui uždėjus ant kaklo lentelę "greitaeigis VT" ir pakėlus jo kainą 100 kartų, jis tokiu netampa.

Tai gal ačiū- nereikia, Alytuj galite su BRT eksperimentuoti Juozapavičiaus tiltą skyrę tik VT už kokį šimtą milijonų ir jei jums pasiseks, galima bus mėginti Vilniuje.

Comment