..... Tik man idomu su kuo jie ruosiasi kasti tuos tunelius, su graztu ir kastuvu? ....
na jei būtum atidžiau pavartęs puslapį būtum radęs, kad jie nori su vandens čiurkšle išplauti grunta. t.y. pragręžia skyle suvaro betono, tada išviso to kiaukuto išplauna grunta.
dar gražūs paveiksliukai nuskanuoti iš kažkokio vadovėlio.
Šiandien teko išgirst apie projektą tiesiai iš pirmų lūpų - UAB Rentinys gen. direktoriaus. Vertinant kritiškai visą kalbą, Vilniaus metro nėra vizija, nėra projektas; tai - tik vienos firmos svajonė.
Atliekamos studijos, tyrimai? Žinoma, bet užsakovas - UAB rentinys, tad ir rezultatų, nepalankių metro, tiesiog nebus. Pats direktorius pasakė, kad Lietuvoje nėra projektuotojų, turinčių patirties metro projektavime (ir kodel nenustebau..?) Dar vienas jo pasisakymas sukėlė įdomių minčių: 1 km metro statyba kainuotų 125 mln. litų, tramvajaus 1 km -100 mln., bet eksploatacija kasmet 5 mln. litų brangesnė, tad per 5 metus metro ir tramvajaus kainos susilygina. Nelabai įtikinamai atrodo, bet nieko negaliu teigt prieš - paprašiau papildomos informacijos, kurią pažadėjo perduot (interneto puslapyje nėra). Dar vienas faktas apie projekto rimtumą: matėt tilto planus; pasirodo, tai tėra bakalaurinis darbas, o kokio rimtumo tie darbai?
Šiandien teko išgirst apie projektą tiesiai iš pirmų lūpų - UAB Rentinys gen. direktoriaus. Vertinant kritiškai visą kalbą, Vilniaus metro nėra vizija, nėra projektas; tai - tik vienos firmos svajonė.
Atliekamos studijos, tyrimai? Žinoma, bet užsakovas - UAB rentinys, tad ir rezultatų, nepalankių metro, tiesiog nebus. Pats direktorius pasakė, kad Lietuvoje nėra projektuotojų, turinčių patirties metro projektavime (ir kodel nenustebau..?) Dar vienas jo pasisakymas sukėlė įdomių minčių: 1 km metro statyba kainuotų 125 mln. litų, tramvajaus 1 km -100 mln., bet eksploatacija kasmet 5 mln. litų brangesnė, tad per 5 metus metro ir tramvajaus kainos susilygina. Nelabai įtikinamai atrodo, bet nieko negaliu teigt prieš - paprašiau papildomos informacijos, kurią pažadėjo perduot (interneto puslapyje nėra). Dar vienas faktas apie projekto rimtumą: matėt tilto planus; pasirodo, tai tėra bakalaurinis darbas, o kokio rimtumo tie darbai?
Va tokie, neoptimistiniai pastebėjimai...
Turbut kol kas neapsimoka daryti rimtu darbu kol neaisku ar bus metro ar ne . Bet jeigu tai "statyba kainuotų 125 mln. litų, tramvajaus 1 km -100 mln." nors kiek panasu i tiesa - as visom keturiom uz metro.
@wtme: Keista, kad tik dabar sužinojai. Jie teigia, kad po rinkimų tuos tyrimus ar pan. įteiks savivaldybei, tad gal ir pereis į rimtesnį lygį. Nors aš nemanau, kad kažkas iš to išeis. Rentinys jau seniai metro propaguoja, dar ir savo puslapyje apie jį rašydavo.
Edd, apie metro projektavimą žinojau jau senių seniausiai, tik neskubėjau šaukt rėkt, palaikyt vienos ar kitos pusės. Šiandien buvo proga pasiklausyt tiesioginio piaro, ir man pasirodė verta pasidalinti kai kuriais įspūdžiais čia.
Man tik nepatinka, kad metro interneto puslapis atseit niekaip nesusijęs su rentiniu (o būtent ši firma moka už jo išlaikymą), sukurtas mistinis judėjimas "metro sąjūdis", kuris irgi atseit garsina metro idėją.
Beje, tiesiai paklausus apie eksploatavimo išlaidas, kaip jos buvo apskaičiuotos, kas buvo įvertinta, atsakymo negavau jokio (iš pačio gen. direktoriaus), tad apie svajonių rimtumą išvados nelabai kokios.
/\ Deja, čia apsirinki, ne šiandien ir ne vakar sužinojau. Atsiprašau, jei nepakankamai aiškiai išdėsčiau savo mintis.
Bet... Kur prie internetinio puslapio autorių yra UAB rentinys? Nenurodyta. Skaitau aš jų tą padalomąją medžiagą, ir ten ne rentinys, o "Metro sąjūdis". Va kas man nepatinka: bando jie savo interesus užslapstyt po sąjūdžiais. Bet tai jau ne naujiena Lietuvoj...
istrauka is Rentinio remiamo puslapio http://www.vilniausmetro.lt/naujienos.php?action=1&n=3 :
"... Verta paieškoti tikslesnio pavadinimo apibūdinančio Vilniaus metro, nes tai nebūtų tipinis didmiesčių metro, greičiau tai būtų lengvasis metro. ..."
Rentinys jau seniai metro propaguoja, dar ir savo puslapyje apie jį rašydavo.
O kam tas "rentinys" Juk tik už 200km statomas metro, galima susitarti nebrangiai Bent projektavimo darbus rimtai atliktų ir gruntas ten, manau, panašus
Idomiausia turetu but kaip Linijoj nr.2 tarp stoteliu Stadionas-Snipiskes, butu igyvendintas nusileidimas nuo seskines kalno Kiek ten jiem giliai reiktu kast ir kaip toli pradet gilinti tunelius, kad gautu nelabai staigu nuolydi
Idomiausia turetu but kaip Linijoj nr.2 tarp stoteliu Stadionas-Snipiskes, butu igyvendintas nusileidimas nuo seskines kalno Kiek ten jiem giliai reiktu kast ir kaip toli pradet gilinti tunelius, kad gautu nelabai staigu nuolydi
>...http://www.vilniausmetro.lt/failai/M...a_miestui.pps: Nekilnojamo turto vertė 500 m atstumu nuo metropoliteno linijų pakyla 25 procentais
Siaip ne nuo liniju, o nuo stociu, o tai ne tas pats...
Ir dar nesuprantu, kodel tuneliai bus tokie kreivi? Artimiausias atstumas tarp dvieju tasku tikrai ne kreive...
>...http://www.vilniausmetro.lt/failai/M...a_miestui.pps: Nekilnojamo turto vertė 500 m atstumu nuo metropoliteno linijų pakyla 25 procentais
Siaip ne nuo liniju, o nuo stociu, o tai ne tas pats...
Ir dar nesuprantu, kodel tuneliai bus tokie kreivi? Artimiausias atstumas tarp dvieju tasku tikrai ne kreive...
Ivertinant geologine/reljefine/urbanistine trasos sandara, artimiausias atstumas gali buti ir kreive
Sutinku... Tikrai vien geometrijos cia mazai...
bet nesutinku aplamai del projekto reikalingumo... jei statyti tik tam kad butu... tai manau perbrangi prabanga...
Comment