Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė music Rodyti pranešimą
    Gal ir logiškas būtų variantas, bet turėtų būti derinama su gatvėm. Nupaišytas variantas eina namų kiemais
    Dar suabejočiau ar pravesti požemį reikėtų Pylimo gatve. Tai Senamiesčio paribys, tad geriau stumti liniją po pačiu Senamiesčiu.

    Norint pratęsti Buivydiškių g., tektų statyti sunkiai suvokiamo dydžio estakadą dėl didelių aukščių skirtumų.
    Dėl Kernavės gatvės- labai geras pastebėjimas.
    Kiek atsimenu tai Fabijoniškių viduryje buvo planuota gatvė sovietmečiu ir ten yra gana nemažai vietos tam reikalui palikta tarp namų. Gal tik ties Mandarinu nelabai vietos yra, ten reiktų lįsti į gatves. Bet mintis ta ir yra, kad tramvajus judėtų ne gatvėmis, todėl netrukdytų likusiam eismui. O jeigu tramvajus eitų tik Stanevičiaus gatve tai kristų galimų keleivių skaičius, nes gyvenantiems Fabijoniškių g. bus arčiau transportas esantis Ukmergės g.

    Dėl trasos po senamiesčiu tai nežinau, jei tik nekenktų pastatams ir UNESCO neužkliūtų.

    O tai kas trukdo nukasti tą kalną ir padaryti nuolydį, kaip Ukmergės ir T.Narbuto gatvėse?

    Comment


      Parašė Blaze Rodyti pranešimą
      Kiek atsimenu tai Fabijoniškių viduryje buvo planuota gatvė sovietmečiu ir ten yra gana nemažai vietos tam reikalui palikta tarp namų. Gal tik ties Mandarinu nelabai vietos yra, ten reiktų lįsti į gatves. Bet mintis ta ir yra, kad tramvajus judėtų ne gatvėmis, todėl netrukdytų likusiam eismui. O jeigu tramvajus eitų tik Stanevičiaus gatve tai kristų galimų keleivių skaičius, nes gyvenantiems Fabijoniškių g. bus arčiau transportas esantis Ukmergės g.

      Dėl trasos po senamiesčiu tai nežinau, jei tik nekenktų pastatams ir UNESCO neužkliūtų.

      O tai kas trukdo nukasti tą kalną ir padaryti nuolydį, kaip Ukmergės ir T.Narbuto gatvėse?
      Nuo pat XX a. pradžios yra priimta, kad metro ar tramvajai derinami su gatvėmis, nes iki stotelės turi būti patogus privažiavimas...
      Tame tarpe tarp namų yra susiformavusios rekreacinės gyventojų erdvės, pėsčiųjų takai, taip pat pastatyta nemaža parduotuvė, teatras, seniūnijos patalpos. Abejoju ar gyventojai aukos rekreacinę erdvę ir pėsčiųjų zoną dar vienai gatvei ir ar lengva bus nugriauti tuos pastatus. Be to, prie Mandarino pastatyta Norfa ir gyv. namai, kurie taip pat "užstotų" kelią gatvei ir tramvajui.
      Gyvenantiems Fabijoniškių g. gal ir arčiau, bet statant tramvajų TIK Fabijoniškėms, ignoruojami kiti rajonai
      Tarkim tramvajus Ukmergės gatvėje gana neblogai būtų pasiekiamas ir žmonėm iš Laisvės pr., Šeškinės vakarinės dalies, o statant jį Fabijoniškių vidury kažin ar kas nors eitų 2 km nuo Šeiniaus g. ar Musninkų g. iki stotelės.
      http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

      Comment


        Parašė music Rodyti pranešimą
        Nuo pat XX a. pradžios yra priimta, kad metro ar tramvajai derinami su gatvėmis, nes iki stotelės turi būti patogus privažiavimas...
        Tame tarpe tarp namų yra susiformavusios rekreacinės gyventojų erdvės, pėsčiųjų takai, taip pat pastatyta nemaža parduotuvė, teatras, seniūnijos patalpos. Abejoju ar gyventojai aukos rekreacinę erdvę ir pėsčiųjų zoną dar vienai gatvei ir ar lengva bus nugriauti tuos pastatus. Be to, prie Mandarino pastatyta Norfa ir gyv. namai, kurie taip pat "užstotų" kelią gatvei ir tramvajui.
        Gyvenantiems Fabijoniškių g. gal ir arčiau, bet statant tramvajų TIK Fabijoniškėms, ignoruojami kiti rajonai
        Tarkim tramvajus Ukmergės gatvėje gana neblogai būtų pasiekiamas ir žmonėm iš Laisvės pr., Šeškinės vakarinės dalies, o statant jį Fabijoniškių vidury kažin ar kas nors eitų 2 km nuo Šeiniaus g. ar Musninkų g. iki stotelės.
        Aš būčiau linkęs tą Maximą paaukoti
        Šiaip tai, aišku, kad gyventojai būtų nepatenkinti, bet jei tramvajus būtų tylus, modernus kažin ar labai sugadintų tą rekreacinę erdvę. Dėl norfos tai ją galima apvažiuoti per Fabijoniškių g.
        Realiai tai būtų galima tiesti ir Stanevičiaus-Gelvonų gatvėmis ten jau ir taip yra autobusų juostos, bet kaip sakiau - keleivių skaičius būtų mažesnis.
        O Ukmergės gatve tiesti neapsimoka - daug mažesni žmonių srautai, nes ir apgyvendinimo tankis daug mažesnis, o Fabijoniškės iki šiol sėkimingai ignoruotos troleibusų

        Comment


          Parašė Blaze Rodyti pranešimą
          Aš būčiau linkęs tą Maximą paaukoti
          Šiaip tai, aišku, kad gyventojai būtų nepatenkinti, bet jei tramvajus būtų tylus, modernus kažin ar labai sugadintų tą rekreacinę erdvę. Dėl norfos tai ją galima apvažiuoti per Fabijoniškių g.
          Realiai tai būtų galima tiesti ir Stanevičiaus-Gelvonų gatvėmis ten jau ir taip yra autobusų juostos, bet kaip sakiau - keleivių skaičius būtų mažesnis.
          O Ukmergės gatve tiesti neapsimoka - daug mažesni žmonių srautai, nes ir apgyvendinimo tankis daug mažesnis, o Fabijoniškės iki šiol sėkimingai ignoruotos troleibusų
          Kad kažin ar Ukmergės gatve srautai mažesni. Ten praktiškai visos dienos metu būna mažesni ar didesni automobilių kamščiai ir tais keliais ilgų autobusų maršrutais nuolat važiuoja žmonės
          http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

          Comment


            Parašė music Rodyti pranešimą
            Kad kažin ar Ukmergės gatve srautai mažesni. Ten praktiškai visos dienos metu būna mažesni ar didesni automobilių kamščiai ir tais keliais ilgų autobusų maršrutais nuolat važiuoja žmonės
            Iki Šeškinės galo keleivių nemažai. Bet toliau jų gerokai sumažėja, visi autobusų maršrutai pasuka giliau į Pašilaičius ar Fabijoniškes ir tik vienintelis 5 autobusas veža beveik iki miesto pakraščio.

            Comment


              Prie sostinės Baltojo tilto – simbolinės metro stoties informacinis centras

              Prie sostinės Baltojo tilto – simbolinės metro stoties informacinis centras

              Piliečių asociacijos „Metro sąjūdis” iniciatyva, nuo gegužės 3 d. visą vasarą vilniečiai galės apsilankyti simbolinės metro stoties informaciniame centre, įsikūrusiame prie Baltojo tilto. Čia jie gaus informacijos apie galimą metropoliteną sostinėje, galės įvertinti jo naudą sau ir miestui. Centras bus atviras vilniečiams ir miesto svečiams kasdien, nuo 12.00 val. iki 20.00 val.
              ...

              Comment


                Šiandien delfyje ir Lryte -

                Vilniaus skolos siekia 916 mln. Lt


                http://verslas.delfi.lt/business/vil....d?id=45036051

                Comment


                  Šiaip jau, tramvajų bėgiams žaliosios juostos skirtos, o ne krūmeliams, gyvatvorėms ir t.t.
                  Post in English - fight censorship!

                  Comment


                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                    Šiandien delfyje ir Lryte -

                    Vilniaus skolos siekia 916 mln. Lt


                    http://verslas.delfi.lt/business/vil....d?id=45036051
                    zuokas tikrai teisus dėl mokesčių pinigų Vilniui padidinimo, tačiau bet kokiu atveju tokia skola absurdiškai didelė...

                    Comment


                      Čia reikia daugiau, negu vieno sauso įstatymo - Lietuva nėra vieno miesto valstybė, reikia ryškesnės regioninės politikos. Dabar Rietavo MAXIMOS pinigai nuteka Vilniui, lygiai kaip ir Phillip Morris Lietuva, kuri vykdo veiklą Klaipėdoje, tačiau yra registruota, ir didesnius pinigus duoda sostinei. Kada tai bus sutvarkyta, manau, ir Vilniui, ir visai Lietuvai geriau bus, nes dabar gaunasi, kad pinigus duoda, bet iškart atima, ir padalina kitiem...

                      Comment


                        /\ Bet tai GMP mokamas ten kur registruotas darbuotojas ir Vilnius dėl to tik pralošia. O pelno mokestis, berods, eina tiesiai į biudžetą ir savivaldybės jo net nemato.
                        Post in English - fight censorship!

                        Comment


                          Renku nuotrupas iš visokių straipsnių, ir jomis remiuosi, jūs daugiau žinot, jūs mane ir taisykit, aš tik darau prielaidas, kurios nebūtinai yra teisingos.

                          Comment


                            taip, bet minties esmė - jei miestas skoloje 1 milijardą , tai ar toks miestas gali galvoti apie metro ?

                            Comment


                              Parašė udrius Rodyti pranešimą
                              taip, bet minties esmė - jei miestas skoloje 1 milijardą , tai ar toks miestas gali galvoti apie metro ?
                              Kodėl ne? Tiesiog reikia stengtis padidinti miesto pajamas.
                              Post in English - fight censorship!

                              Comment


                                Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                taip, bet minties esmė - jei miestas skoloje 1 milijardą , tai ar toks miestas gali galvoti apie metro ?
                                Galvoti, tai žinoma, kad gali. Galvoti gali ir Kaunas, ir Klaipėda ar Šiauliai. O gal net ir mistinis Kalabybiškių miestelis. Bet va ar gali skirti pinigų tam, tai jau kitas klausimas.

                                Comment


                                  Parašė index Rodyti pranešimą
                                  Kodėl ne? Tiesiog reikia stengtis padidinti miesto pajamas.
                                  Dar priklauso nuo to, kokios tos skolos.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Ir priklauso, nuo to, kokios pajamos. Kitų miestų saskaita, aišku, galima, bet tiesiog šiek tiek liūdna, negražu ir netgi, sakyčiau, šiek tiek nepadoru.

                                    Comment


                                      Parašė Magician Rodyti pranešimą
                                      Kitų miestų saskaita, aišku, galima, bet tiesiog šiek tiek liūdna, negražu ir netgi, sakyčiau, šiek tiek nepadoru.
                                      Kaip suvoki tą kitų miestų sąskaitą? Paskirstymo mažinimas ir gyventojų (gal net kiek prievartinis raginimas) registruotis tame mieste kuriame gyvenama jau būtų "kitų miestų sąskaita"?
                                      Post in English - fight censorship!

                                      Comment


                                        Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                                        zuokas tikrai teisus dėl mokesčių pinigų Vilniui padidinimo, tačiau bet kokiu atveju tokia skola absurdiškai didelė...
                                        Skola didelė ne absurdiškai... Užtat esant tokioms skoloms šnekėti apie metro yra absurdiška.

                                        Parašė index Rodyti pranešimą
                                        Kodėl ne? Tiesiog reikia stengtis padidinti miesto pajamas.
                                        Parašė index Rodyti pranešimą
                                        Kaip suvoki tą kitų miestų sąskaitą? Paskirstymo mažinimas ir gyventojų (gal net kiek prievartinis raginimas) registruotis tame mieste kuriame gyvenama jau būtų "kitų miestų sąskaita"?
                                        Niekas to Vilniaus neapvogė ir niekas skolų prievarta neįbruko. Skolas sugeneravo savanaudžiai, godūs ir neatsakingi vadovai. Tame tarpe ir Zuokas praeitose kadencijose. Lietuva ne vien tik Vilnius, todėl siekiant darnaus šalies vystymosi šalies valdžia privalo perskirstyti lėšas, kad atsiliekantys regionai visiškai nežlugtų. Vilnius nėra atsiliekantis regionas ir jam ir taip skiriamas išskirtinys dėmesys kaip sostinei.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Skola didelė ne absurdiškai... Užtat esant tokioms skoloms šnekėti apie metro yra absurdiška.
                                          Niekas to Vilniaus neapvogė ir niekas skolų prievarta neįbruko. Skolas sugeneravo savanaudžiai, godūs ir neatsakingi vadovai. Tame tarpe ir Zuokas praeitose kadencijose. Lietuva ne vien tik Vilnius, todėl siekiant darnaus šalies vystymosi šalies valdžia privalo perskirstyti lėšas, kad atsiliekantys regionai visiškai nežlugtų. Vilnius nėra atsiliekantis regionas ir jam ir taip skiriamas išskirtinys dėmesys kaip sostinei.

                                          Per Zuoko kadenciją nuo 2001 iki 2007 metų miesto skola netgi sumažėjo nuo 280 mil. iki 270, o tuo tarpu prie Imbraso per kelis metus žaibiškai išaugo kelis kartus iki 900 mil., nors tuo metu ekonomiškai buvo patys turtingiausi metai
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X