Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    na vistik jei paleistų tramvajų tose vietose kuriose jis nemaišytų eismo, galbūt pamastytų apie linijas ir kitur...

    Comment


      Per du metus nei tramvajaus, nei metro nebus, net jei ir pradėtų šiandien. Vien projektavimas ir parengiamieji darbai kiek užtruktų, konkursai ir t.t. Du metai praeis greitai, ir finansavimo programos nebeliks. Tuo tarpu suprojektuoti ir nutiesti troleibusų liniją kad ir iki Santariškių du metai kaip tik pakankamas laiko tarpas.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Per du metus nei tramvajaus, nei metro nebus, net jei ir pradėtų šiandien. Vien projektavimas ir parengiamieji darbai kiek užtruktų, konkursai ir t.t. Du metai praeis greitai, ir finansavimo programos nebeliks. Tuo tarpu suprojektuoti ir nutiesti troleibusų liniją kad ir iki Santariškių du metai kaip tik pakankamas laiko tarpas.
        Manyčiau, jog logiškiausias ėjimas dabar būtų troleibusų linijos nutiesimas į Pilaitę, kuri jau labai tankiai apgyvendinta, tačiau net ir autobusų yra gerokai primiršta... Čia pat 2-asis troleibusų parkas, į kurį darbą baigę troleibusai galėtų užsukti. Tereikia nedidelės atkarpos tiesiai nuo Spaudos Rūmų

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Ir gerai. Laikas baigti gyventi utopijomis. Reikia pasinaudoti likusiais pora metų įsisavinant lėšas naujų troleibusų linijų statybai arba geležinkelio integravimui (kuo ne nauja miesto transporto rūšis) į miesto VT. Arba naujos priemiesčio autobusų sistemos įdiegimui dar būtų galima numelžti lėšų (bendradarbiaujant su rajonu).
          Gal ir taupiau būtų nieko nedaryti, tik laukti kol brangūs degalai padarys savo "darbą", bet tada, galime tik pasvajoti apie tolesnį Vilniaus miesto vystymąsį.

          Comment


            Kodėl nieko nedaryti? Vystyti esamą VT, o kai jis pasieks savo pajėgumų ribą, pradėti galvoti apie naują VT rūšį.

            Comment


              "Systra" jau buvo paruošusi greitojo tramvajaus projektą. Ir rimtai kalbėjo apie pirmosios linijos statybą. Bet atėjo paksininkai į valdžią ir numarino reikalą.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Kodėl nieko nedaryti? Vystyti esamą VT, o kai jis pasieks savo pajėgumų ribą, pradėti galvoti apie naują VT rūšį.
                Dabartinis Vilniaus VT ir yra/bus nepajėgus, prieš tą visą automobilių srautą.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Kodėl nieko nedaryti? Vystyti esamą VT, o kai jis pasieks savo pajėgumų ribą, pradėti galvoti apie naują VT rūšį.
                  Tada jau bus per vėlu, nes naujos rūšies per naktį tai neįdiegsi.
                  Post in English - fight censorship!

                  Comment


                    Parašė oranger Rodyti pranešimą
                    "Systra" jau buvo paruošusi greitojo tramvajaus projektą. Ir rimtai kalbėjo apie pirmosios linijos statybą. Bet atėjo paksininkai į valdžią ir numarino reikalą.
                    Tas projektas jau paseno. Be to tai buvo tik preliminarus projektas. O statant reikia konkretaus ir darbinio projekto.

                    Parašė index Rodyti pranešimą
                    Tada jau bus per vėlu, nes naujos rūšies per naktį tai neįdiegsi.
                    Nebus per vėlu, jei viskas bus daroma nuosekliai, moksliškai ir ekonomiškai pagrįstai, o ne fantazijose ir utopijose.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Nebus per vėlu, jei viskas bus daroma nuosekliai, moksliškai ir ekonomiškai pagrįstai, o ne fantazijose ir utopijose.
                      Pas mus tokiu būdu nieko nedaroma, tiksliau - bus beprotiškai brangu dėl nenumatytos infrastruktūros, naparuoštų komunikacijų, privatizuotų patalpų ir sklypų ir pan.

                      Comment


                        Tai blogai, kad nedaroma. Nepakeliama našta bus, jei būtų daroma dabar, kai miestas ir valstybė praskolinti.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Tai blogai, kad nedaroma. Nepakeliama našta bus, jei būtų daroma dabar, kai miestas ir valstybė praskolinti.
                          Atras milijardų keliams tiesti.

                          Comment


                            Parašė statyba Rodyti pranešimą
                            Manyčiau, jog logiškiausias ėjimas dabar būtų troleibusų linijos nutiesimas į Pilaitę, kuri jau labai tankiai apgyvendinta, tačiau net ir autobusų yra gerokai primiršta... Čia pat 2-asis troleibusų parkas, į kurį darbą baigę troleibusai galėtų užsukti. Tereikia nedidelės atkarpos tiesiai nuo Spaudos Rūmų
                            Į Pilaitę troleibusai irgi būtų neprošal, kaip ir į Šeškinę- Fabijoniškes. Bet gal pirma reikia nutiesti seniai planuotą liniją į Santariškes, apie kurią jau tiek metų kalbama.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                              Į Pilaitę troleibusai irgi būtų neprošal, kaip ir į Šeškinę- Fabijoniškes. Bet gal pirma reikia nutiesti seniai planuotą liniją į Santariškes, apie kurią jau tiek metų kalbama.
                              O gal geriau iškart tramvajų Koks skirtumas tarp autobuso ir troleibuso?

                              Comment


                                Profesorius: Vilniui reikalinga nauja transporto priemonė – metro arba tramvajus
                                Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Transporto vadybos katedros profesorius Jonas Butkevičiaus nuomonė

                                Comment


                                  Parašė YOUrgis Rodyti pranešimą
                                  Profesorius: Vilniui reikalinga nauja transporto priemonė – metro arba tramvajus
                                  Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Transporto vadybos katedros profesorius Jonas Butkevičiaus nuomonė
                                  Nonsensas. Pilna negyvendintų pigesnių ir "šiai dienai" realių projektų.
                                  Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                  Comment


                                    Parašė YOUrgis Rodyti pranešimą
                                    Profesorius: Vilniui reikalinga nauja transporto priemonė – metro arba tramvajus
                                    Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Transporto vadybos katedros profesorius Jonas Butkevičiaus nuomonė

                                    Kai mokiausi, gerbiau šį dėstytoją.. Protingai ir argumentuotai dėstydavo savo nuomonę įvairiausiomis viešojo transporto ir geležinkelių temomis. Tačiau dabar supratau, kad kalbos lieka kalbomis, o darbai... kaip ir kiekvienas apsukrus lietuvis matyt. Kažin kas galėjo atsitikti, kad taip nuomonę pakeitė? Galimybių studija atliekama VGTU už milijona?

                                    Comment


                                      Parašė praetor Rodyti pranešimą
                                      Nonsensas. Pilna negyvendintų pigesnių ir "šiai dienai" realių projektų.
                                      Pavyzdžiui?
                                      Ir kodėl tramvajus yra nerealus?

                                      Comment


                                        Parašė Kasnis Rodyti pranešimą
                                        Kai mokiausi, gerbiau šį dėstytoją.. Protingai ir argumentuotai dėstydavo savo nuomonę įvairiausiomis viešojo transporto ir geležinkelių temomis. Tačiau dabar supratau, kad kalbos lieka kalbomis, o darbai... kaip ir kiekvienas apsukrus lietuvis matyt. Kažin kas galėjo atsitikti, kad taip nuomonę pakeitė? Galimybių studija atliekama VGTU už milijona?
                                        Pinigai žmogų gadina.

                                        Comment


                                          Parašė Kasnis Rodyti pranešimą
                                          Kai mokiausi, gerbiau šį dėstytoją.. Protingai ir argumentuotai dėstydavo savo nuomonę įvairiausiomis viešojo transporto ir geležinkelių temomis. Tačiau dabar supratau, kad kalbos lieka kalbomis, o darbai... kaip ir kiekvienas apsukrus lietuvis matyt. Kažin kas galėjo atsitikti, kad taip nuomonę pakeitė? Galimybių studija atliekama VGTU už milijona?
                                          Jeigu žmogus išreiškia nuomonę, priešingą tavajai, tai jis mažų mažiausiai tampa papirktu?
                                          Post in English - fight censorship!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X