Vien A juostų pakaktų, greičiau esami judėtų, nebereiktų papildomai naujų pirkti. Bet, prieš krizę, per didžiausius kamščius niekas to nepadarė, o dabar tuo labiau nesitikiu.
Tai gal eik ir nupiešk tų A juostų Narbuto nuokalnėje arba Jasinskio gatvėje
Ghmmm, kiek suprantu, Tavo teigimu, toks reikalas nera butinas. Jei nera butinas, tai neigi greituminio greitojo transporto poreiki, vadinasi, nera butinas Tavo ginamas metro.
Vien A juostų pakaktų, greičiau esami judėtų, nebereiktų papildomai naujų pirkti. Bet, prieš krizę, per didžiausius kamščius niekas to nepadarė, o dabar tuo labiau nesitikiu.
1989 m. privataus transporto buvo 10 kartų mažiau, o troleibusų "kamščiai" jau buvo. O jei dar pasiliks įlaipinimas pro priekį, tai bus visiški batai (ypač, kai bus uždraustas privatus transportas Vilniaus centre).
Kažka vistiek reikia daryti su dabartiniu VT, dabartinis yra palyginimui su vakarų Europos miestais, Vilniaus VT yra apgailetinas, nes jeigu norėčiau, is stoties iki Santariškiu nuvažiuoti, tai minimum reiketu man važiuoti 40min., tiesiog jo greitis yra labai letas, ir tai yra ko gero pagrindinis trukumas, dabartinio VT, vistiek manau, reikėtu kažka bėginio isidiegt, kuris visada turetu pirmenybe gatvėse, tai sutrumpintu keliones laika, ir tai butu žymiai patogiau.
Nesulauksime mes tų A juostų Aš už tramvajų, nes jis pigesnis, galima daugiau linijų nutiesti.
Tramvajus tikrai pigesnis.Norint nubraižyti VT A juostas, žmonės suvokite, kad tai ne tik dažai , "A" išpaišyti , bet ir daugybės gatvių platinimas, daugybės pastatų išpirkimas ir nugriovimas-tai daug daug brangiau net ir už metro. Norint kad tos "A" juostos būtų efektyvios ir duotų apčiuopiamos naudos , visa tai reiks padaryti ir kainuos tai tikrai labai nemažai.
Tarkim kad ir investavus į tas A juostas didelius pinigus pasieksime max 25km/h vidutinį troleibuso/autobuso greitį. kas iš to ir kam to reikia?
Įdomu būtų išgirsti minčių, kaip tas padrikas A juostas būtų galima sujungti į normalų, vientisą tinklą, bet turėkite omeny tuos srautus ir sankryžų apkrovas.
O galbūt mums tereikia 30 viadukų už milijardą išvardintose ir dar keliose svarbiose sankryžose, aplinkkelių (Vakarinio, Šiaurinio, Vakarinės, Pietinio Tikrojo, etc.) už kitą milijardą ar du ir tada jokio nereikalingo metro nereikės?
Labai į temą, nes kartais nevietiniai nežino situacijos arba klaidingai interpretuoja iš debesų išmąstytus tam tikrus "faktus".
Deja neteko dar girdėti kažkokių auksinių pasiūlymų iš kauniečių, klaipėdiškių ar kupiškėnų kaip tobulinti miesto VT, o "nieko nereikia" netinka, nes aš suprantu, kad jums nereikia, nes čia negyvenat, bet...
Tau buvo pasiūlyta n + 1 variantų , gal priminti?
1. Priversti vilniečius važinėti visuomeniniu transportu, tai galima pasiekti:
a) apriboti autobomilių eismą miesto centre ir senamiestyje, gal būt visai uždrausti ten važineti
b) sukurti aikšteles miesto pakraščiuose kad atvykęs svečias ramiai galėtu persėsti į visuomeninį transportą
c) ...
2. pakeisti darbuotojų sistemą:
a) baigti cirkus su darbo vietų kūrimu tik vilniuje, ar tai yra normalu , kad žmonės iš provincijų neranda darbo savo miestuose
b) mažinti biurokratų skaičių (manau tai sudaro apiue 50 % visų vilniaus dirbančiųjų
c) decentralizuoti valdymą, iškeliant kai kurias centrines valdžios įstaigas - esant dabartinėms technologijoms giliai dzin kur bus valdininkas
d) ...
Dar kartą primenu visiems esamą tiesą - problema yra ne greitojo transporto buvime, bet kamščiai. Kamščiai susidaro dėl per didelio mašinų srauto, ko pasekoje negali važiuoti greitai visuomeninis transportas.
Tau buvo pasiūlyta n + 1 variantų , gal priminti?
1. Priversti vilniečius važinėti visuomeniniu transportu, tai galima pasiekti:
a) apriboti autobomilių eismą miesto centre ir senamiestyje, gal būt visai uždrausti ten važineti
b) sukurti aikšteles miesto pakraščiuose kad atvykęs svečias ramiai galėtu persėsti į visuomeninį transportą
c) ...
2. pakeisti darbuotojų sistemą:
a) baigti cirkus su darbo vietų kūrimu tik vilniuje, ar tai yra normalu , kad žmonės iš provincijų neranda darbo savo miestuose
b) mažinti biurokratų skaičių (manau tai sudaro apiue 50 % visų vilniaus dirbančiųjų
c) decentralizuoti valdymą, iškeliant kai kurias centrines valdžios įstaigas - esant dabartinėms technologijoms giliai dzin kur bus valdininkas
d) ...
Dar kartą primenu visiems esamą tiesą - problema yra ne greitojo transporto buvime, bet kamščiai. Kamščiai susidaro dėl per didelio mašinų srauto, ko pasekoje negali važiuoti greitai visuomeninis transportas.
Taip pat kaip ir tau buvo n+2 kartus atsakyta į šiuos pasiūlymus.
1) Tarkime priverčiame. Besinaudojančių VT smarkiai padidėja. Ką darome? Perkame daugiau troleibusų? Dabartiniai perpildyti ir piko metu stotelės pasiekusios max. apkrovą.
a) Uždrausti/riboti eismą Senamiesty. Visiškai pritariu.
b) Aikštelių reikėtų, bet kas iš to, jei atvykęs ir palikęs automobilį žmogus negalės laiku nuvykti, nes troleibusai sausakimši- į juos neįmanoma įlipti, bei stovi kamščiuose?
2)
a) Įvesk diktatūrą ir tremk visus į Kauną
b) Ištrėmęs nepatogius elementus į Kauną, o iš kitų atėmęs darbą, ką darai su ištremtais bedarbiais toliau? Ką jiems Kaune pasiūlai?
c) Iškelti į Kauną?
Kiek milijardų kainuos iškėlimas? Kiek kainuos atskirų ministerijų posėdžiai ir kelionės į juos? Kiek pinigų bus skiriama tarnybiniam važinėjimui, kiek- telefoniniams pokalbiams? Ar sklandžiai, koordinuotai vyks darbas esant tokiai decentralizacijai?
Taip pat reikėtų parengti nemažai vietinių specialistų. Kiek tai kainuotų?
Apibendrinant pasakei tik vieną protingą mintį apie eismo ribojimą Senamiesty. Na dar apie aikšteles pakraščiuose, bet pernelyg tiesmukai į tai pažiūrėjai, nes tik jas įrengti neužteks, reikia kompleksiškesnio požiūrio.
Problema yra tiek kamščiai, tiek esamo VT pajėgumai, kai kur piko metu jis kursuoja maksimaliu dažniu, o transporto priemonių užpildymas- didžiausias įmanomas. Suprask, neužtenka pusę vairuotojų priversti persėsti į VT, nes tada reikėtų daug daugiau troleibusų, kurie turėtų kas 30 sek atvažiuoti į stoteles. Primenu. Troleibuso vidutinis greitis maršrute- iki 20 km/h.- tai yra riba.
Ir pastebėjau, kad nuo 1998 metų iki 2010 metų pervežtų keleivių skaičius troleibusais krito nuo 185981100 iki 111753500, taigi vos ne per pus. Kaži kokios išvados ?
Comment