Parašė Wycka
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro Vilniuje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąKokias jus cia nesamones snekate ir bandote isradineti kazkokius naujus zodziu darinius taip isdarkydami lietuviu kalba? Metro-tai POZEMINIS beginis transportas. Ka jus cia bandote isradineti dvirati ir sukurti kazkokius naujus nesamoningus zodziu naujadarus?
Taip, mums įprasta, kad metro važiuoja po žeme. Tačiau ar tai privaloma?
Esminiai metropoliteno bruožai:- Naudojamas miestuose;
- Varomas elektra;
- Aptarnauja didelius keleivių srautus;
- Kursuoja dažnai ir reguliariai, dažniausiai pagal tvarkaraštį;
- Trasa visiškai atskirta nuo kitų transporto rūšių;
- Sutampa perono ir vagono grindų aukštis (nebūtinai).
Metro linijos paprastai esti požeminiuose tuneliuose, tačiau gali būti ir ant žemės ar ant estakadų. Jis netrukdo gatvių transporto ir pėsčiųjų eismui, pastatuose nejuntamas jo keliamas triukšmas ir virpesiai, dėl jo nereikia keisti gatvių tinklo, griauti pastatų. Antžeminės metro linijos aptveriamos, paprastai tiesiamos vietose, kur mažiau statinių. Metro linijos ant estakadų keliamos nelyginiame reljefe, daugiausia ten, kur jos kerta kelius, vandens plotus ar kitas kliūtis.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąOhoho, kaip pabrėžtinai jautriai, kiba ant kokio asmeninio mozolio užmyniau?
Taip, mums įprasta, kad metro važiuoja po žeme. Tačiau ar tai privaloma?
Taip ir jus: jau taip norite to metro ,kad jums jau nebesvarbu ar jis po zeme vaziuoja, ar ir virs zemes ant estakadu ar net is vis dalinai gatvemis kaip koks eilinis tramvajus- jums vis tiek tai METRO:-)))
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąNe ant mozolio ,bet juokinga kai vaikai pradeda aiskinti naujus terminus : '' metro ,kuris vaziuoja ne po zeme'' , visokie ''elektroautobusai'' ir panasios nesamones. (...)
Taip ir jus: jau taip norite to metro ,kad jums jau nebesvarbu ar jis po zeme vaziuoja, ar ir virs zemes ant estakadu ar net is vis dalinai gatvemis kaip koks eilinis tramvajus- jums vis tiek tai METRO:-)))
Parašė praeivis Rodyti pranešimąIs kur istraukei tokia nesamone,kad tai nesukelia vibracijos pastatams?Paskutinis taisė LC.; 2011.01.05, 11:28.
Comment
-
Metro linijos paprastai esti požeminiuose tuneliuose, tačiau gali būti ir ant žemės ar ant estakadų. Jis netrukdo gatvių transporto ir pėsčiųjų eismui, pastatuose nejuntamas jo keliamas triukšmas ir virpesiai, dėl jo nereikia keisti gatvių tinklo, griauti pastatų. Antžeminės metro linijos aptveriamos, paprastai tiesiamos vietose, kur mažiau statinių. Metro linijos ant estakadų keliamos nelyginiame reljefe, daugiausia ten, kur jos kerta kelius, vandens plotus ar kitas kliūtis.
Is kur istraukei tokia nesamone,kad tai nesukelia vibracijos pastatams? Stai vilniuje ties Onos baznycia kaip manai,kodel greitis zenklais sumazintas iki 30 km/h? Ogi butent todel,kad moksliskai istyrus nustatyta,kad tai baznyciai kenkia vibracija. O cia paleistu gelezinkelio traukini su keletu vagonu ir dar aiskina,kad nebutu jokios vibracijos:-)) Juokas tik ima.Pastovek statybose kai poliai kalami ir kai jauciasi kaip dreba zeme uz keliu desimciu metru,o poliakales svoris ir smugio jega zymiai mazesne ,nei traukinio ,sveriancio kelias desimtis tonu.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąNe ant mozolio ,bet juokinga kai vaikai pradeda aiskinti naujus terminus : '' metro ,kuris vaziuoja ne po zeme'' , visokie ''elektroautobusai'' ir panasios nesamones. Cia panasiai tas pats ,kai rusai melzeja pradejo vadinti operatore, pardaveja-vadybininku, bandita-nusikalteliu, vagi-iseikvotoju ir pan. Visi sitie zodziu naujadarai skirti tik paslepti kalbanciojo zmogaus nekompetencijai,kai akivaizdus faktai bandomi pritempti iki kazkokiu jo ''tiesu'' ir del to bandomi ivardinti kazkokiais naujais zodzoiais:-)))
Taip ir jus: jau taip norite to metro ,kad jums jau nebesvarbu ar jis po zeme vaziuoja, ar ir virs zemes ant estakadu ar net is vis dalinai gatvemis kaip koks eilinis tramvajus- jums vis tiek tai METRO:-)))
Parašė praeivis Rodyti pranešimąIs kur istraukei tokia nesamone,kad tai nesukelia vibracijos pastatams? Stai vilniuje ties Onos baznycia kaip manai,kodel greitis zenklais sumazintas iki 30 km/h? Ogi butent todel,kad moksliskai istyrus nustatyta,kad tai baznyciai kenkia vibracija. O cia paleistu gelezinkelio traukini su keletu vagonu ir dar aiskina,kad nebutu jokios vibracijos:-)) Juokas tik ima.Pastovek statybose kai poliai kalami ir kai jauciasi kaip dreba zeme uz keliu desimciu metru,o poliakales svoris ir smugio jega zymiai mazesne ,nei traukinio ,sveriancio kelias desimtis tonu.
Šią „nesąmonę“ ištraukiau iš wikipedijos, juk pats matei nuorodą. jeigu vis tiek esi įsitikinęs, kad čia nesąmonė, tai atsiversk šį pusląpį ir pataisyk faktus. Juk wikipedijoje visi gali keisti/papildyti informaciją.
Pagaliau mąstant logiškai, jeigu mieste yra ypatingai saugomų objektų, kuriems kenkia net ir pati mažiausia vibracija, galima tunelio su bėgiais po juo netiesti, arba jeigu leidžia geologinės sąlygos, tunelį tiesti gerokai giliau, virš 30 metrų gylyje. Šiaip ar taip, šiuolaikiniame pasaulyje įmanoma praktiškai viskas, tik tas viskas atsiremia į kainą.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Taip progresuodami jus greitai ir lektuvus galesite vadinti metro: nes jie irgi juda tik tam tikrais nustatytais ''koridoriais'' , atitinkamu laiko intervalu ir t.t. Sekmes kuriant naujas savokas ir zodziu naujadarus:-))
Nes normaliam zmogui tai aisku,kad: metro-tai po zeme. Tramvajus-tai virs zemes. Ant estakadu- tai jau nei metro ,nei tramvajus, ta jau galima vadinti kazkaip naujai.Paskutinis taisė praeivis; 2011.01.05, 11:36.
Comment
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąO kaip, tavo nuomone, vadinti traukinį, kurio didžioji dalis bėgių yra po žeme, tuneliuose (po centirnėmis miesto dalimis), o periferijoje iškyla į paviršių? Elementarus pavyzdys - Stokholmas. Jei teko būti ar šiaip domėtis, žinoma.
Taigi jau pats ir pavadinai-traukinys. Metro-tai grynai pozeminis transportas,bendraja to supratimo prasme.
Comment
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąO kaip, tavo nuomone, vadinti traukinį, kurio didžioji dalis bėgių yra po žeme, tuneliuose (po centirnėmis miesto dalimis), o periferijoje iškyla į paviršių? Elementarus pavyzdys - Stokholmas. Jei teko būti ar šiaip domėtis, žinoma.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąKokias jus cia nesamones snekate ir bandote isradineti kazkokius naujus zodziu darinius taip isdarkydami lietuviu kalba? Metro-tai POZEMINIS beginis transportas. Ka jus cia bandote isradineti dvirati ir sukurti kazkokius naujus nesamoningus zodziu naujadarus?
Taip, paprastai "miesto traukinys" važinėja po žeme (nes miesto centre dažniausiai nėra vietos). Bet pilna metro ruožų ir ant estakadų (pvz Paryžiuj). O toliau nuo centro, kur pakanka vietos, gali ir būt ir tiesiog ant žemės.
Comment
-
Ir Kijeve nėra metro, nes per Dneprą persikelia tiltu... Ir Niujorke ar Čikagoje nėra metro, nes linijos virš žemės, o ne po žeme... Ir Londone ne metro, o tramvajus, nes požeminės linijos tik miesto centre.
Atėjo Praeivis, ir ūmai apvertė visą pasaulio suvokimą apie tai, kas yra metro! Šaunuolis! Sarkazmas čia. Žmogui visai jau
Comment
-
Parašė Edvard Rodyti pranešimąTai pagal jūsų nuomone pas mus yra metro?
yra tik pietinėje miesto dalyje.
Butu geras sprendimas krovininius traukinius, sutvarkius reikalinga infrastruktura paleisti aplinkeliu per Pagirius. Tuomet ir priemiestinius traukinius sutankinti praplesti jų maršrutus bei įrengti stoteles kur reik(pvz Salininkuose gal net dvi galetu būti). Otaip pat butu neblogai kada nors su peronais susitvarkyt, kad butu viename lygyje su vagonų grindimis. + dar bendras bilietas kaip ir viešojo transporto. To pakaktu kad keliaujančių padaugėtu kokiais 50% gal
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimątaip, pas mus yra "metro" , o jei rimčiau "nedadarytas" "suburban rail"(arba commuter rail). deja jis
yra tik pietinėje miesto dalyje.
Butu geras sprendimas krovininius traukinius, sutvarkius reikalinga infrastruktura paleisti aplinkeliu per Pagirius. Tuomet ir priemiestinius traukinius sutankinti praplesti jų maršrutus bei įrengti stoteles kur reik(pvz Salininkuose gal net dvi galetu būti). Otaip pat butu neblogai kada nors su peronais susitvarkyt, kad butu viename lygyje su vagonų grindimis. + dar bendras bilietas kaip ir viešojo transporto. To pakaktu kad keliaujančių padaugėtu kokiais 50% gal
Kiek pats esi pasiryzes moketi uz tokius bilietus? Nes dabar kaip suprantu troleibusu 2 lt paciam yra per brangu. Taigi butu klausimas kiek galetum moketi uz ta priemestini ir dar sutankinta ir dar per pagirius ir net irengiant papildomas stoteles kur reikia?:-)))
Comment
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąO kaip, tavo nuomone, vadinti traukinį, kurio didžioji dalis bėgių yra po žeme, tuneliuose (po centirnėmis miesto dalimis), o periferijoje iškyla į paviršių? Elementarus pavyzdys - Stokholmas. Jei teko būti ar šiaip domėtis, žinoma.
Ko gero, painiojate su lengvuoju geležinkeliu, kurio spalvos panašios į metro.
Kelios Stokholmo metro nuotraukos
Paskutinis taisė Silber418; 2011.01.05, 21:48.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąKiek pats esi pasiryzes moketi uz tokius bilietus? Nes dabar kaip suprantu troleibusu 2 lt paciam yra per brangu. Taigi butu klausimas kiek galetum moketi uz ta priemestini ir dar sutankinta ir dar per pagirius ir net irengiant papildomas stoteles kur reikia?:-)))
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąNes dabar kaip suprantu troleibusu 2 lt paciam yra per brangu.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąKiek pats esi pasiryzes moketi uz tokius bilietus? Nes dabar kaip suprantu troleibusu 2 lt paciam yra per brangu. Taigi butu klausimas kiek galetum moketi uz ta priemestini ir dar sutankinta ir dar per pagirius ir net irengiant papildomas stoteles kur reikia?:-)))Parašė Gnoss Rodyti pranešimąKelionės trukmė ir greitis, žinoma, atsiliepia ir kainai. Aš paaukočiau tam tikrą sumą žinodamas, jog mokėdamas daugiau atvyksiu greičiau.Parašė evvt Rodyti pranešimądabar 2lt neperbrangu, bet labai leta.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąJeigu žiemą rytinio darbo dienos piko metu yra galimybė nuvažiuoti iš Saulėtekio iki Stoties (arba priešingai) per 18-19 minučių, kiek už tai sutiktumėte mokėti? Palyginimui, troleibusas nuveža per 33 minutes už 2Lt. Taksi kaina būtų apie 12-15 litų.Paskutinis taisė andyour; 2011.01.05, 21:14.
Comment
Comment