Aš ten buvau susipainiojęs apie tai, kuris metropolitenas turimas omenyje Stokholmo metro yra 106 kilometrai, Stokholmo metropolitenas yra visa Stokholmo grafystė, kuri nuo vieno galo iki kito yra apie 160 kilometrų. O Lietuvoje... Dėl Trakų sutikčiau iš tikrųjų, o tarp Vilniaus ir Kauno bokštų dar šiek tiek per daug plynų laukų.
Tai jau išleidom 150 mln. šviesOforų sistemai, kuri sureguliavo eismą ir panaikino kamščius, galime drąsiai prie taviškio sprendimo įgyvendinimo eit. Ai tik šviesOforus reik sureguliuot, pamiršau
Metro greitis 39km/h, net iki 42, Zuoko modernaus tramvajaus buvo skaičiuojamas- 27km/h (greitojo tramvajaus, žinoma, didesnis). Kaip matai 16-19 km/h Kunminge (kad ir kur tai būtų ) yra niekingas greitis. Maždaug toks, kokiu greičiu važiuoja troleibusai
21-23 šiek tiek geriau, bet vistiek net lėčiau nei modernaus gatvinio tramvajaus, kas tik įrodo, kad jei greitasis transportas stoviniuos sankryžose- joks jis greitasis.
Ir dar klausimėlis- ar turi autobuso vairuotojo kategoriją?
Ne.
Klausimas: ar kartais tavo siūlomam tramvajui nereikėtų sureguliuoti šviesoforų (o gal jis greitasis, t. y. "estakados kas 300 m" ir tuneliai - valio, kaip pigu )?
Vis siūlai brangesnius variantus. Ar ne geriau būtų statyti pagal galimybes ir išnaudoti turimus dalykus?
Bet kokiu atveju, matau, kad bent jau dar kelerius metus niekas Vilniaus VT nepasikeis. Liks tas pats Š, kol nebus VT tobulinimo strategijos.
Aš ten buvau susipainiojęs apie tai, kuris metropolitenas turimas omenyje
Paklausk Silber, kiek km tęsiasi tas Stokholmo metropolis. Ogi kelis šimtus kilometrų. O Vilniaus iki kur reikia jį skaičiuot? Alytaus, Zarasų, Kaišiadorių?
Įskaičiavus Vilniaus apskritį ir dar Utenos pridėjus- 1,2 mln.
Lyginkim miestus ne abstrakčius dalykus.
-------
Norėjau įdėti du žemėlapius- Vilniaus savivaldybės ir užstatytos teritorijos, bet neradau tinkamų, tad įdėjau trijų seniūnijų plotus su gyventojų skaičiais.
200,6 km2. Gyventojų skaičius 81 381. Vadinasi kitoje 200 km2 teritorijoje gyvena 480 000 gyventojų!!! Pusėje likusios Vilniaus teritorijos. Skaičiuojam toliau? Dar yra Verkiai, Rasos ir Naujininkai. Beje, visų šių retai gyvenamų seniūnijų 80-90 proc. gyventojų telkiasi tankiai gyvenamame užstatytame miesto branduolyje, šliejasi prie kitų tankiai gyvenamų seniūnijų. Taigi nesunkiai galima įrodyti, kad mažas Vilniaus tankumas yra vėjai. O čia tikrieji skaičiai, neskaičiuojant laukų toli nuo užstatytų teritorijų, kurie popieriuje priklauso miestui:
Justiniškių seniūnija
Plotas (km2) 3,0
Gyventojų skaičius 1 km2 10319,3 !!!
Iš viso 30958
Karoliniškių seniūnija
Plotas (km2) 3,7
Gyventojų skaičius 1 km2 8425,7 !!!
Iš viso 31175
ir t.t.
Kas čia toks gudrus, kad siūlo į Riešę tiesti greitąjį transportą? O kodėl tada ne į Lazdėnus, Mickūnus, Jašiūnus?
Na antakalnio seniunijos dali "Antakalni" galima itraukti.
sakykim is seniunijos 39000gyv. Antakalnyje 30000 tikrai bus.
bendroj sumoj 510 000 gyv. apibreztoje teritorijoje:
Gyventoju tankis čia 510000gyv./75m2 ~ 6800gyv./m2
Na antakalnio seniunijos dali "Antakalni" galima itraukti.
sakykim is seniunijos 39000gyv. Antakalnyje 30000 tikrai bus.
bendroj sumoj 510 000 gyv. apibreztoje teritorijoje: Atvaizdas
Gyventoju tankis čia 510000gyv./75m2 ~ 6800guv./m2
Netinka, Naujos Vilnios nėra.
"Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
Naujoji Vilnia jau dabar turi puikų ir gana dažną greitąjį susisiekimą su Vilniaus geležinkelio stotimi, todėl nemanau, kad Edvardo argumentas yra labai tinkamas.
Galas ateis tik degančiu kuru varomiem autobusam. Neatsimenu tikslios informacijos, bet berods troleibusai eksploatuojami keturis kartus pigiau negu autobusai. Ir jie elektriniai. Kaip ir elektrobusai.
Perdėtai pasakei. Pasaulyje yra apie 340 troleibusų sistemų ir, galvoji, neliks nei vienos? Jos netgi plečiamos.
Jos plečiamos tiek, kad patenkintų dabartinius keleivių srautus. Didelės investicijos į šią viešojo transporto rūšį ateityje bus įgyvendinamos tik gerai viską apsvarsčius ir įvertinus ateities technologijas. Didelės įtakos manau turės ir išlaikymo kaštai. Bus vertinama, kuriai vt sistemai išlaikyti reikės mažiau sąnaudų - troleibusų ar elektrobusų.
Galas ateis tik degančiu kuru varomiem autobusam. Neatsimenu tikslios informacijos, bet berods troleibusai eksploatuojami keturis kartus pigiau negu autobusai. Ir jie elektriniai. Kaip ir elektrobusai.
Bet matyt tų linijų įrengimas brangus, kad jos Vilniuje neplečiamos? O ką pakeis elektroautobusai, jeigu oro teršėjas yra lengvieji automobiliai?
Naujoji Vilnia jau dabar turi puikų ir gana dažną greitąjį susisiekimą su Vilniaus geležinkelio stotimi, todėl nemanau, kad Edvardo argumentas yra labai tinkamas.
Bet kokiu transportu važiuoti vistiek 20 minučių užtruks, tiesa maršrutinis taksi greičiau jeigu kamščių nėra.
"Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
Šiaip tokiame mieste kaip Klaipėda, tramvajus/metro būtų kur kas racionalesnis nei Vilniuje. Miegamųjų rajonų tankumas panašus, bet miestas ištysęs šiaurės-pietų kryptimi, nėra mikrorajonus skiriančių didelių tuščių plotų kaip Šeškinės ozas ar Karoliniškių miškas, visi daugiaaukščiai pastatai ir svarbiausi objektai taip pat sumauti praktiškai ant vienos ašies, plius reljefas gerokai palankesnis.
Bėda tik, kad 1999 metais Vilniuje pervežta 836 700 keleivių, o Klaipėdoje tik 168 140 (penkis kartus mažiau). Dabar skaičiai turėtų būti ketvirtadaliu mažesni, tad visas Klaipėdos VT perveža tik ~120 000 keleivių. Palanku tai, kad Taikos pr.- pagrindinė gatvė ir daug maršrutų važiuoja būtent ja, gal ir galima būtų išsisukti su panašiais kaip Renė skaičiais arba SYSTROS prognozuotais A tramvajaus linijai
Tuščių plotų Klaipėdoje- daug. Užstatyta tik ~2500 ha iš visos miesto teritorijos
Paklausk Silber, kiek km tęsiasi tas Stokholmo metropolis. Ogi kelis šimtus kilometrų.
Stokholmo metro sistemos ilgis - 105 km, yra 14 linijų, 100 stotelų. Šimtus kilometrų besitęsiantys geležinkeliai (priemiestinių lengvojo geležinkelio linijos) jungia miesto centrą su jį bei aplinkinius kelius apaugusiais priemiesčiais (kai kuriuose jų gyvena apie 100 tūkst. gyventojų ir jų skaičius vis auga, todėl vykdomi dideli teritorijų užstatymo projektai). Pačia metro sistema kasdien pasinaudoja 1,2 milijonai žmonių, o ateityje sistema bus dar labiau plečiama. Kol kas prioritetai skiriami lengvojo geležinkelio bei tramvajų infrastruktūros plėtrai.
Nors Stokholmo transporto sistema yra gera ir yra viena brangiausių, vis dėlto, nemanau, jog ji yra geras pavyzdys Vilniausi miestui (Stokholmo VT išplėtota kaip metropolio, o Vilniuje kol kas akcentuojamas tik pats miestas su keliais priemiesčiais).
Na antakalnio seniunijos dali "Antakalni" galima itraukti.
sakykim is seniunijos 39000gyv. Antakalnyje 30000 tikrai bus.
bendroj sumoj 510 000 gyv. apibreztoje teritorijoje: Atvaizdas
Gyventoju tankis čia 510000gyv./75m2 ~ 6800gyv./m2
Į Naująją Vilnią jau seniai nutiesta puiki "metro" linija, kuria važinėja Lietuvos Geležinkelių "električka". Tačiau net ir jos nesugebama (ar net nebandyta?) integruot į miesto VT sistemą - autobusai važinėja tuo pačiu maršrutu.
Į Naująją Vilnią jau seniai nutiesta puiki "metro" linija, kuria važinėja Lietuvos Geležinkelių "električka". Tačiau net ir jos nesugebama (ar net nebandyta?) integruot į miesto VT sistemą - autobusai važinėja tuo pačiu maršrutu.
Tą patį pasakyčiau ir apie Pavilnį, Vokę, Panerius, Oro uostą. Visur yra puikios geležinkelio stotelės, bet kažkaip niekam netaina į galvą mintis pabandyti jas išnaudoti, o ne varinėti praktiškai dubliuojančių autobusų.
Dar yra Lentvaris, kuris galbūt atetityje bus prijungtas prie Vilniaus.
Beje, gal kas turi duomenų apie traukinių keleivių srautus atkarpoje Naujoji Vilnia-Vilniaus Gel.Stotis.? Kad autobusai važinėja perpildyti, tai čia suprantama.
Beje, gal kas turi duomenų apie traukinių keleivių srautus atkarpoje Naujoji Vilnia-Vilniaus Gel.Stotis.? Kad autobusai važinėja perpildyti, tai čia suprantama.
Elektriniais traukiniais Vilnius-N.Vilnia ir atgal neteko matyti daugiau 10-ties žmonių vagone. Dyzeliniais važiuoja daugiau, išlipa Elektrodepo stotelėje.
Elektrodepo stotelė Minsko linijoje yra prie 4 ir 31 maršrutų autobusų žiedo.
Comment