Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
    Beje, „šimtus kilometrų“ tamstos kalboje reiškia, matomai, 105.7 kilometro
    Vilniaus atveju tai jam jau priklausytų ir Kaunas ir Trakai ir šiaip beveik pusė Lietuvos.
    Post in English - fight censorship!

    Comment


      Aš ten buvau susipainiojęs apie tai, kuris metropolitenas turimas omenyje Stokholmo metro yra 106 kilometrai, Stokholmo metropolitenas yra visa Stokholmo grafystė, kuri nuo vieno galo iki kito yra apie 160 kilometrų. O Lietuvoje... Dėl Trakų sutikčiau iš tikrųjų, o tarp Vilniaus ir Kauno bokštų dar šiek tiek per daug plynų laukų.

      Comment


        Parašė music
        Tai jau išleidom 150 mln. šviesOforų sistemai, kuri sureguliavo eismą ir panaikino kamščius, galime drąsiai prie taviškio sprendimo įgyvendinimo eit. Ai tik šviesOforus reik sureguliuot, pamiršau

        Metro greitis 39km/h, net iki 42, Zuoko modernaus tramvajaus buvo skaičiuojamas- 27km/h (greitojo tramvajaus, žinoma, didesnis). Kaip matai 16-19 km/h Kunminge (kad ir kur tai būtų ) yra niekingas greitis. Maždaug toks, kokiu greičiu važiuoja troleibusai
        21-23 šiek tiek geriau, bet vistiek net lėčiau nei modernaus gatvinio tramvajaus, kas tik įrodo, kad jei greitasis transportas stoviniuos sankryžose- joks jis greitasis.
        Ir dar klausimėlis- ar turi autobuso vairuotojo kategoriją?
        Ne.

        Klausimas: ar kartais tavo siūlomam tramvajui nereikėtų sureguliuoti šviesoforų (o gal jis greitasis, t. y. "estakados kas 300 m" ir tuneliai - valio, kaip pigu )?

        Vis siūlai brangesnius variantus. Ar ne geriau būtų statyti pagal galimybes ir išnaudoti turimus dalykus?

        Bet kokiu atveju, matau, kad bent jau dar kelerius metus niekas Vilniaus VT nepasikeis. Liks tas pats Š, kol nebus VT tobulinimo strategijos.
        Aš ten buvau susipainiojęs apie tai, kuris metropolitenas turimas omenyje
        Ar jūsų "metropolitenas" - ne metropolija?
        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

        Comment


          Parašė music Rodyti pranešimą
          Paklausk Silber, kiek km tęsiasi tas Stokholmo metropolis. Ogi kelis šimtus kilometrų. O Vilniaus iki kur reikia jį skaičiuot? Alytaus, Zarasų, Kaišiadorių?
          Įskaičiavus Vilniaus apskritį ir dar Utenos pridėjus- 1,2 mln.
          Lyginkim miestus ne abstrakčius dalykus.

          Panerių seniūnija
          Plotas (km2)
          84,8
          Gyventojų skaičius 1 km2
          105,1
          Iš viso
          8909
          http://vilniustsv.stat.gov.lt/lt/pages/view/?id=1828

          Naujosios Vilnios seniūnija
          Plotas (km2)
          38,6
          Gyventojų skaičius 1 km2
          849,1
          Iš viso
          32775

          http://vilniustsv.stat.gov.lt/lt/pages/view/?id=1827

          Antakalnio seniūnija
          Plotas (km2)
          77,2
          Gyventojų skaičius 1 km2
          514,2
          Iš viso 39697

          http://vilniustsv.stat.gov.lt/lt/pages/view/?id=1818

          -------
          Norėjau įdėti du žemėlapius- Vilniaus savivaldybės ir užstatytos teritorijos, bet neradau tinkamų, tad įdėjau trijų seniūnijų plotus su gyventojų skaičiais.
          200,6 km2. Gyventojų skaičius 81 381. Vadinasi kitoje 200 km2 teritorijoje gyvena 480 000 gyventojų!!! Pusėje likusios Vilniaus teritorijos. Skaičiuojam toliau? Dar yra Verkiai, Rasos ir Naujininkai. Beje, visų šių retai gyvenamų seniūnijų 80-90 proc. gyventojų telkiasi tankiai gyvenamame užstatytame miesto branduolyje, šliejasi prie kitų tankiai gyvenamų seniūnijų. Taigi nesunkiai galima įrodyti, kad mažas Vilniaus tankumas yra vėjai. O čia tikrieji skaičiai, neskaičiuojant laukų toli nuo užstatytų teritorijų, kurie popieriuje priklauso miestui:

          Justiniškių seniūnija
          Plotas (km2)
          3,0
          Gyventojų skaičius 1 km2
          10319,3 !!!
          Iš viso
          30958

          http://vilniustsv.stat.gov.lt/lt/pages/view/?id=1821

          Šeškinės seniūnija
          Plotas (km2)
          4,6
          Gyventojų skaičius 1 km2
          7957,4 !!!
          Iš viso
          36604

          http://vilniustsv.stat.gov.lt/lt/pages/view/?id=1832

          Karoliniškių seniūnija
          Plotas (km2)
          3,7
          Gyventojų skaičius 1 km2
          8425,7 !!!
          Iš viso
          31175

          ir t.t.

          Kas čia toks gudrus, kad siūlo į Riešę tiesti greitąjį transportą? O kodėl tada ne į Lazdėnus, Mickūnus, Jašiūnus?
          Na antakalnio seniunijos dali "Antakalni" galima itraukti.
          sakykim is seniunijos 39000gyv. Antakalnyje 30000 tikrai bus.
          bendroj sumoj 510 000 gyv. apibreztoje teritorijoje:


          Gyventoju tankis čia 510000gyv./75m2 ~ 6800gyv./m2
          Paskutinis taisė evvt; 2010.12.31, 16:54.

          Comment


            Parašė evvt Rodyti pranešimą
            Na antakalnio seniunijos dali "Antakalni" galima itraukti.
            sakykim is seniunijos 39000gyv. Antakalnyje 30000 tikrai bus.
            bendroj sumoj 510 000 gyv. apibreztoje teritorijoje:
            Atvaizdas


            Gyventoju tankis čia 510000gyv./75m2 ~ 6800guv./m2
            Netinka, Naujos Vilnios nėra.
            "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
            Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

            Adam Mickiewicz

            Comment


              Parašė Edvard Rodyti pranešimą
              Netinka, Naujos Vilnios nėra.
              Tikrai netinka. Salininkų, Grigiškių, Trakų Vokės, Antavilių, Dvarčionių nėra
              http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

              Comment


                Parašė Edvard Rodyti pranešimą
                Netinka, Naujos Vilnios nėra.
                kodel netinka?

                Comment


                  Parašė evvt Rodyti pranešimą
                  kodel netinka?
                  Naujoji Vilnia, pagal kai kuriuos asmenis, tikriausiai gyventojų tankumo etalonas, todėl netinka

                  Comment


                    Naujoji Vilnia jau dabar turi puikų ir gana dažną greitąjį susisiekimą su Vilniaus geležinkelio stotimi, todėl nemanau, kad Edvardo argumentas yra labai tinkamas.

                    Comment


                      Parašė LBP Rodyti pranešimą
                      Tačiau realybė tokia, kad Vilniaus miestui pakaktų autobusų, troleibusų sistemos.
                      Atsiras elektrobusai,visas pasaulis išmontuos troleibusų tinklą, jų ateitis aiški, todėl šiuo metu investicijos į troleibusų ūkį kažin ar atsipirks
                      Paskutinis taisė Kosovo; 2010.12.31, 20:04.
                      "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                      Comment


                        Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                        Atsiras elektrobusai,visas pasaulis išmontuos troleibusų tinklą, jų ateitis aiški, todėl šiuo metu investicijos į troleibusų ūkį kažin ar atsipirks
                        Perdėtai pasakei. Pasaulyje yra apie 340 troleibusų sistemų ir, galvoji, neliks nei vienos? Jos netgi plečiamos.
                        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                        Comment


                          Galas ateis tik degančiu kuru varomiem autobusam. Neatsimenu tikslios informacijos, bet berods troleibusai eksploatuojami keturis kartus pigiau negu autobusai. Ir jie elektriniai. Kaip ir elektrobusai.

                          Comment


                            Parašė taccido Rodyti pranešimą
                            Perdėtai pasakei. Pasaulyje yra apie 340 troleibusų sistemų ir, galvoji, neliks nei vienos? Jos netgi plečiamos.
                            Jos plečiamos tiek, kad patenkintų dabartinius keleivių srautus. Didelės investicijos į šią viešojo transporto rūšį ateityje bus įgyvendinamos tik gerai viską apsvarsčius ir įvertinus ateities technologijas. Didelės įtakos manau turės ir išlaikymo kaštai. Bus vertinama, kuriai vt sistemai išlaikyti reikės mažiau sąnaudų - troleibusų ar elektrobusų.

                            Comment


                              Parašė Magician Rodyti pranešimą
                              Galas ateis tik degančiu kuru varomiem autobusam. Neatsimenu tikslios informacijos, bet berods troleibusai eksploatuojami keturis kartus pigiau negu autobusai. Ir jie elektriniai. Kaip ir elektrobusai.
                              Bet matyt tų linijų įrengimas brangus, kad jos Vilniuje neplečiamos? O ką pakeis elektroautobusai, jeigu oro teršėjas yra lengvieji automobiliai?

                              Comment


                                Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                                Naujoji Vilnia jau dabar turi puikų ir gana dažną greitąjį susisiekimą su Vilniaus geležinkelio stotimi, todėl nemanau, kad Edvardo argumentas yra labai tinkamas.
                                Bet kokiu transportu važiuoti vistiek 20 minučių užtruks, tiesa maršrutinis taksi greičiau jeigu kamščių nėra.
                                "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
                                Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

                                Adam Mickiewicz

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Šiaip tokiame mieste kaip Klaipėda, tramvajus/metro būtų kur kas racionalesnis nei Vilniuje. Miegamųjų rajonų tankumas panašus, bet miestas ištysęs šiaurės-pietų kryptimi, nėra mikrorajonus skiriančių didelių tuščių plotų kaip Šeškinės ozas ar Karoliniškių miškas, visi daugiaaukščiai pastatai ir svarbiausi objektai taip pat sumauti praktiškai ant vienos ašies, plius reljefas gerokai palankesnis.
                                  Bėda tik, kad 1999 metais Vilniuje pervežta 836 700 keleivių, o Klaipėdoje tik 168 140 (penkis kartus mažiau). Dabar skaičiai turėtų būti ketvirtadaliu mažesni, tad visas Klaipėdos VT perveža tik ~120 000 keleivių. Palanku tai, kad Taikos pr.- pagrindinė gatvė ir daug maršrutų važiuoja būtent ja, gal ir galima būtų išsisukti su panašiais kaip Renė skaičiais arba SYSTROS prognozuotais A tramvajaus linijai

                                  Tuščių plotų Klaipėdoje- daug. Užstatyta tik ~2500 ha iš visos miesto teritorijos
                                  http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                  Comment


                                    Parašė music Rodyti pranešimą
                                    Paklausk Silber, kiek km tęsiasi tas Stokholmo metropolis. Ogi kelis šimtus kilometrų.
                                    Stokholmo metro sistemos ilgis - 105 km, yra 14 linijų, 100 stotelų. Šimtus kilometrų besitęsiantys geležinkeliai (priemiestinių lengvojo geležinkelio linijos) jungia miesto centrą su jį bei aplinkinius kelius apaugusiais priemiesčiais (kai kuriuose jų gyvena apie 100 tūkst. gyventojų ir jų skaičius vis auga, todėl vykdomi dideli teritorijų užstatymo projektai). Pačia metro sistema kasdien pasinaudoja 1,2 milijonai žmonių, o ateityje sistema bus dar labiau plečiama. Kol kas prioritetai skiriami lengvojo geležinkelio bei tramvajų infrastruktūros plėtrai.
                                    Nors Stokholmo transporto sistema yra gera ir yra viena brangiausių, vis dėlto, nemanau, jog ji yra geras pavyzdys Vilniausi miestui (Stokholmo VT išplėtota kaip metropolio, o Vilniuje kol kas akcentuojamas tik pats miestas su keliais priemiesčiais).

                                    Comment


                                      Parašė evvt Rodyti pranešimą
                                      Na antakalnio seniunijos dali "Antakalni" galima itraukti.
                                      sakykim is seniunijos 39000gyv. Antakalnyje 30000 tikrai bus.
                                      bendroj sumoj 510 000 gyv. apibreztoje teritorijoje:
                                      Atvaizdas


                                      Gyventoju tankis čia 510000gyv./75m2 ~ 6800gyv./m2

                                      Parašė Edvard Rodyti pranešimą
                                      Netinka, Naujos Vilnios nėra.
                                      Į Naująją Vilnią jau seniai nutiesta puiki "metro" linija, kuria važinėja Lietuvos Geležinkelių "električka". Tačiau net ir jos nesugebama (ar net nebandyta?) integruot į miesto VT sistemą - autobusai važinėja tuo pačiu maršrutu.

                                      Comment


                                        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                        Į Naująją Vilnią jau seniai nutiesta puiki "metro" linija, kuria važinėja Lietuvos Geležinkelių "električka". Tačiau net ir jos nesugebama (ar net nebandyta?) integruot į miesto VT sistemą - autobusai važinėja tuo pačiu maršrutu.
                                        Tą patį pasakyčiau ir apie Pavilnį, Vokę, Panerius, Oro uostą. Visur yra puikios geležinkelio stotelės, bet kažkaip niekam netaina į galvą mintis pabandyti jas išnaudoti, o ne varinėti praktiškai dubliuojančių autobusų.

                                        Dar yra Lentvaris, kuris galbūt atetityje bus prijungtas prie Vilniaus.

                                        Beje, gal kas turi duomenų apie traukinių keleivių srautus atkarpoje Naujoji Vilnia-Vilniaus Gel.Stotis.? Kad autobusai važinėja perpildyti, tai čia suprantama.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                          Beje, gal kas turi duomenų apie traukinių keleivių srautus atkarpoje Naujoji Vilnia-Vilniaus Gel.Stotis.? Kad autobusai važinėja perpildyti, tai čia suprantama.
                                          Elektriniais traukiniais Vilnius-N.Vilnia ir atgal neteko matyti daugiau 10-ties žmonių vagone. Dyzeliniais važiuoja daugiau, išlipa Elektrodepo stotelėje.

                                          Elektrodepo stotelė Minsko linijoje yra prie 4 ir 31 maršrutų autobusų žiedo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X