Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė canada90 Rodyti pranešimą
    Kol Vilniuje bus pastatytas metro,tai mes visi dar spėsime pasenti.
    Ne tik kad pasenti. Visas dabartinis jaunimas stengiasi isigyti automobili ir VT nesinaudoja. Kai pasens, irgi vazines automobiliais ir VT nereikes. VT jau dabar reikalingas tik pensininkams, invalidams, studentams, moksleiviams, mazas pajamas gaunantiems pilieciams... Dabartiniai pensininkai neamzini. O busimieji bus ratuoti. Moksleiviu ir studentu ateityje mazes, nes gimstamumas mazejo (na nereikia per daug optimistiskai vertinti pastaruju metu gimstamumo padidejima, nes dabar per krize jis dar labiau sumazes dar ir del motinystes pasalpu)...

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Ne tik kad pasenti. Visas dabartinis jaunimas stengiasi isigyti automobili ir VT nesinaudoja. Kai pasens, irgi vazines automobiliais ir VT nereikes. VT jau dabar reikalingas tik pensininkams, invalidams, studentams, moksleiviams, mazas pajamas gaunantiems pilieciams... Dabartiniai pensininkai neamzini. O busimieji bus ratuoti. Moksleiviu ir studentu ateityje mazes, nes gimstamumas mazejo (na nereikia per daug optimistiskai vertinti pastaruju metu gimstamumo padidejima, nes dabar per krize jis dar labiau sumazes dar ir del motinystes pasalpu)...
      Butu normali VT alternatyva nuosavam automobiliui - naudociausi VT.
      Kas del temos rakinimo - tai metro priesininku iniciatyva. Svelniai tariant "nekokia" metodika.

      Comment


        1. Autobusams ir troleibusams išskirti juostas taip, kad jie nejaustų jokių eismo grūsčių bet kuriuo paros metu.
        2. Laukimo stoteles padaryti ne keleivių kantrybės išbandymo vieta, bet normaliomis (normali pastogė, užuovėja, pakankamas skaičius suoliukų).
        3. Turi būti pakankamai tankus eismo grafikas. Transportas – tik autobusai, troleibusai ir jokių mikriukų (Londone tokių nemačiau). Jei kas nori dalyvauti keleivių vežimo versle – tegul perka autobusą ar troleibusą ir važiuoja nustatytu grafiku duotu maršrutu.
        4. Maršrutai turi būti daug maž suderinti tarpusavyje, ypač – skirtingų transporto rūšių maršrutų susikirtimo vietose (tokių mazgų turėtų būti ir daugiau).

        O tada žiūrėti – reikalingas bus Vilniuje metro, o gal pakaks šiek tiek investicijų į technines priemones, ir aukšto lygio organizacinių priemonių? O dabar viskas vyksta daugmaž stichiškai.
        Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

        Comment


          Per visai neseniai atnaujinta svetaine Development.lt parasyta kad vis del to Vilniaus Metro projektas nera dar pamirstas, ir kazka rase kad specialus planas moderniam viesajam transportui bus padarytas 2011 kuris apskaiciuos keleiviu srauta ir kiek apytiksliai bus Vilniuje masinu iki 2040 metu, taigi truputi tikimybes dar turim
          Paskutinis taisė Raptor; 2010.03.09, 11:42.

          Comment


            Parašė Airijos_Lietuvis Rodyti pranešimą
            Per visai neseniai atnaujinta svetaine Development.lt parasyta kad vis del to Vilniaus Metro projektas nera dar pamirstas, ir kazka rase kad specialus planas moderniam viesajam transportui bus padarytas 2011 kuris apskaiciuos keleiviu srauta ir kiek apytiksliai bus Vilniuje masinu iki 2040 metu, taigi truputi tikimybes dar turim
            ,,Vilniaus metro projektas nėra pamirštas''- tai, kad nėra jokio ten metro projekto apskritai
            Flickr

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Ne tik kad pasenti. Visas dabartinis jaunimas stengiasi isigyti automobili ir VT nesinaudoja. Kai pasens, irgi vazines automobiliais ir VT nereikes. VT jau dabar reikalingas tik pensininkams, invalidams, studentams, moksleiviams, mazas pajamas gaunantiems pilieciams... Dabartiniai pensininkai neamzini. O busimieji bus ratuoti. ...

              Na ziurint i dabartines tendencijas, tai senatveje tu busi ne tik be ratu ,bet ir be pacios pensijos,bankrutavus sodrai:-)

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                ,,Vilniaus metro projektas nėra pamirštas''- tai, kad nėra jokio ten metro projekto apskritai
                Ten yra parasyta apie Metro ir Tramvaju, nors gal jie daugiau demesio duoda tramvajui, bet vistiek neblogos zinios (geriau negu nieko)

                Comment


                  Parašė Airijos_Lietuvis Rodyti pranešimą
                  nors gal jie daugiau demesio duoda tramvajui, bet vistiek neblogos zinios (geriau negu nieko)
                  Taip, grįžtama prie tramvajaus idėjos. Savaitgalį jau buvo atlikti pirmosios linijos bandymai.

                  Comment


                    Šiaip metro gal ir butu visai sveikintinas dalykas (pats labai tai mėgstu), taciau manau, kad metro pasiteisintu jei sujungtų ne tik Vilniaus miesto kvartalus, tačiau išsiplėstų ir į tolimuosius priemesčius, tačiau jau ten galėtų būti pereinantis į antžeminį bėginį transportą

                    Comment


                      Parašė TheNewYork_er Rodyti pranešimą
                      Šiaip metro gal ir butu visai sveikintinas dalykas (pats labai tai mėgstu), taciau manau, kad metro pasiteisintu jei sujungtų ne tik Vilniaus miesto kvartalus, tačiau išsiplėstų ir į tolimuosius priemesčius, tačiau jau ten galėtų būti pereinantis į antžeminį bėginį transportą

                      Patikslink kas yra tie 'tolimieji priemiesciai' ir kiek ten gyvena zmoniu,kad apsimoketu tiesti metro,ar paprasciausio gelzkelio linija?

                      Comment


                        Turbūt Trakai ir Širvintos

                        Comment


                          Trakai ir Lentvaris priemiestinį „metro“ jau turi, aptarnaujamą santykinai reguliariais intervalais elektrinių traukinių ЭР9М, o Lentvariui dar ir EJ525 kliūna.

                          Comment


                            Belieka tik partęsti tada jį iki naujojo miesto centro

                            Comment


                              Parašė lietus Rodyti pranešimą
                              Turbūt Trakai ir Širvintos
                              Kaunas

                              Comment


                                Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                Kaunas
                                Tada jau iki pat Garliavos...o gal Marijampolės ? su perspektyva į Suvalkus ?

                                Comment


                                  Mes be Berlyno nesustosim!

                                  Ok, baigiam juokus. Man kilo rimtesnis klausimas - visi čia kažkaip užsidegę kišti bėgius po žeme. Kodėl nepadarius atvirkščiai - iškelti bėgius kelis metrus virš žemės? Kas kas, o kultūrinis sluoksnis dėl to tikrai nenukentės, o gal ir kaina mažesnė išeitų? O jei dar tuos bėgius sujungus su LG tinklu, tai ir pokštas apie ЭР9М nuo Trakų iki centro galėtų būti realybė.

                                  Comment


                                    Devintam praeito amžiaus dešimtmetyje projektuotas Vilniaus greitasis tramvajus turėjo važiuoti estakadomis, o kad negadintų senamiesčio vaizdų lįsti po žeme. Beje esant sniegingom ir su plikledžiu žiemoms variantas po žeme turbūt geresnis nei estakados.

                                    Comment


                                      Parašė lietus Rodyti pranešimą
                                      Devintam praeito amžiaus dešimtmetyje projektuotas Vilniaus greitasis tramvajus turėjo važiuoti estakadomis, o kad negadintų senamiesčio vaizdų lįsti po žeme. Beje esant sniegingom ir su plikledžiu žiemoms variantas po žeme turbūt geresnis nei estakados.
                                      ir dar nepamirškit apie triukšmą.
                                      Reikia fotografo?

                                      Comment


                                        Parašė [sp] Rodyti pranešimą
                                        ir dar nepamirškit apie triukšmą.
                                        bei estetiką.

                                        Comment


                                          o kaina? pvz po stulpu reikia išliet gerą pamatą, o rpeiš tai reikia iškasti. ir kaip su laiko kaštais, kylant liftais iki stotelių?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X